PostNL reviews

Claudia
17-01-2020

Pakket komt niet aan.

Pakket verstuurt via PostNL punt bij Coop. Pakket is nu al 7 dagen onderweg. De track&trace blijft op sorteercentrum staan. En bezorgtijd wordt dagelijks verschoven, maar pakket verlaat sorteercentrum niet. Is vermoedelijk foetsie. Klantenservice wilde pas na 5 keer contact opnemen een onderzoek starten. Wacht nog op uitslag en track&trace blijft zeggen dat pakket gesorteerd is. Waardeloos.

Mustafa
15-01-2020

Pakket terug naar China

Zonder te overleggen of te laten weten hebben ze mijn pakket terug naar China gestuurd omdat ik een week op vakantie was. Als je 7 dagen je pakket niet ophaalt dan sturen ze het gewoon terug en ze wilden mij op geen enkele manier helpen. Echt idioten.

Coen
14-01-2020

Post nl gooit postpakketten naast volle brievenbus

Post nl neemt niet de moeite om onze poststukken die niet in de brievenbus passen gewoon naast de bus op de grond.

Iedere voorbijganger kan ze zo meenemen.

Ons huis staar iets van de openbare weg af, de heren dames van post nl nemen niet de moeite om naar ons huis te komen terwijl andere bedrijven pakketjes gewoon even aan de deur bezorgen.

Vandaag 13 jan 2020 voor de 2e keer deze week eea van de grond gehaald.

Skechte zaak.!

Hassan
13-01-2020

Diefstal

Ik vraag me af waar de post wordt gesorteerd. Continu worden er een sleutelhanger gestolen met geen waarde. Heb al meerdere meldingen gedaan maar nog steeds blijft het zo. Je betaald je blauw aan frankeerkosten dan verwacht je toch wel dat je post op een normale manier wordt bezorgd. Staat zelfs op de envelop dat de envelop een sleutelhanger bevat met geen waarde.

Rudie
10-01-2020

AMATEURS

Brief 9dgn geleden met Track&Trace verstuurd naar Zwitserland, niet aangekomen, code ingevuld maar geen respons. Uiteindelijk telefonistes gesproken die niets voor me kunnen betekenen. Je loopt tegen een muur op. Nooit meer deze prutsers iets laten bezorgen.want dat kunnen ze niet.

Maria
10-01-2020

Zending verloren gegaan

Sinds 18 december krijg ik twee keer per week een melding dat mijn pakje geleverd gaat worden!

Maar niets dus.Het ergste is dat bij navraag door de afzender,de verbinding verbroken werd door de medewerkster van post.nl omdat het haar waarschijnlijk beter uit kwam dan effectief behulpzaam te zijn.

Dikke onvoldoende voor zoveel onkunde!

Santa
08-01-2020

In begin en later niet bezorgen, allein tijd veranderen naar morgen

I wacht mij bezorging 3h lang.

Chafeaur heb niet gebeld en was ook niet in onze straat aanwezig.ik ben thuis hele avond

Maar bezorgtijd en zijn verandert, klanten service gebelt, kun niet helpen!

Ik heb gevraagt met chafeaur contact opnemen en opniew naar mij Adres stuuren, maar Niks gebeurd.

Oplichters!

Scoopie
08-01-2020

Niet aan bezorg afspraken houden, dienstverlening ho maar!

1. Via track en trace worden bezorg momenten op afgesproken dag ineens verzet naar morgen.

2. Pakketjes uit Buitenland worden enkele dagen langer vastgehouden, maar staan wel in de app vermeld dat ze op de dag bezorgd worden.

3. Bij klachten geeft men niet thuis, want de zogenaamde barcode is niet traceerbaar. Echter staat deze wel gewoon vermeld in de app.

4. Strafporto vragen op ontvangen, maar ongewenste reclamebrief.

5. Na storing bij aanmaken verzendbewijs, claim voor pakketzegel ingediend, nooit meer iets op gehoord en zeker geen geld terug.

Een enorm waardeloos bedrijf, waar van goede dienstverlening geen sprake is!

Wij versturen zelf ook veel pakketten, maar maken daarvoor gebruik van DHL. Beter te volgen, betrouwbaarder, goede klachtafhandeling incl. evt compensatie.

Klaas

Pakket Is foetsie PostNL kan niks oplossen

Alles staat geregistreerd via de scan maar ze weten niet wat er gebeurt en als je vragen hoe zit het weten ze ook niet en ik kan zien via de app dat hij niet op Sorteercentrum is geweest. Je bel de Call center Ja hij wordt verstuurd en hij is onder weg. Ze staan gewoon te liegen en dat vind ik het ergste verhaal.

Dirk
02-01-2020

APP POSTNL WAARDELOOS!

Ik krijg iedere maand een check uit het buitenland, een stukje pensioen, volgens de app zou hij de 24-12 worden bezorgd toen de 27-12 en nu hij staat hij als zijnde bezorgd in de app,

Heb ook nog geen kerstkaart uit het buitenland gehad die moeten ook nog worden bezorgd dit jaar.

De app is waardeloos er klopt niets van en dat krijg je als de bezorgers de post mogen opsparen.

En maar verhogen en klagen.

