Allekabels.nl reviews

8.0

Hendrik
21-01-2022

Goede communicatie wanneer product is vertraagd een telefoontje waarom de vertraging plaats vind. Samen naar een oplossing gewerkt waar beiden zich in kunnen vinden. Top Service.

H. Pas

Max
21-01-2022

Regelmatig wat besteld bij jullie.kom meestal de volgende dag aan. En als t in de brievenbus past doen julie dat ook. Wel zo handig.top bedrijf.

Arjen

9916546

Snelle service, behulpzaam prettige samenwerking

Daan
19-01-2022

Snel en Accuraat

Han
18-01-2022

TV standaard besteld, werd snel en in goede verpakking geleverd. Helaas was de standaard te kort. Een langere standaard was niet aanwezig. Retour gestuurd en binnen twee dagen stond het geld weer op mijn rekening. Geweldig zo’n service!

Varisha
18-01-2022

Ik heb al 2 x een kabel besteld bij Allekabels en ben zeer tevreden met de kabels en de snelle levering. Ik zal zeer zeker weer bij ze bestellen als ik een kabel nodig heb!

9858025

9892159

18-01-2022

Een kabeltje besteld ter vervanging van het kabeltje tussen onze telefoon en de telefoonhoorn. Prima prijs, snel geleverd en onze telefoonhoorn geeft geen krakend geluid meer. Heel tevreden opnieuw over dit bedrijf.

Niels
15-01-2022

Iedere bestelling die ik tot nu toe gedaan heb.

Had ik gelijk de volgende dag in huis. top service

14-01-2022

Duidelijke website.

Snelle afhandeling en verzending.

14-01-2022

Geen kennis van led drivers. Heb een led driver gekocht en 2 keer gevraagd waarom de led lampen vertraagd aan gaan. Je krijgt dan een nietszeggend antwoord, je wordt dus niet serieus genomen. Maar ze kunnen ook geen oplossing bieden.

13-01-2022

Snelle levering, prima product, voldeed helemaal aan d especificaties.

Raymond
13-01-2022

Dit bedrijf adverteert met snelle levering.

Voor 22:00 besteld andere dag in huis.

Dit is volgens de consumenten autoriteiten een misleidende advertentie.

Ik heb zondag 9-1 besteld en we zitten nu op 13-1.

De spullen zijn nog steeds niet geleverd.

Klantencontact geeft aan binnen 2 uur te reageren, maar kan dit niet waarmaken. Ik ben dus absoluut niet tevreden met de gang van zaken. achteraf had ik beter bij Conrad moeten bestellen. Deze zijn snel, correct en betrouwbaar.

Arie
12-01-2022

Makkelijk bestellen, snelle levering. Dit bedrijf geeft vertrouwen in on line kopen. Het gaat in mijn archief als een betrouwbare fijne web shop.

12-01-2022

Goed aanbod, snelle website en nette afhandeling van de bestelling. Zo dient een webshop te zijn.

Remco
11-01-2022

Veel aanbod en levert op tijd voor een leuke prijs.

Dus luister niet naar de fabels maar bestel op alle.kabels!

Thijs
11-01-2022

Prettig bedrijf, mooie producten. Maar vooral snelle service en contact met de medewerkers.

10-01-2022

Een goede site met goede materialen en prettig en voldoende verpakt geleverd

Michel
10-01-2022

Snel en goed spul voor weinig geld en het werkt ook perfect ik ben een tevreden vaste klant

Albert
10-01-2022

Precies het product wat ik zocht en ook nog eens voor een hele nette prijs. Zeker een aanrader.

Arjan
10-01-2022

Heldere website, breed aanbod en levert snel is mijn ervaring. Een levering rond nieuwjaar kwam niet zo snel binnen als ik had verwacht, ik heb toen direct even met Allekabels gebeld en ben uitstekend geholpen.