Grandado reviews

8.3

Cg
15-11-2021

Bestelling geplaatst, levertijd iets langer dan 1 week en bestelling keurig in huis.

Tim
15-11-2021

Alles is zonder problemen verlopen. Je moet wat vertrouwen hebben in de levering omdat je die niet kan volgen, maar de bestelling is aangekomen.

15-11-2021

Goed product, heldere communicatie, perfect verpakt

Goed geleverd op tijd.

Tine
15-11-2021

Het artikel werd later afgeleverd dan verwacht, waardoor we het artikel niet meer konden genruiken.

Snelle reactie op vraag om deze bestelling terug te sturen.

Ben
14-11-2021

1x en was goed

Inkie
14-11-2021

Mijn eerste bestel ervaring bij Granada en die was meteen goed!

Anneloes
13-11-2021

We hebben een handrem besteld voor Peugeot 3008. De levering liet even op zich wachten, maar het product voldoet aan de verwachtingen en is in goede staat.

11-11-2021

Keurig nette behandeling van vragen , snel antwoord en resultaat gericht. Gewoon zoals het hoort.

Steinbach
11-11-2021

Een maand geleden een Draagbare Vinger Oximeters Vingertop Pulsioximetro Hartslag Saturometro besteld, krijgt thuis, alleen een hoesje leeg, bij navraag klopt dat zeggen ze, je wordt erg misleid en belazerd op deze web site, dus nooit meer hier iets bestellen.

Misrie
10-11-2021

Ik heb hoesjes besteld voor over krukjes (zo stond het te lezen) en ik krijg alleen de dek kant, dus kan er niks mee. Moet nog zelf achter de naaimachine. Zeer duur en niet wat ik dacht te krijgen, slecht artikel omschrijving

Mariette
10-11-2021

Mijn pakket was niet wat ik had besteld, moeilijk de juiste persoon kunnen bereiken voor mijn vragen. 30 euro betaald voor een wit doek ipv projector.

Cecile
24-11-2021

Het probleem werd vlot opgelost.

Bestelling helaas nooit aangekregen. 2 sets oefenbroekjes besteld. Klantenservice onbereikbaar en site herkent bestelnummer niet.

1ste en laatste keer een bestelling geplaatst bij Grandado. Niet tevreden.

Brenda
09-11-2021

Jas besteld maar deze vond ik te dun om als winterjas te dragen.

Wilde deze terug sturen maar kreeg een aanbod om hem te houden dan kreeg ik 40 % van de aankoopwaarde terug.

Dat wilde ik niet dus toch bericht gestuurd hem alsnog terug te willen sturen. Kreeg nogmaals een aanbod, dan zou ik 70 % van de aankoop retour gestort krijgen. Hiermee akkoord gegaan en ga hem nu als tussen jas gebruiken. Binnen 2 dagen was het geld terug gestort op mijn rekening.

Ronald Awuah
09-11-2021

Ik heb niet het juiste cable gekregen die radio cable moet groter zijn het is voor mij elektrische skateboard

Toon
09-11-2021

Keurig op tijd ontvangen. Voorwerp ook doorgegeven aan derde en die gaat hetzelfde bestellen

09-11-2021

Product was goed alleen geen hollandse beschrijving

Mariyne

Verkeerde pakketje binnen gekregen!;(

Anne
09-11-2021

Tevreden over het product en tevreden met de bestelling

Bianca
09-11-2021

Had hier schattige houten lepeltjes besteld voor bij mijn eigen gemaakte scrubjes. Ze hebben netjes contact opgenomen om door te geven dat de naturel houten lepeltjes uitverkocht waren. Ik mocht kiezen tussen geld terug of witte houten lepeltjes. Lepeltjes, toch naturel hout, zijn echt heel leuk. Ze werden ook snel geleverd 👍🏻.