Allekabels.nl reviews

8.0

Allard
30-11-2021

Doordat in het winkelmandje geen specificatie van het gekozen product meegenomen wordt, heb ik per ongeluk een verkeerde uitvoering besteld. Omdat het om een plug van een euro ging had terugsturen geen zin. Probleem uitgelegd aan de klantenservice en voorgesteld om de 2e keer geen verzendkosten te betalen. Steeds andere medewerkers vroegen steeds weer andere of dezelfde gegevens. De moed opgegeven. Ik bestel de volgende keer ergens anders.

Manfried
30-11-2021

Eenvoudig alle kabels te bestellen doe je zoekt. Afwikkeling eenvoudig en de ontvangen kabel voldoet perfect aan wat ik verwachte. Voor mij de site om tegen een goede prijs een goede kabel te kopen

Camille
30-11-2021

Snel geleverd, netjes, perfect in orde. Zo moet het! Dank jullie wel :-)

Johny
30-11-2021

Uitstekende service, kopie factuur gevraagd en dezelfde dag nog ontvangen! top!

Idar
30-11-2021

Mooi assortiment, goede prijzen. Niet de hardste prijsvechter, maar je hoeft tenminste niet op te passen dat er rotzooi tussen zit. Mijn meest recente bestelling werd door PostNL beschadigd, en zou retour gaan. De retour verdween uiteindelijk in het luchtledige. PostNL gaf niet thuis, maar toen ik het bij Allekabels aankaartte werd onmiddellijk een vervangende bestelling opgestuurd. Nette service, net bedrijf.

Chantal
30-11-2021

Ik had contact gehad voordat ik ging bestellen over het soort kabeltje welke ik nodig had. Uiteindelijk heb ik niet de juiste toegestuurd gekregen. Maar ik kreeg netjes mijn geld terug en noch het verkeerde kabeltje houden. Erg netjes geregeld!

Daniél
29-11-2021

Laatst een kabeltje besteld die postnl kwijtgeraakt heeft ,even een mailtje gezonden naar allekabels.nl en ze hebben een nieuw kabeltje GRATIS verzonden naar mij waarvoor hartelijke dank

29-11-2021

Ik zocht een verbinding tussen mijn mediabox en versterker. Ziggo kon mij niet goed helpen, en verwees naar Allekabels. Eerst heb ik de verkeerde omvormer besteld, omdat dat niet zo helder werd uitgelegd op de site (of omdat ik het niet helemaal begreep.). Na enkele mails adviseerde een medewerker mij over de correcte omvormer. En die zorgt er nu voor dat ik weer digitale radio over de boxen kan luisteren. Goed meegedacht.

Arjan
25-11-2021

Goede communicatie, pakketje was wat vertraagd. Daarover gemaild en snel reactie ontvangen. Verder tevreden over de levering en prijsstelling.

25-11-2021

Prima website met een hele goede service!

24-11-2021

Duidelijke website, makkelijke bestelwijze, snrlle levering en goed produkt

Jana
23-11-2021

Vlotte levering en snel geholpen bij de klantenservice. Binnen een minuut te horen gekregen waar mijn pakket was. Super!

Martijn
23-11-2021

Snelle bezorging. Goede klantenservice!

Elmira
23-11-2021

Ruim assortiment, goed te vinden op de site en snelle levering.

Martijn
22-11-2021

Makkelijk te bestellen, veel soorten kabels en snel verstuurd. Top

Bram
22-11-2021

Altijd kunnen bestellen en kunnen krijgen wat ik wilde aan kabels of adapters. Eenvoudig besteld en snel geleverd! Vanuit mijn standpunt zeker aan te raden!

22-11-2021

Vlotte service. Vaak daags nadien al geleverd indien op vooraad, zelfs hier in België. Artikelen die je moeilijk ergens anders vind en voor scherpe prijzen.

Jeanet
22-11-2021

Op aanraden van een medewerker van de KPN, hier een kabel besteld. Deze bleek toch de verkeerde. Terugstruren kost bijna net zoveel als de kabel zelf en de verzendkosten zijn dus voor mijn eigen rekening. Nog gevraagd of er een antwoordnummer is voor retouren, maar dat is er niet. Jammer. Ik durf geen andere kabel meer te bestellen, want als het toch weer verkeerd blijkt, wordt het een dure grap. Dus toch maar via een vakman gedaan.

Bo
22-11-2021

Twee specifieke kabeltjes nodig, een voor Nikon-camera, andere voor iPhone. Zondag besteld, maandag in huis. Geen verzendkosten, aanschaf niet duur. Wat een gemak!

22-11-2021

Makkelijk kabeltje kunnen annuleren en terugbetaald en toen toch weer nodig bleek herbestellen en prima bezorgd. Aanrader en service en reacties top!