Social Deal reviews

5.9

Super organisatie

Mijn 1e ervaring met sociale deal zal waarschijnlijk niet meer overtroffen worden ( anders stijgen ze echt boven zichzelf uit ) , 16 vouchers voor een klein prijsje voor de Watertuin , mijn onwetendheid bracht mij tot whatsappen met sociale deal en die hebben met alle geduld van de wereld mij geweldig geholpen , uitleg hoe SD werkt , extra aandacht dmv opmerking in boeking omdat ik graag met 16 personen aan 1 tafel wilde zitten . Het is allemaal goed gegaan ivm het goede eten en ruime keuze bij de Watertuin. Allom perfect geslaagd

Reeta

Vervallen vouchers

Beste mensen, voel me bedonderd door social deal. Op 27 november 2019 heb ik twee vouchers gekocht. Het gaat om vouchers bij Fruit de Mer in Voorburg. Op het moment van de aankoop waren de vouchers geldig tot eind januari 2020. Ik had de vouchers niet uitgeprint. Grote fout van mijn en gelijk een dure les. Mijn vraag is, wie heeft in dezelfde periode vouchers gekocht voor deze deal. Ik kan het niet bewijzen. Graag uw reactie. Reeta

Marianne

Super service

Brenda heeft ons telefonisch super goed geholpen, waar wij niet konden reserveren deed zij meteen voor ons. Krijg je ook nog een kerstkaartje met persoonlijke tekst, Super!

Sandra
19-12-2019

Fantastische klantenservice via Whats App

Goed en accuraat geholpen door de klantenservice van Social Deal via de Whats app.

Laura
17-12-2019

Leuke app

Hele leuke winacties op facebook, ik had 10euro tegoed gewonnen en het werd direct op mijn account gezet :) Verder hebben ze super veel goede deals!

Ria
16-12-2019

Super service

Via Whatsapp gevraagd om een factuur, binnen enkele minuten had ik hem binnen! Zeer tevreden!

Jean Pierre
12-12-2019

Super promoties bij social deal.

Al sinds het ontstaan van Social Deal regelmatig genoten van verschillende aanbiedingen. Steeds super onthaald en genoten van etentjes en wellness aanbiedingen. Echt een aanrader.

Gerda
11-12-2019

Aanbiedingen en Acties

Super leuke aanbiedingen voor elk wat wils, en de win acties zijn ook zo leuk met een super service ,,deze site is een aanrader

11-12-2019

Slechte Deals

Ik heb geprobeerd een reservering te maken bij een welness firma waar ik te horen kreeg dat ze geen reserveringen meer aannamen ivm betalingsproblemen. Ik kreeg te horen dat ik mijn geld terug kon vragen via Social Seal. Dit bleek dus niet het geval. Dus mijn advies is laat Social Deal lekker links liggn en ga daar niet mee in zee.

Jose
10-12-2019

Omboeken datum

Moesten door omstandigheden eerder van vakantieadres waardoor we niet naar kerstcircus hadden gekund maar Samantha heeft de voucher omgezet naar de dag ervoor! Super service!

Sonja
09-12-2019

Super service

Ik had per ongeluk teveel vouchers besteld (was nl mijn eerste keer op social deal). Na heel vlot app contact met Sascha, werden de 2 vouchers heel snel en netjes geannuleerd en wordt het bedrag teruggestuurd. Super service! Dank je wel!

GALA
06-12-2019

Super service ?

Door samantha geholpen over een terugboeking. Super snel en vriendelijk servies. Top

Marian
04-12-2019

Superleuk

Meegedaan met een prijsvraag en deze gewonnen. Nadat ik de gegevens had doorgegeven stond het gewonnen saldo op mijn account. Snelle service bedankt hiervoor we gaan ervan genieten ?

Imo
03-12-2019

NIET DOEN!

Vreselijk dit. Heb je eindelijk na heel veel invullen een voucher voor een restaurant in de buurt gekocht, blijkt dat je nooit dezelfde avond kunt reserveren. Dus je kunt pas reserveren voor de volgende dag. Ja, zo kan ik het ook. Reken maar dat hier heel veel vouchers niet worden ingewisseld. Heel erg kansloos dit, niet doen!

Jolanda
02-12-2019

Vouchers omgezet

Zwem kaartjes voor de verkeerde dag besteld. Via de app contact gehad met een vriendelijke dame en het werd gelijk geregeld.

Super fijn dat het nog geregeld kon worden.

Groeten,

J.Keijman

Lorenzo

Probleem

Had een probleem met mijn betaling. Opnieuw moeten starten, kortingscode onmiddellijk opnieuw geactiveerd dankzij een Whatsapp bericht. Snelle vriendelijke service. Kunnen velen nog iets van bijleren

Angela
28-11-2019

Zoals altijd snel en efficient geholpen

Kreeg weer de kortingscode niet verwerkt, met 1 appje binnen paar minuten reactie gekregen en opgelost ?

Anniek

Gewonnen wedstrijd Facebook

Ik heb het geluk gehad te mogen winnen met de Facebookactie. Bij het sturen van de mail kreeg ik vrijwel onmiddellijk reactie van Samantha die alles al netjes in orde had gebracht en mij vriendelijk toesprak om me te feliciteren en me goede uitleg gaf. Dank je wel hiervoor!

Mathieu
28-11-2019

Betreft eigen foutje in bestellen vouchers

In plaats van 2 vouchers had ik per ongelijk 4 vouchers besteld.

Via de chat gesproken met Samantha, die meteen alles geregeld heeft. Dit vond ik Top.

ben zeer tevreden over service van Social Deal.

27-11-2019

Alweer super geholpen

Is al weer de tweede keer dat ik super snel geholpen ben door in dit geval Samantha, per ongeluk de verkeerde voucher laten scannen, Via whatsappen met klantenservice snel door hun hersteld, Samantha dankjewel