Grandado reviews

8.3

Vanessa
24-10-2021

Heb 8 stuks besteld en maar 2 aangekregen

Deze site zijn echt oplichters

Al Ain
22-10-2021

Ik bestel "4 Pack Steel Vervanging Blade Voor P-Hilips Norelco Oneblade Elektrische Scheerapparaat × 1

1PCS" met op de foto 4 scheermesjes en dat voor een 24 euro ongeveer GRAN-NL-554129

Ik kreeg 1 mesje (vraag me zelfs af of het origineel is), jawel voor 24 euro. Op bol.com krijg je er 3 hiervoor!

Dit bedrijf is er alleen op uit om je te misleiden en zo geld uit je zakken te halen. Ik stuurde formulier om te retourneren, maar geen antwoord.

Koop hier dus NIET! Trouwens hun score zegt genoeg.

Dirk
21-10-2021

Heb 2 weken geleden kofferwieltjes besteld. Heb direct betaald. Daarna had ik de reviews gelezen en daardoor weinig vertrouwen dat ik de wieltjes geleverd zou krijgen. Gisteren heb ik echter de wieltjes in de brievenbus gekregen in stevige verpakking en in prima conditie.

Mijn ervaring is dus zeer positief.

Rene
18-10-2021

Scheermesjes besteld bij deze firma.

Doe dat nu maar niet. Het is zo misleidend als de pest. Denk je 20 stuks te hebben besteld krijg je er 4.

En daar betaal je de hoofdprijs voor. De volgende keer stap ik uit mijn luie stoel en ga naar de eerste de beste drogisterij en koop ze daar.

Direct beschikbaar en ALTIJD goedkoper dan deze afzet toestanden.

José
17-10-2021

Ook ik heb 13 september al een bestelling gedaan. Kreeg eerst een berichtje dat i.v.m. Corona de levering 25 werkdagen zou duren. We zijn al meer dan 30 werkdagen verder en nog steeds niets ontvangen. Kan denk ik wel fluiten naar mijn geld. Oplichting dus.

Ali
15-10-2021

Absolute slechte kwaliteit voor een veel te hoge prijs waar ik ook nog eens bijna 3 weken op moest wachten. Klopt helemaal niets van. Oplichterij.

Alfons
22-10-2021

Doordeweeks even voor er oplossing was

Nepbedrijf, niets bestellen, je krijgt niet wat je vraagt, klantendienst is ook nep, je kan grandado niet contacteren. Ben mijn geld kwijt

10-10-2021

25 augustus speciale batterijen besteld met usb helaas hier niet verkrijgbaar dan maar grandado, nooit gekregen!

Jorn
12-10-2021

Omdat het erg veel moeite kostte en ik in eerste instantie voor gek verklaard ben omdat ik niet goed gelezen zou hebben.

Product niet volledig geleverd, zeer slecht te woord gestaan door klantenservice. OPLICHTERS zijn t!

Teus Marianne
08-10-2021

Zeer slecht nooit wat ontvangen. 65 euro weg gegooid. Je kunt aan de site niet zien dat het uit China moet komen. Postnl zegt gewoon het is geleverd en daar klopt niets van want volgens de grandado track en trace was het toen nog niet eens in Nederland. Dus beide totaal niet te vertrouwen . Hulp bij het zoeken van je pakket krijg je ook van beide niet. Oplichters bende

Johnny
08-10-2021

Het product komt netjes op tijd binnen, de prijs zals je van een merk artikel in Nederland mag verwachten, ik kende Grandado helemaal niet, nu helaas wel na wat onderzoek. maar het product lijkt dus in de verste verte niet op het artikel op de foto. `

Het lijkt mij dat er ergens een product foto is gevonden van in dit geval een mooie gilets en dat er een wat lijkend product van gemaakt is door de leverancier van Grandado, deze poging is helaas erg slecht geslaagd.

er zitten 2 zakjes op ipv 1 zakje, 1 rij knopen ipv 2 rijen, een erg zwarte kleur geleverd ipv vaal beetje oliejas achtig van op de foto, het gilets doet aan als een vot

Terugsturen gaat behoorlijk veel geld kosten als je zeker wil zijn dat het product retour ontvangen wordt, dat risico heb ik maar niet genomen en ik heb de keuze gemaakt dat ik het product mag houden met 70% vd waarde teruggestort. Erg raar deze mogelijkheid.

