Social Deal reviews

5.8

Nico
24-04-2020

Voucher vlot omgewisseld

Door de corona-crisis waren mijn vouchers niet langer bruikbaar. Deze werden vlot en snel omgewisseld naar een andere voucher naar keuze. Zeer vriendelijke medewerkers die me hielpen. Topservice!

Emmi
23-04-2020

Top Service

Geweldig geholpen,

snel en héél vriendelijk.

Nogmaals dank Mina.

Emmi van Bakel

Marian

Fantastische service

Ik ben erg tevreden over de service van Social Deal. Als ik vragen heb, word ik altijd heel vriendelijk en deskundig geholpen. In deze moeilijke tijd zijn deals langer geldig, dat is erg prettig. De geldigheidsduur staat altijd duidelijk vermeld. Ik ben blij met de deals om af te halen of te laten thuis bezorgen. Daardoor kan ik toch nog terecht bij mijn favoriete restaurants.

Carlijn

Klasse service

Vandaag via whatsapp contact opgenomen met Social Deal. Ik had een vraag rondom de coronacrisis. Ik werd al snel te woord gestaan door een vriendelijke werkneemster. Ik heb direct antwoord gekregen op mijn vraag. Super service!

Ves

Fijne klantenservice

Fijne klantenservice van Gianni en Samantha!

Willem Jan
22-04-2020

Klasse service, ook in moeilijke tijden!

Voor de Corona-crisis al een paar keer contact gehad met de klantenservice. Keer op keer prima geholpen. Nu door de Corona-crisis een uit-eten-deal niet door kon gaan wederom contact gezocht met de klantenservice. Zoals ik van ze gewend ben: vriendelijk te woord gestaan en netjes geholpen. Ik weet jullie te vinden als we weer uit eten mogen!

Thijs
22-04-2020

Geweldige service in deze tijden!

Paar dagen geleden vouchers gekocht voor bezorgen van een van een 3-gangen diner maar had geen mail gekregen om m'n bestelling door te geven. Contact opgenomen met Social Deal en na een paar minuten de bestellijst in de mail gekregen.

Geweldige service!

22-04-2020

Social deal probeert te misleiden

Social deal probeert mensen te misleiden met de 100% verzekerd.

Daar staat in de tekst dat je gratis kan omboeken de VOLLEDIGE geldigheid van de deal. Dit blijkt niet zo te zijn.

Als je ze ernaar vraagt, draaien ze om die vraag heen, ze geven er gewoon geen antwoord op, echt zeer slecht en irritante klantenservice.

Ik heb ook al meerdere keren gehad dat de geldigheid van vouchers veranderen zonder dat ik daar bericht van kreeg.

Lisette

Top service deals verlengt

Ik had een deal gekocht maar door Corona kon ik hier geen gebruik van maken. Social Deal heeft de voucher verlengt tot juli! Dat is natuurlijk erg fijn zodat ik alsnog gebruik kan maken van de deal.

Top service!

Ingrid

Aanrader

Verschillende leuke deals gekocht

Leuke aanbiedingen

Voor elk wat wils

Anja

Top bedrijf

Ik had iets verkeerd gedaan met een bestelling nam contant op met socialdeal er werd meteen gereageerd en alles was heel snel opgelost kunnen de meeste bedrijven een voorbeeld aan nemen voor mijn zijn jullie toppers dank jewel

Kevin
21-04-2020

Snelle reactie en handelen op mijn vraag

Een voucher via Social Deal aangekocht maar bij het zien dat het desbetreffende bedrijf aankomende tijd dicht zou zijn toch de voucher willen annuleren. Via Whatsapp contact opgenomen met Social Deal (Samantha) en zij had het de annulering snel voor elkaar en zodoende heb ik het aankoopbedrag op mijn Social Deal account staan voor een volgende aankoop. Perfect en snel geholpen :-)

Carina

Gewonnen???

Ik heb via Facebook meegedaan en ik heb 10 euro salto gewonnen en alles is al in orde gebracht en staat al op mijn acount?da is snel ???

Wout

Uitstekende en snelle helpdesk

Om de verwarring over geldigheid van mijn vouchers heb ik contact opgenomen via wa.

Direct contact en uiterst vriendelijk en beleefd te woord gestaan.

Binnen een paar minuten duidelijkheid.

Zeer tevreden!

Een klein punt van aandacht:

De verlengde geldigheid van sommige vouchers ligt op de app enigzins verborgen.

Daar moet nog even wat aan geknutseld worden door een briljante it geest!

Let's go social deal! life is good!©

Evy

Betrouwbaar, snelle service

Heel tevreden over deze site. Heb je een vraag dan ben je snel geholpen. Niks is hen te veel! Een echte aanrader!

Fieke

Goede service

Reageren snel op een vraag, lossen het ook elke keer weer op als er wat aan de hand is! Top!

Wouter

Verlenging vouchers

Vanwege de situatie omtrent Covid-19 kon ik eigenlijk geen gebruik meer maken van mijn vouchers van Groenrijk voor een heerlijke lunch. Gelukkig hebben ze in overleg met de ondernemer de deal een aantal weken kunnen verlengen zodat ik er alsnog gebruik van kan maken! Top service in lastige periode!

Michael
20-04-2020

Geweldig bedrijf met een klasse service!

Verleden weken veel deals aangekocht die passend zijn bij de huidige situatie in Nederland. Bij vragen die ik gesteld heb aan de klachtenservice kreeg ik snel en goed antwoord. Echt een aanrader met de deals die zij momenteel aanbieden. Toppers!

Bertine
20-04-2020

Top bedrijf! Met hele vriendelijke klantenservice

Ook nu heeft Social Deal de allerbeste deals! Ik had contact opgenomen over een afhaaldeal en werd heel snel en netjes te woord gestaan. Zeer tevreden en ga de komende tijd zeker vaker bestellen via Social Deal

M. van de Pol
18-04-2020

Misleiding Geldigheid Voucher

Door de corona-crisis kan ik geen gebruik maken van mijn voucher: een BB-Glow-behandeling bij Wake-Up Beauty in Nijmegen. Schoonheidssalons zijn allemaal gesloten ivm. de corona-maatregel. Eerst gesloten tot 6 april en deze periode is door het kabinet verlengd tot en met 28 april as.

Geen probleem volgens Social Deal: vouchers die in deze periode afliepen zouden verlengd worden! (dat was ook te zien in mijn account) Nou dus mooi niet .

Ik wacht dus netjes op het besluit van het kabinet as. dinsdag om te kijken wanneer ik een afspraak kan gaan maken.én of ik dan al een afspraak kan gaan maken? De salon is nu als het goed is ook gesloten ivm. corona, zo stond dat immers ook onder mijn voucher vermeld, zie ik net dat de voucher is verdwenen uit mijn account?!?! Gebeld hierover met klantenservice van Social Deal, wordt er gezegd dat de geldigheid is verlopen (op 7 april) en dat ik niet binnen de tijd van geldigheid contact heb opgenomen?!

Altijd tevreden geweest betreft vouchers van Social Deal, maar nu. Geen goede service, vooral in deze onzekere periode om zo met gekochte vouchers om te gaan.