PostNL reviews

19-05-2021

Hopeloze service

Het pakket waarvoor een persoonlijke handtekening nodig was, werd op een ander adres afgeleverd. Ik was thuis. Op de Track & trace-website stond dat het pakket was afgeleverd. Waar moet je haar dan zoeken? Ik vroeg mijn buren en ook niets. Aan het eind van de dag bracht een aardige dame die niet mijn buurman is een pakketje voor me. Post NL heeft kansloze arbeiders in dienst die pakjes achterlaten waar ze maar willen. Geen enkele aansprakelijkheid. Het verdient niet eens een ster!

17-05-2021

Uiteindelijk

Ik wil mijn verzendbarcode erbij pakken, maar de app zegt me dat ik nog met een betaling bezig was. dus maak ik de betaling af. dan blijkt dat ik dubbel betaald heb. Na heel lang op de website krijg je eindelijk een persoon aan de chat die je vertelt dat het niet gebruikte label over 5 dagen afloopt. Pas dan kun je restitutie aanvragen en krijg je het bedrag binnen 2 weken terug. TWEE WEKEN. dat is nou onze postservice. privatisering is nooit een goed idee.

17-05-2021

Wij hebben u gemist

De onderaannemer van PostNL, NoRob, heeft een nieuwe chauffeur voor onze buurt. Nu al drie dagen achtereen moeten we pakketten afhalen, 5 minuten fietsen van ons appartementencomplex. De luiwammes heeft geen zin om ons complex in te lopen. Hierdoor komen onze bestellingen ook dagen later binnen.

Edd
15-05-2021

Spookbezorger

Krijg bericht : sorry we hebben u gemist , haal uw pakket bij postnl punt. Ben gewoon thuis! niemand geweest! heb cameras hangen! niemand te zien!

Pakket ligt nu bij pakketpunt, niet eens de dichtstbijzijnde!

15-05-2021

Pakket laten bezorgen? Wordt maar later en later en later!

Volgens mijn Track en Trace code die ik van de afzender kreeg zou ik mijn pakket op zaterdag krijgen.

Op zaterdag wordt de afleverdag verplaatst naar de dinsdag. Op dinsdag wordt de afleverdag verplaatst naar woensdag. Op woensdag wordt de afleverdag gewijzigd in vrijdag! Op vrijdag. U raadt het al. het wordt zaterdag (al een week later). Uiteindelijk komt het pakket op dinsdag. Ruim te laat voor het doel waarvoor het artikel werd aangeschaft.

Bij contact met de afzender bleek het pakket op de vrijdag vóór de oorspronkelijke zaterdag te zijn afgeleverd. Contact met PostNL is bedroevend en komt men niet verder dan: "Sorry het is erg druk maar geen zorgen, uw pakket is in behandeling!".

Begrip voor drukte maar sorry hoor, je kunt het ook overdrijven. Wanneer krijgen ze PostNL nu eens hun zaken op orde.

Joe
12-05-2021

Super slecht bedrijf!

Bezorgtijd meerdere keren gewijzigd, dat vind ik super irritant dat ik alleen maar thuis moet blijven en uiteindelijk komt de bezorger niet, en de vorige keer is mijn pakket helemaal kwijt, alleen maar slechte ervaringen met PostNl.

Bernadette
10-05-2021

Extra betalen voor track & trace.maar niet deze service geven

6 mei .pakje afgegeven bij Bruna en betaald voor track & trace.

7 mei. bericht dat pakje dezelfde dag bezorgd wordt tussen 8.00- 18.00 u.

8 mei .bericht dat pakje door post.nl

ontvangen is. Niet bekend wanneer t bezorgd gaat worden.

9 mei.( 4 dagen later)idem dito.

Bellen kost €1 p.min. Chatten lukt niet.

Ik vul op de site van Post.nl een paar standaard vragen in en krijg hetzelfde

Antwoord als bij de track & trace.

WAARDELOZE SERVICE

Na heel veel speurwerk heb ik ontdekt dat t pakje wel bezorgd is, maar nergens geregistreerd is.

Deze zgn. service bezorgd extra onzekerheid.

Ik zal nooit meer extra voor track & trace betalen.

Amstelveen
07-05-2021

De klantenservice van POST.NL is waardeloos!

De klantenservice van POST.NL is waardeloos!

Zojuist gebeld met klantenservice van post.nl en dat was een nare ervaring! Tot 2 keren is er opgehangen in mijn oor. Ronduit schandalig vind ik dit.

Er is een bestelling gedaan op mijn adres maar onder een heel andere naam. De bezorger heeft vervolgens het pakket op een ander huisnummer afgeleverd, niet de bij directe buren maar veel verder. Op het huisnummer waar is bezorgd doet niemand open. Ik ben een week elke dag daar langs gegaan om tenminste het pakket te krijgen en te retourneren om te voorkomen dat ik op welke wijze dan ook aansprakelijk gesteld wordt.

