Social Deal reviews

5.9

Kylie
17-04-2020

Terugbetaling Vouchers

Na het aankopen van 2 vouchers (waarvan de waarde samen bijna €100), heb ik deze binnen de termijn van 14 dagen die Social Deal zélf aangeeft in de voorwaarden, geannuleerd na 6 dagen. Veel rond de pot gedraai en enkel een “verlening” als oplossing - ronduit irritant dat je hiervoor 3 mails moet sturen met de duidelijke vermelding dat je binnen de termijn annuleerde en terugbetaling aanvraagt, en om hierop telkens hetzelfde antwoord terug te krijgen, ze negeren je initiële aanvraag tot annulatie gewoon straal.

Werkelijk schandalig dat er überhaupt een dergelijke regel in de voorwaarde vermeld staat, die Social Deal als bedrijf duidelijk niet naleeft! Dit zal dan ook de laatste keer geweest zijn dat ik een voucher heb aangekocht via Social Deal.

Luc
15-04-2020

Belachelijke reply

Wegens corona kunnen we niet op resto. vraag om geld op saldo te zetten volgens hun reglement. willen niet, desnoods vouchers uitdelen? compleet belachelijk antwoord. nooit nog social deal. let op mensen want ze volgen hun eigen reglementering niet.

Marjan
14-04-2020

Klacht

Niet willen mee denken in een oplossing.

Ik heb 9 vouchers gekocht bij social deal om dit met een groep te gaan doen met de Pasen.

Omdat dit niet door is gegaan door de Corona wil ik graag mijn 153,= euro terug.

Social Deal geeft hiervoor een voucher dit is niet binnen de retour termijn.

Terwijl info-consu wijzer ook duidelijk aangeeft dat ik recht heb op geldteruggave en vouchers mag weigeren.

Ook wordt er door social deal gezegd, als u deze bonnen niet kan opmaken moet ik ze maar aan een ander kado doen.

Ik vind dit A sociaal van deze Social Deal de naam hebben ze wat mij betreft niet mee.

En raad ook iedereen aan om goed na te denken als je daar iets aanschaft.

Laura
10-04-2020

Geen Hello Fresh box en geen terugbetaling

Ik had een voucher van Hello Fresh besteld bij social deal. Bij het ingeven van de voucher, bleek dat dit enkel voor nieuwe klanten was en kreeg ik geen box toegestuurd. Ik heb social deal hiervoor gecontacteerd, maar zij weigeren een terugbetaling of nieuwe code te geven omdat het retourrecht van 14 dagen verstreken is. Ik vind dit heel jammer omdat ik nu gewoon mijn geld kwijt ben.

Von
08-04-2020

Onbetrouwbare bedrijf met levensbedreigend beleid

Wij zijn al vele jaren met volle tevredenheid klant van Social deal.

Hebben 6 vouchers voor rugmassages waarvan 2 bij iemand thuis die we willen annuleren wegens gevaar voor corona besmetting.

Het/een huis kan nooit goed gedesinfecteerd worden en dus blijft het daar levensgevaarlijk .Ook na versoepeling van de regels.

Social deal stelt:NEE

-de 2 weken bedenktijd zijn voorbij

-doe de voucher maar aan anderen kado.

(Huh? Ik moet om veilig te blijven anderen bewust een gevaarlijke en potentiëel levensgevaarlijke situatie insturen?)

De hele wereld pas zich sociaal aan maar Social deal stelt zich buitengewoon ASOCIAAL en onverantwoordelijk op.

Ik ben woest en ga ook media informeren over deze blijkbaar enkel op geld beluste en asociale bedrijf.

Ze stelden zelf in een mail aan al hun klanten:

"Onze Partners volgen alle adviezen op van het RIVM en doen alles wat in hun macht ligt om de hygiëne en gezondheid van hun gasten en medewerkers te waarborgen."

Welnu,dat KAN dus niet in een woonhuis waar vollop geleefd wordt!

Ze trotseren volgens mij bovendien ook nog eens de opgelegde maatregelen en geldende wetten.

Social deal? Asociale idioten zijn het!

Hoeveel meer mensen moeten er sterven voordat ze bereid zijn om massage vouchers gewoon netjes te annuleren?

08-04-2020

Klacht alsnog naar volle tevredenheid opgelost

Nadat ik eerst een referentie had geschreven, dat Social Deal niet mee wilde denken in een klant gerichte oplossing, werden wij alsnog zeer aangenaam verrast! Social Deal heeft gehoor gegeven om onze vouchers om te wisselen voor vouchers in onze nabije omgeving. Top gedaan, alsnog een tevreden klant!

Nienke
03-04-2020

Niet mee willen denken met een oplossing voor de vouchers ivm het carona virus

Ik had 7 vouchers gekocht voor een 3 gangen menu in Apeldoorn. Dit had ik gedaan daan omdat we met de meivakantie daar in de buurt op vakantie zouden gaan. Helaas door de carona gaat deze vakantie niet door. En wonen wij daar ook niet in de buurt om alsnog gebruik te kunnen maken van de voucher.

