Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Via de whatsapp klantenservice snel en vriendelijk geholpen met het annuleren van een social deal.
Ik werd heel vriendelijk, correct en snel geholpen door een lieve mevrouw Melanie.
Ze was begripvol en empathisch. Ze heeft me geholpen maar heeft zich ook aan de wettelijke kant gehouden. Zeer fijne ervaring. Ook al was het met een klacht! Ik blijf een tevreden klant van Social Deal.
Tijdens een etentje bij “Hollandse bodem” in Hoogeveen een paar vouchers gekocht via “koop nu bij”, echter bleek de vervaldatum op hetzelfde als de vouchers van het etentje. Veel te kort dus. Meestal ligt de datum 2 tot 3 maanden verder. Contact gezocht via WhatsApp bij SocialDeal en Samantha heeft het in notime veranderd naar 2,5 maanden in de toekomst. Meerdere keren positief contact gehad met SD. Werkt perfect en vriendelijke medewerkers.
Wij konden geen beschikbaarheid via de site bekijken zonder het aankopen van het arrangement. Na het aanschaffen van dit arrangement kwamen wij erachter dat er voor ons geen geschikte mogelijkheid was. Bij contact via de app kregen wij te horen dat retourneren/annuleren mogelijk was binnen 14 dagen. Je kon kiezen uit je geld terug of een Social Deal tegoed. Behalve dat Samantha en Emma zeer snel reageerden zijn wij ook vriendelijk en correct geholpen.
Vragen via app gesteld.
Binnen 3 minuten goed, correct en vriendelijk geholpen. Top service.
Ik ben snel geholpen via de whatsapp. Snel te woord gestaan en snel geholpen.
Ik stelde mijn vraag aan de klantendienst via WhatsApp, zeer snel stond Melanie mij te woord. Binnen enkele minuten was mijn probleem dan ook opgelost.
Enorm bedankt!
Ik had de deal niet goed gelezen. Bij het reserveren ervan bleek dat ik een voucher tekort kwam en bij de deal stond dat ze uitverkocht waren.help.
De chat geopend en gelukkig kon een medewerker mij nog een voucher aanbieden en was mijn cadeau gered. Top dus!
Zeer goed en snel geholpen door de klantenservice.
Het bedrijf denkt mee en komt met oplossingen. Daarnaast zijn de deals leuk en gevarieerd.
Er is al heel veel te doen geweest over het Valet Parking probleem op Schiphol maar ik wil toch nog iets erover kwijt! Via Social Deal hadden wij een bon gekocht voor Valet Parking op Schiphol. Bij terugkomst van onze heerlijke vakantie op Schiphol kwamen wij bedrogen uit, uren moeten wachten voordat wij onze auto uiteindelijk terug hadden en na controle bleken er wat deukjes in het rechterportier te zitten. Om een lang verhaal kort te maken willen wij Social Deal, en met name Bart onwijs bedanken voor de uitstekende service en afhandeling van de schade aan de auto! Social Deal heeft alle kosten betaald en als tegemoetkoming voor alle ellende hebben wij de waarde van de aangeschafte bon terug gestort gekregen op onze Social Deal account met daar bovenop een extra bedrag om te besteden bij Social Deal. Wij waarderen dit enorm! Heel erg bedankt en wij wensen Social Deal nog heel veel succes toe met alle mooie deals!
Social deal heeft mij keer op keer te woord gestaan. Hebben goed uitgelegd waar het probleem ligt en zijn mij financieel tegemoet gekomen. Dit had bij aanbieder van bon vandaan moeten komen maar zij hebben niet eens gereageerd op mijn bericht. Jammer. Bedankt social deal!
Hoewel ik al veel heb besteed via social deal nu een bon aangeschaft voor sushi. Deze deal Moest binnen 3 weken besteed worden. Door een eerder geplande heftige operatie is de bon mij ontschoten. Dit uitgelegd maar geen restitutie of even meedenken bijvoorbeeld door contact met aanbieder op te nemen Wel 2,50 euro op account (bon kostte 19,50). Geen social deal voor mij maar Groupon die zelfs bij een vergeten bon tot maanden later nog geld retorneren waarbij de reden niet zo belangrijk is.