Vanmiddag heb ik de klantenservice van post.nl gebeld en verteld wat er is gebeurd. Bij de dame die ik aan de lijn had kon ik er niet in krijgen dat post.nl in actie moet komen nu er op een ander huisnummer is bezorgd. Ik werd op een gegeven ogenblik het verwijt gemaakt getraumatiseerd te zijn door deze dame van kennelijk Surinaamse afkomst die alle fatsoensnormen mist. Daarnaast beschuldigde ze mij ervan een bestelling geplaatst te hebben onder een valse naam. Dit slaat alles! Hoe haalt ze het in haar botte hoofd mij van zoiets te beschuldigen. Ik zal deze nare ervaring met post.nl op sociale media delen en een officiële klacht tegen deze dame indienen. Ze hoort niet op een klantenservice thuis! Ik hoop dat post.nl dit ook inziet!

Ook de webwinkel heb ik ondertussen gesproken en ook zij zijn niet te spreken over post.nl. Ze hebben bevestigd dat ik NIETS heb besteld en dit logenstraft de nare beschuldigingen van die waardeloze dame van post.nl!

Olga Alexandra
05-05-2021

Gooit je waardevolle pakket gewoon voor de deur en loopt weg

Een recente levering van een pakket met eur 200,- waarde werd simpelweg voor mijn voordeur neergegooid door de bezorger, die vervolgens wegliep. Huh? het was dat ik thuis was en ik buiten een busje hoorde. Wat als iemand het had meegenomen? wat een achterlijk en onbeschoft bedrijf is dit! doodlopende weg postnl. Boycotten die handel, nooit meer!

05-05-2021

Pakket twv 300 euro bij de buren op de stoep gelegd, terwijl ik op het juiste adres gewoon thuis was.

Op mail staat dan pakket is bezorgt met mijn adres erbij, dus niet!

Week later ander pakket, afgegeven bij andere buren, terwijl ik op de bank zit te wachten. Weer mail pakket is geleverd op mijn adres, mooi niet dus.

al met al, waardeloos, wordt alsmaar erger en erger.heb er geen goed woord meer voor over, die bezorgers hebben totaal geen hart voor de zaak.

Rick
04-05-2021

Maken niet waar wat ze mededelen

De laatste tijd is het zo erg dat ze tijden op hun track en trace plaatsen die ze niet waar maken. Vervolgens stellen ze het bij en kunnen dan het ook niet waar maken vervolgens zeggen ze dan niet wanneer het pakketje wel komt.(het pakketje kan gewoon door de brievenbus gedaan worden)

Ukte

Waar is mijn pakketje

Na 5 dagen heb ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Bezorgtijd nog steeds onbekend.

Herman
04-05-2021

Van kastje naar de muur, en zelfs dat niet

Probleem met particulier account kan niet worden behandeld; niet via chat, niet via telefoon, niet via facebook; telkens weer computergestuurd teruggeleid naar 'klantenservice', zelfs een ingediende klacht geeft als antwoordt "moet u bij klantenservice zijn"

Mireille
03-05-2021

Pakketje niet geleverd, zoals bericht wel aangeeft

Vrijdag een bericht ontvangen dat ik mijn pakket van Bol.com zaterdag na 15:00 uur op kan halen bij Mobidepot. Blijkt dit Mobidepot zaterdags dicht te zijn. Tevens blijken de tijden die Post.nl doorgeven niet te kloppen, waardoor ik voor niets tijdens mijn pauze op en neer ben geracet voor mijn pakketje. Pakketje was namelijk nog helemaal niet op het depot afgegeven. Lekker dan! Maar wel een bevestiging sturen. Schandalig dit!

Askold
02-05-2021

Pakketten uit oosten komen niet

PostNL heeft voor de zoveelste keer een pakket van mij weten kwijt te raken. In de PostNL app stond eerst bezorging op 29 april tussen 8.00 en 18.00 uur, nu op status "Onbekend" en is niet meer gewijzigd vanaf 30 april 2021. Voor de duidelijkheid, het pakket is dus al door het sorteerproces gegaan! Dit komt op mij over als dat het pakket zoekgeraakt is. Het begint nu een trend te worden die duidelijk laat zien dat, wanneer ik pakketten uit het oosten van het land verwacht, deze zoekraken. Ter voorbeeld, alle te ontvangen pakketten moesten komen uit Zenderen, Hengelo OV, Almelo en nu de laatste uit Beek (Achterhoek). Zitten er personen op het sorteercentrum daar die pakketten achterover drukkken die mogelijk interessant zijn, over integriteit gesproken? Laat het duidelijk zijn dat, ondanks dat het brievenbuspakketten zijn, er een track en trace code op zit en ik deze per minuut kan volgen. Ik hou mijn hart vast als ik ooit een pakket uit het oosten verwacht die wel van enige waarde is.

