ANWB reviews

4.3
Han
26-07-2023

Lekke band in Oostenrijk op zondag. Bel de hulpdienst van mijn lease maatschappij, wat dus de ANWB is. Ze beloven van alles, alles wordt geregeld zeggen ze. Maar niet dus, kon ook geen huur auto krijgen volgens hun, dit zodat zij tussentijds de auto konden afslepen en mijn band konden vervangen.De eerste de beste huur auto was in Duitsland,180 km hier vandaan en dit kon ik dan doen met een taxi.In realiteit was er een verhuur bedrijf hier 30 km vandaan.Uiteindelijk maar zelf een huur auto geregeld. Ook mijn band was een probleem dus ook maar even een setje voorbanden geregeld toen ik mijn huur auto ging halen.Nadat ik alles geregeld had kreeg de ANWB het zelfs niet voor elkaar om mijn auto op de juiste plek af te leveren stond bij een dealer ipv bij de banden boer die dit voor mij zou regelen. Het heeft mij in totaal een 3 dagen van frustratie opgeleverd, heel veel telefoontjes, belachelijke idiote reacties van ANWB medewerkers. Totaal niet capabel om zo'n simpel probleem op te lossen.

Jorik
25-07-2023

Betalen ja zeker!

Hulp nee!

Ze laten ons al meer dan 30 uur in de kou staan met alleen een onderbroek en tandenborstel.

Van het kastje naar de muur. Dit is geen service dit is geld klopperij.

Thijs
23-07-2023

De grootste oplichters ooit!

Ik krijg een (zogenaamd) nette dame (Daniella Huizer) aan de lijn. Mijn schoonbroer belt voor mij of de ANWB banden plakt. Antwoordt; je moet lid worden. Zijn antwoordt; ik bel voor mijn broer.

Ikzelf zit met een huilende baby, mijn auto mijn pechgeval maar hij moet lid worden omdat hij informeert.

Ik kan gewoon niet naar huis terwijl er 2 x een melding is gemaakt. En ohja de mensen kunnen niet eens communiceren en hangen direct op!

De oh zo goede vertrouwde service van de ANWB

Clementina
16-07-2023

Getracht een rondreis te boeken maar contact is niet mogelijk, lange wachttijd. Geen duidelijk advies. Belofte voor offerte wordt niet nagekomen. Dus voor ons geen anwb meer

Fred
14-07-2023

Wij zijn sinds 1998 lid van de ANWB pechhulp. In deze tijd hebben we nauwelijks gebruik gemaakt van deze hulpdienst.

Op 13 juli jl., hadden wij i.v.m. een verkeerde manoeuvre met de caravan een hulpdienst nodig. Na het doorworstelen van het menu kreeg ik uiteindelijk een dame aan de lijn. Nadat ik het probleem had uitgelegd moest deze dame intern overleggen. Na dit overleg was haar korte reactie “de ANWB rijdt niet uit voor dit probleem. U moet uw autoverzekering maar bellen” Daarna werd er bits en emphatieloos opgehangen zonder mij in de gelegenheid te stellen om te reageren.

Deze gang van zaken lijkt me voor een dienstverlenend bedrijf als de ANWB schandalig.

Ik heb mijn autoverzekering Interpolis gebeld en deze stuurde zonder probleem een wagen. Bij aankomst was het probleem met 15 minuten opgelost. Hulde aan Interpolis.

Ik zeg mijn “gouden lidmaatschap” dan ook op bij de ANWB.

Marcos
06-07-2023

Pech gehad, ANWB pech hulp gebeld, ik rij 2 kentekens zoals ANWB zegt dat het kan.

Ze komen niet helpen omdat de kenteken van de wagen is zakelijk….volgens ANWB moet ik een extra lidmaatschap hebben die kost tussen 200 en 300 euro….Nergens staat dit vermeld.

Ik heb per direct mijn lidmaatschap gestopt, ik betaal natuurlijk geen oplichters.

Bij Pech Hulp Nederland gebeuren deze acties niet. Dus ik ga klant worden bij hun, transparant en geen misleidende hoekjes.

