Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Slechte service van #postnl
Mijn aangetekende post staat in de app als bezorgd, met mijn handtekening erbij. Dit terwijl ik de hele dag thuis zit, en niets heb ontvangen, laat staan er voor heb getekend.
Hier zojuist over gebeld met de klantenservice van PostNl. Word niet serieus genomen, dat dit zomaar kan, en dat de bezorger mijn handtekening vervalst.
Er wordt mij gezegd nog een paar dagen te wachten.
Niet dus.
Minachting particuliere klanten
Ik zou drie pakketten op de zelfde dag ontvangen 2 daarvan van bedrijven en 1 van een particulier de 2 werden na 18.00 u ingeleverd en de ene was om 15.00 u al bij postnl wat schertst mijn verbazing de 2 werden bezorgt maar die ene werd uitgesteld.
Dit is niets nieuws het was me al eerder opgevallen je betaald als particulier de hoofdprijs maar de zakelijke klanten gaan voor te gek voor woorden ik zoek in het vervolg wel een andere bezorgdienst.
Gooien met pakketten en dan nog maar niet over diefstal te spreken! Onvriendelijk ook vaak. Veel te gehaast allemaal.
"Om deze zending te ontvangen is een handtekening nodig. Voorkom direct contact; geef de laatste drie cijfers van je identiteitsbewijs door. PostNL tekent dan voor jou."
Pakket gisteren aangenomen, jongedame drukt me het pakket in de handen en wegwezen! Niet gevraagd naar identiteitsbewijs! Kan dus zomaar overal afgeleverd worden. Slechte service, en. oh ja, pakket naar het buitenland nog steeds niet op de plaats van bestemming, reeds 40 dagen onderweg! Superservice PostNL! Waardeloos, een dikke nul!
Ik vind zeker met alle negatieve tijd en in deze corona tijd dat postnl ook een groot compliment verdient. Onze bezorger is altijd vriendelijk, ondanks de druk die zij nu ervaren.
Het pakket wordt niet eens meer bezorgd. Hate gaat gelijk terug, ik krijg de melding dat deze geweigerd is. Wat een kl. bedrijf
Waardeloos bedrijf, ik krijg al 2,5 maand mijn pakketen niet bezorgd, terwijl we wel thuis zijn. Al 9 keer heb ik onnodig 10 kilometer (per keer) moeten rijden naar de post locatie en voor de 9 pakketen heb ik toch echt betaald voor thuis bezorging en niet bezorgen op een post locatie. Al heel wat klachten in gediend, maar tot op heden niks opgelost. Waardeloos bedrijf! Zeer slecht pakket bezorger van post nl.
Het is niet erg als je fouten maakt. Dat je verkeerde informatie over openingstijden geeft van het afhaalpunt, dat je bezorger geen geduld heeft om 30 seconden te wachten tot er iemand open doet, dat ie daarbij te vroeg komt etc.
Maar los het dan wel gewoon op. En laat iemand niet 3 keer een half uur in de wacht staan om vervolgens halsstarrig je fout niet te willen op lossen.
Wij wachten al bijna een jaar op een pakket. Het zou al in Eindhoven zijn geweest, Zwolle, Groningen en toen zou het naar Den Bosch komen . dat is inmiddels 3 maanden geleden! En dat terwijl het pakket in de computer staat! En wat zegt helpdesk:"we zullen een "case" aanmaken" . waar je dan wel weer voor moet betalen.
Pakket zou bezorgd zijn. Niks ontvangen, handtekening blijkbaar vervalst. Geld kwijt. Pakket via bol.com.
Wat een boevenbende zeg. PostNL momt te laat, levert niet, zetten pakketjes zomaar voor je deur, slechte communicatie, sturen pakketjes ongevraagd terug, zijn onvriendelijk en ga zo maar door. En het ergste van alles is nog dat ze op hun eigen site zetten dat 98% van de klanten tevreden is en 95% van de pakketjes oprijd wordt geleverd. Nou mooi niet dus?
