Allekabels.nl reviews

8.0

Remy
28-03-2021

Prima service

Apparaat besteld en snel geleverd.

Ondanks volgen van de handleiding, lukte installatie niet.

Gemaild met servicedesk en kreeg direct antwoord in de vorm van wat tips. Opgevolgd en apparaat werkt perfect!

Prima product dus en een super goeie en snelle service!

Remko
20-03-2021

Kapot product, weg geld.

Product (DVI/ HDMI splitter) ontvangen echter was defect (DVI connector paste er onmogelijk in). Mochten het terugsturen op onze eigen kosten á 7 euro of het product houden en 7 euro compensatie krijgen.

Weg geld en lege handen.

Mail gestuurd dat wij dit niet redelijk vinden, geen reactie.

Oplichtings praktijken! Pas op mensen!

18-03-2021

Zeer klantgericht.

Bij Allekabels een apparaatje besteld voor afsplitsen HDMIsignaal naar RCA pluggen. Nader onderzoek leerde echter dat dit géén oplossing zou zijn voor het probleem dat ik probeerde aan te pakken. Besluit was dus al snel: apparaat kan ongeopend retour. Een check op de site vertelde me dat er nog géén track-and-trace was aangemaakt, dus wellicht nog niets was verzonden. Gebeld met de klantenservice, en kreeg meteen een zeer behulpzame medewerker aan de lijn. Die kon inderdaad zien dat een en ander nog in behandeling was, en bood aan de bestelling direct te annuleren. Geaccepteerd, en ze beloofde dat "binnen een paar dagen" het geld teruggestort zou worden. Dat was binnen 2 dagen geregeld, en dan ook het complete bedrag zonder verdere verrekeningen. Topservice!

10-03-2021

Retourkosten?!

Later overbodige wandbeugels besteld. Retourkosten: 35,90!

Schadalig. Nog nooit meegemaakt.Nooit meer bestellen!

Jean
25-02-2021

Geflest door allekables

Product besteld en geleverd na 3 dagen(?) blijkt het geleverde product niet overeen te komen met het plaatje op hun website. Contact gezocht met allekabels. Argument is dat het plaatje generiek is en dat het niet hoeft overeen te komen met het geleverde product. Mijn fout dat had ik dus moeten weten volgens hun. Wat een oplichterij is dit

Angelique
24-02-2021

Na 1e goede ervaring lijkt dat tevens de laatste

In November iets besteld. Werd keurig netjes de volgens dag bezorgd. Nu weer iets besteld. Dit zou de volgende dag binnen komen, maar helaas. Geen verzendbevestiging en status is Dat de betaling ontvangen is. en nu?

Als ik de overige ervaringen lees was dit de tweede en laatste keer dat ik daar iets besteld heb

20-02-2021

Volgende dag geleverd is onzin

Je bestelt iets bij Allekabels omdat zij de volgende dag leveren. Niet dus. Je krijgt een bericht dat het verzonden is maar de track-status (van DHL. waarom men voor die vervoerder kiest) blijft de hele dag aangeven dat men daar het pakket niet heeft.

Dus of het is een zooitje bij DHL OF Allekabels heeft alleen een label aangemaakt maar heeft het pakket niet door DHL laten ophalen.

Klantenservice schrijft dat de status niet klopt en dat het druk is bij DHL. Tja, kies dan een andere vervoerder. Ik persoonlijk twijfel zeer aan dat verhaal. Als DHL het ophaalt, dan wordt het normaliter in transit gezet.

Hoe dan ook, ik had de producten vandaag nodig en kan nu tot minstens maandag wachten.

Eerste en laatste keer dat ik Allekabels heb gekozen.

19-02-2021

NOOIT MEER!

Zeer onbetrouwbaar! Wel geld incasseren maar sjoemelen met track trace en dus geen producten.

Aangifte bij politie en thuiswinkel waarborg is gedaan.

Berry
18-02-2021

Vandaag besteld en morgen geleverd

Voor 22 uur besteld morgen in huis, nou dacht het niet.

Denk je voor een leuke prijs wat te kopen wat ook nog eens snel geleverd word.

Dit bedrijf verstuurd het gewoon niet en geeft DHL de schuld, DHL heeft het nog niet eens ontvangen.

Ik bestel hier niet meer, beter een paar euro meer uitgeven en het bij een betrouwbaar bedrijf kopen.

Zeer onbetrouwbaar.

Jet

Onbereikbaar

Retourformulier op site werkt niet en klantenservice onbereikbaar of gooit je eruit. Echt jammer. Eerdere ervaringen waren echt veel beter.

Eva-Lynn
02-02-2021

Te laat geleverd, kapot geleverd en niet bereikbaar.

HDMI kabel na 5 dagen geleverd (belofte levering volgende werkdag). Eindelijk binnen gekregen, helemaal kapot, uiteinde gewoon helemaal los, alle ijzerdraden hingen er uit.

