Allekabels.nl reviews

8.0

Catharina
22-11-2021

Ik had een antennekabel besteld maar die had de verkeerde aansluiting en die kon ik terugsturen en moest dan weer verzendkosten betalen. Ik kon hem ook houden en dan kreeg ik een tegoed bon voor een volgende aankoop. Ik ben er later achtergekomen dat je ook een verbindingsstukje er tussen kon zetten, maar deze oplossing werd niet aangeboden eigenlijk helemaal niet. Dus bij dit bedrijf zou ik nooit meer iets bestellen en ook niet aanraden. WAARDELOOS.

Sicco
22-11-2021

De kabel van mijn racestuur voor de playstation was te kort en dus zocht ik een oplossing hiervoor. Bij alle grote webshops kon ik deze niet vinden maar bij allekabels.nl wel! De bestelling verliep vlot en had de kabel super snel binnen. Makkelijk in de brievenbus dus hoefde er niet thuis voor aanwezig te zijn.

Jan.
22-11-2021

Het gekochte haardstel ziet er prima uit, voldoet aan de verwachting en werd keurig verpakt afgeleverd.

22-11-2021

Op 3/11 heb ik bij Allekabels.nl een LCD Weather Station van Nedis besteld dat vandaag (22/11) geleverd werd. Na klacht omwille van de niet-levering werd mij gratis een tweede toestel toegezonden dat redelijk snel geleverd werd. Dit vond ik een positieve actie van de leverancier.

Het probleem is echter dat de beide toestellen totaal verschillende metingen opgeven: het ene geeft regen als weervoorspelling, het andere volle zon. Ook de temperatuur en de vochtigheid zijn totaal verschillend bij beide toestellen, en zijn helemaal fout in vergelijking met metingen door andere geijkte toestellen.

Ik kan daarom slechts één goede raad geven aan Allekabels.nl : haal dit toestel, made in China, uit uw aanbod want het is niets waard. Mijn beide toestellen zullen eindigen in de vuilnisbak.

22-11-2021

Ik bestel al een paar jaar bij deze webshop, prive maar ook voor twee bedrijven. De bestellingen zijn zonder uitzondering altijd prima verlopen. De ene keer dat een verpakking beschadigd was en zonder inhoud aankwam werd door de klantenservice snel en naar behoren opgelost.

Remo
22-11-2021

Achteraf bleek ik het door mij bestelde artikel níet nodig te hebben. Gebeld en per direct telefonisch geannuleerd. Even daarna mailtje met bevestiging annulering en de belofte dat betaalde bedrag binnen 5 dagen

teruggestort zal worden. Prima contact en service!

Marleen
19-11-2021

Heel correcte en snelle levering naar uithoek in België

Nico
19-11-2021

Helaas verkeerde kabels geleverd, maar inderdaad na een aantal emails en foto's heeft allekabels service de goede kabels opgestuurd. En dat allemaal in een dag! Geen gezeur over terug sturen, geld tegoed e.d. maar gewoon meteen nieuwe kabels gestuurd.

18-11-2021

Ruim assortiment, goed te vinden op de site en snelle levering. Maak graag van hun diensten gebruik.

Supersnelle levering,

Super vriendelijke klantenservice,

Omruilen product geen probleem.

Top website.

Aanrader.

Groet Jan.

Liesbeth
18-11-2021

Ik kreeg de helaas de verkeerde kabels voor mijn camera geleverd, na wat foto's heen en weer mailen zag de klantenservice al snel dat de verkeerde ook geleverd waren. Zonder problemen omruilen of geld terug was geen probleem. Goede en snelle service.

Geert
18-11-2021

Meerdere bestellingen gedaan in de afgelopen maanden. Altijd alles netjes en op tijd geleverd. De laatste bestelling (een HDMI hub) was defect. Na bericht naar de klantenservice kreeg ik binnen 2 uur bericht dat er een nieuw hub wordt gestuurd). Geen gedoe met retourneren etc., en erg prettig contact.

