Allekabels.nl reviews

8.0

Mau
10-12-2021

Fantastisch dat er in deze tijd nog een bedrijf is met zulke persoonlijke klantenservice 👍

Mo

Snelle levering! Super

Bram
10-12-2021

Goeie service en levering zoals afgesproken

Abdul
10-12-2021

Toen ik mijn radiostation op wilde zetten had ik een hele hoop kabels nodig. De mensen bij Allekabels hebben mij kundig en snel geholpen!

Iris
10-12-2021

Goede service, aardige mensen, geen aanmerkingen

Ingrid
10-12-2021

Super geholpen kundig personeel!

10-12-2021

Foutje mijnerzijds; te veel onderdelen besteld en ook onderdelen die niet vlot leverbaar waren.

Na contact via servicedesk; te veel bestelde netjes geannuleerd.

Een mail met alternatief voor traag te leveren post.

Verstuurd en credit nota ontvangen.

PTT post werkte niet mee; track en trace gaf aan onbekende levering; toch maar even bij afhaalpunt gecheckt; keurig binnen gekregen.

Prima gedaan Allekabels!

Jarno
10-12-2021

Snelle levering bij onderdelen op voorraad en een zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice 👍

Imke
10-12-2021

Top site, ook de levering is erg snel en helemaal in orde. Altijd een goede ervaring en zodra je een vraag hebt word je altijd vriendelijk geholpen. Al met al een top klantenservice en zeker de moeite waard om een kijkje te nemen op hun website!

Daimy
10-12-2021

Super bedrijf, hele snelle levering en proffesionele medewerkers :)

Zeker een aanrader!

Camille
10-12-2021

Overzichtelijke Webshop. Snelle en goede levering.

Vriendelijke en behulpzame Klantenservice.

09-12-2021

Had 2 kabels nodig voor een verjaardagscadeau. Vanwege covid19 zijn na 5 uur de winkels gesloten. Maar je kunt niet met een half cadeau aankomen dus bij allekabels.nl besteld. De dag erna waren ze er ook.

Prima service, veelzijdig aanbod.

Jacob
09-12-2021

De bestelling die ik deed was na een week niet binnen. Dit lag aan het transportbedrijf. Toch besloot Allekabels de bestelling nogmaals te sturen, die ik de volgende dag binnenkreeg. Na enkele weken kwam het pakketje met de eerste bestelling alsnog binnen. Nadat ik contact had met Allekabels, gaf Allekabels aan uit coulance dat ik dit pakket gratis mocht houden. Hiervoor hartelijk dank!

Simen
09-12-2021

Snelle levering voor nette prijzen en als er een probleem met een onderdeel is lossen ze het perfect op.

09-12-2021

Snelle levering van de producten. De bestelling was de volgende dag in huis.

Laurens
09-12-2021

Zeer tevreden over de service.

Jan W.
09-12-2021

Heb enkele jaren ervaring met Allekabels.

Alles is altijd prima en vlot verlopen.

De laatste zending is echter gedurende de levering van toneel verdwenen. Allekabels heeft na bijna 2 weken wachten de zending gecrediteerd. Na ruim 2 weken werd het pakket alsnog bezorgd in een beschadigde verpakking en opnieuw door vervoerder dichtgeplakt. Volgens een notitie van de vervoerder op de verpakking was er schade ontstaan gedurende het transport. Heb het pakket toch in ontvangst genomen waarna bleek dat de schade zeer gering was. Na contact met Allekabels mocht ik het pakket te behouden en zal niet opnieuw in rekening worden gebracht. Dank hiervoor.

09-12-2021

Enorm assortiment en snelle levering. Perfect!

Koen
08-12-2021

Na 4 dagen was mijn bestelling nog niet geleverd. Op zaterdagmorgen heb ik een e-mail gestuurd en op zondagmorgen al een reactie: de zending kon niet gevonden kon worden bij de vervoerder (met de gele auto's). Er zou een nieuwe kabel verstuurd worden en op dinsdag werd die door de postbode bezorgd. Perfecte klantenservice!

Math
08-12-2021