Allekabels.nl reviews

8.0

Corné
29-06-2021

Beamer hangt perfect

Product volgens de omschrijving van de site. Werd netjes op tijd met alle spullen bezorgd. Alles zat ook goed ingepakt.

Leo
26-06-2021

Wel bestellen en betalen, maar niet leveren, onbereikbaar.

Algemene voorwaarden stellen dat indien het artikel op voorraad is dat het dezelfde dag (voor 22:00 uur) wordt verzonden. Mijn betaling “is ontvangen”, toen werd het stil. Contactformulier geeft stelselmatig error 504, telefonisch is het bedrijf onbereikbaar. Dit stinkt, kijk het nog even aan tot 14 dagen na mijn bestelling, dan ga ik toch aangifte doen.

Arthur
24-06-2021

Slechte levertijd

Voor 22:00 besteld is zeker niet, volgende dag in huis!

Klantenservice is niet bereikbaar. Houd je centen in je zak en koop elders is mijn advies.

Stephan
22-06-2021

Datalek en er ook nog over liegen

Dankzij het datalek word ik nu regelmatig gebeld door allerlei malafide partijen. Bedankt hè!

In plaats van een ruimhartig mea culpa heeft het bedrijf besloten erover te gaan liegen. Eerst over de omvang van het datalek, later ook over welke gegevens zijn gelekt.

Bestel hier niet; je gegevens zijn niet veilig.

15-06-2021

Veel te laat geleverd en ook beschadigd aangekomen

Bestelling heeft er 5 dagen over gegaan, na een mail werd de schuld bij post.nl gelegd terwijl een andere webshop die ook post.nl gebruikt wel op tijd kan leveren, verder viel het op dat post nl mijn bestelling pas dagen later aangeleverd heeft gekregen. Men heeft dus een totaal KUL verhaal verteld per mail!

Van een bedrijf dat pas geleden gehact is waarbij alle gegevens gestolen zijn had nu wel een iets betere service verwacht. dus nadat ze de 2e kans ook verprutst hebben bestel ik er nooit meer.

09-06-2021

Slechte klantenservice en retourbeleid

Kabels snel ontvangen, retour is waardeloos en frauduleus. Lang in de wacht en zoveel obstakels om het retour te sturen. Zeker geen gebruik maken van dit bedrijf. Scheelt je tijd en een slecht humeur.

Sander
01-06-2021

Besteld niet geleverd

Meerdere artikelen besteld.

Alles op voorraad maar niet geleverd omdat er 1 ding niet op voorraad was.

Je krijgt 2 keuzes en naar de rest van je pakket kan je fluiten.

Werkelijk waar de slechtste service die je kan wensen.

22-05-2021

Voor 22:00 besteld, 2200 uur later binnen

Voor de 2e keer maak ik het mee, gelukkig ook voor de laatste keer. De schreeuwende tekst ‘vóór 22:00u besteld, een dag later binnen’ wordt opnieuw niet waargemaakt. De vorige keer moest ik ipv een dag, een week wachten, zal nu ook wel zo zijn.

Houd hier dus rekening mee, dan valt de teleurstelling mee.

Grad
04-05-2021

Waardeloze toko

Ondanks dat ze al mijn info hebben gelekt kan ik accounts niet laten verwijderen door simpel te vragen om specifieke email domeins te verwijderen.

Moet eerst van alles bewijzen als of het de overheid betreft.

Jullie zijn echter een gehackte webshop voor kabeltjes, doe aub even normaal.

Marcus
27-04-2021

Voor 22:00 besteld, een week later ontvangen

I.P.V. voor 22:00 uur bestled, de volgende dag ontvangen is het eigenlijk zoals de titel van deze klacht aangeeft.

Ik snap dat er Corona heerst en dat het druk is bij PostNL, maar PostNL heeft na 3 dagen pas de bestelde spullen ontvangen van Allekabels.nl.

En dan wordt het bestelmoment iedere keer uitgesteld bij Allekabels bestellingen bij PostNL, dat is ook verdacht, het lijkt er dan op dat Allekabels iets aanmeld, maar vervolgens nog 2 dagen later pas het product overhandigt, dus zite er al 5 dagen tussen eer dat PostNL het uberhaupt kan gaan bezorgen.

Ik koop vanaf nu niet meer bij Allekables, slechte zaak.

Wat nog kwalijker is is dat ze gehacked zijn en pas na 6 maanden aan mij doorgeven dat dit gebeurt is.

Gelukkig heb ik allemaal verschillende 128 bits wachtwoorden, maar toch, ze zijn dus met alles zeer traag.slome duikelaars daarzo.

Gewoon even doorgooglen mensen, er zijn veel betere alternatieven dan deze slakken.

Lothar
24-04-2021

Vóór 22.00 besteld de volgende dag geleverd

Geleverd aan postnl zeker, maar niet aan mij!

Donderdag 22 april tie-wraps besteld en betaald.

Zaterdag 24 april niets ontvangen. Zelfs maandag 26 april krijg ik niets want postnl bezorgt dan niet.

