Social Deal reviews

5.9

19-02-2019

Prima en snelle service!

12 vouchers besteld en gereserveerd, helaas moest ik 1 voucher annuleren. Simpel een chat gestart op hun site en binnen "no time" was de voucher geannuleerd, geld terug gestort op mijn account en de reservering aangepast.

Dit maak je niet vaak meer mee zo'n prima service!

Marijn
18-02-2019

Klantenservice

De klantenservice van social deal heeft mij ontzettend goed geholpen! Ze zijn vriendelijk en geduldig en totaal niet onredelijk. Fijn!

Icw
14-02-2019

Gezellig uit eten

Wij hebben meerdere keren gebruik gemaakt van social deal en voor een gunstige prijs heerlijk uit eten

Tannie
14-02-2019

Misleidende bedrijfsstrategie

Bedrijven bepalen zelf welke reviews wel of niet zichtbaar zijn op social deal. Hierdoor zijn dus uitsluitend goede reviews zichtbaar. Kijk dus altijd verder dan social deal voordat je en voucher koopt van een restaurant, het kan namelijk zomaar anders zijn dan je verwachte. (tevens plaatst social deal zelf onjuiste foto's welke niet bij het restaurant horen.) al met al een beetje misleidend

Margo
10-02-2019

Super

Op zaterdag 09-02 vouchers besteld voor kaas boerin. Niet verder gekeken voor t bestellen hoe wat of wanneer. Na t bestellen zag ik dat t overdag was op door de weekse dagen. Wat voor ons niet mogelijk is. Meteen via app contact opgenomen met SD . Volgende ochtend kreeg ik n app terug de deal werd zonder probleem geannuleerd met de toezegging dat t betaalde bedrag binnen 5 werkdagen pretour gestort wordt.

Verder heb ik bij al mijn andere bestellingen nog nooit geen problemen ondervonden.

Kayleigh
07-02-2019

Hulp met facturen, zo klaar!

Hartstikke fijn dat ik snel iemand te spreken kreeg waar ik mijn vraag kon neerleggen. Binnen 5 minuten had ik antwoord, ging ze het voor mij doen en waren we beide tevreden. TOP!

Mieke
05-02-2019

Ben weer geweldig geholpen.

Door onze eigen fout voor 2 in plaats van voor 5 personen geboekt bij Soete Suikerbol. In principe was dat niet meer aan te passen, maar Melanie van Social Deal heeft geweldig haar best gedaan en het dus toch voor elkaar gekregen. Zodoende kunnen we morgen met 5 personen toch heerlijk gaan eten in Pijnacker. Leuke zaak en Super Service van Social Deal. Pluim voor Melanie!

Martijn

Geen aanrader!

4 vouchers gekocht voor een wandelarrangement. Datum proberen te reserveren maar alle weekenden zitten vol geboekt. Contact gezocht met Social deal maar helaas, ze kunnen niks doen! We moeten maar gewoon vrij nemen van het werk zodat we door de week kunnen gaan! Mijn 60 euro zijn gewoon weg. Echt schandalig dit! Mij zien ze niet meer terug, zo kan ik ook mijn geld verdienen! ?

Bianca

Deal is Deal

Goed te boeken

Anouk
04-02-2019

Goed opgelost

Had perongeluk tickets besteld via machtiging maar doordat ik incassoblokkade heb ging dat niet goed. Nieuwe tickets besteld.maar de datum waarop we wilde was niet meer beschikbaar. Even contact via whatsapp en direct opgelost. Later ook nog kaartje in de bus. Goeie service

Nancy
31-01-2019

Prima service na chat met SD

Correcte afhandeling en antwoord op mijn vraag ivm een bepaalde voucher

de online chatfunctie is uitstekend!

Suzanne
31-01-2019

Hulp via What’s app.

Super snelle hulp gehad via de app vanmorgen!

Romy

Super service! Dikke 10

Zelf stom geweest om te willen boeken met kaartjes verkeerde aquamundo. Na veel hulp via app, bleek het probleem bij mij te liggen. Ze hebben gewoon zelfs geregeld dat ik naar een ander aquamundo zwembad kon om te gaan zwemmen.

Vandaag lag er zelfs een kaartje in de bus;” vee plezier zaterdag met zwemmen” namens social deal!

Samantha vooral, die heeft me geholpen!

Marianne

HEEL TEVREDEN

Heel tevreden over social deal ook een snelle en correcte behandeling wanneer er een probleem is.

Een gebruiksvriendelijke app en vooral als je beslist op het laatste nog snel een deal te kopen zijn de handelaars al op de hoogte en moet je zelfs niets meer uitdrukken.

Edward

Snelle hulp via chat.

We hadden twee vouchers cadeau gekregen en konden niet reserveren. In enkele minuten hielp de klantenservice ons op gang en konden we reserveren.

Frie

Alles prima in orde.

Zeer tevreden over Social Deal. Super deals, leuke prijzen, in prima restaurants, ook dichter bij huis. Bij een vraag via de chat van Social Deal werd ik snel en zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Enrico

Top service!

Tijdens mijn aankoop is er iets fout gegaan en waren mijn vouchers niet zichtbaar. Via Whatsapp ben ik op een zeer vriendelijke manier geholpen en was alles binnen 5 minuten opgelost.

Supersnelle en vriendelijke service!

Ana-Marija

Vriendelijke en goede service

Onlangs is er per ongeluk een verkeerde aankoop via mijn account gedaan. Dit had ik echter pas later door. Met 1 appje is alles weer geregeld en kan ik mijn geld binnen 5 werkdagen verwachten. Supersnelle en vriendelijke service!

Emily
29-01-2019

Leuke site met leuke aanbiedingen

Tot nu toe een aantal keer gegeten via Social deal. Klantvriendelijk en lekker. En als er een keer iets mis gaat dan doet men niet moeilijk en krijg je geld teruggestort.

Noortje

Super service!

Vanochtend een aankoop gedaan en door toedoen van mijzelf per ongeluk met het emailadres van mijn partner.

Ik kon de voucher (uiteraard) niet vinden bij mijn account. De super snelle en vriendelijke service van de medewerkster (Samantha) heeft ervoor gezorgd dat de voucher alsnog naar het juiste emailadres is gestuurd. Top!