Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Wat een gezeik iedere keer met PostNL!
Ik geef juist de voorkeur aan hen omdat zij 1 van de weinige koeriersdiensten zijn die ook bij de buren afleveren, maar ook dit dus niet meer. Kan op 2 verschillende pakketjes rustig 5 dagen wachten, geen mogelijkheid om de bezorgtijd of het bezorgadres aan te passen, dus mijn pakketjes hangen nog ergens in de lucht. De website waar je producten koopt kan wel beloven dat het de volgende werkdag bezorgd wordt, helaas kan PostNL dit niet meer aan. Toch maar over op DHL. Thanks you guys!
Krijg je 3uur van tevoren te horen dat je aangetekend pakket tijden naar voren zijn gehaald. Dus van half 4 tot half 6 i.p.v. half 6 tot half 8 fijn als je op je werk bent. En ze kunnen er niks aan doen?
Schandig! Heb een pakket besteld voor mijn moeder. Zij is slecht ter been en wat doet de bezorger? Voor zijn eigen gemak lekker bij de buren bezorgen. Hij heeft geen moeite gedaan om even aan te bellen.
Ik vind dit schandalig van PostNL. Er is een lift aanwezig en is een kleine moeite om ‘m even af te zetten voor de deur van mijn moeder.
Ik wil het liefts DHL of UPS voortaan
Reeds 4 dagen ben ik aan het wachten op mijn pakje.
Dan is de bezorging vertraagd,volgende dag komen ze niet opdagen,dag erna was ik zogezegd niet thuis,geen briefje inde bus.terwijl hier altijd iemand thuis is.De klantendienst van Postnl is al even erg als haar bezorgers.Een bende leugenaars en prutsers.
Weet niet wat ze bij post nl aan t doen zijn maar elke dag een andere bezorger en geen 1 weet de weg heel irritant heb een bedrijf dus ben er toch wel afhankelijk van
Bewust aangegeven om het in de avond te laten bezorgen. Naar de track & trace gekeken stond er dat de bezorger onderweg was en het pakketje tussen 20.45 en 21.45 zou komen.
22.00 en boem ineens status verandert naar de bezorger heeft u gemist.
Als de bezorger uitloopt dan is het netjes om contact te leggen of om door te werken om klanten tevreden te houden.
Uw pakket wordt afgeleverd bij een post.nl locatie, terwijl het nooit aan mijn adres is aangeboden.
Das makkelijk, maar daar betaal ik niet voor!
Post.nl is geen ptt, die kon je vertrouwen.
Gewoon zonder opgaaf van reden dagen vertraagd, als je ergens op rekent dan hopelijk niet bezorgd door PostNL
Wij werken van 7,00 tot 19,00 geen bezorger gezien en wij werken nog wel met 8 mensen hier
zitten al 16 min aqan de lijn en nog niemand van de zakelijke afdeling gesproken
Ik zat in mijn woonkamer terwijl mijn pakket geleverd zou worden tussen 14:35 en 16:35. Ben ik voor niks op een zaterdag de hele dag thuis gebleven en heeft de bezorger mij gemist? Ik hoorde niets door de deur gaan en ook niet de bel afgaan. Had het nog bekeken of de bel het deed en JA hij deed het luid en duidelijk. Bezorger heeft vanwege de regen gewoon een briefje door de deur gegooid met als enige tekst erbij "morgen".
Dit is frustrerend want het gebeurt veel te vaak en er is nergens waar je direct contact op kan nemen om een klacht in te dienen of een chatservice om je direct te helpen.
Het bedrijf komt er veel te makkelijk mee weg en het blijft frustrerend dat ik niet naar boven durf te gaan de hele dag in het geval dat ze weer snel een briefje door de bus gooien. Overigens is de bezorger niet tussen de aangegeven tijd langs geweest en pas rond 19:00.
Gebeurt te vaak Post NL.
3 dagen terug op 24-07-2019,vond ik bij thuiskomst de pakketten keurig neer gezet voor mijn deur en met een deur mat goed afgedekt. Wat was ik blij met deze goede en creatieve oplossing. Gisteren 26-07-2019, kwam deze bezorger heel attent vragen of het goed gegaan was. Ik heb hem hartelijk bedankt voor zijn creatieve en praktische oplossing. Hulde Post en NL voor deze creatieve en oplossing gerichte bezorger. Het was zo ń bijzondere verassing,
Slechte service.
