Allekabels.nl reviews

8.0

Jumario
17-08-2021

Goede producten en snelle levering.

Ik heb hier al een paar keer besteld en heb altijd snelle levering. Ook zijn de producten heel erg van goede kwaliteit. Als een producer zoals ik is het belangrijk dat je goeie kabels hebt en ik heb bij Allekabels.nl nog nooit een probleem gehad.

Antonius
16-08-2021

Snelle en nette leverantie

Snelle en nette aflevering en ook gunstige prijs, wat voor ons een bijkomstig gegeven is.

Doel was: het juiste product te vinden en te bestellen.

Met groet,

04-08-2021

Super!

Een kabel besteld, makkelijk te zoeken op de site, makkelijk te bestellen en super snel netjes geleverd.

Maurice
31-07-2021

Top! Omdat zie mijn ervaring.

Sinds onze nieuwe woning heb ik een aantal keren kabels besteld bij allekabels.nl. Dit omdat wij onze nieuwe woning compleet hebben gestript.

Toen ik de site bezocht in eerste instantie voor vd draad kwam ik erachter wat allekabels te bieden heeft en dat is juist zo bijzonder!

Namelijk ze hebben zelfs aparte kabels die je niet zomaar vind in fysieke winkels. Ik heb het dan over een specifieke kabel Voor een WiiU Nintendo spelcomputer en nog veel veel meer, en ook nog op voorraad.

Later had ik speciefieke ftp kabels nodig voor afwijkende situaties binnen en buiten. De klanten service heeft mij goed geadviseerd in een situatie waar ik een dikke stroomkabel 50 meter naast een ftp kabel kwam te liggen. Dit raakt een aantal gevoelige elementen waar je rekening mee moet en dient te houden. Hierin zijn wij super begeleid dankzij allekabels.nl met het maken van de juiste keuze.

Allekabels.nl is dus niet zomaar een webshop met veel soorten kabels. allekabels.nl beschikt dus ook over personeel die over alle benodigde kennis beschikken over hun producten! Ga zo door! En zeker bedankt!

Mijn score:

Website 10 met super filters

Technical support 10

Verzenden verpakken en ontvangen 10

Marien
27-07-2021

Snelle service

Goed artikel tegen een scherpe prijs en snel geleverd! Top.

25-07-2021

Kwaliteit en snel dat is alle kabels.nl

Goede en degelijke kabels en prima service

zeer tevreden

Gerrie

Super en snel geleverd

Werkt goed en een uitstekend beeld

Ch
22-07-2021

Groot assortiment snel geleverd!

Al meerdere malen besteld! Ideaal vanuit de luie stoel bestellen en dag later bezorgd!

Julia

Top winkel!

Ik in de avond had 2 ethernet kabels besteld op Allekabels, de volgende dag kwamen ze gelijk aan! De prijs van de kabels was goedkoper dan op concurrerende sites en ze werken uitstekend. Ik ga zeker weer opnieuw bestellen op deze site de volgende keer dat ik weer kabels nodig heb :)

21-07-2021

Goede service en snel ook!

Snelle en goede service, hebben veel in huis en ook wat je nodig heb. Aanrader!

Olav
19-07-2021

Snel geleverd goede kwaliteit

Snelle levering, goed advies en uitstekende kwaliteit

15-07-2021

Kabeltje prik prak ….

Ik hoef nooit geen twee x na te denken als ik een kabeltje nodig heb .

Allekabels.nl komt dat altijd als eerste in mij op!

En niet alleen KABELS hé dinsdag 90graden conectoren voor ledstrip besteld woensdag middag in huis .

Ronny
15-07-2021

Cat 7 kabels besteld

Ik had onlangs cat 7 kabels besteld. Redelijk prijs en gelijk volgende dag binnen. Als souvenir kreeg ook een pen. Top service!

Hbr
14-07-2021

Drukpomp

Tijdje geleden een drukpomp besteld via hun werd via postnl bezorgd op de app stond bezorgd maar niks ontvangen oke probleem postnl maar na contact met allekabels meerdere kerel te mailen lijsten te hebben ingevult voor postnl niks meer van ze vernomen na een mail gestuurd te hebben nog steeds niks ontvangen wel betaald geen product en geen fatsoenlijk anwooord erg jammer zou deze site dus ook niet aanraden aan bekenden of fam al is het alleen al voor de slechte service

Brian
13-07-2021

Alle kabels in huis en snelle levering

De dsl kabel van 10 meter kon ik nergens in een winkel vinden. Op deze webshop allekabels kon ik alle maten vinden van deze kabel en ik kreeg het meteen de volgende dag binnen. Het is dus super betrouwbaar en levert snel.

Aaa

Hij werkt gewoon.

Kabel doet probleemloos wat hij moet doen.

Snelle levering, zonder poespas.

ordernummer 8850177

Fred

Gewoon top

Tevreden snelle levering en goede kwaliteit

Sven
12-07-2021

Aanrader om hier te bestellen!

Goede service, goede productomschrijving en snelle levering. Kortom prima webwinkel en veilig om producten te bestellen.

Kim
05-07-2021

Snelle levering.

Snelle levering en netjes verpakt.

Alles was compleet, helemaal happy ermee.

Geert
30-06-2021