Social Deal reviews

5.9

Hasan
20-05-2019

Zijn jou gegevens veilig bij Social Deal.think twice.

Deals zijn zeker goed. echter ze zijn de beste voorbeeld in hoe slecht een bedrijf omgaat met zijn klanten en de geloofwaardigheid van hun klanten.

Nog nooit heb ik zoiets ervaren. er zouden 4 x 1ste klas na vouchers gekocht zijn met mijn gegevens. na contact met social deals klantenservice geeft men aan dat ze waarschijnlijk dan iets verkeerd is mijn account. wellicht is iemand mijn wachtwoord bij social deal weten te achterhalen etc. conclusie ik als klant wordt verschuldigd van een aankoop welke ik niet gedaan heb en dus toch maar moet gaan betalen. hoe veilig zijn onze gegevens bij social deal en hoe kan het zijn dat een ander via mijn account aankopen kan doen en als ik dit als klant bij social deal meld je dan als een soort van een leugenaar gepositioneerd wordt.

Hoe veilig denk jij dat het is om bij social deal aankoop te doen. voor je het weet moet je betalen en niet weinig ook voor iets wat jij helemaal niet hebt gekocht.

Roos
20-05-2019

Onjuiste prijsverlagingen en zeer slechte service

Ik had bij Social Deal 2 bonnen gekocht voor het Griekse restaurant in Wageningen bij Alexandros. Wij hadden hier betaald voor een All You Can Eat diner. Echter kregen wij dit niet omdat meneer zei "ik wil jullie de echte Griekse keuken laten proeven" wij vertelden hem toch graag ons gekochte deal van social deal willen krijgen maar dit werd geweigerd. Daarnaast kocht ik later 4 coupons voor €34 p.p. voor Villa Velperweg wat een 5 gangendiner zou moeten zijn. Echter hadden wij na het diner nog ontzettend honger, was de dure wijn gemorst op de tafel zonder een nieuwe te krijgen en was het eten ver onder de maat. Social Deal betekende helemaal niets voor ons en weigerden ons te helpen. Mijn advies: boek niets via Social Deal zij houden een groot percentage van de opbrengst voor het restaurant maar dragen 0 verantwoordelijkheid!

Annemarie
16-05-2019

Top!

Zojuist via chat 2 aangekochte vouchers kunnen annuleren omdat we door omstandigheden niet kunnen gaan. Ging super snel. Top service!

Redouan
12-05-2019

Niks doen met social deal

Nooit meer man oplichters.

via social Deal fletcher actie voor 35euro genomen ontbijt voor 26euro 10euro betaald om van 3 naar 4 sterren te gaan reservering kosten 5euro gemeente belasting 5euro in hotel.

is allemaal niet erg.

kom je aan bij fletcher wellnes resort leiden.

dan hoor je dood leuk dat je alleen betaald voor de kamer zwembad hoort niet bij het hotel wellnes ook niet.

al met al denk ik ook dat de recensie s van mensen worden opgekocht of in een online equete worden beloond.

dus mensen wees gewaarschuwd dit hoort niet zo.

Jane
08-05-2019

Super!

Uit eten met korting via Social deal?

Via Social Deal een drie gangen menu geboekt bij Van de Valk in Vught. Bij aankomst werden wij in een speciale hoek geplaatst alleen voor mensen die via Social Deal hadden gereserveerd.

De porties waren zo klein dat er geen sprake kan zijn van“ korting”, daar waar Social deal mee adverteert. Je betaalt gewoon voor dat wat je krijgt. Ik heb aan de serveerster gevraagd of het menu is aangepast als je via Social deal reserveert, en zij beaamde dat.

Ik boek nooit meer bij Social Deal. Oplichterij eerste klas.

Gwendolyn
02-05-2019

Oplossinggericht bedrijf met topservice!

Wij hadden gereserveerd via Social Deal maar konden het door omstandigheden niet redden naar het restaurant. We hadden dit gemeld bij Social Deal en konden een andere keer bij het betreffende restaurant reserveren. Super service en verder ook nooit problemen ondervonden.

Gwendolyn

Regina
30-04-2019

Leuke acties en de service is geweldig goed

Ik koop al jaren ervaringen via Social Deal en ik ben er nog steeds heel tevreden over. Ze hebben veel verschillende acties, die eigenlijk altijd goed bevallen. Mocht er een keer iets niet helemaal goed lopen, dan is de klantenservice echt top! Supervriendelijk en denken echt met je mee. Ik beveel Social Deal graag aan!

