Social Deal reviews

5.9

Sascha

Top service!

Al enkele keren vragen gehad over de deals die ik had gekocht. Over de levertijd, bezorging etc. Hele goede service, er werd meegedacht en altijd tot een goede oplossing gekomen!

De producten en activiteiten stellen nooit teleur.

Ik ben een groot fan, ga zo door!

Hilde

Altijd goed geholpen

Heb met meerdere vragen contact gehad met social deal, via app, via telefoon en ook via mail. Alle keren heel netjes en professioneel geholpen. Als ze iets niet zeker wisten zochten ze dit voor mij uit en belde later terug. Top service

Robbi

Superdeals!

Inmiddels een aantal dingen gedaan via Social Deal en tot nu toe is eigenlijk alles heel goed bevallen. Een leuke dag uit voor een superprijs. Met fijn gezelschap en leuke familie is een leuk uitje dichterbij dan je denkt :)

HPM
21-12-2018

Eten bij een MichelinSterren restaurant

Nog steeds staat deze aanbieding op de social deal website: https://www.socialdeal.nl/deals/maastricht/cucina-del-mondo/geniet-van-een-gastronomisch-6gangendiner-vol-culinaire-hoogstandjes-en-amuse-vooraf-in-hartje-heerlen-bij-cucina-del-mondo-bekroond-met-een-michelinster-maastricht/?utm_source=e-ngine_mail&utm_medium=e-mail&utm_campaign=Maastricht%20-%20Responsive%202014&url_b1=https%3A%2F%2Fwww.socialdeal.nl%2Fdeals%2Fmaastricht%2Fcucina-del-mondo%2Fgeniet-van-een-gastronomisch-6gangendiner-vol-culinaire-hoogstandjes-en-amuse-vooraf-in-hartje-heerlen-bij-cucina-del-mondo-bekroond-met-een-michelinster-maastricht%2F

Men suggereert dat hier gegeten kan worden bij eens restaurant met een ster. Bij aankoop van de vouchers had ik al het idee "dit is te goed om waar te zijn" en begreep ook niet goed waarom een sterrenrestaurant een aanbieding zou doen op socaial deal. Na 1 week de vouchers gekocht te hebben kwam in mijn ogen de spreekwoordelijke aap uit de mouw.

Het restaurant is zeer recentelijk zijn ster verloren. Wat rest voor ons is een 6 gangen diner voor een aanzienlijk bedrag bij een normaal restaurant een Heerlen waarvan de kwaliteit nog maar te bezien valt. Ze verliezen immers niet hun ster omdat er zo lekker gegeten kan worden.

Ruby
06-12-2018

Reserverings systeem werkt niet. Nooit meer

Een diner voucher gekocht via socialdeal. Maar als ik wil reserveren, moeten wel 2 dagen voor doen! Op de website staat "Spontaan uit eten", maar eigenlijk zou zeggen "Spontaan uit eten, maar wel 8 uren tevoren reserveren alstublieft"

Ik vind het super vervelend. De restaurant heeft plek, wij hebben interesse om uit te eten - maar omdat de reserverings systeem niet werkt - het mag niet.

Ik versta niet waarom restauranten hier meedoet. Ze kunnen gewoon stoppen.

Nooit meer met socialdeal. Heel vervelend.

Maurice
03-12-2018

Socialdeal geeft geld niet terug na annuleren bustrip door vervoerder

We hebben voor onszelf en vrienden via socialdeal een busreis geboekt voor op 8 december. De bustrip zou uitgevoerd worden door Lindetours. Echter, afgelopen week heeft Lindetours de busreis geannuleerd ivm te weinig aanmeldingen.

Social deal weigert nu het geld terug op onze rekening te storten en heeft het op een of ander socialdeal account gestort voor een volgende keer. Men verwijst naar hun voorwaarden en dat ze in hun recht staan maar dit vind ik nergens terug.

Nu staat het geld op mijn account en kan ik mijn vrienden gaan uitbetalen.

Ronduit belachelijk.

Shmh
29-11-2018

Onbeschoft behandelt

Nooi maar ook nooit koop ik hier nog iets!

Bon gekocht voor NIINIIX in Rosmalen en heb meteen daarna een afspraak gemaakt en moest zeker 3 weken wachten. Vannacht ziek geworden en mag de afspraak niet verzetten. Dus geld gewoon kwijt. Met social deal gebeld maar ook deze hebben er geen probleem mee dat je zonder pardon €30 uit iemands zakken jat en helaas pindakaas. Maar daar bovenop ben ik echt onbeschoft behandeld door niiniix Rosmalen. Echt een afrader. Nee nooit en nooit meer!

Denise
10-10-2018

Op lichters!

Ik heb twee keer betaalt voor één voucher. Na uren appen, bellen en mailen krijg ik mijn geld NIET terug! BELACHELIJK! Als je in de winkel twee keer betaalt voor één appel, is het toch niet meer dan logisch dat je je geld terug krijgt SOCIAL DEAL?

