Met de auto naar me familie in Maassluis . Mijn kinderen haalde me op met de auto . Eenmaal onderweg pech . O help wat nu ANWB bellen . De dynamo was kapot . De ANWB nam ons mee naar het depo in Amsterdam zodat de dynamo kon worden vervangen . Zo blij dat we hier mee zijn . Om toch nog in Maassluis me verjaardag te vieren . ANWB bedankt . ❤️💛
Paar jaar geleden had ik ruzie gemaakt met de monteur en telefonist, ik had toen problemen met me contactslot die vast zat, na 45 min wachten, kwam die lelijke gele auto langs, toen de monteur zichzelf voorstelde zag ik gelijk dat hij zijn dagje niet had aan zijn gezicht, toen ik eenmaal alles had uitgelegd ging hij me auto in,dus toen de monteur probeerde om de sleutel te draaien, ging de autosleutel kapot, hij zei toen dat ik een nieuwe contactslot op moest zetten, dus ik zei tegen hem zo van 'jo wat denk je nou zelf man, jij gaat die contactslot kopen voor mij, want nu zit de ander helft van de sleutel in de slot, je hebt hem gewoon kapot gemaakt en die moet jij vergoeden', dus die monteur was hier niet mee eens en zei je contactslot was al eerder stuk er was waarschijnlijk roest of corrosie ontstaan door de smeermiddelen die jij ging gebruiken' gelijk beschuldigd, ik zei toen 'je moet kappen met die onzin, ik heb geen smeermiddelen gebruikt, anders had ik jullie niet gebeld toch, dus wat lul jij nou man, je moet het nu gaan maken!', dus op geven moment liep hij terug naar z'n auto om de klantenservice te bellen om aan te geven dat ik een lastige klant bent, toen hij eenmaal terug kwam dacht ik dat hij mij zou helpen maar tevengeefs zei hij 'sorry ik kan uw niet helpen als uw met mij in discussie wilt gaan en mij vak wilt gaan leren, laat ik het hierbij, en wens uw een prettige avond.' dus toen dacht ik zo van wtf krijgen we nou weer, hij sloopt me autosleutel en me contactslot, beschuldigd mij en gaat weer op pad, ' toen zei ik tegen hem zo van 'ja joh rot maar op, ik ga hier achterna wacht maar, ik laat het hierbij niet zitten, mafkees.' dus gelijk na de confrontatie gebeld naar de klantenservice om een klacht in te dienen voor me kapotte contactslot door de anwb monteur, dus de telefoniste zei 'jouw kant van het verhaal klopt niet je zit te liegen tegen ons, jouw slot was kapot daar heeft onze monteur bevindingen gedaan omdat hij heeft gevoelt dat je slot ging kraken, de kraakgeluid komt meestal door corrosie of roest', toen heb ik gezegd dat die monteur 1 grote leugenaar is om af te komen van het verhaal dat hij de sleutel kappot heeft gemaakt, toen zei de telefoniste 'meneer we kunnen eindeloos over discussiëren maar dit heeft geen zin, we kunnen hierbij voor uw niks betekenen', toen zei ik zo van weetje wat dan bel ik Roadguard wel die kunnen mij op z'n minst helpen met het bergen van me auto, toen zeiden ze zo van 'ja dat is aan uw, we hadden dat voor uw kunnen doen, maar uw toon slaat ons niet aan helaas', ik zei 'vindt je het gek, je betaald voor een dienst waar je niet eens FATSOENLIJK wordt geholpen ook niet door een monteur ook niet door telefoniste zoals jij', dus toen werd er ineens opgehangen.
Kortom al met al een raad ik ANWB sterk AF!.
Enkele dagen geleden met een lege accu komen te staan. Hiervoor heb ik de ANWB gebeld welke ondanks het tijdstip (17:15) in 45 minuten op locatie was. Perfect geholpen door de monteur, welke verschillende tests en controles heeft gedaan om vast te stellen of de accu vervangen diende te worden. Helaas moest de accu vervangen worden, dit heeft de ANWB ook volledig verzorgd zodat ik de volgende dag zorgeloos naar mijn werk kon.
