Social Deal reviews

5.9

Hester
04-04-2019

Snelle reactie en behulpzaam!

Had problemen bij het reserveren van een van mijn aangekochte vouchers. Via WhatsApp had ik meteen contact met een zeer behulpzame medewerker die alles super voor mij geregeld heeft. Dus nu gaan we vanavond lekker uit eten!

Tanya
02-04-2019

Top servies!

Ik had een probleempje met mijn vouchers, maar ik werd goed begeleid door Melanie van de klantenservice en het was snel opgelost. Vlot en professioneel.

Zamora
30-03-2019

Oneerlijk

Alleen.de.lovende recensies plaatsen. Ja, so trek je wel klanten. De sushi box van tasty bites besteld. Zo de prullenbak in moeten.doen. Zag er vies uit, rook vies en de smaak.van de 40 enkele klaine hapjes van 3 stuks genomen. Een recensie op social deal geplaatst,.maar die is er duidelijk uit gefilterd.

Dorothee
29-03-2019

Nare ervaring. Ze zijn niet echt eerlijk.

Ik begreep niets van sommige kritiek hieronder, maar het is mij nu zelf overkomen. Sinds het begin een uitzonderlijk trouwe goede klant en eigenlijk nooit op mijn financiële historie gelet bij deze toko, tot gisteren. Ik bekeek mijn saldo en miste 2,50 - hé, dat is raar? Maar ja hoor, ik had keurig op tijd mijn waardebon NEARBY verzilverd en gebruikt, maar toch was mijn saldo opeens van 101,50 naar 69,00 gegaan terwijl ik maar 30,00 besteed had. Op mijn financiële overzicht stond dus dat de waardebon NEARBY vervallen was? Huh? Zojuist geappt met Sascha, die stug blijft volhouden dat dit nou eenmaal zo werkt, Oudste saldo wordt gebruikt (=MIJN geld wat ze niet terug storten?!) en de rest vervalt gewoon weer. Ik moest de algemene voorwaarden er maar op nalezen. Helaas moet ik melden dat dit al 2x eerder is gebeurd weet ik nu (maar nooit op gelet). Er gaat wel vaker wat mis bij hun en dan krijg ik het tegoed, zonder morren van mijn kant, als saldo op mijn Social Deal rekening gestort, want ik maak het toch wel weer op. Maar uiteindelijk word ik dus gekort en zijn die waardebonnen hierdoor helemaal niet op mij van toepassing totdat ik MIJN saldo heb opgemaakt. Ze houden mij dan toch voor de gek? Ze sturen een waardebon, die verzilver ik, gebruik ik dmv een aanschaf, en vervolgens wordt deze weer afgeschreven alszijnde nooit verzilverd. Mag dat? Ik denk het toch niet? Moeten ze mij nu ook al gaan verliezen als trouwe klant, iemand die zeer positief is, altijd reclame voor ze maakt, maar nu echt totaal niet serieus wordt genomen. Ze moeten toch echt ook aan de (trouwe) klant denken, wat ze normaliter zeker doen, maar wanneer ze JOUW geld vasthouden niet extra straffen svp! Ik trof Sascha helaas, ik heb betere berichten over haar collega's (w.o. Roxanne) gelezen.

Brenda
28-03-2019

Kortste tegoed word als laatste gebruikt.

Ik ben wat tegoed aan het sparen voor wat groters. Nu was er 2.50 tegoedwaardebon, heb die geactiveerd, blijkt dat er ergens in algemene aanvullende voorwaarden te staan dat ze eerste het oude tegoed opnaken, ipv de kortste. Blijkt dat me dat al 2x is gebeurd. Dus 5 euro tegoed kwijt zonder er wat leuks van te hebben gedaan. Geen oplossing voor te vinden. Wat een slechte service!

Cora
27-03-2019

Contact via Whatsapp

Mijn vraag via Whatsapp aan de klantenservice werd heel plezierig opgelost, ‘n prima ervaring! Dank Melanie??

Charlotte
26-03-2019

Service van 'lik me versje'

Wat een 'klote' service zeg. Hier kan ik echt woest van worden. Voor honderden euro's als vaste klant geven wij uit aan Social Deal.

Nu voor het eerst een situatie waarbij de voucher niet ingeleverd kan worden en je 100 keer contact probeert te zoeken en 100 keer moet uitleggen wat er aan de hand is. Nooit meer! Hier zijn ze zes klanten kwijt!

Siebreg
25-03-2019

Sharing is caring

In 2018 een aantal deals gedeeld en zo een tegoed opgespaard van 70 of 80 euro. Nu wou ik het gister verzilveren zodat we een weekendje weg konden boeken, wat blijkt nu is alles verdwenen, de sharing deals zijn niet meer te zien in mijn account en dus is er niks om te verzilveren. Contact gehad met de klantenservice en toen leeg ik een kleinigheidje in mijn account gestort van 15 euro. Ja heel leuk maar dit is niet het bedrag die ik gespaard had

Annie
25-03-2019

Hotel Hoog Soeren

Overnachting met ontbijt gekocht was niet te boeken voor het weekend wat ik wou. Voucher weer ingeleverd en binnen 1 dag ( beloofd binnen 10 dagen ) geld weer op de rekening

Later per ongeluk een voucher gekocht van mijn cadeaubon van Socialdeal. Ook toen snel reactie terug ( in het weekend ) en binnen een uur geld weer als tegoed op mijn account.

