Allekabels.nl reviews

8.0

23-07-2020

Schoorsteenveegset

De 2 laatste stuks kleine schoorsteenborstels met stokken bestelt. Omdat ik niet zeker was of 7 meter voldoende was heb ik dus 2 sets gekocht. Bestelling de dag nadien in de voormiddag al geleverd. Alleen zonder stokken. Mailtje gestuurd, en na 10 minuten antwoord van ene Kelly, waarin staat dat ik maar eens moet bewijzen met een foto dat daar stokken bijgeleverd zouden worden. Inderdaad niks meer van terug te vinden op hun website, iets waar natuurlijk mee gesjoemelt kan worden. 25 euro voor twee borstels is voor mij véél geld. Bestel er niet, zijn oplichters. En als het toch niet anders kan, maak een schermafdruk van wat je bestelt, van de moment dat je je bestelling plaatst. Zo heb je een bewijs.

Joyce
19-07-2020

Product nogsteeds niet ontvangen

Vandaag voor 22.00 uur besteld is morgen in huis bij 3 groene bolletjes, fijn dacht ik dan bestel ik het hier ondanks de verzendkosten. Inmiddels dagen verder en de kabel nogsteeds niet binnen?

Geef dan op de website aan. Wij weten niet wanneer het geleverd zal worden?

William
18-07-2020

Verkeerde HDMI Kabel

HDMI A naar HDMI C

Kabel besteld, verkeerde kabel geleverd. Contact gehad, had een link bijgevoegd naar wat ik besteld had. Enige manier om het goede te krijgen zou retourneren en opnieuw bestellen zijn. 2e bestelling: zelfde verkeerde kabel! Na contact: ze zouden checken in het magazijn. Na check: zou het goede moeten zijn. Weer de link gestuurd naar wat ik besteld had: de beschrijving op bol.com zou verkeerd zijn en aangepast worden. Ze boden uit henzelf geen alternatief, een kabel ik na zoeken op hun eigen site had gevonden. Dan zou ik moeten retourneren en dan van hun site moeten bestellen. Beetje meedenken met de klant had wel leuk geweest. Erg klantonvriendelijk zo. Zelfs de pogingen om nav mijn reviews contact op te nemen zijn mijns inziens zeer klantonvriendelijk (alleen telefonisch, 3x een mail van hun beantwoord, geen antwoord terug).

Jd kuik
16-07-2020

Niet nagekomen. Levertermijn

Vandaag voor 22:00 besteld morgen in huis

Dat klopt helaas niet.

Wacht al 2 dagen op een kabel

En nog steeds niet ontvangen.

Afrader dus

Hopelijk komt ie nog want anders ben ik 7 euro kwijt

Glenn
15-07-2020

Handige en compacte torkset

Torkset die makkelijk is mee te nemen doordat de houder inklapbaar is. Daarnaast alle beschikbare maten. In principe alles wat je nodig hebt voor een prima prijs!

Bestelnummer: 6510437

13-07-2020

Levertijd zoals ze vermelden komt niet overeen met de werkelijkheid!

Ik bestel op donderdagavond (voor 22.00u). Op de site staat Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Helaas, vrijdag niets, zaterdag niets. en maandag nog niets?!

Communicatie m.b.t. bestel en verzendinformatie is waardeloos! Smoesje van "POSTNL heeft het druk", kunnen ze ook vooraf aangeven op de website! Op deze manier is het misleiding. Concurrenten, zoals BOL en Amazon zijn beter in verwachtingsmanagement en komen de afspraak na!

Derksen
12-07-2020

Bestelling

Waardeloos bedrijf, een dikke week geleden een bestelling geplaatst maar nog helemaal niks vernomen. Maar dan ook helemaal niks vernomen.

Blij dat we met Afterpay werken.

Voor ons ééns maar nooit meer

Manuel
11-07-2020

Gewoon Goed!

Alles was goed!

10-07-2020

Slechte service momenteel

Bestelling betaald 5 dagen geleden maar nog niks ontvangen zou door post nl komen maar geloof er niet veel van.

Ook contact gehad per telefoon en werd gewoon afgebroken.

Mel
09-07-2020

Defecte kabels zelf retour betalen

Ik heb 2 defecte kabels ontvangen. Dus in de voorwaarden staat dat ze dan je retourkosten moeten betalen. Maar volgens hun zijn de kabels niet kapot. Terwijl ze op meerdere telefoons niet werken. Mensen bestel hier niet. Oplichters

08-07-2020

2 hdmi kabels besteld. Zouden volgende dag geleverd worden. Wacht al bijna een week. Zou aan post.nl liggen. Geloof er niks van. Niets bestellen dus bij dit waardeloze bedrijf.

Sharon
02-07-2020

Goede website

Snelle levering en de artikelen snel in huis!

Britt
30-06-2020

Altijd weer tevreden

Ik bestel al een paar jaar hier en ben eigenlijk altijd wel tevreden. Zeer groot aanbod, goede prijzen en snelle levertijden zelfs in Corona tijd.

Ralph
05-06-2020

Sneltrein service!

Zelfs in uithoek.Ouddorp Z-H ,nog de volgende dag in huis!

Kwaliteit /prijsverhouding uitstekend!

Lianne
28-05-2020

Goed en snel geleverd

De kabels 's avonds besteld en de volgende dag al geleverd. Prima dus!

(bestelnummer: 6197073)

Dorus
27-05-2020

Goedkoop en snel geleverd!

Met bestelnr. 6197509 een afvoerslang voor mijn condensdroger besteld. Kostte nog geen tientje en de volgende dag zat hij al in de bus.

Yannick

Goede service

Aantal kabels besteld van goede kwaliteit.

Om 22:15 besteld maar als nog de volgende dag in huis terwijl de besteltijd 22:00 is.

Nuri

Goede service

Bestelnummer: 6197283

Snelle levering en goede product kwaliteit!

Mick Michiel
26-05-2020

Produkt verzonden? Me hoela!

Na vijf (5) dagen nog niet ontvangen wat dezelfde dag per briefpost verzonden zou zijn!

15-05-2020

Diep treurig

Krimpkous besteld

Zou de volgende dag geleverd worden.

Echter 2 dagen later nog niks ontvangen.

online klacht ingediend

Krijg ik van ene Jesse een standaard mailtje over problemen bij pakketpost bij post.nl

mijn krimpkous zou echter met briefpost verzonden worden.

Dus gewoon een onzin verhaal.

Dit is dus mijn 1e en laatste bestelling bij deze amateurs