ANWB reviews

4.3

Renata
06-12-2014

Oplichters

Ik ben inmiddels 14 jaar lid van de ANWB. als ik er in al die jaren 5 keer gebruik van heb gemaakt is dat veel geweest. Gisteren ging mijn vader, die geen auto heeft naar Schiphol mijn moeder ophalen. Op de terugweg kreeg hij pech met mijn auto. Hij belt met de anwb en kreeg een arrogante Truus aan de lijn waar de honden geen brood van lusten. Hij moest zelf wegenwacht afsluiten en 150 euro betalen, dat stond in de algemeen voorwaarden. Voorwaarden die mijn vader uiteraard op dat moment niet voorhanden had. hij kon met geen mogelijkheid gebruik maken van mijn kaart. Ik belde zelf met de arrogante Truus en inderdaad hij mocht niet op mijn kaart. Ik stelde voor er zelf heen te gaan om vervolgens weer te bellen maar ook dat mocht niet. Inmiddels was het 1 uur 's nachts mijn ouders waren moe en wisten niet zo goed wat ze moesten doen, ze wilde naar huis en zijn op dat moment akkoord gegaan, niet goed wetende wat het inhield. De monteur ter plaatse gaf aan zelf aan dat als er een kaart in de auto aanwezig is dat het dan voldoende zou zijn. Hij adviseerde de volgende dag contact op te nemen met klanten service. Zowel mijn vader als ik liepen tegen een muur van burocratie op en bellen had geen enkele zin. We moesten maar een klacht indienen. Mijn vader heeft nu wegenwacht voor een jaar zonder dat hij überhaupt een auto heeft. Wat een kromme wereld. Kortom liegen is gewenst als je je auto uitleent en je krijgt pech onderweg. Eerlijk zijn loont bij de anwb NOOIT. Er wordt met algemene voorwaarden gegooid waar je als klant niet eens bij kunt als je langs de kant van de weg staat en flexibiliteit en vriendelijkheid is ver te zoeken bij deze stugge organisatie. Sluit nooit wat af via de anwb maar sluit pechhulp via je autoverzeking af, die is namelijk auto gerelateerd en niet persoons gerelateerd. Ze maken misbruik van de onwetendheid en radeloosheid van personen in nood en dat vind ik smerig.

Post
05-12-2014

Heel blij met deskundigheid.

Midden in het hete Nice hield onze Volvo er plotseling mee op; op de startmotor naar een veilig plekje gereden en gebeld. Heel gauw kwam een Nederlands sprekende Wegenwachter die onder de motorkap dook. Na veel testen wist hij het: kortsluiting in de moeilijk bereikbare stationairregelaar. Geen probleem, hij wurmde hem eruit, isoleerde de kabeltjes en wij konden weer rijden en wij hebben er nog 50 000 km mee doorgereden. Compliment voor het vinden van het euvel. Wij halen volgend jaar 50 jaar lidmaatschap, met veel plezier!

Ans

Heel goede hulp

gelukkig bijna nooit nodig gehad

Winy vermazeren
05-12-2014

Ik ben in het buitenland uitstekend geholpen door de ANWB

enkele jaren geleden waren we op de thuisreis vanuit Italie toen ik hevge buikpijn kreeg. Uiteindelijk ben ik in Ettenheim in het ziekenhuis beland met een blindedarm.Daar ben ik toen direct geopereerd. Ondertussen verbleef mijn vrouw alleen op de camping in Ettenheim. Al die tijd (6 dagen) heeft de ANWB voortdurend contact gehouden met mijn vrouw en haar uitstekend geholpen. Ook het thuisbrengen van onze caravan is prima verlopen. Naar onze mening een pluim voor de ANWB.

Jcebuijs-gijswijt
05-12-2014

Al 75 jaar lid - commentaar overbodig, toch?

Altijd prima hulp en met charme - bovendien goed opgeleid en kundig.

M C.Bekius

ANWB altijd paraat

Gelukkig in 57jaar lid maar 1xnodig gehad, maar tot volle tevredenheid

05-12-2014

Ii ben bijzonder tevreden over de anwb

toen wij problemen hadden met de auto in de morgen0700 h nog in nl werden we netjes geholpen door de ANWB er werd door hun iemand gezocht om de auto te repareren.

reparatie begon om 0900h en was ong 12.30 afgerond zodat we de reis weer konden voortzetten.de garage verdiend ook een pluim dat hij ons zo snel wilde helpen met een duidelijke reparatienota

M j van der weijden
05-12-2014

Zeer goede hulp onderweg maar ook thuis.

gelukkig alleen maar nodig gehad voor kleine hulpverlening maar wel heel belangrijk voor een vrouw die alleen is hartelijk dank daarvoor.met vriendelijke groet.

