Allekabels.nl reviews

8.0

Islem
05-12-2020

BESTE SHOP VOOR KABELS

Ik had een hdmi kabel besteld van 50 euro, kreeg ik netjes volgende dag binnen maar hij werkte niet zo goed het beeld viel iedere keer weg dus ik bel en geef dat aan, ze hebben me per direct een nieuwe kabel verzonden zonder dat ik die van mij nog had terug gestuurd, in volle vertrouwen sturen ze me een nieuwe kabel terwijl ik de mijne nog hier heb. Nog nooit zoiets goeds meegemaakt! Normaal word je overal heen gesleurd en moet je vanalles doen voordat je iets nieuws krijgt maar bij dit bedrijf echte toppers dank jullie wel!

01-12-2020

Geen product ontvangen, en geen oplossing nog.

Ik heb kabels besteld die ik op kantoor dringend nodig had. Besteld omdat ze aangaven dat het de volgende dag in huis zou zijn. Vervolgens een paar keer (verdeeld over een week) aangegeven dat het niet binnen was. Ik krijg dan een standaard mailtje terug.

Gevraagd of ze het ajb nog een keer willen verzenden. Als ik het 2x krijg wil ik wel 1x terugsturen.

Geen optie.

Vervolgens gevraagd of ze het willen annuleren. Dat gaat ook nog niet. Er was nog 1% kans dat het alsnog kwam.

Ik mag pas annuleren als het een week kwijt is :(

Voor mij nooit meer.

Dat je het verstuurt zonder track en trace is een keuze. Maar je belooft snelle levering. Als het dan zoek raakt, verzin een snelle oplossing.

Inez
27-11-2020

Fout op fout, klant de dupe

Een koelbox die te laat werd geleverd en daardoor door ons is geannuleerd (we waren al op vakantie) is toch geleverd. Deze hebben we vervolgens retour gestuurd, maar we krijgen ons geld met geen mogelijkheid terug omdat de retour te laat was (vanwege de vakantie). Fout op fout, waarvan we als klant de dupe zijn. Let op met je bestelling bij dit bedrijf!

Remco
01-11-2020

Retourzending naar postbus

Na de retourprocedure te hebben gevolgd en de verzendbewijzen te hebben verstrekt, weigert Allekabels het aankoopbedrag te crediteren omdat het pakket in track&trace niet de status 'bezorgd' heeft gekregen.

Hierna heb ik direct zelf telefonisch contact opgenomen met PostNL. PostNL liet mij weten dat zendingen naar een postbusnummer niet altijd de status 'bezorgd' krijgen. Echter wordt de bewijslast en elk risico volledig bij de klant neergelegd. Ik was een vaak terugkerende klant, maar dit was mijn laatste bestelling hier.

Tip: zoek voor het bestellen alvast het retouradres op. Is het een postbus? Bestel dan bij een andere webshop.

Jeroen Gerritsen
30-10-2020

Voor 22:00 besteld, morgen in huis, echt niet!

Wacht nu al 4 dagen op mijn bestelling. Excuus is dat Postnl het drukker heeft maar pakketjes van andere webshops komen wel gewoon op tijd. Bovendien vind ik dat je de belofte van je webshop moet halen als je het niet waar kunt maken. Dit is al mijn 5e slechte ervaring dus ik bestel er niet meer.

Bob
29-10-2020

Retourneren wordt bijna onmogelijk gemaakt.

Ongelofelijk. Het wordt je écht heel moeilijk gemaakt om te retourneren:

1. bijna niet te vinden op website hoe het moet.

2. dan kun je contactformulier invullen

3. je krijgt dan een paar emailtjes met niet werkende link.

4. als je probeert te bellen wordt er meerdere keren technisch gewoon opgehangen.

5. als je een bedrijfsnaam hebt vermeld mag je niet retourneren; want je valt niet onder consumenten recht. NIET kopen daar!