Dus ik heb een mail gestuurd naar Social deal om de vouchers te annuleren, helaas heb ik het antwoord terug gekregen dat ze mij er niet mee kunnen helpen om dat de eind datum dan nog niet is verlopen en ik dus nog genoeg tijd heb om een andere keer er gebruik van te maken.

Dus dat vind ik zeer vervelend en heb nogmaals een mail gestuurd met dat we momenteel in een bizarre tijd zitten en of er geen andere mogelijkheid is dat we dit kunnen oplossen. Maar dat is echt niet mogelijk. Ik vind het erg jammer dat er is deze situatie totaal niet word meegedacht.

Ingrid
02-04-2020

Niet klantvriendelijk tijdens Corona

Gisteren gebeld met Sociaal Deal over 9 bonnen voor de Beekse Bergen waarde €134.55.

Deze bonnen heb ik gekocht om met 9 personen met de Pasen naar de Beekse Bergen te gaan.

Omdat alles gesloten blijft kunnen we daar niet naar toegaan.

Omdat de bonnen tot 1 juli geldig blijven willen ze geen geld terug geven of krediet daar voor terug geven.

Het is niet voor iedereen mogelijk om weer een andere datum af te spreken en zoals het er nu uit ziet gaat de Beekse Bergen voorlopig helemaal niet meer open.

Hun advies was om ze via via te gaan verkopen om zo nog wat geld ervoor terug te krijgen. Niemand koopt toch deze bonnen als je er niet naar toe kan gaan.Ik vindt het schandalig het is heel veel geld €134.55

Ik wil gewoon mijn geld terug.

Ik hoop dat dit mailtje helpt en dat ik toch mijn geld terug krijg.

Gisteren had ik ook contact met Groupon over een diner bon die ik niet door de Corana kan gebruiken.

Daar werd heel vriendelijk op gereageerd en vanmorgen had ik al een mailtje met, de bon was geannuleerd en dat de crediets bij mijn account stond en dat als ik wat kocht het daar mee verrekend werd. De crediets zijn een jaar geldig. Dat noem ik nou service. Daar kan Sociaal Deal wat van leren en heel gauw hun mentaliteit aanpassen.

Margriet
01-04-2020

Bedrog?

Vandaag een stukgelopen gesprek gehad met Roos, ze kan niets voor mij doen en ik mag nog een mailtje sturen naar (e-mailadres verwijderd) (wat overigens niet wil lukken.)

Op 17 maart had ik een reservering staan via social deal bij een restaurant met een leuke deal geldig tm 21 maart.

Deze is door social deal geannuleerd op 16 maart, tegelijk werd de geldigheid van de voucher verlengd in mijn account. Prima geregeld vond ik.

Nu ik onlangs weer eens keek zijn de vouchers niet meer te vinden en na contact met de klantenservice wordt er aangegeven dat deze zijn verlopen en dat ik niet binnen de tijd van geldigheid contact heb opgenomen.

Natuurlijk heb ik dat niet gedaan omdat het erop leek dat alles goed werd geregeld. Dit lijkt mij een omgekeerde situatie.

De vouchers werden in eerste instantie verlengd (dit was te zien in mijn account). Er werd ook een mail uitgedaan dat alles 100% werd gegarandeerd.

Ik ben heel benieuwd nu waar dat geld is heen gegaan.

01-04-2020

Geen geld terug bij afzegging door Corona

Ik heb een aantal etentjes gereserveerd bij SOCIAL DEAL in combinatie met theateruitjes.

Helaas is alles afgezegd vanwege de corona maatregelen.

Graag wil ik m’n geld terug omdat het wel een jaar kan duren voordat deze theateruitjes opnieuw gepland worden. Ik heb dus niets aan die etentjes die ik van SOCIAl DEAL. Van hun moet ik ze gewoon opnieuw plannen en gaan. Vind dit niet klantvriendelijk en het is voor mij overmacht.

Zal daar niet gauw meer reserveren.

Koen
30-03-2020

Social deal mag dan wel betrouwbaar zijn maar zijn partners niet

Aangezien er geen reviews kunnen geschreven worden op de desbetreffende website van de aankoop (ook al staan er positieve van anderen), dan maar bij social deal aan de klaagmuur hangen. Taalcursus engels BLC4U voucher voor aangekocht en naast als enige communicatiemiddel, het steeds maar opnieuw dezelfde standaard mail terug te krijgen is het niet mogelijk om in te loggen. Als dit na 100x proberen dan toch eens lukt dan kan je da dag opnieuw voor 100 pogingen gaan proberen.

Puur amateurisme . als de cursus zo ook is beloofd dit niet veel goeds. Ik durf het zelfs bedrog te noemen.

Majo
29-03-2020

Herroepen vouchers niet te doen.

Onlangs vouchers proberen te herroepen ( ruim binnen termijn). Niet te doen, krijg alleen dooddoeners als antwoord: niet binnen termijn, bonnen worden verlengd etc. Maar laat de reden nou eens niet het virus zijn, er was een andere (duidelijk toegelichte reden) waarom we nu en ook in de toekomst geen gebruik meer kunnen maken van de bonnen. De antwoorden voelden alsof ze mijn mailtjes niet eens hadden gelezen. Zolang alles goed gaat prima deals te halen, maar als je een keertje wat hebt geven ze geen thuis. Mij zijn ze kwijt als klant.