Dorothea
30-04-2019

TOP bedrijf

Wat er ook gebeurd , jullie staan gelijk klaar met hulp en lossen het ook meteen op (Y) reuze bedankt en zonder Social Deal zou ik niet uit eten kunnen!

Anja
29-04-2019

Prima service!

Ken je dat? Even snel iets bestellen op de website en een fout gemaakt in je emailadres?

Super snel en makkelijk opgelost bij Social Deal via de chat functie op de website. Bedankt voor de snelle en accurate service, Melanie!

Jason
29-04-2019

Omruilen vouchers

Wij hadden via social deal tickets besteld voor aqua mundo erperheide. Echter hadden we een verkeerde soort vouchers besteld. Dit werd na een app met de klantendienst super snel opgelost door een vriendelijke dame Melanie. Top service!

Helena
26-04-2019

Super social deal !

Als er een probleem is helpen jullie verder, prima service, prima bereikbaarheid. dank je wel.

Helena

Jeffrey
26-04-2019

Voucher info is misleidend

Geen juiste info in de voucher. Extra onverwachte kosten als je bij de locatie aankomt. Ik boek hier nooit meer!

Petra
24-04-2019

Voortreffelijke service

Ik had al besproken en betaald, 1 dag voor het inwisselen kreeg ik een ongeval. Heb met klantenservice gebeld en zonder twijfelen hebben ze de reservering geannuleerd en 1 dag later stond mijn geld weer op de rekening. Vandaag kwam er zelfs een beterschapskaart, Tessa heel erg bedankt en jullie zijn echt top

Danielle
20-04-2019

Gestolen giftcards

Had voor 50 euro giftcards gekregen, die waren opeens weg, gewoon nog geldig , krijg 40 euro terug maar die 10 willen ze niet geven. Is dus diefstal. Wacht al vanaf januari. Heb inmiddels gevraagd om de directie, Bart of Rens maar die willen niet reageren.

En inderdaad de negatieve reacties halen ze weg, maar al is het maar 10 euro, laat niet zomaar van me stelen, kost hun veel meer elke keer een medewerker laten reageren op Whatsapp en mijn reacties verwijderen.

Sam
18-04-2019

Ervaring social deal

€10 saldo gewonnen van social deal en daarnaast ook prima service via facebook.

Aanrader!

16-04-2019

Waardeloze service

Niet duidelijk vermelden bij de aanbieding wat de voorwaarden zijn. Totaal geen verantwoordelijkheid nemen, kortom je hebt altijd 'pech gehad'.

Henny
14-04-2019

Annuleren

Per abuis heb ik 4 vouchers besteld i.p.v. 2. Men geeft niet aan bij het menu hoe ik moet annuleren. Erg slecht.

11-04-2019

Vraag over annulering

Klopt het dat je een product via sd aan de leverancier annuleert dat ik het bet,aalde bedrag via sd terugkrijg en niet via de leverancier

Kimmie
10-04-2019

Super leuke site

Zelf ben ik erg tevreden over de site en hoe de aankopen snel en netjes worden afgehandeld. Ook is de service via whatsapp fantastisch, gelijk reactie en directe afhandeling bv van verkrijgen van factuur.

Enige puntje wat ik hier al lees zijn die opsparingen om een tegoed te krijgen van 2,50 die kan ik inderdaad ook nooit terug vinden en nooit kunnen gebruiken (maar goed het is al zo voordelig!)

Verder is socialdeal een leidraad om een dagje weg te plannen en kijken wat je op de route tegenkomt naar een bepaald restaurant of uitje.dus bij deze ik vindt het geweldig!

Lee
05-04-2019

Veel misleiding

Negatieve recensies plaatsen ze niet, dus je krijgt alleen maar de positieve recensies te zien. Daardoor lijkt het net alsof iedereen razend enthousiast is, wat een misleiding! Andere grote misleiding: de 'resterende tijd' die aangegeven staat. Staat er dat er zogenaamd nog maar enkele minuten resteren om de deal te kopen, staan die deals er een maand later nog steeds op. Bah, teveel misleiding!