Social Deal reviews

5.9

Mariam
13-03-2020

Corona virus

Door het corona virus durfden wij niet naar het restaurant waar wij al met social deals hadden gereserveerd.

De vouchers zijn geannuleerd en het geld is terug geboekt op mijn account en is onbeperkt geldig. Dit alles zonder aandringen van mijn kant.

Ik ben erg tevreden, goede service!

Desiree
12-03-2020

Goede aanbiedingen, goede service

Ik maak regelmatig gebruik van Social deal.

Er zijn leuke acties zoals etentjes en dagjes weg.

Door omstandigheden was er 'n voucher verlopen, maar dit werd netjes opgelost, dit was al 'n tijd geleden.

Vandaag heb ik 10 euro gewonnen via Facebook, hoe leuk is dat?

Els
07-03-2020

Super ervaring !

Na gebruik te hebben gemaakt van diverse interessante aanbiedingen van Social-Deal inzake uitjes, etentjes en div andere leuke en gezellige dingen

Heb ik onlangs ook nog eens € 10,= Social Deal saldo gewonnen, daar kreeg ik eerst een felicitatie-bericht over en nog diezelfde avond stond het gewonnen saldo bijgeschreven!

Klasse, ik neem m'n petje af voor Social Deal!

Hartelijk bedankt! Groetjes, Els van Dort

Bianca
06-03-2020

10 euro tegoed gewonnen

Snel geregeld netjes bericht 10 euro tegoed gewonnen.

Vaak maken we gebruik van social deal ook voor een groepuiteten .

Makkelijke site .

Bedankt en zal het bedrag goed gebruiken

Gr spoor

Marjo

Blij met Social Deal!

Al vaker leuk uit eten geweest met Social Deal en nu een tegoed van €10,- gewonnen, wat direct op mijn account gezet werd!

Sandra

Super fijne app!

Duidelijk, mooie aanbiedingen! Kijk er elke dag wel even op of er weer iets leuks bij staat om te doen! En erg fijn dat je niks hoeft te printen! Gewoon vanuit de app laten scannen met de qr-code! Ik zeg: ga zo door!

04-03-2020

Social Deal = de beste DEAL!

Met SD heb ik nu al zo vaak leuke en lekkere uitjes gehad, gewoon te gek! Hierdoor ben ik beter op de hoogte van allerlei deals en kan ik er met volle teugen van genieten. Je ontdekt ook allerlei leuke tentjes of activiteiten. I love it!

Jose

Fijne app

Geweldige keuzes altijd goed maak er graag gebruik vanen niet duur

Anouk
21-02-2020

Top service

Heel fijn contact met de klantenservice. Snel geholpen en vriendelijke mensen!

Kathy
21-02-2020

Top bedrijf

10€ shoptegoed gewonnen bij social deal

Samantha reageerde vlot en stortte het saldo onmiddellijk op mijn account

Social deal is top

Snelle behandeling

Vriendelijk personeel met name Samantha

Steeds opnieuw boeken met social deal een echte aanrader!

Jolanda
20-02-2020

Misleiding

Ik had een voucher gekocht voor een lunch bij The Old Pal in Zoetermeer. Bleek dat het betreffende menu bij het restaurant zelf nog goedkoper te zijn dan de voucher bij Social Deal omdat het op dat moment een “actiemenu” was. Kan gebeuren denk je dan nog, en ik heb van Social Deal een kleine compensatie gehad van 2,50 op een aankoopbedrag van 19,50.

Nu blijkt dat dit gewoon hun standaardtruc is. Op dit moment loopt er een actie bij Social Deal voor een 3 gangen keuze menu, normaal 38,50, nu bij Social Deal voor 18,50 of 19,50. En wat blijkt, dit menu is een actiemenu en kost geen 38,50 ( heeft het ook nooit gekost) maar 19,20. En het is exact hetzelfde menu. Zie https://theoldpal.nl/acties/actiemenu/

Je wordt dus gewoon opgelicht.

Uiteraard heb ik Social Deal eerst om een reactie gevraagd en dit is het antwoord: Goedenavond,

Bedankt voor je bericht.

De prijzen zijn zo aangeleverd door de ondernemer zelf en kloppen wel.

De link die je stuurt verwijst naar een actiemenu en staat niet gelijk aan het menu wat wij aanbieden.

