ANWB reviews

4.3

Ad
05-02-2022

Na pech melding 3 uur staan wachten. ANWB gebeld en ze hadden geen goed verhaal hiervoor. Planning werd in een keer gewijzigd na telefoon. Vermoedelijk zijn ze het gewoon vergeten. 20 jaar lid en een keer gebeld. Wie op ANWB wacht, wacht het langst.

Corrie
08-02-2022

De klacht is naar tevredenheid opgelost👍

Klacht wordt niet op gelost, naar jaren trouwe klant en weinig aanspraak gedaan op de pechulp in al de jaren

Oguzhan
24-01-2022

Klote verzekering. Door een kleine smoes willen ze helemaal NIKS vergoeden. Ze pakken je wel ergens zodat ze niks hoeven te betalen. Oplichters zijn zij voor mij.

Joost
18-01-2022

Pas op! zeer slecht & zeer teleurstellend. En dat van een enorm grote, financieel sterke organisatie. Ongelooflijk hoe ze te werk zijn gegaan. Zelfs bij aanleiding van de onduidelijkheid bij overlijden. Dan niet eens bereidwillig zijn om te helpen. Wat een voorbeeld geven jullie aan de wereld. Dit is niet een kwestie van niet kunnen maar puur een kwestie van niet willen meewerken van jullie kant.

Mensen in financiële nood nog verder kaal plukken…. Ik had van een toonaangevend, voorbeeld functie betreffende organisatie, dit gedrag niet verwacht.

Je kunt beter bij een andere partij laten verzekeren.

Ik zal mijn leven lang iedereen aanraden nooit bij de anwb te gaan. Gelukkig hebben jullie geen monopolie positie meer. Op deze manier met mensen omgaan dan wordt vanzelf je bedrijf kleiner.

Ik hoop dat jullie snel plezierig werk kunnen vinden, want voor zo’n baas zou ik niet willen werken.

Ajuus

Annie
17-01-2022

Vandaag supersnel en vriendelijk geholpen door de ANWB.

Niet voor niets al vele jaren lid .

Marin
13-01-2022

Dramatisch geholpen! ik ga het niet eens uitleggen.

Betaal 155 euro voor. voor wat eigenlijk?

Laura
05-01-2022

Vandaag enorm goed geholpen door René in Bergen op Zoom met mijn lekke band. Snel, vriendelijk en behulpzaam. Wat een top service, bedankt René!

Wendy
27-12-2021

Een super service bij de ANWB. ze waren er binnen 10 minuten en toen hij door had dat we haast hadden vanwege familie omstandigheden kregen we een leen auto. Terwijl dat niet in ons pakket zit.

Echt super! BEDANKT!

Dik
25-12-2021

Ik stond met pech in Boekelo (kom zelf uit Enschede) melde met de App dat ik pech had maar kreeg geen bericht terug, dus belde ik toen kreeg een dame aan de lijn en zag mijn melding die binnen was gekomen,ze gaf aan dat ik geen woonplaats dekking heb en dat ik in Enschede stond ( ik stond 70 meter van het bord Boekelo.)

Maar kreeg geen hulp ook werd mij verteld dat ik in na een kwartier aan de lijn moest ik de gemeente maar aanspreken om de grens te verlegen .

In de voorwaarden staat dat een stad uit de zelfde gemeente niet als woonplaats wordt gezien)

Ook de klachten aan afhandeling van de ANWB had zich niet verdiept toen ze belden ook zouden ze mij terug bellen maar zijn al weer 3weken verder maar ook dat gebeurt niet. Erg triest na ruim 35jaar lidmaatschap.

Ko
24-12-2021

Oplichters eerste klas , ik stond langs de snelweg met een lekke band . Ik anwb bellen de dame vertelde mij , omdat ik gevaarlijk op de snelweg stond de anwb er met een half uur zou zijn. Na een half uur Niemand te zien . Ik bel weer met anwb nu vertelt de dame mij dat de auto van anwb 20 km bij mij vandaan is en met een uurtje wel moet lukken. Uur later nog niemand ik weer bellen. De dame zegt dat het druk is en nog een uur kan duren en dit is geen grap . Vervolgens zijn wij door de weginspectie met takelwagen weg gebracht naar een benzine pomp . Maar nog steeds geen anwb inmiddels drie uur verder heb ik maar iemand van de garage gebekt die was er met 10 min en ben ik goed geholpen. 4,5 uur later belde de man van de anwb waar ik precies stond , ik vertelde de man dat de garage mij heeft opgehaald . Ik vroeg waarom het zo lang duurde de man vertelde mij dat hij pas 10 min geleden de melding kreeg , volgens hem was hij gewoon snel en op tijd . Aub neem geen anwb het zijn oplichters!

Monica
22-12-2021

De klantenservice die over reizen gaat is ronduit slecht. Telkens in de wacht, personeel heeft geen verstand van hun eigen aanbod en prijzen en schepen je makkelijk af. Na 5 telefoontjes en 2 mails niks verder gekomen en alleen maar geld en tijd kwijt. Geen enkele compensatie vanuit de ANWB. Erg teleurgesteld door hen na meer dan 10 jaar klant te zijn.