En bellen om het op te lossen kan ook niet, want er wordt gewoon niet opgenomen. Al de hele dag hoor ik dat het te druk is, waarna er gewoon wordt opgehangen. En nu dan?

Houke
02-02-2021

Wel besteld, niet geleverd.

Maandagavond rond 21 uur een bestelling geplaatst. Conform hun belofte welke stond aangegeven bij de betreffende producten zou deze bestelling de volgende dag (dinsdag) bezorgd worden. Dinsdag blijkt dat deze bestelling niet is verwerkt en zij hiermee hun belofte niet nakomen. Dit is niet verwijtbaar aan PostNL zoals ze graag doen voorkomen op hun website, maar aan hun eigen nalaten en gebrek in interne processen. Verder biedt Allekabels geen oplossing of enige compensatie aan voor dit ongemak. Voor mij een laatste keer dat ik hier bestel.

Huub
30-01-2021

Bestelling 7675610 coax kabel

Coax kabel besteld en heel correct geleverd

Jacek
29-01-2021

NOOIT KOPEN BIJ DIT BEDRIJF

Slechte ervaring met dit bedrijf.

Voor een cadeau aankoop gedaan bij dit bedrijf. Voor 22:00 besteld, morgen in huis. Bestelling gedaan op dinsdag ruim voor 22:00 uur. Volgende dag geen bericht over verzending. Navraag per email en het blijkt dat het niet is verzonden en op woensdag wordt verzonden. Op donderdag nog steeds geen bericht. Vrijdag gevraagd om een annulering maar dat kan ook niet. Pakket nog niet verzonden. Per email gevraagd hoe het zit, geen antwoord. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar omdat het druk is. Druk is in mijn ogen, geld verdienen of je moet heel veel klachten hebben.

Geen idee waar de bestelling blijft, maar je kan bijna net zo goed op Aliexpress bestellen, want het is veel goedkoper (exact zelfde producten) en levertijd is blijkbaar net zo lang.

Bestel hier niet!

28-01-2021

Afrader!wel betaald nooit geleverd!

Heb een30-tal keren geprobeerd om contact met firma te maken maar wordt continu weggedrukt! Mensen zoek een betere firma om goederen te kopen! Zij leveren niet en contact niet mogelijk, al zeggen ze binnen 24 uur te leveren. Zelfs met op voorraad producten doen ze dat niet! Begin er niet aan. M uit B.

Wouter
27-01-2021

Voor 22 uur besteld volgende dag niet in huis

Voor 22 uur besteld volgende dag niet in huis. de dag erna nog steeds niet bellen heeft geen zin mailen ook niet

Ferdinand
27-01-2021

Na 1 maand nog niks geleverd

Op 28 december een HD en 2 polsondersteuners besteld. NA 2 weken bleken de polsondersteuners niet leverbaar en zou ik mijn geld terugkrijgen.

Tot vanvadaag 27 Januari nog steeds geen geld terug en ook nog geen HD ontvangen.

Waardeloos!

Huub
26-01-2021

Betsled, betaald en niets geleverd

13 januari 2021 speakerkabel en een optische kabel besteld. Nog steeds niets ontvangen. Geprobeerd via het contactformulier te mailen met het bedrijf, lukte niet. Geprobeerd te bellen met het bedrijf, lukte niet. Gaat niet echt lekker bij alle kabels.

Deze review ook op trustpilot gezet afgelopen vrijdag. Naar aanleiding hiervan een mail gehad van allekabels.nl met het verzoek mijn telefoonnummer te mailen zodat ze mij kunnen bellen om e.e.a. op te lossen. Gelijk terug gemaild en mijn telefoonnummer gegeven en gezegd dat ze me gelijk terug kunnen bellen. Niets gehoord. Vervolgens weer gemaild en gezegd, dat ze mij maandag na 13.00 uur kunnen bellen. Niets meer gehoord. Nu gemaild en gezegd, dat ik mijn bestelling wil annuleren. Ben benieuwd of en wanneer ik het door mij betaald geld nog terug zie.

25-01-2021

Waardeloze service.

Op de site adverteren met de teksten voor 22:00 uur = morgen in huis.

NO WAY.

Als ik dit had geweten had ik hier niet besteld.

En ze kunnen het ook niet naar de koerierdiensten of wat dan ook schuiven het is na 24 uur nog steeds niet verstuurd vanuit het bedrijf.

Ik bestel hier nooit meer, ook niet als het via een andere verkoper verloopt, dan betaal ik liever meer aan bedrijven die hun afspraken wel na komen.

Dus mocht u kabels nodig hebben, kijk verder.

Katja
25-01-2021

Koptelefoon nog niet geleverd

Belabberde service en bereikbaarheid. Heb koptelefoon besteld en niets gekregen tot op heden