PostNL reviews

Robbert
16-11-2022

3 weken geleden een bestelling geplaatst bij een webwinkel. Dit pakket kwam niet binnen en PostNL verwees me terug naar de leverancier. Deze kwam er na onderzoek achter dat PostNL het pakket was kwijtgeraakt. De leverancier besloot de bestelde items kosteloos opnieuw te verzenden. Helaas kreeg PostNL het wederom voor elkaar om een simpel brievenbus pakket weer kwijt te raken. Ik heb sterk het idee dat er medewerkers zijn die items gewoon uit het sorteerproces halen en er zelf zonder te betalen mee vandoor gaan. Ik heb er echt geen andere verklaring voor. Een hoop geld uitgegeven en ik betwijfel of de leverancier weer de moeite gaat nemen om nieuwe producten op te sturen. Wat een waardeloze firma dat PostNL. Ik snap niet waarom leveranciers met dit bedrijf in zee gaan.

Astrid
05-11-2022

Syed.Hij is een lieve en betrouwbare bezorger. Als hij ons ziet, uit mijn ervaring roept hij mij gelijk van Freddy vrouw. Want mijn man heet natuurlijke zo. Vind ik lief van hem en aardig

Eszardt
03-11-2022

Post NL moet twee boeken leveren

Post NL moet twee boeken leveren, ik krijg do 3 nov 22 een bericht dat het in mijn brievenbus ligt. De hele dag wel drie keer gekeken, maar niets ontvangen. Dit is niet de eerste keer aantal maanden geleden lego ter waarde van 90 ,- ook niet geleverd. De service die ze leveren is helemaal niets, ze doen echt niets. Beter zou zijn als je in je stad het distributiecentrum van post NL kan bereiken en probeer dan de dienstdoende bode jouw moment te vinden en daar verhaal halen. Het is 16,45u en weer naar de brievenbus maar weer niets geleverd. Inmiddels ook de brieven niet die geleverd dienen te worden.

Datum van ervaring: 03 november 2022

02-11-2022

Gisteren zou er weer een pakket bezorgd zijn door POST.NL.

NIET dus,de "bezorger" dumpt de pakketten gewoon in de hal van de flat waar ik woon,iedereen kan er bij ,dus e.e.a. "verdwijnt.

POST.NL weet er van maar vindt dit prima.

HC
27-10-2022

Mijn pakket werd na 2 maanden geleverd en was beschadigd. Wat binnen 10 dagen geleverd had moeten worden, Terwijl ik een verzekering had, kreeg ik een mail dat ik het pakket onzorgvuldig verpakt had, ik voelde me niet gehoord, mijn klacht werd niet serieus genomen, en het heeft me uiteindelijk veel geld gekost en stress.

En de extra verzekering die ik betaalde, was totaal weggegooid geld.

Linda
22-10-2022

Belangrijke documenten verstuurd met Spoedservice (bezorgen voor 12 uur volgende ochtend). Medewerkers bij postpunt wisten niet wat het was en ik heb ze alles moeten uitleggen. Volgende dag was het niet aangekomen. Dus gebeld, ipv alsnog iemand sturen zetten ze het op onderzoek. Omdat het dringend was, niet voor niks spoedservice ingeschakeld, heb ik zelf de documenten bezorgd. Terwijl je verzekerd bent voor 500 euro krijg je alleen de betaalde kosten van het verzenden met spoedpost terug. Niet mijn benzinekosten etcetera. Echt schandalig.

21-10-2022

Waardeloos bedrijf

Nee bederfelijke goederen worden zelfde dag bezorgd nou niet dus

Gooi het maar op afhaal punt 20uumr later

En ook denk ik dat personeel klanten service

Geselecteerd word op dom heid niet luisteren en vooral geen oplossing bieden

Opdoeken flut zaak postnl noooooooit meer

P.
20-10-2022

Voor de zoveelste keer : ik was thuis, niemand gezien, er is niet aangebeld, krijg ik doodleuk een mailtje dat mijn pakket niet bezorgd kon worden omdat ik niet thuis was. Resultaat: moet 10km verder in centrum pakket ophalen, kost me een uur plus parkeerkosten.

Klacht ingediend bij PostNL. Net zo waardeloos. Het enige wat ze kunnen zeggen is: we zullen de klacht doorgeven aan de manager van de bezorger. Op mijn vraag waarom ze geen 2e keer bezorgen: mag niet vanwege hogerhand want kost te veel. Op geen enkele andere manier werd er iets met mijn klacht gedaan, terwijl ze gewoon hun contractuele verplichting niet nakomen, en mij opzadelen met hun probleem plus extra kosten en tijd. Om nog maar te zwijgen dat ik het pakketje niet op tijd heb.

Waardeloze houding.

Spoeks
18-10-2022

In mijn studentenwoning was ik zogenaamd nooit thuis. Leuke was dan. ik had daar een afhaalpunt op 5 minuten lopen , maar daar brengen ze het natuurlijk niet heen. nee ik moest voor mijn pakketjes naar 3 verschillende afhaalpunten, alle 3 de andere kant op. Slechts 1 was met 5km enigsinds in de buurt. Ik was dus gewoon 3 uur kwijt om de pakketjes op te halen.

Dit is 5x gebeurd, waarna ik nergens meer bestelde als ze geen andere bezorger aanboden.

Vervolgens naar de andere kant van nederland verhuisd waar ik in een appartement woon. Ik gaf postnl weer een kans, want in een andere regio kan het zomaar anders zijn.