29-10-2020

Een bestelling geplaatst op vrijdag. Op de site stond aangegeven ruim op voorraad, dus de volgende dag, zaterdag zou het bezorgd moeten zijn, volgens hun eigen site. Echter, de volgende dag geen bestelling ontvangen. Gewacht tot dinsdag, geen bestelling. Vervolgens contact gezocht via de mail, krijg je een nietszeggend antwoord dat het "probleem" bij post.nl ligt, wederom een voorgedrukte mailtjes ontvangen. Wederom de volgende dag geen bestelling. Weer gemaild, maar deze mensen kunnen waarschijnlijk niet goed lezen, want je krijgt geen reactie op je mail, maar wederom een algemene voorgedrukte tekst.de oorzaak ligt bij Post.nl enz. De medewerkers liegen je gewoon voor, hoe triest. Je wordt als klant niet serieus genomen. Donderdag pas de bestelling ontvangen.

Dus m.a.w. de bestelling is pas op woensdag door hun op de brievenbus gedaan en niet op de vrijdag. Ook contact gehad met Post.nl, ook zei vertelden mij dit dit zeer onwaarschijnlijk was.

Dus, wees gewaarschuwd, als je haast hebt met je bestelling, koop dan vooral niet bij Allekabels.nl, zij weten niet wat leveren is.

Mike
29-10-2020

Aanbod is mooi, maar service ronduit slecht

Meerdere keren hier besteld wegens het uitgebreide aanbod. Echter keer op keer maken ze hun beloftes niet waar. Voor 22u besteld = binnen een jaar in huis zou beter zijn!

Bovendien altijd de slappe smoes gebruiken dat het door PostNL komt maar dat is klinkklare onzin want bij andere bedrijven gaat het 99% van de keren gelijk goed. Als je vervolgens een klacht stuurt steken ze ook nooit de hand in eigen boezem, maar gaan ze heel sneaky de levertijden van producten aanpassen alsof jij het dan over het hoofd hebt gezien. Ik weet het wel voor de volgende keer. Betaal wel wat extra voor een toko die wel zijn beloftes nakomt.

Karen
08-10-2020

Toegekomen na dagen in België

Besteld op zondag en een artikel was pas leverbaar na drie werkdag. dus geleverd aan huis in België op vrijdag. Goed verpakt in stevige doos. Dus zeer tevreden hoor! Vriendelijke postbode.

05-10-2020

Kabel niet meer leverbaar

Ik had een kabel besteld op donderdag en een bevestiging per mail gekregen dat hij verstuurd was.

4 dagen later nog niks gekregen en gemaild waar mijn kabel bleef.

Antwoord: kabel is (opeens) niet meer leverbaar en kon een andere uitzoeken.

Hoezo, hij was toch verstuurd (zie boven), heb mijn bestelling geannuleerd.

Ik ga hier niet(s) meer bestellen .

Cobie
25-09-2020

Retour kosten voor jou

Ipad hoes a 8,95 + 3,95 verzend kosten besteld. Bleek niet naar wens. Achterzijde van plastic. was niet zichtbaar op de site. Ook niet in de beschrijving. Daar staat imitatieleder!

Wilden hoes retour sturen maar we moesten 7,95 retour verzendkosten betalen.

Gebeld met de "klantenservice". Kreeg als antwoord dat het onze fout was en omdat ze een klein bedrijf waren ze niet deze retour kosten konden betalen. Staat in de voorwaarden. Wel kon ik een korting krijgen van 4,50 op een volgende bestelling. HaHa

Of ik ooit nog ga bestellen bij Allekabels.nl

NOOIT MEER!

Terug naar AliExpress

Je
24-09-2020

Voor 22:00 besteld is NIET de volgende dag in huis!

Ze zeggen dat je het de volgende dag in huis hebt als je voor 22:00 besteld. Krijg de volgende dag in de middag een lulverhaal dat PostNL het druk heeft en dat ze het net hebben verzonden. PostNL gaat inderdaad niet om 14:00 een bestelling ophalen en rechtstreeks doorrijden om het te bezorgen. Misbruik maken van een USP die ze niet leveren!

Ceuk
14-09-2020

Prima geregeld

Producten zijn netjes op tijd geleverd.

Prima prijs

JJ
12-09-2020

Leveren gewoon niet

1 kabeltje besteld, meteen bericht gekregen dat het verstuurd is (maar ze geven ook meteen aan dat PostNL vertraging heeft en adviseren 3 dagen te wachten) er is nog steeds niets. Wat een scam. Ik ga een berichtje sturen naar Kassa en de concumentenbond.

Ik adviseer niet te bestelen bij dit bedrijf.