Marijn
31-12-2019

Voor de zoveelste keer geen goede indicatie van Track and Trace

Helaas kunnen we net om ze heen.en dat weten ze. helaas altijd is de Track and Trace niet correct. Vandaag was ik een half uur eerder thuis zodat ik wat spelling had, helaas onderweg naar huis een email dat het pakket niet bezorg kon worden. Rot PostNL

Ben
31-12-2019

Waar blijven onze verzonden kerstkaarten

Wij hebben 2 weken geleden 40 kerstkaarten verzonden. Een flink aantal is nog niet aan gekomen. Schandalig! Waar blijven al deze kaarten? Na kerst bezorgen heeft geen zin. Inmiddels is er geen alternatief meer. Handig gedaan Post.nl vandaar de dikke onvoldoende. Maar overwegen om volgend jaar digitaal prettige kerstdagen te wensen. Op deze manier verdwijnt ook deze traditie in deze koude en kille wereld. Gefeliciteerd Post.nl

Ashley
28-12-2019

Altijd te laat!

Oké, het pakketje komt uiteindelijk wel aan. Maar dus altijd te laat. Ze zeggen rond een tijdstip te komen maar komen altijd later. Ontzettend vervelend want je kan dan gewoon geen kant op. DHL daarentegen doet dit veel beter, als de chauffeur daadwerkelijk onderweg is krijg je een accurate tijdsindicatie.

Fem
27-12-2019

Waardeloos!

Luisteren niet, willen en kunnen niets, behandelen geen klachten. Gooien je uit chats, zoeken geen oplossingen, denken alles te zijn bij de klachten. Ze weigeren mijn klacht! Daardoor komt er een volgende klachten en ook daar doen ze niets mee.

Sandra
26-12-2019

Post dat week onderweg is- schandalig

Heb genoeg post verzonden deze maand en meesten komen pas week later aan of langer.

Betaal ik bewust gewone postzegel vanplaats kerstzegels omdat die normaal langer duurt. Maar gewone postzegel gaat blijkbaar niet voor kerstzegels. Begrijp maand december wat drukker. Oke dagje later aankomen begrijpelijk. Maar 1 week kan echt niet of langer. Zelfs pakketdienst is sneller dan de post. Heb eerder idee dat ze maar 1 of 2x in week post lopen. Zie hier amper iemand door de straten. Waardeloos is dit. En willen jullie tarieven weer omhoog schroeven terwijl post steeds slechter verloopt. Dat verdienen jullie niet om omhoog te gooien met zo'n trage bezorging. Mag wel helft goedkoper als zo gaat.

Imo
24-12-2019

PostNL . jullie zijn echt SCHAN-DA-LIG slecht!

PostNL . jullie zijn echt SCHAN-DA-LIG slecht!

Onze appartementen liggen nogal in een uithoek en we zijn de laatste woningen in de route van onze kansloze bezorger.

Wat dit betekent is dat de bezorger gewoon vaak helemaal niet langskomt en de pakketten gewoon bij de supermarkt in een andere wijk afpleurt zonder briefje in onze brievenbus. Je mag dus zelf op onderzoek uit waar je pakket is gebleven. Dit gebeurt maandelijks, soms wekelijks en PostNL kan niets doen natuurlijk. Je kunt bellen, mailen, chatten tot je een ons weegt, maar ook daar zitten alleen maar mensen die als doel hebben jou NIET te helpen.

Een belletje naar de betreffende HUB, nee hoor. niet mogelijk. Een belletje naar de aso-koerier die gewoon niet langskomt, nee hoor, doen we niet. Gewoon lekker negeren die klant. Gaat prima zo.

Complimenten jongens, PostNL, Post Niet Leverbaar.

PAUPERS!

Styna
22-12-2019

Brutale pakketbezorger

Pakketbezorger was brutaal en onvriendelijk, jongeman wilde mijn pakketje niet geven toen hij mij niet thuis aantrof. Zag hem lopen en gaf het niet-thuis-kaartje aan hem en vroeg vriendelijk of er een pakketje voor mij was. jongeman keek mij koel aan en begon onvriendelijk te praten dat niemand de deur opendeed. Kwam net thuis, kon daar niks aan doen, moet ook werken. Maar dat deed hem niks, zo ging het heen en weer. Wilde weglopen toen hij opeens toch mijn pakketje gaf. Deze jongeman hielp ik in het verleden door pakketjes aan mijn buren te geven wanneer ze niet thuis waren en als stank voor dank krijg ik zo'n nare behandeling van hem. Totaal geen respect alleen maar negativiteit jegens klant. Wat zijn excuus ook was, ik ben niet zijn persoonlijke boksbal omdat zijn denken fout zit. klacht doorgegeven aan postnl maar die wuiven het weg als bezorger had een slechte dag zonder met hem te praten. verder geen feedback meer van postnl gekregen, waren dus niet serieus met de klachtenafhandeling.

Ikke
20-12-2019

Waardeloze levering

Omdat leenbakker helemaal niks op voorraad heeft eetkamerstoelen maar online moeten bestellen. Zouden vrijdag afgeleverd worden tussen 13.30 en 15.30 maar uiteraard niemand. Nu 20.30 nog steeds niks en de klantenservice blijft zeggen dat de bezorger er zo is en te laat vertrokken is. Post.nl is zo drama met leveringen. Het personeel doet altijd net alsof je blij mag zijn dat ze komen.

Kassova
19-12-2019

Goede bezorger

Gelukkig gaat het bij ons altijd goed. Tja met kerst moet je soms langer wachten maar tot nu en dat al 10 jaar lang geen klachten. Lieve en behulpzame bezorgers.

16-12-2019

Gaat vaak mis

Regelmatig wordt post verkeerd bezorgd of op een totaal andere tijd dan t+t zelf aangeeft.

Vandaag weer; pakket zou tussen 14 en 16 u30 komen, ik neem 's middags vrij zijn ze doodleuk al geweest. Waarom dan een bezorgtijd aangeven als dat niet klopt? Bijzonder irritant