Heb vandaag contact opgenomen met de ANWB met een vraag over mijn opstal en inboedel verzekering; heb sinds kort een gedeelte van de garage verbouwd tot een kleine kapsalon ( +/- 12m2) tbv van mij dochter zodat ze daar een eigen zaakje kan gaan opbouwen; vandaag dus bij de ANWB geïnformeerd of ik iets moest aanpassen aan mijn opstal en inboedel verzekering; na enige tijd in de wacht te hebben gestaan kwam de mevrouw die ik gesproken had terug met de mededeling dat mijn verzekering per direct werd stop gezet; ik voldeed niet meer aan de voorwaarden; ik had een bedrijfspand in mijn woonhuis en ANWB verzekerd alleen particulieren; er werd zelfs geen week de tijd gegeven om een nieuwe verzekering af te sluiten; per direct werd hij opgezegd.
vind dit na 38 jaar lid te zijn geweest een zeer kwalijke zaak van de ANWB; dat ze het niet willen verzekeren kan ik nog wel begrijpen maar om dan per direct iemand uit de verzekering te zetten gaat mij veel te ver.
Denk ook niet dat ik de enige ben die iets klein bedrijfsmatig aan zijn huis doet; hoeveel van dit soort kapsalonnetjes zijn er niet; kantoortjes; pedicures noem maar op; wil jullie vragen om al deze mensen te waarschuwen voor dit voorval de mevrouw aan de telefoon van de ANWB wist mij te melden dat bij schade er wordt gekeken of er iets bedrijfsmatig wordt uitgevoerd in een pand; ze zouden dan niet uitkeren;
dus graag het verzoek; waarschuw alle mensen die een opstal of woonhuis verzekering bij de ANWB hebben lopen en er in welke vorm dan ook iets bedrijfsmatig doen.
Inmiddels heb ik uiteraard alle andere verzekeringen die ik bij de ANWB had lopen opgezegd en ook mijn lidmaatschap na 38 jaar beëindigd
Op weg naar mijn werk knapte de ketting kapot.
Na een lange wandeling de ANWB fietspechhulp gebeld en aan mijn werk gegaan.
Monteur erbij gehad en heeft het geprobeerd om te repareren maar heeft er niks van gebakken!
Volgens de man was ook alles versleten en deugde er niks van.!
de volgende dag heb ik een nieuwe schakel gehad en volgens de fietsenmaker was er niks mis met de ketting,ik heb het toen zelf maar gerepareerd.
Zo heb ik er ook al eens een bij gehad om de band te plakken maar kon geen lek vinden terwijl de mogelijkheid er was om een emmer met water erbij te krijgen.
Ook dat heb ik later zelf moeten repareren maar de conclusie is dan ook dat je eigenlijk niks aan deze hulp hebt en dus ga ik opzeggen!
Stond vanmiddag met mijn ouwwetje ford k ineens stil op winkelcentrum maaswijk in spijkenisse.
Probleem was in eerste instantie moeilijk te vinden en maken, maar deze super aardige gemotiveerde monteur gaf niet op, en kreeg mijn autootje toch weer aan de praat waardoor een héél groot probleem voor mij (moest naar zieke kinderen) opgelost was.
Ik weet helaas zijn naam niet dus via deze weg bedankt voor de geweldige hulp!
Fennie hagenbeek
Vandaag 16-01-2020 met pech geraakt in vught met een bedrijfsauto was geen lid van de anwb telefonisch lid geworden kostte wel wat maar toen deze monteur eraan kwam waren de kosten snel vergeten, wat bleek, 1 tuimelaar van mijn kleppen was afgebroken alles had hij losgehaald, wat doet hij vervolgens: hij belt een aantal bedrijven op of die zo,n tuimelaar hebt, allemaal moesten ze nee verkopen, hij belt een sloperij in volkel en waarempel die heeft hem maar is wel zo’n 30 km verderop, wij erheen en het bleek de goede te zijn, wij weer 30km terug en hij zet die tuimelaar er weer in maar dat ging niet zonder slag of stoot hij moest natuurlijk ook afgesteld worden, uiteindelijk zat er ook een gat in de kleppendeksel, wat denk je? ook die heeft ie perfect gedicht, uiteindelijk kon ik de auto starten en hij liep als een zonnetje, ik heb deze monteur vriendelijk bedankt voor zijn perfecte inzet die hij voor ons bedrijf heeft gedaan, met deze monteur heeft de anwb goud in handen, deze monteur heet trouwens KEES uit den bosch komt ie, ik geef hem een andere naam
n.l WERELDMONTEUR die naam verdiend ie echt.Dank voor alles.
