Allekabels.nl reviews

8.0

Gert-Jan
23-01-2021

Niets kopen hier

Geruime tijd geleden twee internetkabels besteld, nog steeds niet geleverd, je kunt op geen enkele manier in contact komen met het bedrijf, contactformulier via website vertoont een error, telefonisch wordt je er via een bandje uitgegooid met het verhaal dat leveringen vertraagd zijn door PostNL. Wat een slechte service!

22-01-2021

Niets kopen hier

Ik heb iets besteld en betaald maar is nooit geleverd.

Ik heb post.nl gebeld maar ze hebben nooit mijn

product aangeboden gekregen.

Thomas
22-01-2021

NIETS KOPEN HIER

Product besteld bij allekabels welke, volgens de website de volgende dag in huis zou moeten zijn. Nu hoor je dezerdaags meermaals dat, vanwege de drukte, pakketservices erg achterlopen met leveren van pakketten. Echter allekabels maakt het wel heel bont. Geen contact met dit bedrijf te krijgen. Hangen op als je belt en reageren niet op berichten. Product gewoonweg nooit geleverd gekregen, echter wel betaald.

Nooit iets kopen bij deze zaak!

Patricia
21-01-2021

Kerstbox laat maar uiteindelijk wel geleverd

Kerstboxen kwamen maar niet de moed maar opgegeven. Maar uiteindelijk toch geleverd. Goed verpakt en met duidelijke communicatie naar mij toe dat ze onderweg waren.

Ze hebben uiteindelijk gewoon geleverd en een goed produkt maar te laat.

Ik denk dat dit kleine bedrijf niet goed voorbereid was op de vele internet bestellingen die nu plaatsvinden.

Gino
21-01-2021

Verzendtijd klopt niet en geen service

Totaal geen service. Zondag besteld, donderdag nog niet in huis. Reden volgens hem: Post NL. Ik gaf aan dat de kabel belangrijk is om dit weekend te gebruiken voor mijn werk. Vervolgens ook niet bereid om een nieuwe op te sturen met pakketpost (een stuk sneller) in plaats van briefpost. Bedankt voor de service!

Anna
21-01-2021

Niets bestellen bij dit bedrijf!

Ook ik moet iedereen waarschuwen voor dit bedrijf. Heb een hdmi kabel besteld, die ik 3 dagen later echt nodig had. Slogan is "voor 22 uur besteld, volgende dag in huis". Niets gehoord van hun, telefoon altijd bezet. Na 5 dagen per mail gevraagd de bestelling te annuleren (want ik had inmiddels elders een kabel gekocht) met de reactie dat dit niet mogelijk is want nu was het pakje 'al' verstuurd. Wat niet klopte want ik kreeg pas 3 uur later de mail dat het verzonden was. Dus ze waren soort van wakker geworden. Ik kreeg het advies om het pakje te weigeren of retour te sturen maaaar. dit is een brievenbuspakje, dus weigeren is moeilijk. Nu net bezig met de retourprocedure die beschrijft dat de pakbon op het envelop moet. Alleen ik had geen pakbon in het pakje. En ik moet de retourkosten ook nog zelf betalen want ze hadden immers niets verkeerds opgestuurd.

Dus mijn conclusie is: niets bestellen bij 'Alle kabels'! Ik in elk geval zal ik dit nooit meer doen.

Erin
19-01-2021

Niks bestellen!

Na twee weken nog niks ontvangen. Klantenservice is zowel telefonisch als via de mail niet te bereiken. Weg geld.

Roeland
15-01-2021

Zeer onbetrouwbare webshop.

Zeer onbetrouwbare webshop. Ik heb al 2x te horen gekregen dat de "vandaag" wordt verzonden en zelfs een PostNL link ontvangen, maar het pakket is nog altijd niet afgegeven bij PostNL.

Vera
14-01-2021

Belabberde service

Vandaag besteld, morgen in huis is ronduit een leugen.

Bestelling geplaatst, na 3 dagen toch maar contact opgenomen. Hij zou “vandaag” de deur uit gaan, na 3 dagen toch maar wederom contact opgenomen. Wederom zou mijn bestelling die dag de deur uit gaan, uiteindelijk vandaag mijn order ontvangen, ontbreken er 2 items. WEDEROM zelf maar even de melding gemaakt, waarna ik uit het niets een annulering van mijn bestelling ontving met de notificatie dat ik mijn geld zal terug krijgen over 5 werkdagen.

Bizar dat dit bedrijf nog bestaat, een absolute AFRADER!

Dennis Henskes
13-01-2021

-10 kan je niet geven

Product besteld maar geen bevestiging en geen product. Ze nemen niet op.

ThuiswinkelWaarborg contact mee opgenomen.

Straks maar aangifte doen bij de politie.

Graag als je problemen hebt met dit bedrijf ook aangifte doen anders gaan ze maar door

13-01-2021

Bedrijf is niet meer bereikbaar

Geen enkele reactie

Ook een week geleden 3 kabeltjes besteld. Nog steeds niet ontvangen. Telefonisch al tig keer gebeld maar steeds in gesprek. De klachtenprocedure van de website werkt niet. Zouden ze failliet zijn?

09-01-2021

Soldeer video Connector made in China.

Soldeer video Connector besteld die er op de foto zeer degelijk uitzagen , maar bij aankomst ook weer met vertraging was het Chinese troep, ik durf ze niet aan de kabel te solderen zo slecht zitten ze in elkaar. Het plastiek waar de contacten aan vast zit om te solderen smelt gelijk weg tijdens solderen .waardeloze troep!

