PostNL reviews

Wolff
07-12-2019

Moest verboden worden in België

Grote ergernis alom

Geen of veel te weinig informatie waar men iets aan heeft

Onbereikbaar

Kortom 0 op tien, zeker weten

Maria

Respectloos personeel

Voor de zoveelste maal werd het bestelde pakket gewoon aan de deur gedropt in de gietende regen!

Nochtans duidelijk papier op de venster met de vraag dit pakket bij de buren af te leveren!

Lezen ze bij Post NL wel de reviews? Word duidelijk geen gehoor aan gegeven! Personeel krijgt geen opleiding zeer respectloos personeel!

Henrik

Waardeloos bedrijf

Het is dat ik een ster moet geven maar zelfs dat is dit bedrijf niet waard.

Verreweg de slechtste dienstverlener in Nederland voor zover ik weet.

Pakketten die terug gestuurd worden naar China zonder enig bericht of melding dat een pakket bij afhaalpunt ligt, 2 keer belasting in rekening brengen voor 1 pakket.

Pakketten die gewoon voor de deur buiten gegooid worden ( Amsterdam).

En dit ongeveer 40 keer van de 100 paketten die ik heb besteld.

Ja 60 keer ging het wel goed min of meer maar dit is onacceptabel!

Nathalie

Vervalsen handtekening

Pakje aangetekend verstuurd, bezorger heeft getekend maar pakje nooit aangekomen.

70 euro weg!

Arnout A
04-12-2019

Overtreden postwet & Diefstal

1: Pakketjes verdwenen van de radar, bleek dat ze 10 dagen in de auto van een chauffeur lagen omdat er geen ruimte was bij het service punt.

2: Pakketjes zijn terug gestuurd naar china zonder dat ze bij mij of mijn buren zijn aangeboden.

3: Pakketjes worden aan de deur klink vast gemaakt aan de buiten kan, en weet niet of pakketjes nou zijn gestolen of verdwenen.

4: USB stick zijn gestolen uit de envelope, die was open gesneden. Gemeld bij Post.nl. Die zouden dit onderzoeken. Nooit meer wat van gehoord.

5: Klantenservice gooit je van de chat af als je probleem niet past in hun opgelegde format. Als pakketjes verdwijnen kunnen ze je niet helpen en einde chat.

6: Klanten service als je ze eindelijk aan de lijn hebt, voor een euro per minuut, helpen je ook niet als er pakjes verdwijnen of gestolen zijn. Zoek het maar zelf uit.

7: Als er wat mis gaat helpen ze je niet bij Post.nl, want ze hebben een contract met diegene die het pakje opsturen en niet met diegene die het moet ontvangen en worden gesprekken beeindigd. Zoek het zelf maar uit.

Dutchy
04-12-2019

Tijden van bezorging

Ik had mijn postnl pakketje gemist dit omdat ik me vader niet kon waarschuwen wanneer die kwam ik was namelijk werken kreeg pas om 8 uur te horen dat die van 9:50 tot 11:50 kwam nu was de nieuwe bezorgpoging vandaag mailtje netjes erna gekregen om 10:26 dat hij van 10:15 tot 12:45 kwam en nu weer om 8 uur smorgens mail ja je pakketje komt toch om 13:05 tot 15:05 nou heel leuk hoor postnl dat jullie je tijden steeds veranderen ben ik voor niks vroeger wakker geworden voor een pakket wat nu niet komt nog

JOeri
03-12-2019

Geen moeite doen

Koerier kan in Kortrijk geen Nederlands. Kon niet zeggen dat het moest afgetekend worden, noch leveren in een gebouw waarvan de deur van op afstand kan worden geopend. Iemand bellen om af te tekenen kan ook niet, want tegen dan is hij al weg. Haast en spoed is. Ongelofelijk. Triest!

Bellen naar de klantenservice duurt een eeuwigheid. Kon hier al 7 reviews achtergelaten hebben.

Gina
03-12-2019

Heel slecht bedrijf

Het tijdstip dat hun vermelden was er gewoon iemand thuis en er is niemand geweest. Geen briefje in de brievenbus of een mail nee meteen teruggestuurd naar China echt schandalig!

01-12-2019

Pakket uit het buitenland

De bezorger van Post.nl heeft aangegeven dat het pakket (uit het buitenland) per abuis bij de buren is afgeleverd en daarbij geen kaartje bij ons achtergelaten waar hij het heeft afgegeven. Post.nl geeft nu aan dat de afzender (uit het buitenland) actie moet gaan ondernemen. Waarom neemt Post.nl niet zelf de verantwoording op zich en schuift het af naar internationale postafspraken. Belachelijk. De fout is door de BEZORGER van POST.NL gemaakt en niet door de afzender.