Vandaag (Zondag) zeer goed geholpen door de ANWB wegenwacht in Roermond. Zeer vriendelijk, rustig en kundige vakman die onze auto snel weer gerepareerd heeft. Top service!
Vandaag kennis mogen maken met Martijn van de ANWB pechhulp (auto 2874)
Kernwoorden: relaxed, ontspannen, vakkundig, de wil om je te helpen, net dat stapje meer te doen, jaren betalen zonder pech is zuur geld, zo'n ervaring als vandaag doet dat snel vergeten. Martijn bedankt!
Ben tijdens mijn vakantie in Tunesie in het ziekenhuis terecht gekomen met een infectie.Mijn vrouw werd vanuit Nederland drie keer gebeld en gevraagd hoe de situatie met mij was.Ze stelden haar gerust en zeiden ,dat alles geregeld zou worden.Dat is ook gebeurt:ziekenkosten,advies bij goede medicatie en vervoer hotel naar vliegveld(taxi en rolstoel) en van Schiphol met taxi naar huis.Twee weken na thuiskomst heeft ANWB mijn kosten:taxi,telefoonkosten en niet genoten dagen op een zeer soepele wijze afgewerkt.Een dikke tien voor personeel ANWB.
Vanmiddag op weg van werk naar huis begon mijn Twingo plots te stotteren. Het motorstoringslampje ging branden en de auto hield het voor gezien. Met behulp van wat vriendelijke omstanders de auto bij een tankstation neergezet en de wegenwacht gebeld. Het was in de spits dus na een uur wachten arriveerde de medewerker vd wegenwacht. Tot zover het enige minpunt (de wachttijd). In de 20 tot 30 minuten die hier op volgden wist de medewerker het probleem, met enig geduld en speurwerk, vakkundig op te lossen. Met als resultaat dat ik mijn weg heb kunnen vervolgen en zonder verdere problemen thuis gekomen ben. Petje af en mijn complimenten voor de dienstverlening.
J.J. Franssen
Wijk bij Duurstede
De nacht van 3 op 4 februari reed ik met de auto tegen een stoep aan in Assendelft. Band stuk! Een half uur gebeld voor hulp, allsecure, ANWB, renault garage niemand nam op! Na een half uur gelukkig iemand van de ANWB te pakken gekregen. Helaas waren zij nog bezig met een pech geval in Amsterdam. Na een uur was er iemand om ons te helpen (1 uur in de nacht) ik had het koud, was moe en wilde, zoals iedereen met pech, gewoon naar huis! We zijn heel goed geholpen en uiteindelijk veilig thuis gekomen! Niks over te klagen!
Vandaag 6 januari heb ik een super mooie bos bloemen gehad met daarbij een super lief kaartje: onze excuses voor het lange wachten op hulp. In het gesprek zei u al ; "Happy new year" ondanks deze pech avond hopen we dat het jaar verder voorspoedig voor u verloopt. Hoe lief is dit?!?!?! Super blij mee! Mijn dank is groot! Dikke 10 van mij!
Ik kwam stil te staan met een kokende motor. Na anderhalf uur kwam de ANWB ter plaatse. Ik werd geholpen door Jeffrey. Al snel wist hij mij te vertellen wat er aan de hand was. Omdat hij geen onderdelen bij zich had hiervoor is hij met mij naar de garage gereden en heeft hij mij netjes thuis gebracht. Ontzettend tevreden met deze service.
Jaren lang lid geweest van de ANWB
Ooit op Corsica na 25 jaar lidmaatschap geen vervangend vervoer gekregen en van het kastje naar de muur gestuurd.
2 weken in een caravan 20 km van het dichts bijzijnde dorp zonder auto!
We mochten door alle problemen op hun kosten uit eten . dus. hoe dan?
Lidmaatschap bij thuiskomst direct opgezegd want toen ik probeerde bij hun een vergoeding te krijgen omdat ze geen vervoer voor ons hadden geregeld was het dossier ineens weg!
Nu heeft mijn dochter langs de weg een klein probleem gehad moest ze wel direct ff lid worden , alles via pa geregeld inclusief de betaling! Alles loopt via mijn e-mail enz.
Maar opzeggen kan pa niet!
Echt geen woorden voor deze organizatie
Flessentrekkers alles om leden vast te houden!
Ze hebben zelf al verstand van het weer!
Mijn advies! Zorg dat je auto in orde is en word vooral geen lid van deze uitzuigers!
Maar ze zullen vanzelf op de fles gaan als iedereen elektrisch rijd.
