PostNL reviews

Booij
20-12-2018

Briefpost zoek

In de afgelopen 6 weken heb ik ongeveer 20 brieven verstuurd, naar verschillende adressen in Nederland. Hiervan zijn er 3 nooit aangekomen.

JJ
18-12-2018

PostNL.Post Niet Leveren

Wat een slecht bedrijf. PostNL liegt gewoon keihard. Aan de webshop waar ik heb besteld meedelen dat een afleverpoging is gedaan.terwijl wij echt de hele dag thuis waren en niemand hebben gezien en aan ons is meegedeeld, via de app, dat de chauffeur pech had.welke van de twee is het nou? Mail gestuurd met nieuwe leverdatum.nooit ontvangen.

Oh, het gaat om een bed, niet om een envelopje wat ergens tussen kan vallen.een bed van 180cmx 200cm. Hoe kan dat kwijtraken in een sorteerproces?

Totaal gebrek aan proactief gedrag.

Customer service medewerkers die snel een collega het gesprek laten afmaken en zich niet voorstellen. Fout op fout wordt hier gemaakt door onze nationale flop. Wat een volledig kansloos bedrijf is dit.

Rita
16-12-2018

Waardeloos bedrijf

Ben al voor duizenden euro's kwijt. Pakketje niet beord of leeggehaald

13-12-2018

Leveren niet aan huis !

Bestelling die wordt geleverd door PostNL. Leverancier stuurt netjes een email met tracking. We zijn thuis, niemand levert. Mail PostNL u was niet thuis? Geen briefje! Volgende dag zou men opnieuw leveren. Opnieuw melding u was niet thuis 8 Opnieuw waren we thuis, hebben zelfs de auto's van PostNL gezien! Opnieuw geen briefje . En nu moet je maar naar een afhaalpunt! Leugens en nog eens leugens!

Jenna
11-12-2018

Pakket weg

Pakket staat als 'bezorgd' maar is nooit bezorgd.

Klantenservice doet niks en stuurt je naar de verzender. Betekent dus dat alle postbodes gewoon pakketjes kunnen stelen en dan beweren dat ze bezorgd zijn! En dan kan jij lekker maar hopen dat je je geld terug krijgt. Top bedrijf echt super.

Raf
05-12-2018

PostNL heeft niets voor je

Bizar dat een bedrijf als PostNL hier, van 89% van de gebruikers

een waardering "zeer slecht" krijgt en hier vervolgens zeer weinig

tot niets aan doet. Dit zal ongetwijfeld te maken hebben met het

feit dat PostNL wettelijk beschermd wordt wat aansprakelijkheid

betreft.

Persoonlijk heb ik de periode november/december wederom een lijst

met slechte ervaringen. Ik heb begrip voor het feit dat rond deze

tijd een pakketje wat later komt. Wat ik absoluut niet begrijp is

dat de communicatie naar de consument een enorme puinhoop is.

Zo heb ik gisteren zowaar een pakketje op tijd bezorgd gekregen

(3SMYPA107434986) terwijl deze in mijn telefoon app nog

"onderweg" staat en ik intussen een mailtje heb gehad met

"pakket bezorgd". Een ander pakketje (LX569560175NL) staat echter

al een week te wachten op het sorteerproces. Vorige week een pakket

(3SKAAG653240331) vijf dagen te laat ontvangen.Na drie dagen een

klacht ingediend met als antwoord dat het pakket helaas niet

getraceerd kon worden en ik maar contact moest opnemen met de

verzender om een onderzoek te starten. Terwijl ik daar mee bezig

wat kreeg ik een melding in mijn app dat het pakket onderweg was.

Vorige week ook een pakketje (3SYZXG178609704) besteld en laten

bezorgen bij mijn moeder van 82. Gelukkig werd dit pakket maar

1 dag te laat bezorgd.

Zo zou ik nog wel even door kunnen gaan maar dat zal ik niet

doen.