Lars

Allekabels.nl

Ik heb mijn kabel bestelt een displaypoort naar dvi er werd mij in de mail vertelt dat ik hem de volgende dag binnen zou hebben via de briefpost dit was niet het geval ik ben elke dag gaan kijken en niks in de bus na 5 dagen lag het er eindelijk nu alleen nog even testen maar de levering is belabert als je een kabel dringent nodig hebt voor werk/school etc bestel hem dan niet bij allekabels.nl maar een mediamark bol.com etc

07-01-2021

Weer een mooie praatjes winkel.

Waardeloze winkel. Alles is gericht op zoveel mogelijk geld verdienen. De teksten als "vandaag besteld is morgen in huis", zijn bij dit soort zaken alleen bedoeld om de koper over te halen om bij hun te kopen. Je kunt ze met geen mogelijk bereiken. Telefonisch niet, via het contact formulier niet, er is geen email adres of whatever. Het zal allemaal wel aan Postnl liggen zoals ik veel van ze lees op andere klachten die ze krijgen. Lekker is dat, zelf niets in orde hebben, en dan durven afgeven op een ander bedrijf. Haha, echt hoe klein ben je dan? Je .iets als bedrijf of winkel altijd alleen naar je eigen kijken. Dus is de bezorg dienst die je gebruikt niet goed, dan zorg je ervoor dat je een andere wel betrouwbare dienst inhuurt, maar dan ga je niet klagen over dat bedrijf.

Dat is jullie probleem. En dat noemt zich de grootste van Nederland, je kunt ze niet eens bereiken als je een probleem hebt. Nogmaals, puur en alleen uit op geld zonder daarbij ook maar iets om de klant te geven. Uitbannen zulke zaken!

Dave
07-01-2021

Betaald maar geen product!

Had dringend producten nodig.

Voor 22.00 besteld maar nooit mogen ontvangen. Via geen enkele weg contact mee te krijgen. Geld iben ik dus kwijt. 20 minuten hier vandaan.

Deze week met een paar mannetjes op visite daar.

06-01-2021

Bereikbaarheid

Heb 7 dagen geleden wat besteld maar is nog niet binnen. Probeer de hele dag de klantenservice te bellen maar sta uren in de wacht.

Onbereikbaar.

Herman Jan
29-12-2020

Wel betaald, niks verstuurd

Op 21e besteld, direct betaald, en factuur ontvangen. Na 8 dagen nog steeds verzendbewijs ontvangen. Telefonisch is de klantenservice niet bereikbaar.

Rene
28-12-2020

Kerstverlichting

Op 4 december kerstverlichting voor buiten besteld. Verlichting opgehangen op 18 december. Na een paar dagen gedeeltelijk defect. Één deel brandt terwijl een ander deel van de streng het niet meer doet. Kan gebeuren zou je zeggen dus even de “klantenservice” van Allekabels gebeld voor de aanvraag van een retour formulier om e.e.a. op te lossen. Na vele malen gebeld te hebben (zéér slecht bereikbaar) krijg ik iemand aan de lijn. Ik uitgelegd wat het probleem is. Komen er een hoop nogal domme vragen:

“Klantenservice: Waar hangt de verlichting?”

Ik antwoord, buiten in de tuin aan het hek.

“Klantenservice: Hangt hij in de regen en wind?”

Ja, antwoord ik, buiten, want dat is de bedoeling van deze verlichting.

“Klantenservice: Deze verlichting is IP44 gecertificeerd krijg ik als antwoord en wij kunnen dus geen garantie geven”

Ik zeg IP44 gecertificeerd dus.en

“Klantenservice: Deze verlichting kan niet in regen en wind hangen en zeker niet permanent”.

Ik zeg de verlichting hangt er net een paar dagen en alleen voor de kerst. Dan is de info op de site dus niet duidelijk en misleidend.

Na verder zoeken op de site inderdaad een verborgen link gevonden met de omschrijving van Allekabels wat IP44 inhoud. Deze is nogal aangepast in het voordeel van Allekabels. In de officiële omschrijving van de IP certificering staat dat IP44 geschikt is voor regen en plenzen vanuit alle richtingen met een maximum van 10 liter per minuut!

Enfin, mijn probleem wordt dus niet opgelost en ik waarschuw dan ook een ieder die met dit bedrijf in zee wil gaan. Mijn advies.NIET DOEN!

Clemens
19-12-2020

Sneller dan Bol. nl

Jaren terug de eerste ervaring met dit bedrijf. Had een kabel nodig voor een klusje, dat gek genoeg overal rond de €60,- kostte en bij Allekabels was ik voor € 11,- de man. Bovendien vlot in huis. Van de week een speciale attributen nodig om mijn vrouw een werkplek thuis te geven, had ik Allekabels weer nodig en had ik het scherp geprijsde kwaliteitsproduct vlot in huis, terwijl ik even daarvoor bij de grootste dozen schuiver van Nederland een order had geplaatst, dat gisteren geleverd had moeten zijn, waar de bezorgdatum nog mistig is.

Helaas heb ik beide producten tegelijk nodig.

Voor goeie kwaliteit van kabels enz. bestel ik alleen

bij Allekabels.

Rina
07-12-2020

Bereikbaarheid

Je krijgt niemand aan de aan de lijn

Retour aanvraag gaat ook niet site niet beschikbaar