SUPER

Laura
19-03-2019

Whatsapp

De klantenservice van socialdeal (Sacha en Melanie) heeft mij 2x goed geholpen en snel.

Communicatie verliep vlot via de whatsapp. De service dat je krijgt is ?top!

Gerja
17-03-2019

Mint foodbar

Hier gegeten en dit is echt geen aanrader voor Social deal. Maak vaak gebruik van Social Deal en is eigenlijk altijd positief .

Maar deze deal kunnen jullie als Social deal echt eruit halen dat is geen reclame voor jullie

Carlo
14-03-2019

Geld kwijt bij Social Deal

Recent 4 vouchers gekocht bij social deal waarvan ik er een door omstandigheden niet direct heb gebruikt. Wilde ongeveer 3 weken later de voucher gebruiken en bleek deze zonder welk bericht dan ook al te zijn verwijderd. Klantenservice Social Deal wilde daar ook niets aan veranderen omdat de datum was verstreken. Een belachelijk korte looptijd en gewoon geld kwijt. Geen tegoed, geen (gedeeltelijke) refund, niets.

Judith
11-03-2019

Float center Katwijk

Ik probeer al een maand contact te krijgen met het Float center, niet gelukt. Uiteindelijk social deal gebeld met het verhaal. Krijg ik te horen dat ze ook al een tijdje geen contact krijgen met het center. Omdat ik na mijn ruil termijn deze melding maak storen ze het geld niet terug op mijn rekening maar krijg ik een tegoed. Ik vind dit zeer onsympathiek, ik moet nu bij een ander bedrijf nog een keer een bedrag neer leggen om te gaan floaten plus dat ik dat geld kwijt ben aan social deal, extra duur dus ipv wat goedkoper.

Ik zou het passend vinden om het geld terug te storten of een mailtje te sturen op het moment dat het duidelijk wordt dat dit bedrijf gesloten is met een passende oplossing. Het lijkt erop dat het bedrijf social deal weet dat float center Katwijk niet meer werk en toch die deals heeft verkocht. Erg misleidend en ik wil helemaal niet meer bij social deal iets kopen.

Inga
05-03-2019

Probleem met aankoop/betaling vouchers

Omdat ik voor het eerst aankocht op Social Deal had ik iets verkeerd gedaan.

Binnen 3 minuten had Melanie het nagekeken en opgelost. Zeer vriendelijk contact gehad. Bedankt!

Ineke
05-03-2019

App contact

Had heel vlot en vriendelijk app contact

Met me meegedacht en opgelost

Top dus

Super service tijdens storing

Kon geen reservering maken bij een restaurant dus na whatsapp contact met Social deal hebben zij het geregeld voor me. Super snelle service

Marja

Kon mijn 4 vouchers door omstandigheden niet gebruiken

Voor mijn 4 vouchers geld in mijn account retour gekregen. onbeperkt te gebruiken. voor een andere deal in een later stadium. Super geregeld gelukkig.

Yvonne

Bestolen

Ik heb al veel bij Social deal gekocht, altijd naar wens. Maar nu ben ik bestolen van mijn eigen geld. Voucher voor Floating Katwijk is niet in te leveren. Nu wordt mijn 41.50 op het account van SD gezet ipv terug gestort naar mijn rekening. Schandalig!

Anke
23-02-2019

Social deal halsstarrig bij faillisement van bedrijf.

Tot nu toe altijd goede ervaringen gehad met Social Deal. Helaas nu een slechte. Vouchers gekocht voor Floatcenter Katwijk - geldig tot eind maart. Floatcenter bestaat echter niet meer, dus helaas.

Met veel gezeur en gemail heeft Social Deal het geld teruggestort op mijn account, maar niet op mijn bankrekening. Ik ben nu dus gedwongen het weer via Social Deal te besteden. Dat vind ik geheel onjuist en niet meer van deze tijd! ZIj houden mijn geld vast maar leveren niet de dienst waarvor ik hen betaald had. In het gewone winkelbedrijf krijg je overal je geld dan gewoon terug. Nu leggen ze een faillisement van een bedrijf helemaal bij mij neer. Zeer onaardig en onprofessioneel!

Brigitte
21-02-2019

Contact met Klantenservice/chat is top

Ik had iets verkeerds gedaan met het kopen van vouchers, nadat ik via de chat contact had opgenomen met de klantenservice, werd het snel hersteld.

Reserveren bij de aanbieder d.m.v. de vouchercodes verliep vlot. Nu nog afwachten hoe de deal bevalt. ;-)