Social Deal reviews

5.9

Pascalle
29-08-2019

Goede service leuke acties

Vandaag saldo gewonnen via social deal. Snelle service en reactie van de klantenservice.

Rens
27-08-2019

Snelle Whatsapp service

Ik had een deal gekocht waarbij de code helaas niet werkte. Ik heb dit aangegeven bij de Whatsapp service en werd zeer vriendelijk en snel geholpen.

Willem-Jan
27-08-2019

Probleem snel opgelost

Ik had geboekt voor 7 personen, wilde er 1 persoon bij, kon alleen 2 personen bijboeken, via de helpdesk 1 persoon gecrediteerd. Prima en snelle oplossing.

Rian
21-08-2019

Waardeloze deal, geen oplossing

Via social deal voucher voor permanente make up gekocht voor 119 euro. 3 behandelingen en nog geen wenkbrauwen. Klacht neergelegd, krijg je een voucher tegoed van 5 euro.

Omdat de voucher al is ingewisseld kunnen hun hiermee verder niets doen.

Klagen voor het inleveren van een voucher lijkt me onmogelijk.?.

Waardeloos. 119 euro weggegooid

Anouk
21-08-2019

Geld terug na afgelast evenement

Heel snel en heel fijn geholpen door Samantha via de whatsapp service! Nadat het evenement waar ik 3 vouchers voor had werd afgelast, werden mijn vouchers direct door Samantha geannuleerd. Nu kan ik het geld weer uitgeven aan een andere social deal. Helemaal top!

Gera
20-08-2019

Goeie Whatsapp service!

We hadden een deal gekocht die achteraf niet overeenkomt met onze wensen. Het geld als tegoed gekregen! Snel gereageerd via Whatsapp!

Erica
15-08-2019

VOUCHER GEKOCHT EN GEEN DATUMS BESCHIKBAAR

Waardeloos en slechte service van social deal en ook van de reebok in oisterwijk.

Had 2 vouchers gekocht voor een wandelarrangement. Toen ik wilde boeken was de voucher net geen 2 weken meer geldig, tot 15 augustus. Toen ik wilde reserveren waren er geen data meer beschikbaar voór de 15e augustus. De voucher zou dus verlopen zonder te kunnen boeken. Gebeld met social deal. ze hadden nieuwe data beschikbaar - 2 weken eind september en dan op woensdag donderdag en vrijdag - tm 15 augustus zou ik door de week hebben gekund, was er geen datum beschikbaar. In september had ik door de week niet gekund, buiten het feit dat ik met vakantie ben op dat moment. Dit is dus een slechte deal. Wanneer je vouchers uitgeeft, moet je zorgen dat er plek is op het moment dat de voucher geldig is (waar ik als consument voor kies). Ik vroeg dus netjes om mijn geld terug of een tegoed voor een andere deal. Dit was niet mogelijk. Ik moest maar zorgen dat ik dan toch kwam. Ten eerste van de gekke om een andere periode verplicht te worden gesteld om te gaan, terwijl ik al weet dat ik dan geen bon zou hebben gekocht omdat ik dan in het buitenland ben op vakantie. Dit aangegeven bij social deal, er werd geen regeling getroffen, ik moest dan de bonnen maar iemand cadeau doen! ja hallo, das lekker makkelijk. Ff 20 euro cadeau doen aan iemand. Echt schandalig. Dit soort slechte service had ik van social deal niet verwacht. Ik koop een voucher en wil binnen die periode boeken. T is niet dat ik 1 voor 12 de bon wilde inwisselen. Ik wilde zelfs op een door de weekse dag wanneer het het weekend niet mogelijk. Dit soort eenzijdige veranderingen zijn belachelijk. Wij zijn ons geld kwijt en hun maakt het niet uit dat je de bonnen niet in kunt leveren. Shame on you!

En dit was voor een wandelarrangement bij de reebok in oisterwijk. Mensen kijk dus uit wanneer je hier vouchers voo rkoopt. Of meteen datum vastleggen anders kan het zijn dat je op tijdstippen of dagen moet gaan dat een normaal mens gewoon moet werken. Ook niet de bedoeling om er een vrije dag voor op te moeten nemen lijkt me.

Sarah
15-08-2019

Super klantenservice

Heb net 2 vouchers gekocht met een oud e-mailadres, alles werd in een half uur omgezet naar het gewenste adres. Vouchers zijn binnen en super vriendelijk geholpen!

Chloe
14-08-2019

Voucher geld terug vrij te besteden op social deal

Wij hadden een voucher gehaald voor een wimperlift bij Gillian in Epe.

Wat een slecht bedrijf.

Afspraak maken was onmogelijk, er was pas plek toen de voucher verlopen was.

Social deal heeft ons super goed geholpen.

We hebben het geld terug gekregen (wel is waar een tegoed voor social deal) terwijl het retour termijn al verstreken was. Erg netjes.

Was bang dat ik teleurgesteld zou worden.

Gelukkig ben ik net zo happy over Social Deal als voorheen! En blijf ik van de dienst gebruik maken!

Apoorva
13-08-2019

Great Customer Service

Had to cancel a voucher due to expectation mismatch, and Noah from customer service was very helpful

Eldina
12-08-2019

Slechte klantenservice

In maart 2019 kaarten gekocht. Helaas door slechte gezondheid van familielid niet binnen de aangegeven tijd kunnen gaan. Voor het verlopen van de tickets gebeld om aan te geven dat het niet ging lukken. Social deal geeft aan niets te kunnen doen. 90 euro weg.