J.went

Veilig gevoel

nog geen ANWB nodig gehad

Theo van der Zalm

Geweldig die anwb service

Al heb je een lekke band een telefoontje en je word geholpen

Altena,H>P>
05-12-2014

Als je pech hebt, ideaal als je lid bent.

Ben al vaker goed geholpen

L.Sprong

Een Uitkomst

Allang geleden één keer nodig gehad. 100% tevreden.

Woodi
04-12-2014

Snelle en praktische hulpverlening !

Gaskabel van scooter deed het niet.Ooorzaak onbekend , wel koud en nat weer. ANWB gebeld en kwam toch boven verwachting snel ter plaatse.

De kabel zat zo vast dat er geen beweging in te brengen was! Door de aardige wegenwachter is een noodoplossing bedacht in de vorm van een aparte kabel naar de gasschuif die ik met de rechtse hand kon bedienen. Kon dus weer netjes naar huis, weliswaar met 1 hand aan stuur , andere aan de kabel. De volgende dag meteen naar de Dealer gebracht voor een beurt en een nieuwe gaskabel natuurlijk.

Wim Verhagen

Snel en doeltreffend!

Met een kapotte accu na een half uur weer de weg op.

P van leuffen

Goede organisatie

gelukkig nog niet nodig gehad!

Ben van Velzen

Geweldig

Afgelopen voorjaar flinke pech met de auto in Frankrijk (voorseizoen) Alarmcentrale.Vriendelijk en meer dan behulpzaam. Snelle depannage (ruim voor het verstrijken van de aangegeven tijd). Die kon niets doen, naar de garage. Motor volledig defect. Na enkele contacten met de alarmcentrale werd er een auto met tekhaak vanuit Nederland gebracht (ondanks dat wij voor onze caravan niet verzekerd waren)[Mogelijk door platina lidmaatschap en omdat dit onze eerste keer was ;-)] We konden weer verder! Kortom niets dan lof

Ben van Velzen

Slangevecht 10

Amersfoort

À. Bleeker

Slechte service.

als platinalid (al vele jaren geen beroep op de ANWB gedaan ), een reis ,met korting via ANWB/pharos op het laatst moeten annuleren,wegens een onverwacht overlijden van een intieme vriend. Geen familielid, dus geen vergoeding van de reisverzekering. Maar ook geen enkele vorm van compensatie van de ANWB,zelfs geen reactie van enig begrip. Zelfs het hotel werd niet vergoed,hoewel dat doorgaans tot daags ervoor kan worden geannuleerd.."Een cadeauarrangement van de organisatie ! Kosten ruim 550 euro.

Overweeg sterk om mijn lidmaatschap nu op te zeggen.,het wordt zeer gewaardeerd dat ik 39 jaar lid ben.Ja Ja.

Ted
04-12-2014

ANWB heeft altijd direct geholpen, service with a smile!

Op een avond was er iets met de carburator volgens de ANWB. Direct een andere gehaald en geplaatst. Kan toch niet beter. OK, we moesten even wachten, het onderdeel moest van elders worden gehaald, maar het was het wachten waard, Hooguit een uurtje. Bij weer en wind, aan de ANWB heb je geen kind. .

Johan van Gend
04-12-2014

De zwijgende meerderheid is wel tevreden

Lid vanaf 1970. Auto wilde niet starten was geen lid van de stadswegenwacht met 10 min.waren ze bij me. Naar hun garage gereden zwaardere accu er in gezet en als ik lid werd van de stadswegenwacht hoefde ik alleen het inzetten van de accu te betalen. Prettige behandeling ,goed advies gekregen onder het genot van een kopje koffie

Lklein

Nooit gebruik van gemaakt

De A.N.W.B. heeft voor mij nog nooit uit moeten rukken,

misschien kan dit de prijs doen drukken.

Al meer dan 25 jaar lid van de wegenwacht

Hopelijk dat dit de werkdruk verzacht.

Helaas kan ik op uw website niets over een cadeau lezen

Want dit zou er volgens uw voorlichting voor een platina kaart wezen.