Misschien moet PostNL maar eens een onderzoek daarnaar instellen, aangezien het steeds daar fout gaat. Ter voorbeeld, een pakket uit Vlissingen die bij mij moest worden bezorgd is wel met 1 dag over, dus kom niet aan met drukte!

Ik baal hier enorm van en een fatsoenlijke klacht indienen, laat staan dat je er ooit een gefundeerde reactie op krijgt, is niet mogelijk. Die zogenaamde "chatbot" is geen oplossing en weet op heel veel zaken geen antwoord. Dit is zeker geen aanvulling op het klachtproces.

Helaas is het niet mogelijk om hier minder dan 1 ster te geven, maar zelfs die ene ster is het wat mij betreft op dit moment absoluut niet waard.

Hallo PostNL, hoe kan dit steeds weer op hetzelfde sorteercentrum fout gaan en waarom worden pakketten voor mij die uit het oosten komen niet bezorgd of kwijtgeraakt? Kan iemand contact met mij opnemen, of geef mij de gegevens waar en met wie ik ik contact kan komen.

01-05-2021

Postbode niet aangebeld maar wel gemeld dat ik niet was

Ben tussen de afgesproken tijd met 2 personen thuisgebleven. Krijg in eens melding op mijn mailadres dat de postbode is geweest.Niet aangebeld en geen bericht achtergelaten.de postbode brengt mijn pakketje naar een ophhaalpunt want "bezorgpoging niet geslaagd". Ja niet geslaagd omdat die bezorger gewoon niet geweest is en niet eens meer de moeite nam om hier aan te bellen. Hele dag verspild. Slecht bedrijf. En de service afdeling van postnl is een kopie van de postbode, ja, tja kan niks doen en oohh ja ik heb in de cursus geleerd sorry hoor. Kan pas maandag na 15u(het is vandaag zaterdag) het bij een post pakket punt ophalen. Ggrrrrr.

Leonie
01-05-2021

3 keer een kapot pakket bij de klanten geleverd!

Wauw, dit gaat te ver.

Deze week een aantal pakketten op de post gedaan, allemaal duidelijk breekbaar op geplakt en geschreven. En de dozen zijn helemaal beschadigd aangekomen bij de klanten, bij 2 bestellingen zelfs de (goed beschermde!) items helemaal in stukken.

Louis
29-04-2021

Track en trace schijn ( verdien ) constructie

Van een track en trace systeem zou je verwachten dat je kan zien waar zending is. Helaas niet bij de post, al meerdere keren ervaren dat bestelling gewoon niet aankomt. Volgens track en trace zou het geleverd zijn, nou dus niet bij mij. Laatste ervaring is dat pakket op 3 verschillende data gelevert zou worden, nu is het al een week in het sorteer centrum? Hier over gechat met Postnl, antwoord van medewerker: wacht maar tot zaterdag. Is er dan niets moet je het maar met verzender regelen. Geld terug of zo! Ik betaal aan verkoper extra voor track en trace om bestelling te kunnen volgen wat niet werkt. Hoe kan ik dan bewijzen dat pakket niet bij mij is afgeleverd?

Heb steeds minder vertrouwen in dit bedrijf. Zakken vullende managers, geen idee. Maar staan ver van hun klanten.

Jolanda
28-04-2021

Hopeloze bende

Het wordt daar een steeds hopelozer bende. Mijn pakket is al vanaf 23 april onderweg. De status staat op 26 april met wordt vandaag bezorgd. Bij de klantenservice kan men mij niet verder helpen.

Erika
27-04-2021

Postagentschap heeft geen idee wat ze doen.

Een “bubbeltjes plastic” envelop die gewoon door de brievenbus kan wordt vereerd met een pakketzegel van €7,25. Als ik terug ga om te zeggen dat het niet klopt komt het verhaal dat het niet door de brievenbus past. het pst wel degelijk door de maatlat, dan kan het niet ongedaan gemaakt worden. Wil ik dat toch dan moet het blijven liggen tot woensdag (dinsdag is een vrije dag). Dat pikt mijn klant natuurlijk niet.

Andere ervaring daar. Welk gratis pakket? Er zit een zegel op die via Sendcloud is geprint. Pakket weer meegenomen naar het volgende agentschap gereden, pakket gescand en verzonden. Niks aan de hand.

Serieus als je dan een agentschap hebt zorg dan op z’n minst dat degene die er mee moet werken weet wat hij doet. Hier zien ze me niet meer terug.