Allekabels.nl reviews

8.0
12-10-2023

WAARDELOOS bedrijf, heeft systemen niet op orde en medewerkers zijn incompetent. Doet er alles aan om eigen fouten goed te praten en de klant te frustreren. Gelukkig zijn er voldoende alternatieven voor dit bedrijf die ik van harte kan aanbevelen.

Storm
12-10-2023

Kabel die ik geleverd kreeg werkte helaas niet, toen ik dit aangaf bij de klantenservice kreeg ik een creditering en werd het netjes afgehandeld. Zeer tevreden.

Jasmijn
12-10-2023

Al een aantal keren besteld. En elke keer een nette en snelle levering. Nog nooit problemen gehad. Zou hou je vaste klanten! Complimenten en jullie zien mij snel weer terug!

10-10-2023

2 bestellingen gedaan waarvan er 1 niet geleverd is en bij de andere is het verkeerde product gekomen. Nogal een zooitje dus

Roy
06-10-2023

Snel handelen, prima service en communicatie.

04-10-2023

1 kabel en 1 stekkertje besteld. Keurig op tijd geleverd. Maar 1 ding: werkelijk een belachelijk grote verpakking. Het had in een gewone envelop gekund, maar de hoeveelheid plastic die ik ontving bij mijn bestelling was werkelijk onzinnig. Daar moet allekabels.nl wat aan doen, want anders ga ik ergens bestellen waar men wel weet wat papier of karton is in verschillende maten.

Corwin
04-10-2023

Super netjes duidelijke omschrijving en netjes geleverd zoals altijd vind deze site echt een aanrader alle soorten kabels zijn verkrijgbaar en goede kwaliteit!

M.v.g Corwin

WM
02-10-2023

Snel en makkelijk te bestellen en netjes en snel geleverd. Top.

Erwin
28-09-2023

Supersnel geleverd, doen wat ze beloven

Fred
28-09-2023

Scherpe prijs, snel geleverd. Aanrader!

Na
28-09-2023

Kapot kabeltje ontvangen, gevraagd om om te ruilen voor een nieuwe.

Stuur ik het kabeltje terug. Krijg ik geen nieuwe maar men geld terug? Dat was niet de vraag en afspraak die we hadden gemaakt en die ik had aangegeven bij het retour sturen

RA
21-09-2023

Snel + goede kabel

Doddy
20-09-2023

Kan niet meer zeggen,dan een top sevice eb goede communicatie .

Top en bedankt.

Jaap
19-09-2023

Snel gevonden op de site en snel geleverd.

Aaldrik
19-09-2023

Prima product, goede prijs en zeer snel geleverd!

19-09-2023

Ik had snel op dinsdag een kabel besteld, want die had ik vrijdag hard nodig. Op de site staat duidelijk "voor 22:00 besteld, morgen in huis". Maar daar klopte niks van. Sowieso kreeg ik volgende dag pas een mailtje waarin stond dat het was aangemeld bij DHL (en dan gaan ze het die dag natuurlijk niet meer halen) en vervolgens kwam dat ding de maandag erop (te laat dus) binnen. Op stel en sprong dus nog een paar winkels af moeten rijden voor het kabeltje. Als je die bezorging niet waar kunt maken moet je het ook niet op je site zette. Ik heb nog gebeld met de klantenservice, maar die leken niet echt geïnteresseerd. Een hele intelligente dame wist me na het intikken van het bestelnummer te vertellen (en ik citeer): "Er is wat vertraging opgetreden, en ik denk dat het daarom wat langer duurt".

Toen heb ik de moed maar opgegeven. Goeie training; zij won!

18-09-2023

Goede prijs, makkelijk besteld, snel en goed geleverd.

René
14-09-2023

Bestellen was makkelijk. Het bestelde, een verloopkabel hdmi-usb c, kwam wat later aan. Dit bleek te komen doordat de bezorger het bij een ander adres had bezorgd. Onderdeel voldoet goed.

13-09-2023

1e bestelling snel geleverd echter 2 onderdeeltjes kapot. Voor de prijs vond ik het niet de moeite waard om te klagen. 2e bestelling alles tip top in orde.

13-09-2023

Wat een bouwmarkt niet kan leveren: Apparaat snoeren gevonden hier C14 en C7. Snelle verzending en goede kwaliteit.