Sebastiaan
18-11-2021

HDMI kabel besteld en c7 kabel voor ps5.

Alles zat keurig verpakt en snel geleverd.

HDMI kabel bleek alleen stuk maar na contact met de klantenservice. Kreeg ik snel bericht dat er een nieuwe HDMI kabel onderweg is.

Dus daar ga ik op wachten nu

Edwin
17-11-2021

Als er staat voor 22:00 uur besteld de andere dag geleverd dan verwacht ik dat ook,

Op zijn minst dat het via de post weggegaan is,

Maar helaas dat lukt alle kabels blijkbaar niet, als je vervolgens meld dat Ik dat niet netjes vond krijg je te horen foutje kan gebeuren,

Ik vond een welgemeende excuus meer op zijn plaats, alle kabels.nl wuift het weg als foutje, ze hebben werkelijk geen idee welke consequenties dat foutje kan hebben.

Jesse ik zal wat vriendelijker worden tegenover klanten, en als je voor 22:00besteld de andere dag leveren niet waar kunt maken dat verwijderen,

Succes met de verkoop,

Mvgr edwin

Ann
17-11-2021

Heel tevreden, snelle levering.

Een aanrader!

17-11-2021

Sinds enige tijd zijn alle provider- bedrijven (Ziggo-KPN etc ) opgehouden met het doorgeven van de Analoge radio service zodat je stereo installatie er voor de radio doorgave werkeloos bijstaat. Je kan nog wel een FM antenne bestellen ( gratis maar werkt niet) of een speciaal kastje hiervoor bestellen dat je aardig wat kost. Na overleg met Allekabels over bepaalde kabeltjes "om door te lussen op de versterker" kreeg ik een geweldige tip om d.m.v. een optisch kabeltje door te verbinden zodat ik voor nog geen € 7,- (incl opsturen) alles weer werkt . Grandioos

17-11-2021

Alles vlot verlopen met mijn laatste bestelling 9456779 thx voor de vlotte service.

17-11-2021

Track en Trace werkte niet, mailtje gestuurd naar de klantenservice. Moest eerst nog aanvullende info mailen zodat men kon zien dat ik echt was wie ik zei dat ik was (security check: prima!). daarna meteen de juiste info waar uit bleek dat mijn pakket inmiddels was aangekomen. Snel en correct gereageerd door de klantenservice, uitstekend!

Lex
16-11-2021

Ik maak al langere tijd gebruik van Allekabels voor verschillende bestellingen, meestal zonder veel problemen.

Echter, bij mijn laatste bestelling waren er toch problemen. Ik had een bestelling geplaatst waarbij vermeld stond "voor 22u besteld, morgen in huis" Helaas had ik het pakket op dinsdag nog steeds niet ontvangen. Na contact met de klantenservice kreeg ik het advies om nog een paar dagen te wachten, tot een week na het plaatsen van de bestelling verstreken was. Helaas was op dat moment mijn pakket nog steeds niet geleverd. Na nogmaals contact met de klantenservice, bleek dat PostNL mijn pakket kwijt was geraakt. Allekabels heeft toen kosteloos een nieuw pakket opgestuurd, die ik inmiddels heb mogen ontvangen.

Deze lange levertermijn ben ik niet gewend van Allekabels, maar het is niet echt aan hun te wijten dat PostNL het pakket kwijt is geraakt. De klantenservice heeft mij in de tussentijd prima geholpen en te woord gestaan. Mijn complimenten!

Achiel
16-11-2021

Ik heb al, in het verleden , verschillende malen bestelling gedaan bij Allekabels.nl . Dat is steeds correct verlopen.

Gisteren plaatste ik een dringende bestelling en, wat betreft verzending en Track and Trace, was er een probleempje.

Ik liet dit weten en op zéér korte tijd was dit alles opgelost en perfect is de levering vandaag verlopen , waarvoor mijn dank.

Dat was écht service vanwege Allekabels.nl.