Social Deal reviews

5.9

Maarten
09-01-2023

Waarom een 2./// STEAL DEAL ///

Soms kan er bij een goede deal bij zitten.maar.

Indien je een deal wil annuleren/geld terug.dan geven ze geen thuis.

Vele reclamaties.ben al weken bezig, geen enkele reactie (behalve contacteer onze klantenservice) Voor mij een waardeloos bedrijf geworden en volledig onbetrouwbaar! Voorstel naamsverandering Social - Steal

Kristien
29-12-2022

Had een cadeaubon voucher gekregen voor valentijn 1 week geldig , ik had dat niet gezien natuurlijk , ben daarmee vandaag n Hunklermuller geweest. Te laat zei de winkeldame , eens bellen n social deal misschien kunnen ze hem nog verlengen. Dat heb ik gedaan , maar de dame van social deal in Hasselt zei helaas ik kan niks voor u doen . En de kous was af. Daarmee moest ik het doen.

Een bon van 100 euro.

Evelien
27-12-2022

Een tripje gekocht naar Noorwegen op een boot. Echt verschrikkelijk gewoon niet te doen! Hele slechte bedden en vies en oud ook. Alles is peper duur op de boot een flesje water kost al €4. Voor alles moet je extra betalen ook en in het grill restaurant word je opgejaagd zo snel mogelijk te bestellen en weer op te rotten. Eten was wel goed maar echt lang genieten mag je er niet van. Noorwegen zelf is ook heel duur dus pas op mensen deze 2 dagen hebben ons met 1 vol en 1 kind meer dan €500 gekost. Casino kan alleen met kronen die moet je dan pinnen uit een automaat 'pas op' ook hier zit weer extra kosten aan en je kan nergens de kronen weer omruilen naar euros en alles op de boot moet je betalen met je pinpas! Wees dus zuinig neem zoveel mogelijk zelf mee, want je betaald je echt scheel die boot. En €20 parkeer kosten komt erbij als je met de auto gaat.

Annie
01-12-2022

Ik had 4 vouchers gekocht voor de Margriet Winter Fair. Door omstandigheden had ik de vouchers niet geactiveerd. Op de ochtend van de bewuste dag heb ik contact gehad met de helpdesk en werden, bij wijze van uitzondering, onze vouchers meteen geactiveerd zodat we met de 4 zussen toch naar de beurs konden gaan. Dank voor deze snelle actie!

23-11-2022

Oplossing toch gevonden na diverse mails voor het niet kunnen verzilveren van mijn gekochte vouchers

Waardeloze voorwaarden als je te laat je voucher wil inleveren. Deal maar 1.5 maand geldig en nu gewoon geld kwijt. Klantenservice kan niets betekenen, gewoon pech en geld weg

Jolanda
28-10-2022

Koop nooit een fletcher bon voor overnachting. Pure oplichting. Je kan bijna niks boeken en al helemaal niet op zaterdag! Zonde van je geld.

20-10-2022

Goed opgelost

Waardeloze klantenservice. Binnen een aantal dagen na aanschaf is de voucher al verlopen. Na deze constatering direct hulp gezocht bij de klantenservice. Ik werd letterlijk aan de telefoon uit gelachen en het was toch echt mijn eigen schuld. Bizar, nog nooit eerder meegemaakt. Het bijzondere is ook nog eens dat de voucher actie gewoon verlengd is en geen aflopende actie is. Onbegrijpelijk hoe hier met klanten om gaat, maar zeer begrijpelijk waar ze aan verdienen. Kortom, denk goed na of je hier wel je acties wilt aanschaffen en niet bij andere aanbieders!

Ans
29-09-2022

Ik had een voucher van fletcher gekocht. Nadat ik betaald had een probeer te reserveren, blijkt dat je dat alleen maar 4 weken van te voren kan doen. Dat is met mijn werkschema moeilijk in te plannen. En er zijn ook bijna geen opties Daarbij komen er nog kosten op bij elk hotel. Ik heb er spijt van dit gekocht te hebben.

Ulku
26-09-2022

Ik ben zeer goed geholpen door Roxanne van de servicedesk. Ze heeft haar woord gehouden, vandaar aanpassing cijfer.

Zeer slechte ervaring! Ik heb een voucher gekocht van een bedrijf dat kennelijk permanent gesloten is: Hollywood Beauty Studio in Enschede.

Koop aub geen voucher, want je krijgt je geld niet terug van Social Deal. Klantenservice houdt je aan het lijntje om je je geld niet terug te geven. Ik wou dat ik het mailverkeer hier kon plaatsen, konden jullie ook meegenieten van de discussies.

Wen
22-09-2022

Een voucher gekocht 19€ kan ik die helemaal niet gebruiken als alleen staande bij Xin&Hao te Steenbergen! Het wasom een menu af te halen Japans ,kun je dus alleen vanaf 2 vouchers reserveren om het af te halen,dan is het geen 19€ meer natuurlijk,rare toestand. Ook een gezin van 3 of 5 niet want het moet even zijn. Maar je kan dus wel 1 voucher kopen😳 Erg misleidend en ook niks voor sociale deal om hier aan mee te werken toch?