Had lekke band gestrand kon geen kant op 3 uur voor autonieuw voorwerk vrijezone anwb kon mij iet helpen pas de volgende dag 10 uur en dan nog vragen of ik lid wil worden no way
Deze avond door WWbestelbus van de weg gedrukt op Harpelerweg in Vlagtwedde. Zette ook nog even lekker groot licht op vlak voor hij bij ons in de buurt kwam. ASO
Voordat ik op vakantie ging naar midden en zuid-Amerika heb ik een reisverzekering afgesloten. In Panama kreeg ik ineens erge last van mijn rechter onder kies. Er bleek een heel groot gat in te zitten. Het was een helse pijn, dus moest ik wel naar aan tandarts. Die heeft het gat voor 90 dollar gevuld. Dit bedrag heb ik omgerekend binnen 2 dagen netjes op mijn rekening gestort gekregen. Prima service van de ANWB reisverzekering dus.
Gister voor het eerst als nieuwe klant gebruik moeten maken van de anwb nadat ik een lekke band had gereden.
Schade melden via de app werkt prima, duurde 2uur voordat er een geel busje voor kwam rijden. Geen probleem, want hulp was onderweg op 2e kerstdag!
Helaas, aangezien ik geen reserveband had en de schade aan de band te groot was om te repareren werd mij advies gegeven de auto te laten staan en de volgende dag naar de kwikfit 25m verderop te gaan.
Tot nu toe nog niks negatiefs te melden betreft de service!
Vandaag naar de kwikfit gegaan, banden waren niet op voorraad en zou tot de 31e duren voor deze binnen zouden zijn.
Toen maar de dealer gecontact of zij iets voor me konden betekenen. Auto moest dan wel bij de dealer komen. Dus weer terug naar de anwb gebeld om te kijken of ze mij konden assisteren met repatriëring/berging richting de garage.
"u staat toch bij de kwikfit?" was het antwoord, "helaas kunnen wij niets voor u betekenen"
(*geluid van een ambulance, verbinding verbroken))
Dat was het. Nog geen succes, fijne dagen of wat dan ook. Dat de medewerker een kutkerst heeft gehad en er tegenop zag om te werken is niet mijn probleem. Ik betaal uiteindelijk om geholpen te worden of advies te krijgen. Meedenken wordt niet gestimuleerd bij de anwb blijkbaar.
Vooraf wordt er bij het telefoon gesprek aangegeven dat het gesprek "opgenomen kan worden, ten behoeve van trainings doeleinden."
Misschien maar eens beginnen bij die kwal die ik gesproken heb!
Ondertussen in samenwerking met dealer/heuts en ander autobedrijf geregeld dat ik nieuwe bandjes eronder heb, en service kreeg die mijn wensen overtroffen.
Anwb, dank voor de "service en klantvriendelijkheid", fijne dagen en al het beste voor 2020, hopelijk niet teveel werk voor jullie, aangezien (sommige) van jullie medewerkers er niet al teveel zin in hebben.
Eens kijken hoe lang ik dat abonnement door laat lopen, want dat geld kan ik ook voor iets anders gebruiken.
Een gouden pas, jawel 23 jaar lid! en nu stond ik 1x met een niet startende auto een half uur over de grens bij een hotel, klaar om te vertrekken, met een lege accu #%$* 😠 (achteraf bleek het parkeerlicht de avond ervoor per ongeluk aan gezet te zijn). Uiteraard de Anwb gebeld voor assistentie maar omdat ik geen verzekering voor buitenland had konden ze me niet verder helpen, niet eens de moeite nemen voor een locale mobiliteits services! Ik moest het maar in het hotel regelen.whtf
Gelukkig schoot me te binnen dat ik een pas van de VW mobiliteit servicedienst had en stond de service dienst binnen een halfuur bij m’n auto .toppie VW
Anwb, wat een flut service, ik ga m’n bijna kwart eeuw oude lidmaatschap opzeggen want zo ga je niet met je klanten om.
Ik begrijp niet waarom er zo’n lage gemiddelde score staat voor de dienstverlening van de ANWB. Wij hebben de afgelopen tientallen jaren behoorlijk wat keren gebruik gemaakt van de dienstverlening en deze was steeds uitstekend, wat mij betreft een 9+. Wellicht is het zo dat vooral de mopperaars zich op deze website melden, misschien een oproep aan mensen die tevreden zijn om ook eens een bericht te plaatsen.