Social Deal reviews

5.9

Stephen

Beloofde korting is nep

We zijn nu al meerdere malen uit eten geweest met Social Deal. Afgelopen weekend bij een voor ons zeer bekend restaurant "De bloemkool" in Bergen op Zoom. Er wordt geadverteerd met 3 gangen diner + amuse van 44,50 voor 22,50. Een normaal 3 gangen menu kost 26,50 daar. Een 4 gangen menu kost echter maar 37,50. Ondanks dat het beloofde social deal menu dus eigenlijk het duurste menu van de kaart zou zijn, was het zeker niet de kwaliteit die we gewend zijn van dit restaurant. De ingrediënten waren van mindere kwaliteit en je kon duidelijk merken dat het zo goedkoop mogelijk moest zijn. Hetzelfde hebben we eerder ervaren bij Mijn Keuken in Wouw, waarbij we een 5 gangen diner kregen geserveerd met een soepje en 2 desserts (?), die makkelijk op 1 bord geserveerd hadden kunnen worden. Dus met pijn en moeite 3,5 gang. Overigens was de kwaliteit hier ook ver onder de maat voor een sterrentent, maar misschien dat dit te maken had omdat de Chefkok zelf bij de extra editie proefmei was.

Kim

Top service!

Helaas had ik per ongeluk te laat gezien dat ik niet 2 maar 1 voucher had besteld. Toen ik de 2de wilde bestellen was de deal helaas afgelopen.

Ik heb toen geappt met de klantenservice en mocht mijn bon inwisselen voor andere vouchers. Het werd direct voor mij geregeld. Dat noem ik nou top service!

Manouk

Top service

Ik vind dit echt een super fijn programma en het heeft mij tot nu toe nog niet teleurgesteld! De service is 9 van de 10 keer echt top. Ik heb 1x gehad dat ik een hele dag heb zitten wachten op reactie maar misschien omdat ze het zo druk hebben. Verder is het super.

Jolanda

Super .altijd iets leuks

Super deals lekker eten leuke workshop

En weet je even iets niet de klantenservice staat altijd paraat.

Dankjewel.

Harie
28-01-2019

Er is altijd wel een passende deal te vinden

Al vanaf het begin maak ik regelmatig gebruik van Social Deal en meestal zijn de ervaringen prima.

En natuurlijk zijn er uitzonderingen (restaurants die het menu aanpassen aan het bedrag van de voucher) maar daar wordt dan ook tegen opgetreden wanneer daar melding van wordt gemaakt.

De chatservice is een relatief nieuwe maar zeer prettige aanvulling op de toch al goede service.

Manisha

Goed geholpen

Ben geholpen door Samantha,

Onzettend snel geholpen en vond het erg attent en lief dat ze meteen mij hielp door te reserveren voor mij!

Heel erg bedankt voor de goede hulp!

Linda

Goede en snelle hulp

Vanmorgen via de chat contact gehad met een klantenservicemedewerker. Ze heeft mij snel en netjes geholpen een ‘probleem’ op te lossen. Super!

Prima service

Snel en goed geholpen via WhatsApp. En ook via Facebook direct een reactie en vriendelijk contact. En natuurlijk leuke deals!

25-01-2019

Goedkoper eten voor ieders beurs.

Altijd prima in orde, medewerkers doen hun best om zo goed mogelijk te helpen waar het nodig is . De restaurants mogen er zeker zijn.

Yarda

Supersnelle reactie en oplossing

Annulering wegens omstandigheden werd supersnel opgelost. Top service!

Celine
24-01-2019

Uitstekend!

Snelle, heldere en vriendelijke communicatie via Whatsapp.

Natalie
24-01-2019

Goede klantenservice

Whatsapp is een uitkomst.

Werd snel en goed geholpen. Dankjewel!

Wesselien
23-01-2019

Top geholpen via whattsapp! Snel, duidelijk en fijn

Goede ervaring via whattsapp. Snel geholpen en probleem opgelost. Dank klantenservice!

Renate

Super deals

Altijd leuke deals en goede klantenservice!

Dany

Goede klantenservice!

Ik had geen idee wanneer ik de spaarkaart kon verzilveren. Eén whatsapp naar sociale deal en ik had dadelijk de juiste info. Hartelijk dank.

Anne

Sushi

Vouchers besteld om sushi te gaan eten door de sneeuw wilden we liever in onze eigen woonplaats vouchers zijn geanuleerd en geld word terug gestort op de rekening. SUPER service!

Wout
22-01-2019

Door snelle actie vouchers geannuleerd

Had vouchers aangeschaft maar op de datum dat wij ingepland hadden, was er geen plaats meer. De vouchers konden worden geannuleerd (Dit kan binnen twee weken) en het bedrag wordt voor een volgende aankoop als tegoed gereserveerd.

Margriet
22-01-2019

Prima hulp via what's app.!

Het lukte mij niet om én 5€ en 2.50€ tegelijk te verzilveren.na wat app verkeer prima geregeld!

Heb heb al vaker hulp gehad via de app. altijd op zoek naar een oplossing. Naast al die leuke aanbiedingen prima service!

Henk Marjo
22-01-2019

Ik ben supper geholpen op faceboek van social Deal

Social Deal Help de mensen goed en snel ze staan voor de mensen klaar supper ga zo verder

Tanja

Goede deals en service

Veel leuke deals en bij vragen krijg je snel antwoord