PostNL reviews

Steven
30-12-2020

Ik zie er de humor wel van in

Zit ik op een belangrijke zending te wachten die volgens PostNL's eigen tracker vandaag zou aankomen, dacht ik, ik ga maar wat horrorverhalen over PostNL lezen. Altijd goed om zo rond de feestdagen binnen gezellig te griezelen.

Na amper één pagina (en wat een proza, magnifiek!) refresh ik de track & trace en is de levertijd veranderd in "morgen".

Ik zou zeggen dat PostNL een grap is maar de punchline laat zeer te wensen over. Vergelijken met bepaalde besmettelijke ziekten is ook niet productief want die ziekten kunnen er ook niet aan doen dat ze aldus zijn wat ze zijn - en mogelijk komt daar nog nuttig wetenschappelijk onderzoek uit voort.

Henri
26-12-2020

Pakket zoek in het sorteercentrum

Via de track en trace is mij pakket al 1,5 maand in het sorteercentrum.

Je krijgt niet eens je verzendkosten kosten terug als je pakket zoek is.

Bij DHL krijg je je verzendkosten en een kilo vergoeding mocht je pakket zoek raken, en ze zijn nog goedkoper ook!

Nooit meer PostNL

Ze zijn slecht voor hun bezorgers en klanten.

Wat een schande voor Nederland

Isa
24-12-2020

Waardeloos bedrijf

Ik heb altijd al geen goede ervaring gehad met post nl. Meerdere malen problemen gehad met pakketten die zoek raakten of veel te laat kwamen. Een pakket zou 16 december bezorgd worden volgens de mail. Tot op de dag van vandaag nog steeds niets bezorgd, terwijl er op de track & trace staat dat de bezorger 18 december onderweg was met mijn pakket. Wat een idioterie. Ik heb altijd een hekel gehad aan post nl. Ik vind het bedrijf echt een schande voor dit land en ik ben het echt spuugzat om elke keer dit gezeik te hebben.

Marion
21-12-2020

Altijd erg tevreden

Erg tevreden over Postnl. Er is nog nooit iets mis gegaan, bezorgers werken keihard en zelfs al is er iets misgegaan, hebben ze het nog weten te vinden. Vriendelijke bezorgers.

Danielle
17-12-2020

Goed voor drama en ellende

Als je wil dat je pakketten niet bezorgd worden, kies dan voor post.nl. Geen levering, geen tracking die werkt, geen bereikbare klantenservice. Eerst alle volwaardige postbode wegwerken onder het mom reorganiseren en daarna vervolgens geen capaciteit hebben om pakketten te leveren. Ben je daarentegen al echt spekkoper als je überhaupt nog je pakketten bezorgd krijgt. Dit jaar al meerdere pakketten " verdwenen" . Kosten worden niet vergoed en de lasten zijn voor moi. Niemand bij post.nl die het iets kan schelen. Meer geld per pakket vragen maar niet leveren. Of kapot en beschadigd leveren. Je kan het net zo goed gelijk weggooien of geen bezorgadres op pakketten zetten. Helaas is er geen keuze bij het ontvangen van buitenlandse pakketten welke bezorgdienst er dan bezorgd. Helaas is dit bijna altijd post.nl. Onbegrijpelijk en schandalig. Keer op keer pakketten verdwenen. Dit jaar waarschijnlijk een lege kerstboom aangezien mijn pakketten vanuit Engeland en Denemarken nu al 3 weken onderweg zijn en sinds 2 weken spoorloos van de radar af zijn. Vreemd genoeg worden pakketten van bedrijven en Ebay wel bezorgd en blijven deze wel in tracking zichtbaar. Hoe kan dit? Heel apart allemaal. Hoe noemen ze dat ook al weer bij post.nl : knelpunten op de sorteer centra. Zal wel ontvreemding en dergelijke zijn. Maar who cares? Niet post.nl in ieder geval. Wat een waardeloos bedrijf is dat. Koninklijke noemen ze zichzelf. Wat een schande voor dit land.

17-12-2020

Geen leverdatum

Alweer het derde of vierde pakje wat kwijt is of enorm vertraagd deze week.

Post Nl blijft maar vertragen en geeft geen leverdatum meer aan.

Al het vierde pakketje deze week waarvan er al twee kwijt zijn geraakt.

Maar ze weten niets of kunnen niets.

Echt heel slecht.!

14-12-2020

Pakket verzekerd verstuurd

Sinds 8 -6-2020 ben ik bezig om een pakket boven water te krijgen, de bezorger heeft getekend voor ontvangst (valsheid in geschrifte)steeds cancelen ze een onderzoek,al voor de 8e x en ben ik 300 euro kwijt + gemaakte kosten uren etc .heb je het gauw over 600 euro.je wordt behandeld als een schooier! en openen ze steeds een onderzoek ,niet dus!en een ander case nummer,en vragen ze steeds om nieuw bewijs ,crimineel. laten we een actie ondernemen in passieve vorm van ,neem geen pakjes meer aan van post.nl laat de magazijnen maar vol lopen .het wordt tijd voor actie met deze schandalige praktijken,

14-12-2020

Grasveld vernield

Bezorger vernielt met bestelbus nieuw aangelegd grasveld. Zonder blikken of blozen en zonder enige excuses.

Corrie
11-12-2020

Er was iets met de scanner

Pakketje niet ontvangen, bezorger aangesproken . Scanner deed t niet. U kunt ophalen bij servicepunt. Een uur later komt de buurman het pakketje brengen, was bij hem in de bus gegooid.?

Dag later weer hetzelfde : bezorger er op aangesproken ; werd direct pissig : Dan kom ik toch voortaan helemaal niks meer brengen!. Sindsdien moet ik steeds de pakketjes bij het servicepunt ophalen!

