Social Deal reviews

5.9

Romy
17-06-2019

Uitstekende service!

Ik had een voucher gekocht voor een restaurant en tevens gereserveerd voor een bepaalde datum maar op desbetreffende datum kon ik onverhoopt niet, waarop ik een nieuwe reservering had gemaakt via de Social Deal App. Niet wetende dat mijn voucher in de tussentijd was verlopen (ik was er namelijk vanuit gegaan dat de voucher nog geldig was, aangezien ik nog kon reserveren voor een latere datum). Na contact te hebben gehad met Samantha van Social Deal heeft zij mijn voucher weer geactiveerd, dus ga morgen alsnog uit eten bij het restaurant waar ik al een reservering had staan. Een dikke pluim voor Samantha van Social Deal!

17-06-2019

Snel en helder.

Via app een vraag gesteld over de inlevertijd van de auto. Ik werd direct dubbel geholpen met een helder antwoord.

Samantha en Roxanne reuze bedankt!

13-06-2019

Goede hulp

Per ongeluk was in mijn e mail adres een M verandert in een N. Ik kreeg dus geen bevestiging van mijn voucher in mijn mail. Ik heb contact opgenomen eerst per telefoon en later per app en daar werd ik erg goed geholpen en werd mijn probleem opgelost

Maurice
13-06-2019

Review

Mooie deals en goeie service als er vragen zijn.

Paula
12-06-2019

Superdeals

Hele vriendelijke en goede deals en zeker ook vriendelijke medewerksters als er problemen zijn

Eline
12-06-2019

Nette en snelle reactie

Voor vragen kun je altijd bij de helpdesk terecht. Er word snel gereageerd, en je bent snel geholpen. Bedankt social deal!

Carmen
11-06-2019

Superleuke deals en goede service!

Ik heb al meerdere keren gebruik gemaakt van Social Deal, en ben hier altijd erg tevreden over! Erg handig dat alles in de app zit en er geen papieren geprint hoeven te worden o.i.d. De klantenservice (in dit geval Melanie) reageert erg snel via Whatsapp op vragen en zorgt ervoor dat alles goed geregeld is! Helemaal super :)

NN
06-06-2019

Recencies worden aangepast

Na invullen negatieve recensie werd deze niet geplaatst. Reactie van Social Deal was:

"Alle reviews komen binnen bij onze klantenservice en worden opgepakt met het desbetreffende bedrijf. Hierdoor kunnen wij onze kwaliteit waarborgen en heeft jouw review een groot effect. De ondernemer heeft de kans om te reageren op een review. Wanneer de ondernemer er helaas voor kiest om een review niet te verwerken, verschijnt deze helaas niet op de website."

Niet gek dat er dan allemaal top deals staan.

Andi
05-06-2019

Een echte aanrader

Mijn eerste bestelling lukte niet via mijn mobiele telefoon. Ik kreeg hulp via het klantenservice. Ze waren behulpzaam en geduldig. Een top service!

Evy
03-06-2019

Tevreden social dealer

We gaan al bijna elke maand sinds 3 jaar eten via social deal en op 2 keer na steeds goed gegeten. 3 keer opgebeld door een medewerker omdat de zaak ondertussen de boeken dicht gedaan had en onmiddellijk stond het geld terug op onze rekening. Vandaag heb ik zelfs 10 euro gewonnen via Facebook.

Elly
03-06-2019

Toch lekker uiteten

Ik had vouchers besteld voor Saloniki maar kreeg ze niet binnen, na een chat bericht met Melanie van social deal is alles toch keurig netjes in orde gekomen. Ik ben daar natuurlijk superblij mee, het was zo opgelost. Dus op naar Saloniki voor een lekker 3 gangen diner ?????

Laurens
29-05-2019

Social Deal recensies

Het is van de zotte als je een slechte ervaring hebt (Jasmin Garden Eibergen) en bij Social Deal deze ervaring plaatst dat de eigenaar van het restaurant dit moet goed keuren. Hoe corrupt kun je zijn ????

Nancy
28-05-2019

Betalingsprobleem

Ik had perongeluk een voucher 2x gekocht. Na even chatten met de medewerkers van social deal, was dit probleem verholpen en was het geld terug gestort zonder problemen!

Maud
27-05-2019

Super geholpen

Ik had vanmiddag een voucher gekocht voor vanavond en kon na 1600 niet meer reserveren. Wist dit niet heb gebeld naar social deal en kan hierdoor vanavond lekker eten met me vriendje.

Top bedankt social deal (brett)

27-05-2019

Super geholpen

Ik was niet op de hoogte hoe te werk te gaan bij betaling via de Q code voor aanschaf voucher. Kwam er helemaal niet uit. Kon de voucher nergens terugvinden. kwam omdat ik de app niet op mijn telefoon geinstalleerd had.

Door Melanie uitstekend geholpen en is mijn probleem opgelost.

Hartelijk bedankt, nogmaals

Esther
24-05-2019

Teveel vouchers per ongeluk gekocht

Ik had middels eenmalige machtiging per ongeluk 4 vouchers gekocht ipv de bedoelde 2. Samantha van de klantenservice heeft mij via de Whatsapp snel en fijn geholpen. 2 vouchers geannuleerd door Social deal en tegoed in mij account gezet met onbeperkte geldigheid. Top service!

Roos

Trouwe klant van Social Deal

Al jaren gebruik ik de leuke deals van Social Deal. Ze weten mij telkens weer te verassen met leuke nieuwe uitjes! Ik ben uiterst tevreden over de klantenservice. Zij lossen alles netjes en snel op en zijn daarbij ook erg goed bereikbaar. Ik raad Social Deal aan iedereen aan.

Rezi

Effectief en flexibel geholpen

Na wat problemen met mijn vouchers heel klantvriendelijk geholpen door de klantenservice. Ga zo door!

23-05-2019

Wisselvallig

Social deal vehikel voor oplichting?

Accomodatie geboekt via social deal waar vervolgens geen contact mee mogelijk bleek. Vermoeden van kwade opzet van de verhuurder. Geen andere keus dan te annuleren en alternatief te zoeken voor jubileum. Nu eist social deal volledige betaling en nul coulance.

Begin er niet aan.

Shirley

Goed geholpen!

Ik had een voucher gekocht, maar kreeg hier geen mail van en kon hem ook niet vinden in de app. Ik heb via WhatsApp een berichtje gestuurd waar ik zeer vriendelijk te woord werd gestaan en ik had een typ fout gemaakt in mijn mail adres. Deze hebben ze voor mij aangepast! Super fijn!