PostNL weet toch al een jaar lang dat het Black Friday, Cyber

Monday, Sinterklaas en Kerst wordt? Het wordt tijd dat PostNL

meer en grotere concurentie krijgt. Misschien dat ze dan wat

minder arrogant worden. In deze periode ook een pakketje besteld

via DHL, keurig op tijd.

Frits.verbeeten
05-12-2018

Wat een bud bedrijf Post NL

Word tijd dat de directie vertrekt met haar te grote salaris ze kan allen d r inkomen beheren maar een bedrijf besturen echt niet!

Vrouw aan de top en je bedrijf gaat kapot!

Marianne
04-12-2018

Post.nl laat klanten stikken

Op 26 november stuurt verkoper mijnen pakket. Dat zou op 27 november aankomen. Op 29 november heb ik contact opgenomen met verkoper. Hij stuurt mij een link voor track en trace. Daar wordt bezorgd op vrijdag 30 november. Zending wordt verwacht maar zit nog niet in het sorteerproces. Weer contact opgenomen met verkoper. Hij meldt dat er karren vol staan met pakketten die nog niet in het sorteerproces zitten. Post.nl is niet te bereiken. Telefoon: een half uur wachten, betalen voor die tijd, maar verbinding wordt afgebroken. Dan maar chatten. 10 minuten wachten. Wanneer eindelijk een reactie komt, is het niet meer mogelijk te reageren: "Er is een fout opgetreden, probeert u het nog een keer".

Het is nu 4 december. Nog steeds dezelfde melding op track en trace. Maar geen pakket.

Erwin
30-11-2018

Lange wachttijden

Echt heel jammer maar dat post NL niet klaar is voor de november en december bestellingen. Al jaren groeit het aantal internet bestellingen maar post nl lijkt niet mee te groeien. * pakketen zijn al dagen geleden door de douane ingeklaard en zijn overhandigd aan post nl. Helaas staan de pakketten nu nog steeds op wordt verwacht in sorteercentrum, Bellen met post nl heeft geen zin ze kunnen de parketten niet eens vinden in hun systeem. Als zakelijk klant wordt je wel zo gedupeerd omdat wij onze opdrachten niet kunnen afronden.

Alia
27-11-2018

Postbode In Zijn eigen wereld lol??

Nou Mijn postbode levert helaas altijd verkeerde post vaak mis Ik post Of moet Ik ruilen Met de buren Of krijg Ik post van overleden mensen die hier hebben gewoon en Heb also zo vaak laten weten dat die mensen hier niet wonen maargoed.

en Hijs heel erg luidruchtig wel Leuk dat ie elke ochtend In zon singingmood is. Volgens mij is tie Ook wel aardig hoor Maar als Hij Nou wat meer Zou opletten op Onze post zouden we waarderen ??? Verder Hebben we Geen radio meer nodig In de ochtend Hij is de ?

21-11-2018

Bezorgtijden; plannen kennelijk onmogelijk

Pakje besteld bij Bol.com. Gisteren mail gekregen dat Postnl er tussen 18 en 20 uur zou zijn. ik houd daar rekening mee. komen ze 's-middags en doodleuk kaartje in de bus dat ik er niet was; niet afgesproken tijdstip. Vandaag weer mail gekregen dat Postnl er tussen 18 en 20 uur zou zijn. En dat terwijl ik bij de bestelling op verzoek van Bol.com heb aangegeven dat ik graag wilde dat overdag zou worden bezorgd. Sterker nog: 's-avonds zou het duurder zijn. Klantenservice van Bol.Com zei dat ze veel van dit soort ervaringen hebben met Postnl. ik heb die ervaringen ook. Waardeloze club. Verdient het om failliet te gaan. Merkbaar dat het ex-ambtenaren zijn.

Ben
18-11-2018

Track en trace post nl laat je wachten tot st Jutemis.

Pakket besteld bij open circuit en track en trace code gekregen als verzend bewijs.Echter bij raadpleging van dit track en trace blijf deze bij aangemeld staan en elke dag wordt de bezorg tijd aan gegeven vanaf donderdag, vrijdag en zaterdag etc.

