Social Deal reviews

5.9

Yolanda
17-03-2017

Social deal zelf

Ik lees allemaal slechte recensies over social deal maar dit heeft niks met social deal zelf te maken maar met de deal die je gekocht heb. Over Social Deal als bedrijf kan ik alleen maar goede dingen schrijven. Als je problemen hebt van welke aard ook ze zijn altijd bereid om met je mee te denken om het op te lossen. Ze zijn sociaal, vriendelijk en meedenkend . Social Deal bedankt!

Jantine
02-12-2016

Nooit meer contact gekregen

Omdat ik in de periode dat de deal liep er helaas geen gebruik van kon maken heb ik de eigenaar van dit bedrijf gebeld en voor een extra €25 mocht ik buiten de deal-tijd komen.

Schetst mijn verbazing: telefoon van deze meneer is afgesloten en er is op geen enkele wijze contact te krijgen.

€49 weggegooid, nou ja ik heb er een A4-tje met daarop de deal aan overgehouden.

SCHANDALIG !

Wendy
04-07-2016

Tevreden

Worden hier klachten ingediend tegen social deal of een car cleaning bedrijf.

Social deal verkoopt de aanbiedingen. Voor de bedrijven die zich er voor aanmelden.

Deze bedrijven horen zelf voor de service en vakbekwaamheid te zorgen dat is niet aan social deal.

Die gaan met goede vertrouwen ervan uit dat het bedrijf zich goed neer zet.

Social deal maakt het juist mogelijk dat bedrijven hun reclame kunnen maken.

En dat de consument voor een goodkoper prijsje kunnen uitproberen.

Vaak gaat het ook goed.

Maar als het dan fout gaat

Jammer voor het bedrijf als ze hun best niet doen deze klanten niet te houden.

Gelukkig voor de consument dat ze er dan geen volle bedrag voor betaald hebben

Brenda
27-06-2016

Echt slechte service

Heel erg moeilijk contact te krijgen. En daarna laten ze niks meer weten. Ook nu ben je op zoek naar een telefoonnummer nergens te vinden. Nooit meer.de auto was heel erg slecht schoongemaakt.

Smeets.nix
10-05-2016

Schandalig

2 auto's laten "reinigen" bij prospeed. Schandalig slecht. Veel resten van het poetsmiddel, overslagen, kofferklep en motorkap zijn zeker niet open geweest, daar zat alles nog onder de viezigheid, bladeren e.d. Interieur zelfs een nieuwe vlek die er eerst niet was. Poetsbeurt waar mijn buurjongen van 10 met een spons en emmer water nog geen euro voor zou krijgen.

Blijkbaar kan dit allemaal zomaar. Ook geen reclame voor social deal.

0 sterren

Kaatje
20-11-2015

Waardeloos onprofessioneel en onbeschoft bedrijf

Van mij krijgen ze geen enkele ster! Ik heb nog nooit zo'n waardeloos en onbeschoft bedrijf meegemaakt. Ik raad dan ook iedereen af om hier ook maar heen te gaan want je word geflest waar je bij staat! Bah bah gewoon geen woorden voor hoe je mensen die zoveel betalen voor iets wat ze helemaal niet doen gewoon niet komen opdagen!

Danny
23-10-2015

Prospeed carcleaning schimmert waardeloos

Onze auto voor de luxe behandeling via een socialdeal bij prospeed gebracht. Werkelijk te schandelijk voor woorden wat voor waardeloos resultaat. Totaal niet dat gedaan wat beloofd. De deal was 49 euro en zou normaal dik over de 200 euro waard zijn. Hetgeen hun gedaan hebben was nog geen 10 euro waard. Auto niet goed schoon, overal nog vegen, modder, kruimels, vlekken in bekleding alleen maar groter gemaakt. Vlekken die ik zelf met een spuitbusje vd action in 5 min verwijderd had. Kortom amateuristisch bedrijf.

Dave Beckers
19-08-2015

In 1 woord: waardeloos!

Via een Socialdeal dacht ik mezelf te verwennen met een volledige wasbeurt van mijn auto, van binnen en van buiten via Prospeed Carcleaning te Schimmert.

Helaas veranderde het verwennen als snel in een kwelling. De eerste afspraak werd een dag voor afspraak afgebeld i.v.m. ziekte. Ik zou terug gebeld worden voor een afspraak wat vervolgens niet gebeurde. Na 10 telefoongesprekken die niet beantwoord werden Socialdeal maar gebeld.

Dankzij Socialdeal toch terug gebeld geworden voor een afspraak die 2 maanden na de eerste afspraak zou zijn.. Teleurgesteld dat ik was toch maar ingestemd met de nieuwe afspraak. En je raad het nooit, op de nieuwe afspraak komen ze wederom niet opdagen. Na een uur gewacht te hebben, telefonisch contact gezocht om vervolgens te horen dat ze niet langskomen ivm het vochtige weer...

Ik zou wederom terug gebeld worden maar ik moest er rekening mee houden dat de afspraak pas over 2,5 maand kon plaats vinden. Daarna niets meer van Prospeed Carcleaning vernomen.

Zelden tot nooit heb ik zo'n slechte service meegemaakt. Bespaar uzelf de moeite en kies een partij die u wel graag de service bied die u wenst.