Social Deal reviews

5.9
Gait
18-08-2023

Een voucher voor mijn verjaardag gekregen mbt een (Arrow) race event. Kon ook in het weekend volgens de wervende (voucher( tekst! Komt men voor een termijn van twee en een halve maand aanzetten met maar liefst.twee datums. En.natuurlijk geen enkele datum in het weekend(zelfs geen vrijdag). Dit riekt ronduit naar de misdaad en het woord annuleren kennen ze daar, ondanks deze ronduit belabberde en ondermaatse prestatie, al helemaal niet!

M.C.Strijk
17-08-2023

Voor de tweede keer dat ik vouchers gekocht heb voor een lunch.

Voor de datum dat ze aflopen zijn ze ineens verdwenen uit de app. Als je belt wordt er beweerd dat de datum verlopen is. Maar dat is een leugen. Er stond een datum op tot 29 okt. en socialdeal beweerd nu dat ze geldig waren tot 4 augustus. Het betreft vouchers voor het pannekoeken paradijs in Tilburg. Vorig jaar heb ik het zelfde meegemaakt maar dan met Brasserie Rood in het Rooi pannen winkelcentrum. Ook toen werden de vouchers vroeger in getrokken dan toegezegde datum. Schande, dit is pure diefstal!

Mustapha
16-08-2023

Ik probeer een voucher te annuleren en de saldo daarvan op mijn account te krijgen. Maar zowel de watssap word er geen antwoord gegeven en via de mail ook niet.

Claudia
15-08-2023

Aangekochte vouchers werkten niet.Social deal heeft het meteen in orde gemaakt en belden me zelf terug om dat nog even te bevestigen.

Ook de whatsapp(hoewel wat langere tijdsduur wegens drukte)werkt perfect.

Annet
09-08-2023

Social deal is telefonisch en via whatsapp onbereikbaar ik snap niet wat er aan de hand is. We waren zo blij met social deal maar heb nu twijfels

Helga
09-08-2023

Ik had 2 vouchers voor borrelplankje 1gekregen voor vaderdag en 1 voor onszelf gekocht. Nnadat ik een ziekenhuis opname had en nog niet hersteld was., lukte het ons niet om deze voor de juiste datum te gebruiken. Na telefonisch contact kreeg ik meteen mijn geld terug en 2 dagen later een kaartje in de brievenbus met beterschap. ik was erg verrast door dit kaartje zo lief en attent.

Dank jullie voor de fijne sociale en goede service.

Lieve groet Helga

Pete
06-08-2023

Ik dacht een pedicure te bestellen, prima ik koop een voucher en reserveer via whatsapp, zegt de vrouw: we doen geen mannen. Oke? Ik social deal gecontacteerd krijg ik geen maar een voucher, wil ik niet maar oke. 2de keer maak ik een reservering voor een massage, wil ik boeken via whatsapp, neemt hij geen reserveringen meer aan en moet ik social deal vragen om m'n geld terug. Weer extra betaald en weer voucher tegoed. 3de keer wil ik reserveren en staat er open 7 dagen per week, dus ik wil reserveren op zondag (de enige dag dat ik kan) is het vol. Wat nu? Krijg ik nu eindelijk m'n geld terug?

Rosita
13-07-2023

Ik heb een voucher gekocht van 79 euro vijf een restaurant nu wilde ik reserveren en zie die deal niet meer zeggen ze dat het verlopen is zonder enige melding van te voren. Bij een ander deal kreeg ik wel een melding. Die actie is er nog steeds op Social deal dus snap niet dat ze het niet kunnen verlengen om het goed te maken hebben ze 2,50 saldo gegeven dat kan dus wel ben erg boos hierover ook omdat ik visueel beperkt ben en niet alles goed kan lezen.heb maar 30% zicht beetje menselijkheid was wel op z’n plaats geweest hoef geen geld terug ze kunnen het verlengen want dus actie looot nog steeds

Mathys
10-07-2023

Ja zonder negatieve review was het niet gelukt. Gelukkig is het opgelost.

Een deal van de road runner in Dalfsen gekocht. Wil ik reserveren wat gewoon mogelijk was tot het moment dat ik aangaf dat ik voucher van Social deal had. Nee dan kan je niet op de dag zelf reserveren. Dat staat er niet bij. Gebeld naar social deal om geld terug te vragen. Dat doen ze niet. Je kan het dus uitzoeken of e-mails gaan sturen. Mijn advies. Nooit hier iets kopen want er staat niks over je dat je niet over de dag zelf kan reserveren. Opgelicht voor 60 euro.

Soumeya
14-06-2023

Klacht opgelost en verder nooit problemen gehad met social deal

Wij hadden een tulip inn hotel geboekt in Antwerpen via social deal met welkomstdrankje en ontbij.Toen wij binnen kwamen in het hotel was de zeep dispenser van de muur gerukt en waren de toiletten erg vies met remsporen en was amper wc papier en de tissues om je handen mee af te drogen waren ook op.

Toen wij op de kamer kwamen merkte ik meteen op dat het bloedheet is waarna ik onmiddellijk naar de receptie heb gebeld, zij gaven aan dat er geen airco is. Ook lagen er vieze verfrommelde papiertjes op de kamer, het stonk er enorm en er lag een handdoek op de grond.

Toen wij dit vertelde aan de receptie kreeg ik arrogante blikken en hun deden alsof ik alleen maar een airco wou en lieten mij niet uitchecken. Uiteraard hebben we hier niet geslapen en hebben we op eigen initiatief maar een ander hotel geboekt.

