PostNL reviews

Nienke
14-06-2023

Ik heb een pakketje besteld (ongeveer 3 weken terug). Hij kwam aan bij het post.nl (maandag) hij zou ook nog die maandag binnen gekomen (ik had er geld voor betaalt zodat hij die dag nog zou komen.) en hij kwam niet en toen zou die dinsdag komen is die ook niet gekomen en toen zou die vandaag komen en is het pakketje er al weer niet en staat in de app “de bezorging is geweigerd door u het pakket gaat retour naar de afzender.” en toen werd ik zeer boos en geïrriteerd er is geen 1 bezorger aan de deur geweest! en nu zal ik wel weer 3 weken moeten wachten.

Dus post.nl is het slechtste bezorging systeem ooit!

Annie
14-06-2023

Ongelooflijk wat een drama PostNL chauffeur staat op de hoek nog geen 75 meter van ons af en belt mij om te zeggen dat de automatische grondpaal in de weg niet naar beneden gaat onzin gaat gewoon naar beneden en je kan doorrijden even later weer telefonisch gesprek ja gaat mijn niet lukken hoor te moeilijk allemaal .doet doet en ik zeg doet en geen levering Ps bood nog aan om hem te helpen en er geen te lopen .ook nog naar hem geappt gelezen ook! Maar nee hoor maak maar nieuwe afspraak .morgen ja morgen krijgen we weer de sterren van PostNL in d e straat die niet verder komt .ze zien alle leveranciers het zelfde doen behalve PostNL .bekaf wordt je ervan dat heet post in Nederland walgelijk

14-06-2023

Al 3 dagen word mijn pakket voor levering verschoven.Vragen ze ook nog voor een positieve recensie pffff.Bedrijf moeten ze opdoeken of iemand daar neer zetten,die het werk wel aankan.

Naomi
13-06-2023

En opnieuw mijn pakket bezorgd bij een postNL punt, de bezorgers van PostNL zijn allemaal prutsers. Bedrijven moeten stoppen met PostNL gebruiken. Gaat keer op keer verkeerd.

Silvia
12-06-2023

Ze kloppen niet eens bij de deur en ze zetten op de app dat niemand thuis was. Niet de eerste keer dat dit gebeurd!

Ik ben klaar met PostNL, jullie zijn betaald om de pakketjes te bezorgen! Doe dan

12-06-2023

Vandaag voor de zoveelste keer bericht gehad dat ik niet thuis was, en dat mijn pakket bij een bezorgpunt afgeleverd word.

Wat.niet thuis.speciaal voor het pakket zit ik thuis te wachten.

Als dit 1x gebeurd, kan, geen probleem, maar dit is al de zoveelste keer.

Bedankt postnl.

11-06-2023

Bij post.nl is een brievenbuspakje aangekomen in de eerste week van mei.

Bezorgd op 10 juni!

Dat is een maand te laat.

Verschrikkelijk wat een slechte organisatie

Inge
09-06-2023

Maandag een pakket besteld dat dinsdag (voor een verjaardag!) geleverd zou worden.

Tot vanmorgen geen enkele info vanuit PostNL. Pakket was gewoon bij hen afgegeven en daarna géén info, alleen standaard melding over vertraging (niet aangeleverd (…!) of vertraging bij leveren).

Vanmorgen zag ik toevallig, via de link van verzender, dat het vandaag eindelijk geleverd zou worden.

Geen enkele bericht van PostNL

Ik wil de tijd van levering veranderen, dit blijkt alleen te kunnen door het downloaden van de app!

Wàt een wáárdeloze “service”!

Hoe kan dit bedrijf bestaan! Er is niets meer over van een bedrijf dat ooit de trotse en betrouwbare Nederlandse postbezorging was!

DHL, DPD betalen en behandelen de werknemers blijkbaar beter; door hen wordt alles altijd keurig de volgende dag bezorgd!

Ben benieuwd òf en wanneer in het kado (voor een 7-jarig kind!) eindelijk mag ontvangen!

Waardeloos!

Diana
08-06-2023

Sinds onze vaste bezorger na jaren niet meer werkzaam is via postnl is het sinds januari 1 groot drama geworden.

Pakketjes worden nier bezorgt, uitgesteld dag na dag. 2 ophaalpunten op loop afstand.nee joh breng m lekker naar her centrum waar je met ov heen moet.ff serieus postnl doe hier iets aan. Wachttijden aan de bel of chat zijn ook niet te doen

Memo
08-06-2023

Waardeloos bedrijf altijd al ellende mee gehad. Contact opnemen waardelozer.

07-06-2023

Brievenbus pakket volgens de T&T code bezorgd maar niets is minder waar. Van dit ooit eens zo per degelijk 100% Nederlands bedrijf is niets meer over, 4de keer in 5 weken tijd, waarvan er 3 keer daags erna werd afgeleverd en 1 keer zelfs helemaal niets meer over gehoord. Verschrikkelijk bedrijf, 50 minuten in de wacht is niets vd klantenservice, normaalste zaak vd wereld, wat ook gebeurd is dat je na 30 minuten in de wacht te hebben gestaan de verbinding word verbroken, kan je opnieuw beginnen

Vincent
06-06-2023

Waardeloos klote bedrijf ,na ruim uur in de wacht maar opgehangen. Triest dat er zo slecht met klanten worden omgegaan. Pakket nu al ruim week kwijt en niemand die ik kan spreken.