Elke dag verwacht je jouw pakketje maar ho maar niets , Track en trace blijft vaststaan op pakket aangemeld en elke dag wordt de datum vermeld voor het bezorgen, je wacht en er komt gewoon helemaal niets.

Post Nl Doe eens wat aan deze misstanden.

Ben Bloemendaal

Mike
13-11-2018

Goed bezig postnl!

Afgelopen Zaterdag een artikel besteld welke volgens de webshop gisteravond om 21 uur is meegegeven met postnl,waarvan de webshop mij het verzendbewijs heeft doorgestuurd. Echter blijft de track en trace op Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces staan. Het pakket heeft een waarde van ruim 700 euro.Goed bezig postnl!

KteA
09-11-2018

Aangetekende brief

Aangetekende brief met 5 werkdagen vertraging uiteindelijk bij afhaalpost opgehaald. Poststuk werd slechts eenmaal via kaartje in brievenbus op dag 4 aangeboden, daarna niet meer ondanks vermelding dat dit wel zou gebeuren. Slechte zaak van PostNL.

26-10-2018

Pakket niet bezorgd

Post.nl bezorger is niet aan de deur geweest en heeft dus ook geen “niet aanwezig kaart” achtergelaten. Desondanks krijgen wij het bericht dat wij niet aanwezig waren. Hierdoor hebben wij meer dan een dag verloren en heeft ons installateur een montagedag verloren. Verder zijn wij verplicht het pakket bij een service center op te halen. Dit probleem hebben wij eerder met post.nl meegemaakt! Een klacht daarover is niet verder opgevolgd. Wij leggen hierover ook een klacht bij hun opdrachtgever, AMAZON.DE neer.

Vladimir
24-10-2018

Bezorger wenst "Kanker" en weigert pakketten af te leveren!

Ik heb een langlopend conflict een pakketbezorger. Al meerdere keren over hem geklaagd, maar het helpt niet. Het gaat van kwaad tot erger. Omdat ik een paar keer geweigerd heb om de post voor de buren aan te nemen, zie ik dat hij nu geen post bij mij bezorgt. Hij belt niet aan en ik tref gewoon post gemist briefjes in mijn postvak. Op een dag verwachtte ik aangetekende zending uit het buitenland en die is niet bezorgd en ook geen briefje is achtergelaten. Het nummer is 3SRIMV8581728. Tot mijn verschrikking zag ik dat het retour afzender is gegaan! Dit terwijl ik gewoon thuis was. En er was ook geen briefje! Dus hij is gewoon niet langs geweest!. Een keer toen ik het pakketje heb verwacht trof ik naast het gemist briefje ook een opschrift "Kanker Vladimir" naast mijn postvak. (ik heb de foto daarvan gemaakt) Ik krijg steeds beloftes van Postnl dat de betreffende bezorger zou worden aangesproken op zijn gedrag, maar dit leidt tot nog verdere escalatie.

Andy
04-10-2018

Pakje kwijt, echter T&T zegt dat het op afhaalpunt ligt.

Eerst een week vertraagd met meldingen dat de postbode is langsgeweest terwijl dat NIET het geval was, en nu ligt het 'zogezegd' al drie dagen op de afhaallocatie, wat ook weer NIET zo is.

Ik heb reeds verschillende mails gestuurd naar de klantendienst waarop NUL reactie, dus nu is de ombudsdienst ook reeds ingelicht en gaat zich er hopelijk weldra mee bezighouden gezien PostNL zelfs niet eens reageert.

En dit is reeds de derde keer op rij dat mijn pakket eerst vertraagd wordt en dan verloren gaat terwijl het volgens de meldingen op de locatie ligt.

Mijn appartement is gelegen pal tegen een kruispunt, en ik vermoed dat de chauffeur gewoon doorrijdt en het hier overslaat, waardoor het steeds vertraagd blijft en uiteindelijk verloren gaat -> gezien het de vorige keer IDENTIEK is verlopen, ik heb daar toen via testaankoop ook een klacht voor neergelegd waarop jullie trouwens NUL hulp hebben geboden. In dit geval krijg ik zelfs geen enkele reactie op mijn mails, laat staan enige vorm van 'service'. Dat bedrijf is echt letterlijk naar de knoppen aan het gaan, en wel op de nek van hun klanten. Ongehoord.