Het giletje gaat de container in.

GRAN-NL-535224

Jort
07-10-2021

Ik heb een product bij Grandado besteld en werd uiteindelijk door AliExpress geleverd (stond zelfs op de enveloppe), iets wat ik bewust wilde voorkomen.

Een Chinees bedrijf, met lokale look en een Engelse klantenservice.

Gratis verzending, maar dat wordt rijkelijk goedgemaakt door de inklaring kosten en levertijden.

Eens maar NOOIT meer.

Lodie
04-10-2021

Waardeloos bedrijf, niets ondvangen van dit klote bedrijf. Niet ondvangen spul geven ze de schuld aan bezorg bedtiijf . Bestel of koop hier niet.

Faisel
03-10-2021

Superslecht. bestelling nooit ontvangen!

Hoe bestaat deze site nog?

😡😡😡😡

30-09-2021

Blijkt Aliexpress te zijn maar dan voor 2 maal de prijs.

Eens en nooit meer.

29-09-2021

Bestel nooit bij deze webshop!

Heb een bestelling gedaan van 20 stuks mach 5 scheermesjes .

Heb er slecht 4 van aangekregen.Contact opgenomen met klantendienst en beweren dat ik er maar 4 heb besteld.Ik stuur bewijs bestelbon door en nog blijven beweren dat ik er maar 4 heb besteld.Betaald voor 20 en maar 4 gekregen.

Bestelling:20 Stks/doos Scheermesje Voor Mannen Gezichtsverzorging 5 Lagen Scheren Cassette Rvs Veiligheid Blades

Zelfde moment ook blades voor trimmer besteld.4 stuks en maar één aangekregen.Zelfde uitleg als hierboven.Zelfs na doorsturen bestelbon.

Bestelling:4 Pack Steel Vervanging Blade Voor P-Hilips Norelco Oneblade Elektrische Scheerapparaat

Nooit plaats ik nog een bestelling bij grandado

AMA
12-10-2021

In april bestelling geplaatst, nooit ontvangen nu blijf ik herinneringen ontvangen dat ik moet betalen.

Koop niks bij deze zaak, je word belazerd en zijn op de geld uit.

Deze zaak stinkt vreselijk.

Ineke
07-10-2021

Dat je niet krijgt wat je besteld.

Een beer van 1 meter besteld voor mijn kleinkind kosten € 30, Naar maanden wachten beer ontvangen zonder vulling. Kosten om vulling voor de beer te kopen € 60 a € 90. Wat een oplichterij.

Karel
11-10-2021

Bijna een jaar gewacht o mijn snowboots Kreeg nu mijn geld terug En nu kan ik wel reageren Waardeloze tent Raad niemand Granada aan

Heb vorig jaar snowboots besteld nooit gekregen

Regelmatig mailtje gestuurd

Niets .

Dus bestel hier niets het zijn oplichters en naar je geld kun je fluiten

Lieve
20-09-2021

BESTELLING GRAN-NL-524124

Wij hebben dit besteld

1000L Ibc Watertank 15 Cm Vented Schutz Deksel, Steunbeer Cap Plastic Tank,Heavy Duty × 1

€30.19

Subtotaal

€30.19

Verzending

€1.99

Totaal

€32.18

En nu blijkt dat deze echter niet past dus ik wil dit terug sturen maar nergens vin ik het juiste adres waar ik dit terug kan versturenen en bellen naar het nummer dat je gratis kunt bellen vanuit België 0031853001013 niet bestaat!

Erg om woorden dat ze zo de mensen oplichten graag had ik mijn centen terug gezien of een oplossing gezien