Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Heb voucher, kan echter geen reservering maken op de beschikbare data.
Gemaild, automatisch antwoord, verder niet.
Bericht via WhatsApp, geen antwoord.
Vaak gebeld maar wordt niet opgenomen.
Mijn voucher is geldig tot 1 juli, maar als dit zo blijft zie ik er van komen dat ik mn geld kwijt ben.
Echt niet leuk.
Mijn ouders zijn al dagen aan het proberen om social deal te bereiken maar dat lukt niet. Ze hebben vouchers van een bedrijf dat failliet is gegaan en nu social deal ook niet reageert zijn ze bang dat ze worden opgelicht. Ik heb social deal ook al geappt, maar nog geen antwoord.
Ik heb op 18 mei vouchers gekocht, gisteren wou ik deze reserveren maar site geeft aan dat ik geen vouchers heb?, geappt, geen contact, gebeld, wordt niet opgenomen.
Ik probeer al 3 dagen te bellen, telefoon gaat wel over maar wordt niet opgenomen. Chat niet aktief, al geeft site aan van wel. Mail wordt niet beantwoord.
In verband met de Corona maatregelen konden wij onze voucher eind maart niet verzilveren. De nieuwe datum van het nachtje weg staat volgende week gepland maar inmiddels was de voucher verzilverd! Social deal was dagen lang telefonisch niet bereikbaar maar Lisette heeft mij per whats app geholpen en ik kan de voucher alsnog verzilveren volgende week!
Dank Lisette.
Er was een misvatting en daardoor een fout ontstaan met het aantal te gebruiken vouchers. Ik had gereserveerd voor 4 mensen waarvan 2 kinderen en zou slechts 2 vouchers gebruiken bij het eerste bezoek. Helaas werden er automatisch 4 vouchers afgehaald, onterecht.
Via e-mail en telefonisch kreeg ik geen gehoor, echter via WhatsApp werd ik dezelfde dag nog geholpen door Lisette. Zij heeft de twee ongebruikte vouchers meteen teruggezet, zodat ik een nieuwe reservering kon maken. Kwam ook begripvol over en had het probleem snel opgelost, top!
Door Lisette kan ik zondag gelukkig toch wel naar Phantasialand? Dankjewel voor je goede en duidelijke service?
Net voor de corona-uitbraak dachten we om onder vier vrienden naar Phantasialand te gaan, dus we boekten de ticketten via Social Deal. Nu uiteraard enkele maanden later, en helaas ook een paar sterfgevallen later is onze motivatie om te gaan onder nul gezakt. We contacteerden hen met de vraag om de ticketten terug te betalen of eventueel om te zetten in een waardebon, maar oh nee, daar hebben ze geen gehoor naar, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd . redelijk arrogant behandeld zowel aan de telefoon, als via chat, er is totaal geen menselijke factor in dat bedrijf . hoe kan je nu in godsnaam die ticketten doorverkopen terwijl je nu moet reserveren via de login van de persoon die ze geboekt heeft, laten we vooral ons paswoord even doorgeven . ze vinden dat ze menselijk zijn omdat de ticketten geldig zijn tot 1 november, want oh ja, niks is zo leuk als in de herfst bij tien graden nat te worden in de waterattracties. Wat mij betreft bestel ik hier NOOIT meer, en ik raad het ook niemand aan, onvriendelijk bedrijf dat enkel denkt aan zijn eigen winst .! Ik had al evengoed mijn geld in de openhaard kunnen steken, bedankt SOCIAL DEAL!
Ik zou graag geld terug ontvangen van de vouchers voor phantasialand omdat we met de 5 personen door de corona maatregelen de reis ernaar toe niet kunnen maken. Ik voel me door social deal niet gehoord, ze houden vast dat het niet kan, zelfs SD tegoed waarmee ik ook akkoord zou gaan is geen optie? Ik krijg de tip om de tickets dan maar cadeau te doen of verkopen. In deze moeilijke corona tijd zou je toch mogen rekenen op meer flexibiliteit? Het gaat nogal om een bedrag :-(.
Ik ben erg teleurgesteld .
Vandaag via mijn telefoon vouchers gekocht en met mijn dikke vingers verkeerd getypt wat ik maar verkeerd kom typen, tot emailadres toe. Danique heeft alles supersnel opgelost. Dank je wel topper
Vandaag een voucher bestelt: er was bij de bestelling iets fout gegaan. Meteen geappt naar social deal; binnen een half uur werd ik terug geappt door Danique. Zij heeft het daarna opgelost: prima service?
Geen idee hoe er positieve ervaringen zijn met Social Deal. Hoor en mail te krijgen na bestellen Voucher, niet dus! Telefoon wordt niet opgenomen en op mail wordt niet gereageerd. Hopeloos. De 2 is eigenlijk nog teveel.
Vanwege de coronamaatregelen was een voucher van mij vervallen. Na een berichtje naar de klantenservice had ik binnen een paar minuten de nieuwe voucher binnen! Super fijn geholpen door Melanie van de klantenservice.
Snelle, goede en duidelijke service via whatsapp. Dankjewel!
Super snelle Whatsapp reactie en.afhandeling
Echt top!
Ik heb nu reeds met 3 personen op chat geschreven
Om inlichtingen te vragen
Zowel danique Coen en lisette hebben mij uitstekend geantwoord in een minimum van tijd
Ze zijn heel vriendelijk en hebben een groot hart voor social deal
Dat is als klant duidelijk voelbaar
Naar de klanten gericht krijgen ze alle 3 een dikke pluim van mij
Jullie zijn een top team
Gefeliciteerd!.
Na contact te hebben gehad met de klantenservice is mijn probleem goed opgelost. Top service
Fijne klantenservice! Snelle service!
Tot 2 keer aan toe mijn reservering voor een restaurant verplaatst ivm Corona. Voucher verviel 24 april en daar blijft het bij. Geen oplossing geboden door SD. Ze moeten zich aan de regels houden en kunnen er helaas niets aan doen! Slecht dit.