Allekabels.nl reviews

8.0

Jef
16-11-2021

Ruime keuze, duidelijke filters en uitleg op de site. Voedingskabel was kwijtgeraakt bij PostNL maar Allekabels gaf heel snel reactie en stuurde gratis een nieuwe na. Bedankt voor de snelle service!

Lotte
16-11-2021

Bij bestellen op zondag stond er, wordt geleverd op dinsdag. Donderdag nog niks gehoord en gebeld naar de klantenservice, volgens de klantenservice was het pakket onderweg en zou vrijdag bezorgd worden. Ondertussen is het dinsdag een week later, mijn pakket is ondertussen (maandagavond pas) aangemeld bij PostNL, maar nog niet ontvangen? Het vertrouwen is bij mij ondertussen weg in een goede afloop en ook de eerlijkheid van de klantenservice. Het is onderweg donderdag? Terwijl het pakket pas op maandag aangemeld is?

Gerrie
15-11-2021

Ik heb kosteloos een nieuw pakket lampjes ontvangen nadat Postnl het eerste pakket kwijt heeft gemaakt. Top!

Vlotte service, prima producten

15-11-2021

Ik had 2 LED lampen besteld. Na enkele maanden was 1 van de lampen kapot. Allekabels heeft kosteloos een nieuwe lamp gestuurd.

Prima service!

13-11-2021

Vlot besteld en snel geleverd. Jammer genoeg ontbrak een deel van mijn bestelling. Na contact te hebben opgenomen met klantendienst via mail kreeg ik erg snel antwoord dat de ontbrekende kabels werden verstuurd via een nieuwe zending. Foutjes kunnen gebeuren maar zeer goed opgelost van Allekabels!

Walter
12-11-2021

Geweldig goede service, ook als het bij PostNL fout gaat hun zorgen dat het goed komt.

Adrie
12-11-2021

Top geregeld en perfecte service. Gewoon zoals je graag geholpen wil worden.

Olivier
10-11-2021

Uitstekende service! Ik had een oude factuur nodig voor onze administratie en binnen no-time had ik 'm in m'n inbox.

Diny
10-11-2021

Prima services heel blij mee.

Gerbert
10-11-2021

Uitstekende service, mijn kabel was vermist door post.nl. Contact gezocht met alle alle kabels.nl en bleek dat mijn profiel nog oude adres had staan. Allekabels.nl heeft direct nieuwe kabel verstuurd (zonder kosten) naar huidige adres.

Hugo
09-11-2021

Snelle levering, goeie kwaliteit! Een aanrader

M.Belhani
09-11-2021

Beugel voor de tv besteld plus kabels netjes op tijd gekregen beugel paste niet ff gebeld uitleg gekregen en top geholpen! Volgende keer weer.

09-11-2021

Altijd goed en snel, bestel er vaak en nooit problemen gehad, duidelijke site en goede service.

08-11-2021

Hele duidelijke website dus wat ik nodig had was snel gevonden. Ruime keus, maar vanwege eerdere ervaringen met goedkope prutkabel gelijk maar gekozen voor een duurdere variant. Gemakkelijk besteld, prima op de hoogte gehouden van het bezorgproces en de volgende dag dus een geweldige kabel in huis. Dik tevreden dus.

07-11-2021

De door mij bestelde artikelen werden een dag na mijn bestelling geleverd. Een artikel deed het niet en na contact met Allekabels.nl, werd het vervangende artikel direct de dag erna geleverd. Het contact met Allekabels.nl, was prettig en professioneel. Voor mij een uitstekend voorbeeld van prettig en goed zaken doen.

05-11-2021

Een aantal van de bestelde lampen waren kapot. Deze werden per omgaand en zonder extra kosten direct opnieuw geleverd. Prima service

03-11-2021

Vraag zeer goed beantwoord over de juiste vesa maten bij het product voet standaard van mij lg lcd televisie ik raad iedereen aan om hier eerst te kijken

02-11-2021

Het door mij bestelde werd keurig op tijd geleverd. Ik had de factuur in mijn mail gemist. Na een telefoontje kreeg ik direct mijn factuur gemaild. Dit vind ik klasse.

01-11-2021

Item wat ik had besteld was uitverkocht, kreeg zonder problemen een ander model geleverd 👍