BIANCA
22-09-2022

Heb een Fletcher voucher gekocht, deze is tt Feb 2023 geldig. Je kunt pas hotels en beschikbare datums bekijken wanneer je de voucher al hebt gekocht. Alles is zowat volgeboekt en d e kalenders lopen maar tt Nov 2022. Makkelijk verdienen zo. Eerst kopen en dan pas kunnen kijken en dan alles zo goed als volgeboekt.

Jolande
21-09-2022

Voucher verlopen en geen seintje gekregen. Mijn geld is gewoon weg. Lekker makkelijk geld verdienen op deze manier.

Mick
05-09-2022

Geen goede ervaring gehad. Wel een oplossing gekregen dus gaan t nog een keer proberen. 👍🏻

Super slechte klantenservice. Er mist informatie bij de deal. Hotel met welness geboekt. Nergens staat dat badkleding niet is toegestaan. Geven zelf aan dat dat een fout is maar kunnen niks betekenen. Zit je dan in je hotelkamer. Super slecht, nooit verwacht van social deal. Als ik jullie was zou ik ergens anders boeken.

Jessie matthes
30-08-2022

We hebben 55 minuten gereisd, rekening gehouden met bikini dag omdat ik transgender ben wil ik niet in me naakte gedoe, rond rennen. eenmaal daar aangekomen worden we naar door de gasten behandeld. er wordt zelfs geschreeuwd. niet wetende dat dit de bedoeling was. we zijn 2 min binnen geweest, grote mond gehad. en het personeel kon geen eens engels.

75.- euro lichter, en steeds valse beloftes dat we ons geld terug krijgen. wat een dagje ontspannen leek. was een nachtmerrie.

26-08-2022

Bedrijven worden niet gecontroleerd door social deal. Worden afspraken niet nagekomen dan kan social deal niks voor je betekenen. Koop niet via social deal. Hun klantenservice doet er alles aan om hun verantwoordelijkhied af te schuiven. Het is leuk als het goed gaat maar gaat het fout dat sta als je consument.

Renee
25-08-2022

Slechte service, vouchers kwijt door overmacht

VR gamen besteld voor ons gezin van vijf. Op de dag zelf had ik 2 zieke kinderen dus heb de afspraak geannuleerd maar was meteen de vouchers kwijt aangezien ik niet 24 uur van te voren had geannuleerd wat kennelijk de regel is van Social Deal.

Mijn kinderen waren op dat moment nog niet ziek dus was onmogelijk, heb de medewerker van de VR gezegd dat het overmacht is maar dat was nou eenmaal de regel zei hij. 5 vouchers kwijt. Nee, geen service, geen goed woord voor over.

Normaal nooit problemen gehad in het verleden .

Of een rare regel van Social Deals of een koppige medewerker bij VR die het uit zijn duim zoog.

We gaan het merken.

Harry
25-08-2022

omdat ze het zelf hebben opgelost 100% terwijl het probleem zelf bij fletcher leg

Fletcher hotel aangekocht bij social deal maar er is gewoon bijna niet te reserveren bij fletcher met deze bonnen social deal hierover gebeld en zij geven aan niks te kunnen betekenen koop geen fletcher deal want je heb er helemaal niks aan

Niels
24-08-2022

Social deal heeft na aanleiding van dit bericht op het forum het probleem netjes opgelost!

Tijdje geleden een voucher gekocht. 3-daagse Mini Cruise naar Newcastle. Bij de voucher staat geldig tot 28 december 2022, echter staat bij de kleine letters dat de voucher geldig was tot 7 augustus. Ik kan dus geen gebruik meer maken van deze voucher. Wel gek dat bij de voucher zelf geldig tot 28 december staat, maar in de deal zelf 7 augustus.

Nathan
04-08-2022

Vouchers voor een weekend amsterdam bij het corendon city hotel gekocht. Bij aankomst in amsterdam vond het hotel de boeking niet. Na lang bellen met social deal en een gesprek met het hotel blijkt dat het hotel in maart de reservering heeft geannuleerd wegens einde termijn van de deal. Social deal heeft niets laten weten en gewoon de vouchers verzilverd. In juni heb ik nog contact opgenomen met social deal om alles te bevestigen en social deal heeft bevestigd dat alles oke was. Hier heb ik screenshots van. Uiteindelijk hotel aan volle prijs betaald… eerste en laatste keer dat ik iets bij social deal bestel. Hiermee zal ik naar test aankoop gaan! not done!

Tanja
29-07-2022

Goede ervaringen met de klantenservice van Social deal via WhatsApp. Snelle en vriendelijke reactie en het wordt altijd naar tevredenheid opgelost!