PostNL reviews

Daisy
29-08-2022

Nu al twee keer dat mijn strips suikers meter niet op tijd bezorgd zijn

Aniscia
26-08-2022

Tegenwoordig komen de bezorgers niet meer aan je deur.

ze sturen je een berichtje dat ze je gemist hebben ookal ben je de hele dag thuis om het pakketje te ontvangen.

Waardeloos.

Firoz
26-08-2022

Pakket verstuurd na 9 dagen nog niet bezorg heb gevraagd waarom het zo lang duurt kreeg eerst als antwoord wegens drukte duurt het wat langer daarna mail ontvangen paket is vermist zijn boeven

Rene
18-08-2022

Een ster is nog teveel. Geven zelf per mail aan dat het pakket onderweg is naar het afhaaladres Bruna in Nieuwegein. Blijkt dat het is afgeleverd in Vianen. Na bellen geven ze aan dat Bruna het niet kon opslaan wat Bruna krachtig ontkend. Bel je PostNL dan krijg je te horen dat het niet in Vianen is afgeleverd maar in Nieuwegein. Niet dus. Wil ik het ophalen in Vianen bij een ijzerhandel blijkt dat afhaalpunt om 16:00 te zijn gesloten. Zij kunnen wel in 1 dag verkeerd afleveren maar niet in 1 dag het herstellen en het pakket afleveren op het juiste adres. Nee dat duurt mogelijk 1-3 dagen.

Verder blijkt dat al maanden aan de gang is bij Bruna. Pakketjes voor Nieuwegein worden afgeleverd in Vianen en die van Vianen in Nieuwgein. Is niet mijn eerste klacht want ze zijn in staat om bestelde pakketjes voor je deur te zetten die aardig kostbaar zijn. Klagen helpt niet want je krijgt echt geen reactie. Volgens mij zien wij hier nog geen 1 procent van wat er allemaal misgaat.

Jewe
13-08-2022

Pakketje afgegeven bij officiëel Post NL punt en betaald voor de frankering. Betaalbewijs meegekregen. Krijg een paar dagen later een bericht " oeps, te weing postzegels". Terug naar het Post Nl punt, betaalbewijs laten zien. "Helaas, wij kunnen niets voor u doen. Dat is een zaak tussen PostNl en uzelf" . Huh .?

PostNL gebeld op klantenservice nummer, na 45 minuten in de wacht maar opgehangen.

Tsja , "Wij zijn PostNL en we hebben iets voor je".

Elvire
12-08-2022

PostNL een bedrijf dat niet in staat is een pakket af te leveren schandalig! 2x mijn pakket retour gekomen met de vermelding niet bezorgbaar of adres niet bekend. Adres is juist en is en makkelijk te vinden met Google. Dit bedrijf zal ik nooit meer gebruiken om iets te versturen en is zeker ook niet aan te raden

Valentina
11-08-2022

PostNL heeft een nieuwe truc. De bezorger hoeft niet meer een papieren briefje in jouw postbus gooien, als je niet thuis bent. PostNL stuurt alleen een e-mailtje. Een goeie idee die niet werkt. Want nu komt bezorger gewoon niet! Dat is zo simpel, toch. Je kan de hele dag bij jouw voordeur zitten en op pakketje te wachten. En daarna zie je een e-mailtje - We hebben jouw gemist!

Een papieren briefje was een bewijs - hij was geweest. Nu kan bezorger de hele dag in een cafeetje zitten en e-mailtjes sturen!

Atmo
09-08-2022

Dit is de slechtste postdienst van Nederland. 9 van de 10 keer is er vertraging of raakt je pakket kwijt! De enige manier om het probleem op te lossen is om hun klantenservicenummer te bellen voor 90 cent per minuut, 5 tot 10 minuten wachten om te horen dat alleen de afzender het probleem kan oplossen! Ik wens post.nl een spoedig faillissement toe.

Miran
04-08-2022

Altijd gedoe met Postnl. Komen 9 van de 10x hun afspraken niet na.

Zelfs als je betaalt voor je pakket zodat je zeker weet dat hij die dag of avond komt . Wordt het alsnog uitgesteld en mag je hopen dat het die volgende dag bezorgd wordt of die dag erna of die dag er weer na.

Dien je een klacht in wordt er niet serieus mee omgegaan. Erg jammer!

Le
03-08-2022

Tot twee keer toe een extreem slechte ervaring mbt inklaringskosten. Het betrof beide keren een pakket dat ik al betaald had. 1x een reparatie en de tweede keer een zonnebril die in het hotel was blijven liggen en ons werd nagestuurd. Als je de onterechte inklaringkosten niet betaald, krijg je je pakket nooit. En als je het later terug wil vorderen via het bezwaarformulier loopt de website vast (uw informatie komt niet door ons SPAM filter, werkelijk!) Vervolgens 1,5 uur de wacht voor de klantenservice , verwezen naar een ander contactpunt, ben je meer dan 1,5 uur bezig. in de wachtrij. en wordt tenslotte geadviseerd om alles in een brief te zetten. het gaat mij al lang niet meer om het bedrag. maar mag dit bedrijf ajb een hele grote turnaround meemaken. Het is een on-nederlands slechte ervaring, die zijn weerga niet kent.