App geeft aan dat de bezorger voor een dichte deur stond en dus morgen weer komt. Ik laat het afleveren op kantoor waar de voordeur wagenwijd open tijdens deze warme dagen.
Enige wat er bij Postnl vanaf kan is sorry, hij komt morgen weer langs. Met een fatsoenlijke oplossing kunnen ze niet komen want nee een postbezorger kan niet nogmaals langs komen.
Misselijke organisatie die helaas overal maar mee weg kan komen.
Een bezorger die geen zin heeft om paket af te leveren op het bezorgadres. Dus dan stuur je gewoon 2x een zg. niet thuis melding (en ook nog zonder kaartje) en dan de 3e dag afgeven bij een servicepunt. Kan je het zelf gaan ophalen. Klagen bij postnl, maakt niet uit.
Pakjes worden maar niet bezorgd, ondanks mailtjes dat de post de volgende dag bezorgt zal gaan worden. lijkt erop dat ze de zomerdrukte niet aan kunnen.
Volgens de postnl-chauffeur (aardige man) staat magazijn ram-vol. maar geen chauffeurs. Logistiek manager en planner mogen hier wel ter verantwoording geroepen worden. Naam van PostNl keldert
Echt alle andere bezorgbedrijven brengen de volgende dag aan huis. Als je iets besteld dat via post.nl moet komen wacht je minimaal 2 dagen en vaak krijg je dan nog via track&trace te zien dat het vertraagd is. Ik koop al alleen maar bij webshops die niet gebruik maken van post.nl, tenzij het echt niet anders kan. Ik hoop dat webshops massaal contracten met deze schurken opzegt.
En dat in 1 jaar. Deze keer een pakje naar de VS, een zeefdruk in een speciale verzenddoos. Is iemand op gaan staan! Dus ik claim de schade. Krijg ik te horen dat ik het niet goed had ingepakt. Onzin. Hoe kan iemand er op gaan staan? Dat lijkt me zeer onzorgvuldig. Bovendien was het pakket aangetekend en verzekerd verstuurd. Zo kun je altijd je schuld afwentelen.
Wie heeft nog meer slechte ervaringen met beschadigde post door Post.nl of met Monique Team PostNL (ongetwijfeld een fake naam want je schaamt je toch om als klachten-afhandelaar bij Post.nl te werken.
Roelof
Waardeloos k**bedrijf! Bedrijven raken klanten kwijt omdat pakketjes niet of na ellenlange vertraging geleverd worden. Klantenservice is een lachertje, daar zitten callcenter medewerkers die recht van de kleuterschool komen! Beter zaken doen met DHL, DPD of UPS!
Al voor de tweede keer in een jaar maakt Postnl een pakket kapot. Deze keer is een medewerker op een doos gaan staan.Schade 150 euro. Commentaar Postnl: had je het maar beter in moeten pakken. Was goed ingepakt, maar geen enkel pakket is bestand tegen de hufterigheid van Postnl. Wat voor zin heeft het om een pakket aangetekend en verzekerd te versturen, terwijl je op voorhand weet dat Postnl geen verantwoordelijkheid neemt. Advies: neem een andere leverancier!
Nu meerdere malen extra betaald om op zondag een pakket te laten bezorgen. Echter, de chauffeurs van PostNL weten altijd een excuus te bedenken waarom ze het toch maar maandag gaan doen. Ze bellen of niet aan of het adres is opeens onbereikbaar geworden. Gooi je geld niet weg en kies gewoon een andere transporteur. Gewoon schandalig!
Sinds een paar maanden hebben we een nieuwe postnl bezorger, die levert elke keer onze pakketjes open of open gescheurd!
Wel vreemd Elke keer zo, ik heb het nooit eerder gehad met de vorige bezorgers.
Ook als we de post vd buren krijg omdat ze niet thuis zijn zie ik dat hun pakketjes open is gescheurd.