Social Deal reviews

5.9

Nadine
22-07-2019

Reservering pas over 2 maanden

Ik heb een social deal gekocht om te picknicken bij eetcafe de huiskamer maastricht. Op de social deal staat dat deze in de maand juli niet te gebruiken is. Nu wilde ik reserveren in augustus, zie ik dat dit niet mogelijk is. Na het contact opnemen met social deal vertellen zij mij dat er de hele maand augustus een event is bij het bedrijf en het daarom niet kan. Echter is dit helemaal niet waar. Alle events staan op de website gebliceert en dit zijn maar enkelen. Na het contact opnemen met social deal hierover komt het er op neer dat ik pech heb en ze me niet verder helpen. SD laat de bedrijven die bij hun zijn aangesloten voorgaan op de klanten die de deals kopen en lossen daarna niks op!

Maartje
16-07-2019

Goede service

Heb een klacht ingediend over vouchers die ik afgenomen had op vrijdag bij een schoonheidsinstituut voor een gezichtsbehandeling.

Social deal heeft hierover gebeld met het verzoek de mailwisseling aan te leveren. Ze waren het nav hiervan helemaal met me eens bij social deal. Die dinsdag daarop heb ik het tegoed in mijn account terug gekregen om een nieuwe deal te scoren. Top service! :)

Anja
16-07-2019

Annulering deal

In mei vouchers gekocht bij social deal voor parkeren bij Schiphol. 1 week voor vertrek word ik gebeld dat de deal niet doorgaat. Ze stoppen met de samenwerking . Nu zit ik met een groot probleem.parkeerplaats zoeken in het hoogseizoen. Waardeloos dit!

Kim
12-07-2019

Super geholpen

Ik had een deal gekocht en al een reservering gemaakt, om bepaalde redenen kon dit helaas niet door gaan. Ik heb toen contact opgenomen met social deal en zij hebben mij geholpen om de reservering te annuleren, tevens heb ik het reeds betaalde bedrag teruggekregen als saldo op social deal. Ik vind dit een hele goede oplossing en ze hebben mij goed geholpen.

Marja
11-07-2019

Goed en snel geholpen.

Vandaag door Melanie van de klantenservice van Social deal prettig en succesvol geholpen bij een vraag over een 'verdwenen' deal. Op mijn verzoek via whatsapp werd per omgaande gereageerd en er werd ook een oplossing geboden. Super!

Mergo
11-07-2019

Supper de beste

Kyara verdiend een tien en een dikke kus als je deze mensen in dienst heb mag je blij zijn groedjes margo

Ineke
09-07-2019

Reservering verplaatst

Top Service bij Social Deal! Ik had 3 Groupons om met nog 2 personen te gaan uit eten bij n restaurant in Houten, vandaag. Vorige week reservering geplaatst, vanmorgen kreeg ik onverwachts een spoed operatie bij de tandarts waardoor ik dus niet kon gaan uit eten. Annuleren bij het restaurant moet 24 uur van te voren en daar was ik dus te laat mee. Ik dacht: Zonde, daar gaat mijn etentje. Contact opgenomen met t restaurant, zij verwezen mij door naar Social Deal. Omdat ik niet kon praten vanwege mijn operatie heb ik whats app contact gehad met Social Deal. Ik kreeg direct antwoord terug en met een paar gegevens door te hebben gegeven heeft Melanie mijn reservering kunnen verplaatsen! Heel duidelijk en vriendelijk ben ik geholpen. Wist niet dat het kon om op t laatste moment de reservering te kunnen verplaatsen. Ik ben er super blij mee, zo kan ik toch nog gebruik maken van n mooie actie en is het geen weggegooid geld. Top Deal!

Corry
08-07-2019

Prima service!

Ik had me met een verkeerd account aangemeld en gaf dit door aan SD.

Kreeg meteen bericht van Samantha, waarin ze aangaf dat dit gewijzigd kon worden.

Vraag dus heel snel beantwoord en probleempje direct opgelost door Samantha. DANK.

Jacqueline
08-07-2019

Super goed geholpen

Ik had een vergissing gemaakt met boeken en vroeg via Whattsapp als dit nog om gewisseld kon worden voor een ander restaurant. Direct antwoord en het geregeld echt super fijn z’on goede service. Toppie dikke pluim

Janny
06-07-2019

Leuke deals

Al meerdere deals gekocht en tot nu toe altijd goed geweest. Makkelijk via de app laten scannen en genieten

Esther
05-07-2019

Goede acties, goed geholpen!

Voucher gewonnen via Facebook, snelle reacties en leuke actie!

Laura Alicia
03-07-2019

Leuke acties

Dit is mijn eerste keer dat ik iets gewonnen hebt van socialdeal voor chimpie champ binnespeeeltuin. blijf maar doorgaan met zulke acties. gr laura

Sharon
03-07-2019

Goede service

Ik was mijn voucher kwijt, bleek dat ik met 2 accounts actief was bij social deal. De medewerker heeft er voor gezorgd dat alles op 1 account terecht is gekomen, en de voucher is weer boven water!