Ze lijken te weigeren in de flat te willen bezorgen. hele dag thuis, maar toch weten ze te missen en moet ik naar een afhaalpunt. Mooi ruk met een rugblessure. Ook elke keer weer. Met andere bezorgdiensten heb ik dit probleem NOOIT.

Suri
17-10-2022

Mijn ervaring is zeer slecht met post.nl Ik begrijp niet waarom meeste webwinkels maakt gebruik met dit bedrijf. Pakketjes komt nooit bij ons thuis. Ze sturen een email wij komen tussen die en die tijd en halve weg sturen ze weer een email bezorging mislukt u was er niet wij brengen naar afhaalpunt terwijl ik hele dag thuis was. Compleet troep dienst.

Gafts
16-10-2022

Ze gaven mij aan dat het pakketje bezorgd zou worden 5 dagen geleden (pakketbezorger is onderweg) tot op heden is deze persoon niet langsgekomen. Nu is mijn vraag het volgende, is deze desbetreffende persoon door jullie met de fiets via Bangladesh gekomen dat het 5 dagen duurt of komt het door jullie wanbeleid?

15-10-2022

Waarom een app installeren als ze die niet bijwerken. Hele middag zitten wachten op een pakketje en dan ver na bezorgtijd zien dat de bezorging helaas de volgende dag geleverd gaat worden. Hoop dat ik nu niet weer voor niets zit te wachten. Cursus Nederlands voor bezorgers zal te duur zijn want als ik een briefje op de deur plak met " niet bezorgen bij huisnummer . wordt het juist daar afgegeven terwijl de andete buren hiervoor thuis waren gebleven

De app dus weer verwijderd

Stefan
14-10-2022

Bezorger in mijn regio is altijd heel vriendelijk. Via postNL ben ik letterlijk nog nooit iets kwijtgeraakt, en ik kan erop rekenen dat ik mijn pakket altijd rond dezelfde tijd ontvang. Ik weet niet waar ik reviews voor een specifieke bezorger achter kan laten maar dat zou zeker 5 sterren zijn.

Robin
12-10-2022

Ik denk zonder twijfel dat postNL het meest slechte bedrijf is dat er bestaat. Maarja wat wil je dan? Alle bezorgers zijn zzpers, ze hebben geen eigen bezorgers in dienst. Dus ookal geef je ze een slechte review of klacht dan gaat meneer wel bij DHL of CoolBlue werken als bezorger waar ze het minder druk hebben en beter betaald krijgen. Ik zou dat ook doen.

Ik heb het hier niet eens over bezorgers maar het lokale volk dat in het sorteercentrum staat. HOE kan een pakketje dat door de brievenbus past 24 uur lang in het SORTEERCENTRUM liggen? Snappen die lui hoe sorteren werkt? Er bestaat baby speelgoed waarbij je het blokje in het vierkantje moet stoppen en het balletje in de cirkel. Misschien dit neerleggen bij hun sollicitatie, dan komt het misschien nog goed in de toekomst.

JF
11-10-2022

Wat een amateuristisch gedoe bij PostNL! Pakketjes raken zoek, hebben meer dan 2 weken vertraging en niemand die verantwoordelijkheid neemt.

Door de organisatie van PostNL is mijn webshop klanten verloren.

Ik stap over naar een andere leverancier!

Ingrid
11-10-2022

Bezorger Abdalrohman van Depot Rotterdam heeft een nieuwe fiets netjes op tijd bezorgd en heeft zelfs de trappers voor mij gemonteerd en het stuur vast gezet. Topservice! Ik werd per sms met track and trace netjes op de hoogte gehouden wanneer de fiets zou arriveren. Ik ben tevreden!

Joost
08-10-2022

Bezorging van het pakket wordt meerdere malen uitgesteld, dit pakket is dringend nodig en ze doen geen enkele moeite om je ook maar iets te helpen. Dit was de laatste keer dat ik iets via PostNL doe.

Janneke
05-10-2022

Eerst een track en trace dat bezorgen tussen 12:00 en 14:00 is,Dan is er vertaging en kan het tot 22:00 worden bezorgd,dan dat bezorgen niet lukte.?Ik was de hele dag thuis en dat ik morgen pakket kan afhalen bij service punt.En zo gaat het iedere keer bij post.nl.Beseffen ze niet dat mensen voor niks thuisblijven en je zo niet omgaat met klanten?Ik heb nooit gedoe met andere koeriersdiensten.Erg slecht van post .nl!Doe er eens ieta aan!

Ine
04-10-2022

Pakketjes worden met grote regelmaat niet aangebonden, ondanks dat je thuis bent. Geen bericht achtergelaten. Retour gezonden naar afzender. Medewerkers vertelt dan dat je eerder asn de bel moet trekken.

Indien je wel optijd aan de bel trekt moet jezelf het probleem oplossen.

Ze durven zelfs voir te stellen aangetekende te katen verzenden. Ook nu moet je het dus zelf hun probleem proberen te tackelen.

Nooit wordt het teruggekoppeld

Rezie
01-10-2022

Laatste tijd slechte ervaring

Gewoon thuis maar niemand gezien. Krijg je melding we hebben u gemist. Kun je bij een postnl punt ophalen. Lekker makkelijk om daar in 1x alle pakketjes achter te laten.

Ik moet ondanks verzendkosten ook mn pakket in een stad 10 km verderop ophalen

Schandalig