Social Deal reviews

Prima service

Via chat prima geholpen

Dineke

Goede deals

Leuke uitstapjes. Erg tevreden.

Had probleem met reserveren ben door Lisette van social deal super goed geholpen. Top

Tanja
22-11-2019

Kon helaas door ziekenhuis opname me reservering niet na komen

Door een onverwachtse ziekenhuis opname kon ik me geplaatste reservering niet na komen. Net contact gehad met Samantha van de klantenservice en ze heeft de bonnen opnieuw geactiveerd zodat ik als nog samen met me dochter naar de high thee kan.

Echt super netjes van ze

Samantha je verdient een super ????

Echt top sociaal deal super bedankt

Marjet

Snelle, duidelijke reactie

Snelle reactie en direct duidelijk antwoord op mijn vraag! Heel fijn.

Hester

Super service

Snel en accuraat geholpen door Samantha van de klantenservice.

Mia
21-11-2019

Contact via fB

Super snelle reactie en erg professioneel!

Romy
21-11-2019

Whats app

Snelle en fijne reactie op mijn vraag gehad via whats app.

David
14-11-2019

Met social deal in de hand, kom je door het ganse land!

Overal (België alsook Nederland & Duitsland) waar we komen proberen we social deal te gebruiken, we hebben over het algemeen enkel maar positieve ervaring ermee, het negatieve weegt er niet tegenop!

Wij kijken steeds uit naar nieuwe deals!

1 woord; TOP???

Evi
14-11-2019

Snel en duidelijk antwoord

Via WhatsApp binnen een paar minuten al een duidelijk antwoord op een vraag. Super! Geen lange wachttijd of vage antwoorden. Heel tevreden!

Ellen

Contact klantenservice

Ik heb via whatsapp een super snelle en goede service ervaren.

Kristine
12-11-2019

Supertof voordelig op restaurant kortom aanrader

Door deze formule kom ik vooral meer buiten met vrienden om te genieten van een ontbijt bvb wat ik vroeger nooit deed. Of gewoon een lunch met vrienden . Ik kijk altijd waar ik kan gaan eten met social deal , zeer blij dat er uitbreiding is naar Aalst , hopelijk nu nog oostende er is al sensai daar ben ik al 3 x geweest ??

Horst
12-11-2019

Levert niet wat ze aanbieden

3 gangen keuzediner : bestaat uit :

voorgerecht

vlees

nagerecht

worden geen aardappelprodukten en geen groente bij geserveerd

volgens dikke van dale bestaat een diner uit:

Betekenis 'diner'

Je hebt gezocht op het woord: diner.

di·ner (het; o; meervoud: diners; verkleinwoord: dinertje)

volledige warme maaltijd

je krijgt geen geld terug ondanks dat ze fout zitten

mensen trap er niet in

Willie

Absoluut een aanrader!

Wij hebben regelmatig gebruik gemaakt van aanbiedingen via Social Deal. Zijn uitermate tevreden. Voorlichting is duidelijk en eerlijk. Service en contact zeer snel en kundig, hartelijk bedankt Melanie!

Bram
08-11-2019

Hele goede klantenservice

Samantha heeft me op deze vrijdagmiddag heel goed geholpen met het beantwoorden van mijn vragen over Social Deal! Blijf zo doorgaan, top website met hele leuke deals ?

BB
02-11-2019

Slechte Deal

We vouchers gekocht voor Beregoed in Nunspeet, wat er fout kon gaan ging ook fout en SD deed niks. Weg geld.

Sylvia
30-10-2019

Voel me genaaid!

Ik had vroeg gereserveerd voor een etentje voor mijn zoon zijn verjaardag via sociale deals. Helaas was ik de week ervoor erg ziek en moest de dag voor het etentje opgenomen worden in het ziekenhuis. Wij hadden netjes het restaurant gebeld om af te zeggen en zij vertelde dat ze pas geld onvangen van social deals als ze onze voucher scannen. Dus ik nam contact op met sociale deals toen ik uit het ziekenhuis kwam en tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat ik helemaal niks terug zou zien van mijn geld. En nee hoor ze gingen ook niet onderhandelen voor mij met het restaurant of netjes het bedrag als saldo zodat ik het toch bij hun uit zou geven.HELEMAAL NIKS!

Nou ja ik kon 5 euro saldo tegoed krijgen maar dat is niks vergeleken met het totaal bedrag, dus dat mogen ze steken waar de zon niet schijnt!

En zich dan verschuilen achter regeltjes maar enige empathie kent het bedrijf niet!

Ik was heel positief over hun maar na deze ervaring gooi ik uiteraard de app van mijn telefoon en krijgen ze van mij ?????

Conny
30-10-2019

Super snelle, goede en vriendelijke SERVICE!

Vandaag app contact gehad met Samantha. Ze geeft snel antwoord en heeft mij naar volle tevredenheid geholpen. Fijn om direct contact te hebben, antwoorden te krijgen.

Samantha, dank je wel!

Es
29-10-2019

Super snelle What’s app service

Snel, goed en gezellig geholpen door Melanie. Via What’s app berichtjes. Super blij met mijn nieuwe Voucher. Maak veelvuldig gebruik van Social Deal! Dank daarvoor!

Greg
26-10-2019

Topservice

Kon zelf mijn vouchercode niet gebruiken, via de whattsapp service (Samantha) supergoed en snel geholpen. Klasse ????????

Wieger
24-10-2019

Perfect geregeld

Paar keer contact gehad met helpdesk door eigen onnozele actie. Super geholpen en snel door Melissa.