Dit actie menu biedt de ondernemer op dit moment inderdaad aan voor €19,20. Helaas kunnen wij onze ondernemers niet verbieden om zelf een actie te doen, tijdens onze Social Deal acties.

Mocht je hier verder nog vragen over hebben, dan hoor ik dat graag.

Fijne avond gewenst.

Met vriendelijke groet,

Maxime

Klantenservice

Gonnie

Prijs gewonnen.

Nog niet veel ervaring met Social Deal. Maar ik dacht met die prijzen winnen t zullen wel lokkertjes zijn. Nou gewonnen en binnen uur gewonnen saldo op mn account staan. ? Blij mee, snelle service. Nou op naar de High Tea. ??

Lara

Goed

Vooral leuk voor restaurantbezoekjes! Nog nooit problemen met social deal gehad ☺️

Ferry

Super klanten service

Goed geholpen met een vraag, via messenger snelle reactie gekregen op de desbtreffende vraag. Super

Lianne
17-02-2020

Goed geholpen

Nette klantenservice en snel en netjes geholpen!

Marijke
17-02-2020

Heel netjes behandeld.

Nog niet veel ervaring gehad tot nog toe maar de ervaring die we hebben gehad was erg positief.

Het gekozen restaurant was perfect. Voldeed aan alle verwachtingen.

En ook nog eens een kado bon gewonnen. Waarna er zeer vriendelijk contact geweest is.

Ik ben erg tevreden.

Marion
16-02-2020

Misleiding door weinig beschikbaarheid Fletcher Hotels

Als kado op de verjaardag van mijn man een bon gehad van de kinderen voor een wellness Hotel Fletcher( gekocht door hen op 14 dec.) Direct een datum geprikt. 14 maart en lokatie uitekozen. Je kan maar 28 dagen van te voren boeken. Prima. Datum in de agenda gezet. Vandaag proberen te boeken. Is er geen enkel wellness hotel beschikbaar. (gek dat op de 1e dag dat je kan boeken, alles ineen keer weg is!)Als je social deal of Fletcher hotel belt; verschuilen ze zich achter het zinnetje.op basis van beschikbaarheid.er zijn nog genoeg andere data beschikbaar etc. Erg teleurstellend dat beide partijen niet eens een poging doen om tot een oplossing te komen.

Oftewel, jammer maar helaas.

O ja, 1 oplossing nog genoemd. je kan de bon wel weer verkopen! leuk hoor, het kado van je kinderen doorverkopen.

Meedenken 100% niet!

Roel
13-02-2020

Misleiding en bedrog

Via Social Deal een luxe verblijf geboekt bij B&B de Verborgen Parel in Borgloon. Voor dit luxe verblijf hoefde in plaats van € 152,- voor een nacht, slechts € 119,- betaald te worden. Bij aankomst kregen wij een standaardkamer met een gedeeld toilet ergens op de gang. Het bleek een luxeverblijf in een standaard kamer. De betreffende kamer bleek volgens de site € 114,- per nacht te kosten. In plaats van een deal, betaal je dus meer. Social Deal verwijst naar de B&B, zij hadden de luxe kamer moeten geven. De B&B geeft aan dat de deal om de standaard kamer ging. Waar de € 152,- vandaan komt weet niemand. Conclusie, je wordt genaaid. Zaken doen in Nederland heet dit.

Evi
13-02-2020

Datum kunnen wisselen

Door een onverwacht overlijden konden we onze gemaakte reservatie bij een wellnessinstituut niet nakomen. Door tussenkomst van social deal Dominique heb ik de reservatie kunnen verzetten! Danku!

12-02-2020

Onduidelijk verdienmodel

Eigenlijk was ik wel tevreden.Tot nu.

Je koopt vouchers bij een tussenpersoon ( Social Deal ) die zegt zich te zullen inzetten, als deze door geen beschikbaarheid bij de aanbieder niet meer verzilverd kunnen worden. Op zich wil ik dit wel geloven, maar als onverhoopt dit tot geen nieuw of passend voorstel leidt, ben je je geld kwijt. Heel apart. Achterlijk eigenlijk. Ik bestel een online blouse bij de Bijenkorf en als deze niet meer geleverd kan worden en je hebt betaald, ben je je geld kwijt. De Bijenkorf zou failliet gaan.

Bij Social Deal verwijzen ze naar de voorwaarden.Tsja. wie is hier nou gek?