Steve
05-06-2023

Bol.com via PostNL. Pakket besteld 31/05 die ten laatste dag nadien geleverd zou worden via PostNL. Gelieve thuis te blijven omwille van de grootte van het pakketje. Op donderdag(volgende dag bevestiging levering tussen 13u30 en 17u30) werd de levering uitgesteld naar vrijdag.

Welja na 2 dagen geleverd is ook nog ok. Bevestiging vrijdag levering tussen 13u30 en 17u30. Opnieuw uitgesteld naar zaterdag. Op zaterdag al snel uitgesteld naar maandag tussen 11u45 en 15u45. Om 16u ah tis druk we proberen vandaag nog voor 22u te komen. Om 19u, jammer het is ons niet gelukt en we weten nog niet wanneer wel!?

Meerdere keren contact met zowel bol als PostNL maar die wimpelen je(wel vriendelijk) af.

Sorry maar dit is niet normaal. Dit wil zeggen dat ons pakketje al meerdere keren rond is gevlogen in en uit de bestelwagen…

Mirella
03-06-2023

Ik verwachtte 2 pakketjes op een woensdag avond, geen levering ivm vertraging. Donderdags hetzelfde. Vrijdags ook geen pakketjes. Zaterdag komen ze langs tussen 19.00 en 21.30 uur en je raadt het al geen pakketjes ontvangen! waar blijven mijn pakketjes? telefonisch bijna een uur in de wachtrij wordt er gewoon opgehangen aan mijn oor. Wat een tering bedrijf is dit zeg!

Gerdie
01-06-2023

Voor de derde maal gaat het fout met een tijdschrift boek. Vandaag een lege envelop ontvangen zonder duur boek. Erop zit de barcode waarop je kunt zien dat het pakket 854 gram woog. Vervolgens bij mij in de bus een lege envelop. 52 minuten in de wacht bij klantenservice , belachelijk , en toen was het 17.00 en werd de lijn verbroken . Dus post.nl wel 4,85 innen voor verzenden en vervolgens niets leveren en ook geen klacht aannemen. Ja, zo wordt je wel rijk. Dus alle mensen…. stap over naar een andere verzender. En stop met post.nl

Tanja
31-05-2023

Postzegelcode online besteld en betaald. Wel het geld van de rekening maar geen codes ontvangen. Bij de klantenservice krijg je standaard een robot assistent. Tien maal moeten invullen wat de reden van bellen was. Iedere keer halverwege een error melding. Toen ik uiteindelijk een medewerker aan de lijn zou krijg kreeg ik wederom een foutmelding.

Inmiddels in het bezit van een telefoonnummer via de chat app en nu alweer een uur in de wacht. Waardeloos.

Lambert
27-05-2023

Waardeloos bedrijf heb nu 2 keer zitten wachten op het pakket ook nu zonder resultaat elke keer op laatst wijzigen ze een andere afleverdatum en heb je zitten wachten voor nop op je pakket

Nu hoop ik dat ik dit dinsdag krijg.

26-05-2023

Voor de zoveelste keer ,een bestelling ( nr 1)bij bol.com geplaatst welke door dat geweldige postnl bezorgd zou worden ,maar nee hoor ,,45 minuten in de wacht bij de klantenservice gestaan ,wordt gewoon de verbinding verbroken .

(bestellingen 2) goed nieuws ,uw bestelling is verzonden!

Vanuit postnl : sorry we hebben het bezorgmoment niet gehaald ….

Bestelling 1 is kwijt geraakt bij de bezorgers ,en bestelling 2 is het volgende bezorg moment niet bekend …….

Wat een kut bedrijf!

Cijfer 1 kan helaas niet lager!

Ojm
24-05-2023

Krijg net bericht dat pakket afleveren niet gelukt is. we zitten thuis op de bank notabene te wachten op de bezorger!

Postnl zorg er eens voor dat de bezorgers daadwerkelijk aan de deur komen ipv dat ze naar huis gaan en wij morgen het pakket bij een afhaalpunt moeten gaan ophalen.

We gaan voortaan eerst kijken met welke dienst de winkels zaken doen, Dhl levert namelijk altijd aan de deur!

Fred
24-05-2023

Lager dan 1 konden we niet aanklikken, anders had het een grote nul geweest. Wij sturen een pakket met relatiegeschenken naar ons account met nieuw adres. Pakket kon niet worden afgeleverd. Op internet konden we wel heen en weer geschuif zien naar afleveradres en terug naar depot. Tot aan 5 weken toen. Klantenservice gebeld, ellenlang gewacht. Eindelijk na 6 weken bericht "uw pakket is gevonden". Onze klant gebeld dat wij het binnen 1 week in ons bezit zouden krijgen (. Sneller kon niet aldus post.nl. Dag later nieuw bericht "uw pakket bevat verboden middelen, aanstekers. Het pakket is vernietigd en uw heeft geen recht op vergoeding. Hoe kan zoiets, geen persoonlijk contact, telefoonnummers waren bekend. Ongelooflijke puinhoop daarzo en zeer irritant met dagelijkse verschuivingen en onduidelijkheden. Wat een .**&****bedrijf.