Enige tijd geleden kocht ik 2 vouchers voor mosselen bij Brasserie Gust. Sinds vorige geraakte ik telefonisch niet binnen en had al melding ontvangen dat ze achtereen vervallen.
Vandaag 24-9-2019 contact opgenomen met Social Deal en kwam in contact met Eline, op haar beurt deed ze navraag en bleek dat alles gesloten wag wegens verbouwingen.
De vouchers konden maand verlengd worden, maar niet haalbaar voor ons.
De teruggave stond na amper 3 uur terug op mijn saldo, zo kunnen we dit weekend toch nog genieten van een andere Social Deal.
Win win situatie met een kleine opleg, bedankt Eline voor de goede en snelle service ?
Gewoon erg fijn. Had ze vanmorgen nog nodig voor een vraag en een reservering die veranderd moest worden. Via de app binnen een paar minuten alles geregeld. Daarna weer de vraag van social deal of alles naar wens was etc etc super service en geweldige deals. Al een paar x gedaan en on November weer een etentje voor een prima prijs top
Ik ben fan van Social deal en koop geregeld iets (meestal omtrent restaurants)
Wel denk ik dat het niet voor iedereen iets is. Je moet er handig in zijn. Als ik iets koop van ‘49,95-‘ voor 14,95- dan ga ik er echt niet meer van uit dat ik iets voorgeschoteld krijg wat 49,95- euro waard is. Dat is dan prima 14,95- euro waard, maar niet veel meer.
Veel restaurants passen de porties aan voor mensen die van Social deal komen. Dit wordt vooral gedaan bij de ‘menu’s van de chef’ of keuze menu’s met keuze uit 3 gerechten bijvoorbeeld. Als ik iets koop, dan neem ik altijd ‘vrije keuze van de kaart’ of in buffet vorm zodat ik weet dat ik hetzelfde krijg als de andere betalende klanten.
Ik check ook de website van het restaurant om te kijken wat de echte prijs is.
Ik ben er ondertussen redelijk handig in, weet waar ik op moet letten voor een leuke deal en ben dus vaak tevreden.
Wat wel suf is:
Wij zijn een gezin van 2 volw en 1klein kind (ons kind is vaak of gratis of goedkoper dan volwassene). Ik wil dus vaak met 2 vouchers een tafeltje voor 3 personen reserveren. Dat door het reserveringssysteem van Social deal niet. Elke keer krijg ik de melding dat ik eerst een voucher erbij moet kopen. Dat doe ik overigens dus niet. Ik laat het systeem dan maar reserveren voor 2 personen en schrijf dan in ‘opmerkingen’ dat we met zn 3en komen.
Beetje raar natuurlijk dat je verplicht bent het aantal vouchers te kopen van aantal mensen dat je reserveert. Misschien ben je wel met een gezeldschap dat geld teveel heeft en graag teveel betaald (haha) of je hebt iemand die geen 3 gangen diner (= de aanbieding) wilt, wel mee wilt, maar gewoon van de kaart alleen een hoofdgerecht wilt bestellen.
Maar goed, zijn ergere dingen.
Nogmaals, leuk en wanneer je er handig in bent ontzettend leuke aanbiedingen!
Wederom goede service, eerst door Samantha en nu door Manon van de klantenservice!
Heel snel en adequaat.
Wij zijn zeer tevreden en blijven deals kopen.
Wij boeken vaak bij social deals, altijd fantastische aanbiedingen,leuke uitjes en restaurants waar je heerlijk eten kan,en als er iets niet goed is zoeken ze altijd naar een passende oplossing,ze reageren ook altijd erg snel terug op de whats app, social deals Forever wat ons betreft
Met bon gegeten bij SAN Marino, heel matig, voor wat we kregen voor 13,95 was het zeker geen deal, aparte kaart voor socialdeal klanten
Opgelicht voor 100€ om naar f1 te gaan in spa, met hun tickets niet binnen te geraken, zouden nieuwe mailen maar kwamen uren te laat nadat race al voorbij was, helpdesk ronduit onbeschoft en waardeloos, kreeg ik 5€ waardebon, ben ik niets mee.