Jammer voor de mensen die gaan nog slechte ervaringen beleven met ANWB

Leo
04-07-2023

Afgelopen vrijdag 30 juni 2023 om 11.30 uur met camper gestrand op de a2 nabij breukelen.

Volgens mij nog geen vakantieseizoen, toch?

Na 3 uur, ben na 1,5 uur door rijkswaterstaat berging bij benzinepomp haarrijn neergezet, kwam uiteindelijk wegenwacht.

Binnen 1 minuut diagnose gesteld, motor vastgelopen, succes er mee, u wordt door berging opgehaald. Camper uiteindelijk om 17.30 uur weggehaald en bij logicx in utrecht neergezet. Na 5 dagen nog geen zicht op aflevering in mijn woonplaats (65 km van utrecht). Niemand geeft thuis!

Mijn zomervakantie gaat waarschijnlijk in het water vallen en niemand van anwb of logicx lijkt zich daarom te bekommeren.

Wat een slechte en klantonvriendelijke service van deze bedrijven.

Waardeloos!

Jean-Paul
29-06-2023

Was op camping 't Vossenveld en medecampinggasten werden geholpen met een lekke band.

Ik en mijn vrouw gingen fietsen en onze fietsbandjes waren wat aan de slappe kant.

Menno van wagen 2843 van de ANWB pompte de bandjes even bij.

Gong toch in 1 moeite door.

Menno je bent een visitekaartje voor de ANWB.

Topper.

Dank nogmaals.

Groet,

J.P. en Tonny

Dries
26-06-2023

Gisteren belde mijn dochter mij in paniek op, ze had een klapband met haar auto. De linker voorband was aan gort. Gelukkig was het goed afgesloten en had ze de auto aan de kant kunnen stallen.

Daar stond ze langs de kant van de weg met haar 2 kinderen. In de bloed hete zon.

ANWB bellen, uw naam, Pascalle . de auto staat op naam van uw man. Dus wij kunnen u niet helpen. Inderdaad haar man, was met haar auto naar zijn werk. Dan moet hij maar zelf komen. Mijn schoonzoon is al tientallen jaren lid van de ANWB en laat zijn autos dealer onderhouden. Maar een klap band kan iedereen overkomen.

Lekker attent van ANWB, deze regel geldt sinds 2 jaar. Maar ja als je weinig gebruik maakt van hun diensten en dan een vrouw met 2 jonge kinderen langs de weg laat staan. Gaat het alleen om geld. Dan maar via de mobiliteits pas, de auto is nog geen 2 jaar oud.die verwees haar naar haar dealer.op zondag. Dan je vader maar bellen, die blij is dat ze niets mankeren en ze geholpen heeft.

Stephen
23-06-2023

Ongelofelijk slechte hulpverlening! Gestrand in het buitenland en ANWB liet ons dagenlang letterlijk stikken in de brandende zon met honden. De garage voelde zo erg met ons mee dat ze ons hielpen met het regelen van een arts en een hotel! We betalen ANWB dekking voor wat?

Marjolein
17-06-2023

Met lekke band in waddinxveen.Moest terug naar beverwijk.Uurtje gewacht.de monteur was heel sympathiek en hielp me fantastisch

Michelle
09-06-2023

Wij zijn voor de zoveelste keer ontzettend goed geholpen.

We hadden pech op de a2, binnen 2 uur weggesleept, auto gerepareerd en weer door.

Mijn complimenten aan de jongens bij het anwb punt bij Geldrop.

Jo
30-05-2023

Super en heel erg snel geholpen. Ontzettend aardige en vriendelijke monteur. Nog op tijd ons vliegtuig gehaald.

Pa
30-05-2023

Vreselijke verzekeraar! Absoluut nooit hier een auto verzekeren. Ze doen er alles aan om NIET klantvriendelijke te zijn. Voor mijn gevoel ook totaal anders dan de goede eerdere ervaringen met de wegenwacht.