02-07-2019

Gekocht, geboekt maar. gesloten

Voucher gekocht bij social deal en gelijk een reservering gemaakt.

Krijg ik een paar dagen later een mailtje dat het restaurant doodleuk dicht is op die dag. Bovendien stond de verkeerde dag in de mail. Zeker veel reserveringen van volbetalende klanten. Die leveren meer op natuurlijk.

Zowel naar restaurant als naar social deal een mail gestuurd maar antwoorden ho maar.

Social deal.beter niet doen

02-07-2019

Social Deal is top!

Ik koop regelmatig vouchers via Social Deal.

Zo kom ik in leuke restaurants, doe leuke uitjes, laat mijn auto goedkoper wassen, en nog veel meer.

Als ik een vraag stel, wordt er snel geantwoord.

Kortom zeer tevreden.

Ra
01-07-2019

Social Deal NOOIT MEER

Tegen beter weten in weer een deal gekocht. Uren in de wind geweest om voucher te vinden deze was verstuurd. Kon mij niet inloggen ook het wachtwoord was niet te herstellen! Bij de Klantenservice zeer bij de hand, luisteren niet en doen alsof ik achterlijk ben. Foto's gestuurd geen voucher op de account maar bij klantenservice stug volhouden! €15.- weg gegooid geld! Wie pikt dat nu in?

Alex
01-07-2019

Vouchers waren niet uit te printen

Vouchers voor carwash waren niet uit te printen.

Uitstekende service van Samantha gekregen,snelle en goede tips om het probleem op te lossen.

Petje Aaf voor de goede afhandeling?

Katj
20-06-2019

Absoluut verschikkelijke ervaring met SOCIAL DEAL

Ik heb een voucher gekocht voor 10 rijlessen. De rijschool, als je het nog een rijschool kunt noemen, was totaal niet naar behoren. Het was een oude vieze auto die totaal niet geschikt was voor het geven van rijlessen, ook was dit een doodnormale auto zonder L teken wat levensgevaarlijk is op de weg. Meneer de instructeur was als kers op de taart zeer amateuristisch. Social deal controleert haar diensten niet op kwaliteit en neemt geen veranwoordelijkheid. Ik heb dit teruggekoppeld aan social deal, echter wilde de dienst niet meewerken en kwam ik tussen wal en schip te zitten. Social deal zegt niks te kunnen doen voor mij. Ik wil mensen waarschuwen voor dit soort oplichterij, want dit is ZUURVERDIEND geld!

Karen
20-06-2019

Eetcafe Giethoorn grill & burgers

Wij hadden 2 vouchers gekocht voor een rondvaart en all you can eat buffet bij Eet café Giethoorn grill & burgers.

Bij aankomst werd ons verteld onszelf te helpen met thee of koffie. Warm water voor de thee en koffie uit de thermosfles. Gevraagd om zoetjes in plaats van suiker en ontvingen om precies te zijn 1 sachet, te verdelen tussen ons beiden. De koek die we erbij mochten nemen was 3 bij 2cm. Heel accuraat gesneden.

De rondvaart ging op z'n elf en dertigst. De totaal afgelegde route was heel kort maar nam door de zeer trage vaart wel een heel uur in beslag. Niet veel van Giethoorn kunnen zien. De mensen haalden in lopend in. Ook kwamen andere rondvaartboten voorbij alsof het speedboten waren

Bij terugkomst in het café werd ons eten al warm gehouden. Het duurde zeker nog 15 minuten voordat we konden toetasten. Eerst werd een ronde gemaakt met de bestelling voor drinken, wat overigens niet bij de prijs was inbegrepen.

Terwijl we dus zaten te wachten konden we zien hoe goed uitziende hamburgers met verse salade en krokante frieten werden geserveerd aan betalende klanten, die niet via social deal kwamen eten. Tevens kon het ons niet ontgaan hoe onrein dit café was

Nadat eindelijk de aankondiging kwam dat we aan konden schuiven bij het buffet kwam de aap uit de mouw.

Frites: lauw, heel erg slap en ongezouten. Eigenlijk best ranzig.

Frikadel: koud en supermarkt kwaliteit

Kroket: heel slap en niet krokant. Konden zo uit de magnetron gekomen zijn.

Hamburger: waarschijnlijk uit dezelfde supermarkt als de frikadel. Smaakte ook hetzelfde.

Wat ons heel duidelijk werd is dat er met 2 standaarden gemeten werd. Voor een betalende klant werd er een heel andere kwaliteit eten geserveerd. Dus zo'n goede deal bleek dit achteraf niet te zijn

De medewerkers van het café waren niet vriendlijk en niet geintereseerd.

Cindy
19-06-2019