Sandra
24-09-2018

Bobbejaanland

Door omstandigheden kunnen wij helaas geen gebruik maken van onze aangekochte deal. Met de vraag of wij het bedrag als credit terug kunnen krijgen, zodat wij het voor een andere deal kunnen gebruiken, krijgen wij als antwoord "geef het iemand cadeau of verkoop het"! Wat een waardeloze service. Niet vergelijkbaar met Groupon die een Top service geeft.

22-09-2018

Niet vermelde bijkomende kosten

Wij hadden in de regio Zwolle 2 arrangementen geboekt bij kastje bij de sluis in blokzijl. €44,50 pp Nergens, tot na de betaling, is op social deal te lezen dat er bijkomende kosten zijn op vrijdag en zaterdag ter hoogte van €12,50 pp. Dat is bijna 25% meerkosten. Volksverlakkerij en een vorm van oplichting! Denk hieraan als je wilt boeken voor een gewone vrijdagavond of zaterdagavond wilt boeken. Mogelijk dat dit in meerdere horeca gelegenheden de achterdeur is voor extra inkomsten!

Daniel
06-08-2018

Komen afspraken niet na

Komen afspraken niet na. 2 maanden geleden tickets f1 spa voor de zaterdag bestellen en 2 weken van tevoren mail krijgen dat je niet kunt leveren. Dan geld op account terugzetten en "tegenmoet" komen met kaartjes voor vrijdag? Ik ga niet voor niets op zaterdag.

Oja en niet reageren op je telefoonnummer en whatsapp. Slechte zaak!

Roger
03-07-2018

Nul service bij verlopen deal

Bij een verlopen deal stuurt de klantenservice je eerst naar het restaurant/hotel etc, al wetende dat zij niets voor je kunnen betekenen. Social deal keert namelijk geen geld uit voor verlopen deals. Als je met die reactie terugkomt bij de klantenservice verwijzen ze naar de geldigheidsdatum en melden dat je je geld kwijt bent. Ik kies voortaan niet meer voor dit platform. Groupon daarentegen geeft je krediet op je account en zijn een stuk klantvriendelijker.

20-06-2018

Geweldige service

Al een paar jaar gaan wij uit eten via Social Deal, en echt altijd tot volle tevredenheid. De inhoud van de deals staan ook vaak beschreven, zodat het steeds duidelijk is wat je kunt verwachten. Maar vandaag spande de service de kroon. We hadden ivm onze trouwdag een restaurant gereserveerd. Toen ik vandaag dat restaurant belde om wat door te geven kreeg ik te horen: u staat op mijn lijstje om afgebeld te worden ivm een privé event! Ik was perplex en enigszins radeloos. Direct Social Deal gebeld, en door een medewerkster die alle tijd voor me nam om mee te zoeken een ander restaurant gevonden waar we onze trouwdag met onze kinderen kunnen vieren. Social Deal krijgt van mij een hele dikke pluim!

Elly
12-06-2018

Zeer slechte service,

Voucher gekocht voor beauty behandling in Vijfhuizen, het bedrijf zat vol. De voucher was echter nog één week geldig. Er was geen coulance en mijn voucher werd niet vergoed door Social Deal. Bijzonder slechte service :-(

31-05-2018

Kortingen misleidend

Soms een goede aanbieding, maar de genoemde kortingen kloppen vaak niet!

EH
23-04-2018

Geregeld

Zie mijn vorige ervaring. Deze is naar wens afgehandeld.

Maurice
22-02-2018

We hebben een deal gekocht voor een wandelarrangement. Blijkbaar kunnen we er geen gebruik van maken omdat de weekenden allemaal volgeboekt zijn, dus moeten we een vrije dag nemen om wel gebruik te maken. Ook geen geld terug, slechte service en ook een klantenservice die zich geen enkele moeite neemt om je serieus te nemen.

15-02-2018

Misleidende voorwaarden

Social deals verkoopt deals die o.a. Ook in het weekend te gebruiken zijn. Praktisch blijkt dit onmogelijk of zelfs niet meer mogelijk als ze nu gekocht worden.

Om de vouchers dan te annuleren en het geld terug te krijgen is ook niet mogelijk. Bijzonder slechte service

Roland
02-12-2017

Masumi sushi

Wat een grap is dit

Dacht een mooie deal te maken met een schoteltje sushi met 50% korting op social deal. Volgens de advertentie zou dit normaal 35 euro zijn. Het is nog geen 15 euro waard. Masumi sushi heeft haar eigen Black saturday ontwikkeld samen met social deal. Wat een oplichterij. Volgende keer weer gewoon sushi point!

Tonny
03-09-2017

Social Deal is helemaal TOP

Ik ben heel blij met social deal. Hele fijne aanbiedingen, en als er een probleem is, wat dan ook, een belletje en ze lossen het op een heel klantvriendelijke manier op. Ga zo door Social Deal!