An
03-08-2022

Bedrijf neemt geen verantwoordelijkheid voor haar acties (zoekraken pakketjes).

Schade van 215 euro wordt afgekocht met een vvv-tegoedbon van 20 euro.

Ahmed
02-08-2022

Zoek aub een ander bedrijf. PostNL is waardeloos. Op 13 -04-22 een pakketje verzekerd geretourneerd naar een webshop in San Marino. Tot de dag van vandaag (02-08) niet afgeleverd. PostNL stelt dat het bij de douane ligt en dat we moeten wachten, dat zeggen nu nog (4maanden later). De webshop zegt dat ze geen douane hebben en dat het allang had moeten zijn. Wat me zo boos maakt is dat geen zicht heb op tot wanneer ik moet wachten voor ik de schade voorgoed krijg. Ik heb ze meerdere malen gesproken en het antwoord is altijd, wachten/ afwachten. Tot wanneer godv.Voor mij geen PostNl meer

Ordernummer: W7Z0VJT

30-07-2022

Na thuis wachten op aflevering te horen krijgen dat het pakket "niet bezorgd kon worden" en op een veraf gelegen ophaalpunt moest worden opgehaald. Te belazerd om te bezorgen om er dan met leugens proberen onderuit te komen. Waardeloos!

Eddie
26-07-2022

Wacht op pakket. Staat via track & trace 10.15 bezorgd! Door wie? Spook? Niemand gezien! Op beveiligingscamera NIKS te zien!

Uur later staat in track & trace bezorgd naar post.nl punt!

Gewoon NIET geweest en afgeleverd op afhaalpunt!

FamkeSan
25-07-2022

Ze geven een aangetekende pakket weg bij de verkeerde adres. En de klant mag zelf het uitzoeken.

Er werd me een aangetekende Pakket vanaf het buitenland gestuurd. Vanaf de track & trace kon ik zelf zien dat er op 12 juli om 10: 47 de bezorger onderweg was met mijn pakket. En dat er om 12: 53 het pakket bezorgd was. Maaar niet bij mij tenminste, want ik was de hele dag thuis en geen postbode of pakket gezien, toen ik bij de track & trace keek zag ik een rare handtekening van degene die het in ontvangst had genomen. Het was niets meer dan een kromme streepje, dus geen enkele letter of naam te herleiden. Toen ik verhaal ging halen bij PostNL zeiden ze doodleuk dat de afzender een klacht in het land van herkomst (het buitenland dus) moest indienen. Wat een rare antwoord om hun verantwoordelijk niet te nemen want uiteraard kan het land van herkomst niets aan doen, aangezien het pakket hier in Nederland aankwam en verkeerd bezorgt is, ondanks dat het een aangetekende.

22-07-2022

Ik heb twee pakjes uit het buitenland besteld te weten Engeland en Frankrijk.

Een hele tijd moeten wachten en helemaal geen bericht ontvangen dat het op een punt afgeleverd was.

Blijkt nu uit de Track en Trace code dat ze op een punt geleverd zijn en inmiddels teruggestuurd worden naar de afzender en voor die uit Engeland ook nog inklaringskosten betaald.Ik zou nog van Post NL bericht krijgen wanneer het bezorgd zou worden.Niks gehad.

Pure diefstal lijkt me.

De klantendienst werkt ook heel slecht want ik krijg geen gehoor daar.

Ingrid
19-07-2022

Komt via de mail binnen. We hebben je gemist! Nou. bezorger heeft niet eens aangebeld!

Flink balen weer!

Elvis
19-07-2022

Nou wik zou vanochtend om 11:06 uur al me pakketjes moeten hebben ontvangen en heb ze dus niet en nu nog niet volgens de app met track en tracé 's zegt de app dat ze afgeleverd zijn maar blijkbaar niet dus dus ja dus heb ik een slougan bedacht

De post.nl ja die naait je wel!

Rick
18-07-2022

Mijn pakket zou op vrijdag 15-7-22 bezorgt worden .

Op 18-7-22 nog steeds niets ontvangen .

In de app staat dat ze de levertijd vandaag niet gehaald hebben en dat ik de track and trace in de gaten moest houden voor de nieuwe lever datum en tijd .

Deze staat nog steeds op 15-7-22 tussen 11:15 uur & 15:45 uur .

Contact gehad met de klantenservice maar hier kwam ik ook niet verder dan : het is druk op het soorteercentrum .

Echt zo waardeloos heb ik nog nooit mee gemaakt bij postnl.

Dit is het begin van het einde!

Anne-Marie
24-10-2023

Betere service

Bezorger geeft bericht 15-7-2022 pakket bezorgd om 11:03. Niets ontvangen.

Klantenservice neemt mijn klacht op.

Er komt echter geen terugkoppeling van mijn klacht.

Hele slechte klantenservice!

Pakje verdwenen en geen antwoord wat ermee gebeurd is.

Dat is toch heel klantonvriendelijk.