Social deal ging mee in de wensen van het hotel en wil ons ook geen vergoeding geven

Sanne
07-06-2023

Waarschuwing voor de mensen die via Social Deal ooit wat aanschaffen, niet doen! We hebben voor onze trouwdag van lieve vrienden vouchers cadeau gekregen. Toen ik 7 (!) weken van te voren wilde reserveren waren alle dagen in het weekend al vol t/m de einddatum. Zowel de zaak zelf als Social Deal willen niet meedenken omdat er nog wel door de weeks gereserveerd kan worden. Maar dan kunnen wij niet en de voucher was speciaal gegeven zodat wij dit op zaterdag of zondag kunnen besteden. Slechte service!

Niels
31-05-2023

Omdat ze het uiteindelijk voor mij opgelost hebben,daar ben ik ze dankbaar voor.

Vue voucher aangekocht,wilde ik ‘m gebruiken bleek dat ie al verzilverd was.

Zelf die voucher niet verzilverd dus dit riekt naar oplichting.

Bedrijf zelf zegt niets te kunnen doen en geeft vooral mij als klant de schuld,hele slechte service dit!

Petra
04-05-2023

Ik had 2 coupons voor een etentje gekocht maar doordat ik ziek werd kon de reservering niet doorgaan.Na telefonisch contact kreeg ik meteen mijn geld terug en 2 dagen later een kaartje in de brievenbus met beterschap.Erg attent!Dank je wel voor de goede service.

We kopen snel weer een leuke deal!

Gr.Petra Smits

Sharon
28-04-2023

Codes gekocht voor Kinepolis en via wifi kun je niet reserveren. Na telefonisch contact met social deal is het de eerste keer vanwege onderhoud en later weer proberen. Tweede keer komt het door wifi en moet het via 4 of 5G netwerk. De an sich aardige dame vertelt mij dat ze deze klacht vaker krijgen. Ik wil geld retour en vouchers wil ik niet meer. Dat kan niet en doorverbinden en manager ook onmogelijk en verbinding wordt verbroken. Nutteloos dit.

Maarten
28-04-2023

Voucher van 20 euro gekocht, die na amper drie weken uit mijn account verdween. Belachelijk korte looptijd en geen enkele vorm van begrip. Klantenservice is bijzonder onaardig.

Pet
06-04-2023

Ik heb kaartjes met korting gekocht via Social Deal voor de bioscopen van Kinepolis.

Toen we naar de film wilden gaan, tijdens de reservering kregen we te horen dat de vouchers al gebruikt zijn. De klantenservice gebeld en om hulp gevraagd, maar helaas niets opgelost.

Dus, we zijn zeer teleurgesteld en gaan nooit meer kaartjes of een deal kopen via de Sociaal Deal.

Ik hoop dat veel mensen deze beoordeling lezen en dat er geen andere slachtoffers weer worden.

Zeer bare ervaring!

14-03-2023

Klacht is opgelost maar het is en blijft misleiding en daar ben ik niet van gediend! Eerlijkheid in deze met een duidelijke vermelding van het minimale beschikbare plaatsen was oprecht geweest.

Recentelijk 4 vouchers gekocht om heerlijk te gaan uiteten met vrienden.

Duidelijk vermeld op de vouchers van Social deal staat dat deze ook in het weekend geldig zijn.

Bij het online boeken (verzilveren) van de vouchers blijkt dat deze weekend beschikbare plaatsen maar slechts totaal uit 20 stuks bestaan.

En dus direct allemaal vergeven aan andere gasten.

Notabene op de eigen website van het restaurant zijn nog meer dan voldoende vrije plaats beschikbaar.

Na een telefonisch contact met Social deal geeft de medewerkster aan dat dit in de voorwaarden staat.

Pure misleiding daar het op de vouchers niet vermeld is.

Nu een verzoek ingediend tot restitutie van het aankoop bedrag, is in behandeling van Social deal dus afwachtend op het resultaat.

Voor nu zeg ik WAARDELOOS en pure MISLEIDING.

Mvg Jan

24-02-2023

Toch accurate afhandeling

Geachte mensen

Wil.u aanraden niet met social dealin zee tw gaan.zijn.stelletje oplichters.

Had twee vouchers gekocht .

Ik had handmatig dit geldovergemaakt

Ze hadden mij beloofd dit binnen.5 werkdagen terug te storten isniet gebeurd

Ze hebben het nu weer verlengd met 10.dagen.

Met anderewoorden ik.zie mijngeld niet meer terug ga er rechtbijstand op zetten.

Nogmaals ganiet met deze oplichters in zee

Ondergetekendep goosen

Maureen
15-02-2023

Social Deal heeft contact opgenomen met het betreffende restaurant en de vouchers omgezet in een tegoedbon.

Mijn voucher is nog 2 weken geldig, maar ik kan geen reservatie meer maken in het restaurant. Nochtans is er meer dan genoeg plaats in het restaurant via hun eigen website.

Ka
28-01-2023

Vanwege omstandigheden kan ik buiten mijn schuld om een voucher niet gebruiken. De afspraak die al gepland was, werd afgezegd door de partner van social deal.

Dit heb ik gemeld bij social deal en gevraagd om terugbetaling van mijn voucher. Dit blijkt niet mogelijk te zijn. Terugstorting van het bedrag in mijn account kan wel. Continue wordt verwezen naar artikel 10 van de voorwaarden. Hier staat echter het woord terugstorting niet in, maar lees je terugbetaling. Als het geld in mijn account kan worden teruggestort, is het geld beschikbaar en zou conform artikel 10 terugbetaald moeten worden. Social deal verplicht je op deze manier een nieuwe deal bij ze te kopen, anders ben je, je geld kwijt.

Kortom: zeer slechte service bij een situatie waar ik als klant niks aan kan doen.