Lisa
27-08-2020

Verkeerde kabel besteld

Verkeerde kabel besteld, door eigen fout. mocht het pakketje aan de deur weigeren en kreeg mijn geld terug. Klanten service was erg vlot en het pakketje werd in principe ook gewoon super optijd bezorgd. Geen gedoe en goede service!

26-08-2020

Echt een zaak die complete poep is.

Vorige MAAND een kabel besteld en het verhaaltje gekregen dat het de volgende dag in huis zou zijn. Nou dus totaal niet, week gewacht en mailtjes verstuurd en toen het slappe drol verhaal van 'corona'. Ik snap dat het vertraging zou oplopen alleen dit was een briefpost geen pakket post. Nou 1 week wachten vind ik geen probleem. 2de week nog steeds niks, dan het verhaaltje dat het kwijt is geraakt. Nog 2 weken wachten en nog steeds niks. Dan reageren ze niet meer op mails. Dus week later even gebeld en geld terug gevraagt, daar waren ze ook wel even mee bezig. Bestel hier niet!

Alex
12-08-2020

Airco doos beschadigd en open geweest, maar moet op eigen kosten retour sturen.

Ik heb een airco gekocht. Deze werd door postNL geleverd met een beschadigde doos. Toen ik beter keek stond er ook een sticker van postNL dat de doos is beschadigd en open geweest en er kunnen eventueel onderdelen ontbreken. Deze is weer dicht gemaakt door postNL en geleverd bij mij. Ik heb meteen de klantenservice van allekabels.nl gebeld en aangegeven hoe ze dit willen oplossen, omdat ik het liefst een andere wil. Kreeg te horen dat ik de doos open moet maken en kijken of de airco zelf beschadigd is. Dit zag er niet zo uit. Werd toen aangegeven dat ik hem moest aansluiten en kijken of hij functioneert. Ik geef aan als ik dat doe dan kan ik hem toch niet meer retour sturen. Krijg ik te horen als hij niet functioneert dan kan je hem retour sturen, maar als ik hem nu terug zou willen sturen dan zou ik zelf de verzendkosten moeten betalen. Ik geef ook aan dat het gaat om een airco waar gas in zit. Als de doos er zo uitziet kan het nooit goed zijn voor de airco. Dit maakte voor hen niks uit. Op hun site geven ze aan dat als je iets terugstuurt met een beschadigde doos dan krijg je maar een deel van je geld terug. Terwijl ze zelf geen problemen hebben om iets zo af te leveren. Ik zal nooit meer de fout maken om hier iets te bestellen.

JHWH
06-08-2020

Een bedrijf kun je vaak het beste beoordelen op het functioneren van de.

Een bedrijf kun je vaak het beste beoordelen op het functioneren van de klantenservice. Bestellen gaat vlot en snel maar zodra je een artikel wilt retourneren dan word het je onnodig lastig gemaakt.

Ook van de retour met bewijs van ontvangst heb ik niets meer vernomen, veel later na contact met een traagzame en tenenkrommende mail correspondentie met de klantenservice dit uiteindelijk moeten oplossen.

Tamara
01-08-2020

AIRCO

Heb airco bestelt voor 40 euro. merk nedis. superkwaliteit. blaast koele lucht . doet zijn werk goed. niet op stand 3 zetten.want door kracht van wind . gaan mijn valse haren los.

Benny
24-07-2020

Leuke prijzen, breed assortiment, echter afspraken nakomen zit er niet in!

Op dinsdagavond 21-7 rond een uur of 21.00u een bestelling gedaan van een x aantal kabels die ik met spoed nodig had. Voor 22.00u besteld dus ideaal voor mij, de volgende dag in huis. Althans, volgens de website. Het is inmiddels 24-7 en je raadt het al, nog geen pakketje gehad. De klantenservice beweert uiteraard dat het probleem bij PostNL ligt. Ik kan je verzekeren, hier ligt het probleem niet! Andere bestellingen die ik op andere website heb gedaan gister en eergister zijn wel gewoon al geleverd via PostNL. Gezien het aantal meldingen voor mij van mensen die met hetzelfde probleem zitten kan ik alleen maar zeggen; Allekabels.nl, ben eerlijk naar je klanten.

Ik ben benieuwd of er nog iets gaat arriveren. Voor mij in elk geval nooit meer!