Passito
10-08-2019

Eten was ver onder de maat, te weinig en te simpel Begreep dat zij nadat ze voor de helft een korting geven ook nog 30% van het overgebleven bedrag moeten afstaan. Dus je een belachelijke verhouding tussen de orginele aanbieding en wat het bedrijf over houd. Snap nu pas het business model. Daar doe ik niet meer aan mee voortaan.

Trijnie
07-08-2019

Grandioos!

Zeer goed geholpen door Samantha, ik had nog een voucher nodig voor een aanbieding die al verlopen was, Samantha ging erachter aan en heeft voor mij nog een voucher bemachtigd. Ik kon via een betaal link makkelijk betalen en toen heeft Samantha als klap op de vuurpijl ook nog de reservering bij het bedrijf voor mij geregeld. KLASSE!

Mike

Snelle service

Doordat het restaurant dat ik wilde reserveren was volgeboekt kon ik mijn vouchers niet inwisselen. Nadat ik dit via Whatsapp bij Social Deal had aangegeven kreeg ik het aankoopbedrag binnen twee minuten retour. Snelle service.

Chantal

Misleidende deal golfcursus

Wij hebben voor 4 personen bij Social Deal een voucher gekocht voor een 2 daagse golfcursus. Deze werd aangeboden van 399,00 voor 29,00 euro. Een mooie manier om een keer kennis te maken met golfen en te bekijken of dit iets voor ons is, dachten wij. Nu wilden wij de vouchers verzilveren en blijkt dat er nog 39 euro verplichte examenkosten + 79 euro verplicht lidmaatschap bij komen. Ja. het staat in de kleine lettertjes maar zoals waarschijnlijk het gros van de Nederlanders niet doet, hebben ook wij de kleine lettertjes niet gelezen. Een lidmaatschap afsluiten, doe je meestal pas als je ervan overtuigd bent dat deze hobby iets voor je is en dat je deze in de toekomst vaker wilt gaan beoefenen. Misschien is dat ook wel het geval, maar pas nadat we een paar proefuurtjes gegolft hebben. En als je dan een lidmaatschap afsluit, dan zul je ook moeten investeren in golfclubs enz. want dan ga je er ook vanuit dat je vaker zult gaan golfen. Uiteindelijk wordt iets dat een leuke activiteit / uitje had moeten worden, een mega investering. Óf je kunt er voor kiezen om je voucher weg te gooien. En zo strijken ze mooi weer 4 x 29 euro op.

Verder is de deal ook lang niet zo mooi als het eruit ziet en waarschijnlijk ben ik niet de eerste die hier zijn beklag over doet. Wat blijkt nl. . toen wij de vouchers kochten, werd er geadverteerd van 399 euro voor 29 euro. Dezelfde deal wordt nu aangeboden van 210 euro voor 29 euro. Als je vervolgens gaat kijken op de site wat zo'n 2 daagse golfcursus werkelijk kost dan is dat 349 euro, incl. 60 euro examenkosten en 79 euro lidmaatschap. (beiden verplicht). Een vlug rekensommetje geeft dus aan dat Social Deal waarschijnlijk zelf ook inziet dat ze niet kunnen adverteren met : van 399 euro (waar de verplichte kosten inzitten) voor 29 euro (zonder de verplichte kosten.)

En als klap op de vuurpijl moet je eens proberen te kijken waar en wanneer je in de buurt terecht kunt om de voucher te verzilveren. De vouchers zijn geldig tot en met juni 2020. Dan verwacht je toch dat er in bijna een jaar tijd legio mogelijkheden zijn. Ja. ergens in Nederland vast wel. Maar je wilt toch ook niet nog eens uren rijden om even een balletje te slaan. Er zijn wat ons betreft 3 golfbanen die voor ons interessant zijn om er naar toe te rijden. En welgeteld zijn er 4 mogelijkheden in de periode van nu tot en met juni 2020 om onze vouchers te verzilveren.

Ik vind dit echt een super slechte, en enorme misleidende deal van Social Deal.

Isaac
06-08-2019

If i could give it a NEGative number, i would.

I was a customer with groupon before there was ever a Social Deal.while they made mistakes, they were willling to take responsibility for them.this new Social Deal not only screws up every chance they get, but then they don't want to give refunds for their mistakes.you'll be trying to access your voucher and get message like 'be right back' or 'back in 5 minutes'. meanwhile, a half hour later? nothing.and then try calling and getting a refund.lot's of 'oh, we're very sorrys'. but nothing else.i HIGHly recommend saving yourself the trouble.from now on i'll just pay the regular prices.

Esther
03-08-2019

Adverteren met goedkopere aanbieding

Een aanbieding bij Social Deal voor eten bij Mykonos in Twello staat voor 14,50 op de site, wil je dit afsluiten dan blijkt het 17,50 te kosten. De aanbieding van 14,50 is uitverkocht.

Marre
16-08-2019

Over het algemeen kan je leuke deals op de app vinden en zijn ze erg behulpzaam. Wel is het belangrijk de voorwaarden te checken. En als iets verlopen is zo snel mogenlijk contact met ze opnemen.

Afgezet

Ik had voor 30 euro een waardebon voor de hunkemoller gekocht, blijkt in de kleine lettertjes te staan dat je eerst een absurd bedrag uit moet geven om het te gebruiken. Toen ik mijn geld terug vroeg was dat niet mogelijk

Ivo
23-07-2019

Snelle en goede klantenservice

Ik moest 2 vouchers geannuleerd hebben en via de chat was het snel opgelost.

Top??

Vriendelijk en snel!

Natasja
23-07-2019

Goede service

Medewerkers van social deal hebben me via app goed geholpen met het oplossen van een praktisch probleempje met mijn voucher en contact met ondernemer