Allekabels.nl reviews

8.0

Stan
10-05-2020

Goede kwaliteit

Hoge kwaliteit voor die prijs. Zeker een aanrader.

Hessel
08-05-2020

Duurd mij veelste lang

Ik zou mijn schroevendraaierset al lang binnen moeten hebben ik wacht al 4 dagen. Dan ook niet de grote jongen uithangen met de volgende dag in huis. Amateurs!

Niels
08-05-2020

Deze webshop probeert jouw rechten als consument te omzeilen

Helaas een slechte ervaring met deze webshop.

Deze webshop bood een 12 volt dual usb stekker aan voor in de auto (van een bepaald merk en type / kleur). Echter bij ontvangst bleek dat een geheel andere stekker was geleverd. Op dit moment is er sprake van non conformiteit (het product voldoet niet aan de verwachtte eisen die consument heeft, in dit geval type en kleur). In dit geval heeft consument recht op geld terug.

De verklaring van de webshop was dat het type niet meer leverbaar was en dat ze de typeaanduiding en afbeelding op de productpagina nog niet hadden aangepast (hier stond nog het oude type dat niet meer leverbaar was).

Ik heb hierop mijn geld terug gevraagd, echter probeerde deze webshop hardnekkig een waardebon te slijten en vervolgens de retourkosten niet te vergoeden (de retourkosten die ik moest maken omdat de webshop mij ongevraagd en op eigen initiatief een ander product opstuurde zonder dit met mij te overleggen).

Uiteindelijk is het product door mij teruggestuurd maar heb ik mijn geld nooit terug gekregen. De webshop beweerde het product niet retour te hebben ontvangen.

Bij deze de waarschuwing en het advies om hier niet te bestellen.

07-05-2020

Terugsturen is een ramp

Ik heb regelmatig wat besteld. Voordeel is het grote assortiment, maar ik heb een schroevendraaierset besteld die fout op de website stond. set kostte 6,95. Verzendkosten zijn 7,25. Stond fout op de website, dus hun vergoed de kosten zou je zeggen. NIET DUS! Ik krijg steeds zeer summiere reacties op mijn mail. Ze doen alsof t aan mij ligt, maar ligt aan hun. En denk je dat ik mijn geld terug krijg? Nee helaas. Dit zorgt ervoor dat ik nooit meer iets ga bestellen bij hun. Ik voel me gewoon genaaid!

Giovanni
05-05-2020

Perfect

Sinds deze nieuwe kabel geen lagg meer op mijn ps4 en is de download snelheid erg verbeterd. Top aankoop!

05-05-2020

Snel aangesloten

Duidelijke productomschrijving

Makkelijk te bestellen

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Snelle levering

Fred
03-05-2020

Niet betrouwbaar stuurt geroutineerde producten op

Leveren een product met opengemaakte verpakking en het product is defect, werkt niet (denk dat deze al eens eerder door een klant retour is gezonden) moet je zelf de retour kosten betalen. Een gamepad van 15,- betaal je 7,25 kosten voor de retour en die vergoeden ze dan niet! Ik bestel hier niets meer zeer slechte service.

Marjo
30-04-2020

Slechte ervaring

Ik bestel een product van € 9,99 met verzendkosten € 3,95. Het product doet niet wat het moet doen moet ik het op eigen kosten retour sturen wat mij € 6,95 kost.Dus ik betaal € 10,90 heb heb nog niets.

25-04-2020

Zeer slechte ervaring met Allekabels.nl

Slechte ervaring met allekabels uit kerkrade. Plaatste een bestelling, een dag later zag ik dat een product wel op voorraad was maar pas over 3 a 4 werkdagen (hoe zo op voorraad als je reclame maakt met voor 21:00 de volgende dag in huis!) probeerde de bestelling te wijzigen, werd deze door allersnelste zonder overleg geannuleerd! Allekabels niet aan te raden. Niet klantgericht. Zeer slecht. Snel producten in Hengelo bestelt die wel overlegt als een product niet direct leverbaar is.

Geert
05-04-2020

Snelle service!

Snelle service, correct product!

Renee
31-03-2020

Goede service!

Ik had ongeveer een half uur voor de uiterste tijd voor volgende dag verzending besteld, en de kabel kwam netjes op tijd aan. Ik ben zeer tevreden!

Dirk
28-03-2020

Snelle levering

Na bestelling dag erna geleverd top

Els
27-03-2020

Snelle service

De kabel kwam met de briefpost wat ik heel fijn vond. Ook hanteren jullie geweldige prijzen en was de levering heel snel! Bedankt!

Martijn

Snel geleverd

Snel geleverd. goede foto's op de site

Eric-Jan

Veel en senl

Kabel of adapter, allemaal inhuis en volgende dag bij jou!

Duidelijk, Snel, Efficient

Goede website makkelijk kiezen en nit due

Leon

Prima!

Levering was snel en zonder problemen

Top webshop

Al jaren lang koop ik hier mijn kabels, adapters en ander klein materiaal. Goede service, prima kwaliteit en goedkoop. Levering is snel.

Aanrader

Letterlijk alle kabels

De gekste kabels heb ik nodig om mijn analoge synthesizers met elkaar te verbinden, elk jaar verzinnen de fabrikanten weer nieuwe manieren om deze aan te sturen, met spullen uit de jaren 90, de jaren 00 en de jaren 10 moet ik vaak onorthodoxe oplossingen vinden. Bij allekabels hebben ze altijd een verloopkabel of een adapter op voorraad die voor mij een oplossing is zonder dat ik zelf de soldeerbout hoef te pakken.

Dank!

Youri

Prima

Kabeltje besteld. Vlot geleverd en product was zoals verwacht. Prima.