Na een aanrijding met een ree heeft mijn auto erge startproblemen, een kapotte uitlaat en kapotte bumper. Eerst via hen naar een ABS bedrijf gegaan. Hier is pas ruimte voor reparatie over 9! weken. Daar heb ik natuurlijk niets aan. Verder weten ze mij daar al meteen te melden dat de startproblemen niets te maken kunnen hebben met de aanrijding met de ree? Bijzonder. Dan is er nog geen expertise bij geweest.

Dan maar naar mijn eigen, vertrouwde garage, het eigen risico dan maar voor lief nemende: hier komt dan wel de expert kijken: alleen de bumper willen ze vergoeden. Resterende schade zal wel liggen aan de leeftijd van de auto. Absoluut onacceptabel en schandalig!

Loes
14-05-2023

Lekke band met fiets in Amersfoort.

Pluim voor de monteur die mijn fietsband kwam repareren .

Keurig geholpen door deze jongeman 👍

Tessie
27-04-2023

Schandalig behandeld door pech dienst ANWB. Al jaren klant. Tijdens een recente reis met pech langs de weg komen te staan in Italië. De ANWB zorgde er nog net voor dat we (na 4 uur wachten!) met een sleepwagen werden opgehaald, maar verder konden we het zelf uitzoeken. We waren op weg naar huis, maar de ANWB weigerde om vervangend vervoer voor ons te regelen. Er werd doodleuk gezegd dat we maar 4 dagen langer moesten blijven zodat we onze auto, waarvoor een nieuw onderdeel nodig was dat niet op voorraad was, zelf naar huis konden rijden. Of we wel wisten wat het kost om een auto terug naar Nederland te laten vervoeren. De oppas voor ons kind en de extra vakantiedagen die daarvoor nodig waren, moesten we dan zelf maar even regelen volgens de “hulp” dienst. Schaamteloos. Het abonnement wordt beëindigd en ik zal de ANWB NOOIT meer bij iemand aanbevelen.

16-04-2023

Vanmorgen 16.04.2023 met pech in Drunen gestaan en super geholpen. Ben helaas vergeten de naam van de monteur te vragen. Hij krijgt een 10+ en heeft mijn zondag goed gemaakt. Hopenlijk leest die dit bericht of hoop dat jullie hem dit toe kunnen sturen.

Groetjes, Wim.

Steph
12-04-2023

Helaas is de wachttijd best lang. Maar medewerker Roy heeft dat allemaal goed gemaakt met zijn service en hartelijkheid. De auto kon ter plekke gemaakt worden, maar hij gaf aan voor de zekerheid een klein stukje mee te rijden. Achteraf een goed plan want helaas toch weg gesleept. Maar het gevoel van veiligheid stond voorop dus helaas voor de wachttijd geef ik het algeheel een 8, maar de medewerker zeker een 10+ nogmaals bedankt Roy!

Et
29-03-2023

32 jaar lid (platinum), nu eindelijk een keer pech in Almere. Auto geparkeerd, zelf taxi genomen naar mijn werk in Amsterdam. Dochter (heeft geen rijbewijs) achtergelaten bij de auto. ANWB gebeld, moet ikzelf terugkomen vanuit Amsterdam, anders komen ze de auto niet ophalen. Ik geef aan dat de kosten dan voor mij zijn, prima, maar regel het. Maar ze komen dus niet! Fantastisch dit na 32 jaar. Zelf garage Van de Roest in Naarden gebeld; binnen no time geregeld. ANWB = trekken aan een dood paard, dying business. Wie trekt daar de stekker eruit?

GJ Euser
27-03-2023

Op 5 Jan een fietsendrager gekocht, en op 21 maart voor het eerst gebruikt. Ebikes met de accu in het voorframe, de drager danst gevaarlijk op en neer tijdens het rijden. Het gaat om een Thule geen lullig merk. Tijdens de rit heeft er een klem losgelaten en ik heb het echt vast gezet. Helaas mag na 2 maanden de drager niet retour dag 349 euro! En echt pas deze week gebruikt. Zet dan op de site dat die NIET geschikt is voor dat type Ebike.