Jolanda
27-03-2020

Niet te vrede met antwoord op mail

Normaal altijd heel tevreden geweest en altijd werd ik goed geholpen.

Nu echter niet , ik heb meerdere malen een mail gestuurd omdat ik graag mijn geld terug wil.

Het allemaal heel mooi dat Social deal zijn deals wil proberen te verlengen.

Maar dat is voor mij geen optie.

De deal was bedoeld als uitje voor mijn verjaardag , wat begin April is.

Dus heb ik verder niets aan de deal , zoals het er nu voor staat.

Na een week gewacht te hebben op een antwoord krijg ik gewoon doodleuk een mail met ; Goedemorgen,

Hartelijk dank voor je bericht.

Zodra we meer weten, nemen we direct contact met je op.

Fijne dag gewenst!

Nou lekker dan , voorheen kreeg ik een tegoed , wat mij betreft ook prima.

Maar dit , ik vind het echt geen stijl.

Assien
27-03-2020

Kunnen fluiten naar het geld

Door de coronacrisis kon ik geen gebruik maken van de voucher die ik cadeau had gekregen van mijn zoon. Omdat ik dit 6 dagen na afloop van de aflooptermijn meldde, konden we fluiten naar ons geld. Het was weliswaar maar zo'n 21 euro, maar social deal steekt dit dus in de zak terwijl we er niets voor hebben gekregen. Ik kan begrijpen dat we geen gebruik meer kunnen maken van de voucher dus niet meer kunnen eten met korting, maar het zou heel fatsoenlijk zijn geweest het geld te retourneren. Zeer slecht! Ik kocht er regelmatig een voucher, maar mij zijn ze kwijt als klant.

Jolanda

Slechte deal

Ik kocht een via social deal een fruitmand. 10 euro betalen voor 20 euro waarde. Later keek ik in de kleine lettertjes. Daar stonden nog eens extra te betalen 8 euro bezorgkosten en 2 euro BTW. Dat ben ik niet gewend van SD en zo wil ik geen zaken doen. Ik heb per direct de klantenservies gebeld om van de deal af te komen. Uiteraard binnen de aankooptermijn van 14 dagen! Nu ivm de coronacrisis was het terugboeken van het geld en annuleren van de deal erg moeilijk. Er moet over worden overlegd met verschillende afdelingen. Ik heb zojuist het 5e telefoontje gepleegd.Zelfde verhaal. Geen soelaas, wel gedoe.

Anita
26-03-2020

Social Deal . weet wat service is!

Goed klanten contact, dank je Melani. Ook in deze drukke Coronacrisis tijd. Denken zowel aan de verkopers als de kopers van SD! Wil mijn complimenten geven aan heel het SD team. En wens alle deelnemers Een goede Gezondheid en Sterkte in deze bizarre tijd! Samen staan we sterk. Ik ga kijken wat ze deze week bij ons kunnen brengen of waar we wat kunnen afhalen.?

24-03-2020

Corona en klantonvriendelijk op winst beluste Social Deal

2 maand voordat ik op vakantie zou gaan naar Landalpark "de Vers", had ik een etentje geboekt bij een restaurant in de omgeving van Overloon.

Dat het restaurant gesloten werd, snap ik. Maar dat ik het etentje niet kon cancelen, vind ik niet netjes van Social Deal.

Men zei, wij bieden u dit etentje later dit jaar nog een keer aan, als het restaurant weer open is.

Dus moet ik 150 km rijden voor een etentje. Men vindt het geboekte bedrag belangrijker dan de situatie van een klant.

Even 150 km op en neer rijden met 3 personen. Een hele slechte zaak van Social Deal.

Christian
17-03-2020

Voucher visa versa

Ik had een voucher wat geldig wat tot eind april maar door het Corona virus ja durf je of kan je ook bijna nergens meer terecht ik dat gevraagd aan de mensen van sociale deals en ze hebben me onmiddellijk geholpen en alles in orde gebracht supper snelle service dankjewel hiervoor Mvg Christian

Stefanie
16-03-2020

Altijd fijne service!

Via Whatsapp in contact geweest met Melanie. Snel en fijn geholpen met het annuleren van een hotel overnachting. Altijd prettige service bij Social Deal!

Angelique
15-03-2020

Kreeg vandaag mailtje dat mijn reservering voor aantal personen in Rotterdam was afgezegd, binnen 5 min gebeld met social deal. Ik kan omboeken tot july. Maar ik ben pas weer in sept in Rotterdam. Dus vroeg om mijn geld terug. Maar helaas ik was “net” te laat om mijn geld terug te krijgen. Hoezo net te laat! Ik reageerbinnen 5 min op jullie mail.

Wat heb ik aan een voucher die ik nu toch niet kan gebruiken.

Zeer slechte service