Social Deal reviews

5.9

Geneva

Beste service ever!

Altijd leuke en goedkope deals bij Social Deal! Ik ben al jaren lid, heb ooit 1 klacht gehad maar die is naar dikke tevredenheid opgelost! Super bedrijf!

Willem Jan

Naamsverandering naar Superdeal?

Super deals en super klantenservice vandaar mijn tip: maak er Superdeals van!

Bij elke uitdaging die ik had met een deal (meestal door eigen toedoen) ben ik iedere keer nog naar tevredenheid geholpen door de klantenservice. Ga zo door!

Super geholpen

Ik schrijf normaal nooit reviews, maar moet bij deze toch een uitzondering maken. We hadden een foutje gemaakt en de verkeerde deal gekocht, maar via de klantenservice super geholpen en het kunnen omruilen!

Ps. Er was niet eens een wachttijd!

Mien

Klantvriendelijke organisatie

Wanneer je contat opneemt met Social Deal zijn de medewerkers altijd bereid om met je mee te kijken en mee te denken. Fijn dat deze organisatie zo goed bereikbaar is! Ze sturen soms ook een gezellig kaartje als je contact met ze hebt gehad

Geoff

Top

Ben erg tevreden over Social Deal. Leuke deals en problemen worden goed opgelost.

Marieke

Top!

Al een aantal keer vouchers gekocht bij Social Deal en tot nu toe is eigenlijk alles heel erg goed bevallen. Iedere keer weer leuke dag uit voor een super prijs.

Benny

Het kan niet beter!

Wat een fijne deals en wat fijn dat het steeds weer 100% goed uitvalt! Ik zou jullievniet meer willen missen!

Henriette

Service

Goede service als er iets aan de hand is! Altijd even vriendelijke service.

Saskia

Super deals!

Hele leuke kortingen en leuke deals. Goede service :)

Daphne

Goede service

Super goede service! Ik ben heel tevreden! :)

Geert
21-01-2019

Hulp bij inruilen van voucher

De voucher was alleen telefonisch te verbruiken maar het opgegeven telefoonnummer was niet meer in gebruik. Heel snel nieuwe contactgegevens gekregen. Alles mooi geregeld nu. De chat-service op de site was het ideale communicatiekanaal hiervoor.

Nordin
18-01-2019

Top geregeld bij socialdeal!

Wat een goede service bij socialdeal!

Zeer tevreden hoe alles snel wordt geregeld. en heb flink geld bespaard met een goede deal bij socialdeal

Ga zo door socialdeal :) jullie zijn toppersss

Mascha
18-01-2019

Superdeals met Socialdeal

Ik ben dol op de superdeals die ik krijg via Socialdeal. Ik bespaar een hoop geld op uitjes die ik toch wel wil maken. De klantenservice is ook top en Socialdeal denkt graag met je mee.

Valentijn

Vouchers Kwijt

Ik was mijn vouchers kwijt via Whats app snel reactie gekregen waar ik moest zoeken! Bedankt Samantha van de klantenservice!

Daphne

Perfect geholpen

Via social deal al verschillende soorten deals gekocht en dat heeft altijd perfect gewerkt bij het inzetten van de deal. Bij vragen kun je altijd terecht bij de klantenservice en ze helpen je graag en goed! Zeker een aanrader!

Janneke

Top service!

Ik heb al meerdere keren contact gehad met de klantenservice, elke keer heel vriendelijk geholpen en snel geholpen! De openingstijden zijn ook heel ruim wat erg prettig is. Super leuke deals voor een leuke prijs, in een woord: TOP

Ben

Superservice!

Ik vind het super dat socialdeal bij problemen meer biedt dan je zou mogen verwachten. Wanneer aanbieders het af laten weten zorgt social deal altijd voor een goede oplossing, ze overtreffen mijn verwachting en geven veel aandacht. Klagers moeten overigens eens beter de voorwaarden lezen!

Ben

Melanie

Geweldig!

Een ideale site voor een gezellig etentje of uitje met mooie kortingen.

De klantenservice is ook erg behulpzaam en attent. TOP!

Samantha

Super Deals

Social Deal bied altijd te gekke deals voor een betaalbare prijs. Ook de klantenservice is top. Zij reageren direct en duidelijk op de vraag en proberen altijd mee te denken in oplossingen!

Iris
16-01-2019

Goede service

Goede klantenservice, zowel via whats- app als aan de telefoon. Snel geholpen, vriendelijk en duidelijk. Ook echt meedenken in oplossingen. Kijk met enige regelmaat op de app, leuke deals komen er voorbij!