Ontslaan dat soort medewerkers , onmiddellijk!

07-12-2020

SCHANDALIG!

Belangrijke medicijnen al twee dagen te laat nu nieuw bericht ontvangen waarin staat pakket wordt binnen drie werkdagen bezorgd. Zal de dokter maar even bellen wat nu te doen!

Rick
04-12-2020

Nooooit meer Postnl

Al een week een pakketje verstuurd.

Nog niet bezorgd!Zoveelste keer

Nooooooooit meer Postnl

Mervin
04-12-2020

Onduidelijkheid

De laatste maanden zijn al mijn bestellingen vanuit het buitenland en binnenland komen niet bij mij aan. Het zijn pakketten met de post verstuurd en passen in mijn brievenbus. Zelfs mijn recente bestelling van een bedrijf hier in Nederland is alweer mis. Ik krijg steeds sorry het past in uw brievenbus maar er is iets verkeerd gegaan. Al mijn buren hier in de flat krijgen hum bestellingen binnen twee dagen, waarom ik niet?

03-12-2020

Slechte afhandeling van klachten

Pakje uit buitenland is blijven liggen bij het lokale agendschap. Ik ben niet op de hoogte gesteld dat het kon worden opgehaald en na een week is het retour afzender gestuurd. PostNL kan ook niet aantonen mij te hebben geïnformeerd.

De telefoniste voert de vaste protocollen uit en als je vervolgens een klacht indient krijg je als antwoord dat je bedankt wordt voor je feedback en dat de bezorger is aangesproken. Verder is niemand aanspreekbaar.

Wat een verschil met ander bezorgdiensten die je via de mail op de hoogte houden en aan de telefoon voor je uitzoeken wat er aan de hand is.

Helaas, geen beste beurt.

Elise
02-12-2020

BAGGER

Beste PostNL,

Ik hoop dat iemand van PostNL OOIT deze reviews leest. Want geloof me, het is belangrijk. Een trainee niet aannemen omdat hij of zij 150/300 ''punten'' heeft behaald en aangeven dat dat ''onder jullie norm'' zit, is makkelijk zeggen, maar hoe zit het dan met jullie dienstverlening als jullie zulke kwalitatieve mensen aannemen? Dus er wordt verwacht dat medewerkers van TOP kwaliteit zijn, maar de dienstverlening is alsnog BAGGER. Wat een catastrofe kunnen jullie veroorzaken hé. Ik vraag het management om hier echt iets aan te doen, echt waar. Rampzalig en met één woord zielig dat een Nederlands bedrijf zo'n slechte dienstverlening kan hebben. Waarom kunnen andere postbedrijven het wèl gewoon volhouden en aan de afspraken voldoen, of het nou druk is of niet? JAMMER.

JvdH
22-11-2020

PostNL bezorgt niet en bezorger liegt.

In Hilversum: Op 1 dag is 2x een pakket niet bezorgd. De bezorger zegt dat er niemand was en dat is absoluut niet waar. Klantenservice doet hier niets aan. Het is gewoon het businessplan dat niet klopt.

Geen briefje en niet afgeleverd bij de buren. De bezorger is niet een in de straat geweest.

Dit gebeurt steeds vaker en is even vaak gemeld. De reactie van klantenservice Postnl:

We kunnen er niets aan doen u moet het ophalen bij servicepunt. Ik heb betaald voor bezorgen!

Johannes
17-11-2020

Slecht bedrijf klant en ontvriendelijk

Het is niet alleen dat het pakketje niet word bezorgt Maar door de regels van post.nl zeggen diegenen dat ze gewoon geen pakketje terug hebben ontvangen om zo van hun verantwoordelijheid aftekomen.

Heb namelijk zelf een pakket verstuurd kosten 25 euro naar autodoc in duidsland en om van hun garantie aftekomen zeggen ze gewoon dat ze het niet hadden gekregen.

Volgens trac en trace was die wel bezorgt.weg bewijs weg pakje en post.nl kan zogenaamd niets doen

Jesse
15-11-2020

Mis je een drama? Kies PostNL

Heb PostNL de afgelopen jaren gebruikt. Er is altijd wel wat. Pakketje kwijt. Geen briefje of notificatie dat er een pakket bij het ophaalpunt ligt. Komen de beloofde bezorgtijden niet na. Laten pakketjes voor de deur staan. Daarnaast zijn de tarieven ook een stuk hoger dan bijvoorbeeld DPD.

Vunzie
14-11-2020

Luie bezorgers

Wij hebben een bedrijf met boven de poort een bord met "ingang". Maar dan moet je wel 1- kunnen lezen en 2- klantgericht zijn.

Wat vaak liever gedaan wordt is een briefje met "niet thuis" in de brievenbus schuiven zodat je alsnog het pakket op kunt gaan halen. Er is betaald voor bezorging!

Prevoo
12-11-2020

FC knudde

Besteld.elke keer bezorgtijd ontvangen.en ineens is er niets meer bekend.ondanks track&trace code.of bezorgtijd niet gehaald.nu na zoveel dagen.geen gegevens.gewoon in Nederland besteld.waardeloos bedrijf.snap niet dat dat nog uberhaupt kan bestaan!

Thijs
11-11-2020

Waardeloos amateuristisch flutbedrijf

Pakketjes die door dhl bijvoorbeeld in 1 dag bezorgd zouden worden duren bij Postnl 3-4 dagen. Hoe vaak heb ik wel niet moeten wachten en vervolgens weer teleurgesteld er achter moeten komen dat een pakketje weer "morgen" bezorgd wordt ipv vandaag. Fix your shit postnl.

Het wordt zelfs zo erg dat het ontmoedigt dingen te bestellen die door Postnl bezorgd worden.