Blijkbaar zijn klanten 'lucht' bij PostNL : doe jullie werk en zoek mjin pakje aub, en zoek uit WAAROM het steeds verloren geraakt terwijl ik WEL iedere keer de melding krijg dat het op de afhaallocatie is afgeleverd, alsook waarom de chauffeur LIEGT dat hij hier steeds aanbelt terwijl dat NIET het geval is. Ik krijg NOOIT een kaartje in de bus, ik zie of hoor hier NOOIT een postbode. Bij de laatste drie bestellingen heb ik hier niet één maal een bel gehoord van een postbode, en ik ben dag en nacht thuis.

Ongehoord!

Dat ze hun naam daar maar veranderen naar LostNL, past een beetje beter bij hun huidige 'imago'.

Onno
04-10-2018

Kostbare zendingen worden gestolen

Voor de zoveelste keer weer een kostbare zending (met verzekerd vervoer) onderweg gestolen. Gewone post komt goed aan, verzekerd vervoer is gewoon een enorm risico omdat dit voor personeel goed zichtbaar is. Ik ben in 1 jaar voor €16.000 kwijt. Verzekeren kan inmiddels niet meer. Te groot risico.

Nico
03-10-2018

Waardeloos bezorging postpakker

Klacht over bezorging pakket. Zie info daarover hier na.Bezorgd om: Vandaag 02 oktober 20.19 uur Bezorgadres: 1025 AMSTERDAM

Barcode: 3SMYPA875323470

Aankondiging ontvangen dat pakket 2 oktober 2018 wordt bezorgd met als verwacht moment in bloktijd van 13.30 u- 16.00 u. Dit wetende stel je jezelf al in om die tijd thuis aanwezig te zijn. Tijd later volgt het 2e bericht over “Bezorger onderweg” en wat blijkt: Tijdstip stond nu op tussen 10.30 u en 12.30 u. Oké, kon ik mij in vinden. Na 13.00 u nog immer niemand. Weer gecontroleerd en daar stond aangegeven: “Sorry voor de vertraging blah blah”. Om 15:15 u nog steeds niks. 16:15 u noppes. Ik heb het maar opgegeven. Wat schets mijn verbazing, eigenlijk te walgelijk voor woorden: tegen 20:25 u ging de deurbel. Bezorger zegt -zonder blikken of blozen- : “Ik heb een postpakket voor dhr. XXX”. Ik heb het maar aangenomen. Wist niet wat mij overkwam. Geen woord van excuses, niets van dat alles. Dit geeft al een beeld van hoe de organisatie van Bezorging Postpakketten bij Post NL verloopt. Waardeloos. Men moet zich diep schamen. Ik betaal wel zoveel euro’s voor de bezorging. Ik ben voornemens niets meer via internet te kopen waarbij de naam Post Nl in beeld komt. Dit alles overziende -en mijn ervaringen van eerder zijn al niet bepaald positief- is diep en diep treurig, schandalig. Ik heb daar geen normale woorden voor.

Ik
02-09-2018

Pakketten en post verdwijnen, klantenservice slecht tot niet bereikbaar

Kaartje gestuurd met 50 euro erin, pleite!

Nu zat ik op een aangetekend pakket te wachten, vrijdag verstuurd dus zaterdag binnen? Niet dus! Op het laatste moment werd het bezorgmoment veranderd naar maandag. Niet fijn! Zeker niet als je 8 euro moet betalen voor aangetekend te versturen.

Probeer te chatten maar werd na 10 a 15 minuten nog niet verbonden met 'agent' . Telefonisch geprobeerd maar er waren 26 wachtende voor mij, en ik kreeg de melding later terug te bellen.

BAH

PS: klagen helpt volgens mij niets, ik klaag vaak genoeg over het rijgedrag van de bezorgers, maar hier word ook niets aan gedaan. Dit is gewoon een asociaal zooitje, totaal geen respect voor klanten