19-12-2021

Na 16 jaar lid sta je met pech, 15 jaar nooit pechhulp nodig gehad, nu bij 3e keer in dit jaar na pech met wat pech met autos dit jaar laten ze je gewoon in de kou en regen staan… of je betaald 150! Euro bah onmenselijke service en telefoonmedewerker wil je zo snel mogelijk weer weg hebben. Heb spijt dat ik al die jaren lid bij jullie ben geweest want nu ik jullie een keer nodig heb laten jullie me gewoon staan, nooit geen anwb lid meer en me personeel ook niet meer ben er klaar mee

Ida
18-12-2021

Vanmiddag stond ik met pech in Ijsselstein daar ben ik super netjes geholpen door een medewerker van de ANWB, één en al lof!

Roger
11-12-2021

Rekeningrijden:

"Ik vind het ongelofelijk dat organisaties die beweren dat ze opkomen voor gewone mensen met een gewone auto met zo'n slecht plan kunnen komen", zegt SP-Kamerlid Mahir Alkaya strijdbaar. "Want dit plan gaat er helemaal niet voor zorgen dat ons klimaat erop vooruit gaat. Dit plan zorgt er vooral voor dat de schatkist hier in Den Haag beter gevuld raakt."

"Mensen gaan dus meer betalen omdat ze simpelweg geen alternatief hebben voor een auto", legt hij uit. "Dan zorgt dit plan er niet voor dat ze een alternatief gaan aanwenden, ze gaan alleen maar meer betalen voor een auto die ze al hebben. Dat is niet alleen niet eerlijk, het is ook niet rechtvaardig."

04-12-2021

Ik ben nu 32 jaar lid van ANWB, ben steeds als ik ze nodig had, ZEER good en snel geholpen, een GROOT COMPLIMENT voor ANWB medewerkers en Monteurs, zeer vakkundig en Vriendelijk

Kees uit Rossum , Gld

Daniel
02-12-2021

ANWB autoverzekering afgesloten. Scherpe offerte welke ik heb geaccepteerd. Bleek op de offerte niet te staan dat 15% van die prijs een eenmalige korting was die na een jaar zou vervallen. Dat stond in de polis die ik kreeg nadat ik de offerte had geaccepteerd. Klacht ingediend. "Ja, vervelend, dat hadden we inderdaad op de offerte moeten vermelden. U kunt altijd na een jaar opzeggen. Fijne dag." Daarnaast heeft ANWB nu een virtuele assistent. Iemand had schade gereden aan mijn auto terwijl deze geparkeerd stond en ik er niet bij was. Geen briefje. Dus ik wilde even overleggen of we aanspraak kunnen maken op het waarborgfonds. De virtuele assistent kwam 3x na het doorlopen van het menu tot de conclusie dat ik online een melding moest doen. ". de verbinding wordt nu verbroken". Uiteindelijk even contact gehad met de afdeling die verzekeringen afsluit en ben toen uiteindelijk wel geholpen. Overall geen goede ervaringen tot op heden.

Frits
01-12-2021

Opzeggen van je lidmaatschap en wegenwacht per e-mail is bij de ANWB niet mogelijk. Van de 'virtuele assistent' krijg je onzinnige antwoorden. Via het contactformulier gaat weken duren en anderhalf uur naar een bandje van de servicetelefoon luisteren kan ik mij niet permitteren (ik werk). Slecht.

Jeannette
24-11-2021

Zaterdag 20 november rijden we met onze nieuwe elektrische auto van Kwintsheul naar onze zoon in Arnhem. Hebben we eerder gedaan: je auto moet dan wel aan een laadpaal in Arnhem. Deze keer lukte het niet om de auto op te laden. De ANWB echter vertelde dat de reservesleutel met oplaadlabel die we gebruikten, niet was geactiveerd. Geen probleem, we mochten die van de ANWB wel even lenen. Konden hem na afloop afgooien bij de ANWB. Als dat geen service is! Chapeau voor deze hulp!

Nic en Jeannette van Zeijl

Mels
22-11-2021

Het koude weer komt er aan, in de winkel was de juiste maat niet aanwezig, dus in de ANWB webshop de jas aanbieding met 20% korting besteld.

Zoals verwacht over de kwaliteit zeer tevreden, echter na de levering 's avonds een email met ANWB aanbiedingen en ik zie dezelfde jas met 20 euro extra korting.

Gedacht om de jas opnieuw te bestellen en 1 te retouneren, maar extra moeite en kosten. Een mailtje naar de servicedesk verzonden, hierop werd ik teruggebeld met de melding dat de 20 euro teruggestord word.

Resultaat een mooie jas voor de laatste lage prijs!

Top ANWB!

Kim
16-11-2021

Gisteren geholpen door romano ook wel bekend van tv programma pech onderweg .zijn uitstekend geholpen door romano 1 vd vriendelijkste werknemers van anwb. hij komt hij kijkt hij weet en het werd geregeld! Topper 1e klas! alleen jammer dat van gelder er niet was grtjs en bedankt!