Carla
27-11-2019

Wat een schandalig bedrijf

8,45 betaald voor een aangetekende brief. Het betreft juridische stukken. Tot 2 x toe de melding dat ze het niet konden bezorgen terwijl ontvanger er gewoon was (en dat kan ik bewijzen). Aan de telefoon kunnen ze je niet verder helpen. Wat een prutsers!

27-11-2019

Afhaallocatie tot 16:00

Openingstijden tot 16:00 , dat haal ik nooit met een baan van 08:00-17:00 elders in het land. Zelfs een weekend opening zit er niet in. dus per pakket een vrije middag moeten nemen, daar PostNL het niet zou kunnen wijzigingen dat mijn postcode gekoppeld word aan AH hier om de hoek met tijden tot 20:00 en op zaterdag geopend.

jammer, maar helaas realiteit

Tim
26-11-2019

Waardeloos bedrijf die haast niet te bereiken is en geen problemen oplost

Wil iedereen oproepen om postnl links te laten liggen en via een andere bezorger te laten bezorgen

Als we dit nu eens met zijn allen doen

Misschien willen ze dan eens naar de betalende klant luisteren en de problemen oplossen

22-11-2019

Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt

21-11-2019 zou er een pakket afgeleverd worden tussen 20.50-22.30 uur wat helaas niet is gelukt chauffeur heeft u gemist mail om 22.50 uur raar je zit gewoon thuis.

Klacht ingediend: antwoord de chauffeur heeft het druk gehad en er word met leidinggevende contact opgenomen.

Nieuwe afspraak voor afleveren pakket 22-11-2019 tussen 15.10 -17.10 uur en wat denk je geen chauffeur gezien contact opgenomen met post nl via telefoonnummer 0882255621 daar mijn verhaal gedaan dat het nu 18.45 uur is en ik nog meer te doen heb ( je prive leven gaat er zowat onder lijden ).

Het antwoord van de telefoniste is hetzelfde als je de site gaat volgen voor een antwoord.

Mijn tip voor post nl stuur die telefonistes naar een rijschool voor een goede opleiding dan zouden de pakketten misschien weer op tijd komen.

Op deze manier van werken gaat post nl het niet meer redden.

Cis
20-11-2019

Met zo'n klantenservice kun je beter géén klantenservice hebben

Vandaag chat contact met iemand van Post.nl. Volgens Track en Trace gaat mijn pakketje vandaag namelijk afgeleverd worden (volgens de automatische antwoorden tussen 23.59 en 0.00 uur, wat mij ook heel bijzonder voorkomt) maar het ligt nog bij het afgiftepunt. Hoe kan dit? Volgens de servicemedewerkster moet ik maar gewoon eerst 5 (!) dagen wachten, terwijl volgens hun eigen site (en track en trace) het brievenbuspakje gewoon de volgende dag bezorgd zal worden. We komen er niet uit en de medewerkster verbreekt simpelweg de chat.

Eljudah
18-11-2019

Slecht en onbetrouwbaar

9 van de 10 keer komen ze niet eens en achteraf staat er dat je niet thuis was

vaak worden pakken kwijtgeraakt (al 3x voorgekomen)

Klantenservice onvriendelijk en bied geen opossing aan

Joost
13-11-2019

Amateurs. Slecht management.

Slechte service, pakketjes raken kwijt, niemand lijkt de verantwoording te nemen.

Het is mijn inziens logisch waarom niemand meer echt in de post vertrouwd. anno 2019 is het blijkbaar nog steeds niet mogelijk een pakketje te bezorgen binnen de Europese Unie. Zelfs aangetekend. Een wassen neus.

Deze generaties zullen hopelijk de laatsten zijn die te maken hebben met baggerbedrijven als Postnl.

Zhiyar
12-11-2019

Slechte service, geen acceptabele klachtafhandeling

Ik wou dat ik ze min-sterren kon geven!

-10

Emma
06-11-2019

Nog nooit zo slecht geholpen door PostNL

Verwacht je dat je post op een donderdag krijgt van PostNL, krijg je niet, maar wel een mail dat het POSTpakketje is vertraagd en 's middags komt. Inmiddels is het al vrijdag en nog steeds niks ontvangen. Contact opgenomen met PostNL (wat ook al een eeuwigheid duurt!), maar ze kunnen niks. Slecht bedrijf!

Abdul
21-10-2019

Pakket verstuurd naar duitschland

Pakket is weg,ze kunnen niet vinden.heel erg slechte service.niet vertrouwen naar postnl.ik heb echt mee gemaakt.

Ann
16-10-2019

Onbetrouwbaar

Onbetrouwbaar, slechte service, nooit op tijd, slechte klachtenafhandeling, ga zo maar door.!