Ik moet dus 5 dgn wachten voordat ik kan gaan klussen, als het nog komt tenminste want dat lees je in reviews dat het bestelde soms nooit geleverd wordt.

Allekabels liegt gewoon en durft dat ook nog af te drukken om mensen te lokken.

Marcella
17-04-2021

Gehackt, na 8 maanden krijg ik dit pas te horen.

23 augustus 2020 word dit bedrijf gehackt, 17 april 2021 word ik ervan op de hoogte gesteld dat de hackers al mijn gegevens hebben.

Ik vraag me af of ik dit ooit had geweten als dit niet in het nieuws had gekomen.

Belachelijk dat ik na 8 maanden pas te horen krijg dat dit het geval is.

Schandalig. Ik bestel daar nooit meer. Prutsers!

KB

Onbetrouwbaar

Vinden het niet belangrijk om goed met andermans gegevens om te gaan. Proberen het vervolgens in de doofpot te stoppen, tot de media aan de bel trekt.

Disrespect naar klanten

Schande, disrespect naar de klant

Een ster moet eigenlijk 0 sterren zijn.

Een groot en grof schandaal. Ná de hack uw klanten niet correct informeren.

U schrijft dat de hack heeft plaatsgevonden op 23 augustus 2020. Na wat simpel rekenwerk: we zijn nu bijna 8 maanden verder.

Ik ben met stomheid geslagen dat uw bedrijf, nu, ná de berichten in de pers, uw klanten een mail stuurt.

Ik vind dit schandalig, en dat kan alleen zijn ingegeven door uw angst op omzet verlies en disrespect voor de (digitale) veiligheid van uw klanten.

U heeft verzuimd om, destijds, bijna 8 maanden geleden, uw klanten te informeren of het data lek.

Hiermee heeft u mijn vertrouwen, en dat van al uw andere klanten, in uw bedrijf ernstig en wellicht onherstelbaar geschaad.

Of het 3,6 miljoen, 2,6 miljoen of 100 klanten zijn, u dient deze te informeren!

Wij gaan een klacht tegen uw bedrijf indienen bij de autoriteit welke de wet op bescherming persoonsgegevens beheert.

Uw bedrijf verdient niet langer mijn vertrouwen, nog dat van andere bedrijven en/of consumenten.

Stef

Zeer slechte webshop

Allekabels is gehackt maar geeft aan dat mijn account niet buit is gemaakt omdat deze pas in september 2018 is gemaakt . Mijn account bestaat al sinds 2014 .

De excuus mail van hun staat ook vol van de spel en grammaticafouten.

Dus nooit meer bestellen bij deze webshop. Wees gewaarschuwd.

Schandalig bedrijf

Was een vaste klant van dit bedrijf. Alleen de recente nieuwsberichten doen je nekharen herrijzen. Maanden geleden al gehackt en dan gewoon je mond houden. Dit is een misdrijf. Ik hoop iig dat dit bedrijf strafrechtelijk vervolgt gaat worden en de verantwoordelijke directie aangepakt gaat worden. Alle klanten die slachtoffer worden fraude of oplichting tgv dit datalek zouden een rechtzaak moeten voeren tegen allekabels.

Ruben
15-04-2021

Signalen van een datalek negeren en de ernst bagatelliseren.

Allekabels heeft een datalek verzwegen en nu het uit is gekomen wordt het gebagatelliseerd.

Klanten zijn blijkbaar alleen belangrijk als ze geld in het laatje brengen.

Arnoud
15-04-2021

Zogenaamd een andere klant die me voor was

3 dingen

-de bestelling zou de volgende dag geleverd moeten worden, maar de kabels die zogenaamd op voorraad lagen waren toevallig gekocht door een andere klant op sat zelfde moment, gevolg, een week wachten

-geen porto vrij bestedings bedrag(zoals bij concurrentie na/meer dan €30)

- geen aanpassingen van bestelling mogelijk, als je bijvb. nog meer nodig hebt, dus dan weer extra porto kosten.(bij concurrenten, geen probleem)

Ekrem
13-04-2021

1 week wachten voor een kapotte kabel

Ze komen hun beloftes niet na, geen track en trace code en absoluut niet voor 22:00 besteld morgen in huis nee wacht maar een week voor een kabel die kapot is. En dan verwachten ze je nog meer uit te geven om hun fouten op te lossen weggegooid 10 euro

Wout
07-04-2021

Helaas voor de tweede keer teleurgesteld

Voor de tweede maal verbaas ik mij over de service, na de vorige deceptie hoopte ik dat dit een eenmalig incident was, helaas. Diverse kabels besteld, welke op de site leverbaar zouden zijn en de volgende dag bezorgd zouden worden, niets is minder waar, ik wacht nu al een aantal dagen. Kijkend op mijn account zie ik tot mijn verbazing dat 2 van de 3 bestelde produkten uitverkocht zijn, hoe lang gaat dit nog duren?

Ik had eigenlijk andere willen bestellen maar die stonden wel op de site op uitverkocht, dan maar die uitgekozen welke schijnbaar wel op voorraad waren, ik ben echter gewoon in de maling genomen.

Voor de tweede maal een negatieve ervaring, dit gaat mij geen derde keer gebeuren!