1 op de 5 pakketten worden niet geleverd terwijl track and tracé aangeeft dat het geleverd is inclusief handtekening. Klachten indienen als dat telefonisch al lukt heeft eigenlijk geen nut. Alles gaat in het ronde archief en ik ben mijn geld kwijt ?
Blijkbaar kan en mag dit allemaal.
Pakket verzonden op 22dec uit nederland en op 23 dec aangemeld bij HermesDuitsland.
Hermes geeft aan op 30 december nog niets ontvangen te hebben en helaas is dat tot heden 7-1-2021 nog steeds zo.
Pakketten verzonden uit nederland door DHL en DPD komen wel steeds aan.ra ra hoe kan dit.
Dus mensen nooit meer gebruik maken van Post Nl
Wacht al 5 dagen op pakket van uit Nederland.
help desk niet te bereiken.
je mag het eerst doen via hun chat programma daar vragen ze je nummer waar je hun mee gaat bellen en mail . daarna krijg je hun telefoon nummer voor de aan melding van klacht of vraag.
daarna zien zij jou nummer binnen kommen en pakken pots.nl de telefoon nooit niet op en blijf je in de wacht tot je het opgeeft na 45 minuten
Schandalig hoe jullie mijn pakketjes half in mijn brievenbus hebben gestopt! Het had zomaar uit mijn brievenbus gehaald kunnen worden als iemand daar zin in had!
echt niet netjes!
Vandaag zouden er medische toebehoren bezorgd worden tussen 15.45 en 18.45. Hele dag thuis gebleven omdat de bezorging van een ander pakket vrijdag ook al niet bezorgd werd en we deze benodigdheden nu nodig hebben, omdat door alle drukte de bezorging al langer op zich liet wachten. Geen bezorger. Kijk op de track ode en zie tot mijn verbazing dat de bezorging weer niet gelukt is. Wil hier telefonisch een klacht voor indienen, gaat eerst via een robot, waar je uiteindelijk een nummer van krijgt dat je kan bellen. Ruim een half uur gewacht tot we iemand aan de lijn kregen(wel vriendelijk en behulpzaam zover ze kan), heeft klacht genoteerd en geprobeerd de bezorger te bereiken, helaas. Wordt morgen geleverd, maar dan hebben wij een medische afspraak. Daar kunnen ze helaas niets aan doen, dan wordt het nog een dag later en ophalen bij het depot. Hoop dat het dan wel beter gaat dan de vorige keer, toen was er een storing en mochten ze het pakket niet meegeven. Zeer frustrerend
Jeeetje, ik ben echt ontdaan. De verbinding is zojuist na 44 minuten in de wacht voor de 2e maal (eerste keer ruim 30 min) verbroken. Ik kan geen bericht emailen, geen bericht achterlaten, ik kan niet teruggebeld worden. Het punt is dat een uit de VS gestuurd pakket zogenaamd is afgeleverd, echter ik heb deze nooit ontvangen. Daar wil ik melding van maken en vragen hoe dit op te lossen aangezien ik wel kosten heb gemaakt. Maar ik kom niet met Postnl in contact. BIZAR!
Een buurman kwam met de vraag of er een paketje was geleverd, dit was niet get geval.
Hij kwam later weer met een briefje van post nl dat het inderdaad op mijn aders werd achter gelaten.
Maar ik heb hem niet aangenomen.
Nu gisteren kwam de politie aan de deur omdat er aangifte tegen mij was gedaan vanwege diefstal en dat de politie binnen wilde kijken!
Ik heb nee gezegd en gezegd dat ik een beetje moe werd van dit verhaal.
De politie gaf aan dat dit een zeer ernstig vergrijp om dat de post bode me herkende ja duu! hij komt vaker aan me deur als ik was besteld heb.
De poltie was nog geen 5 min weg stond mr de postbode en de zeurende buurman aan men deur.
En me van alles te verwijten!
Ik ben hier zeer boos om! fix je problemen met je postbodes post nl!
Via marktplaats koop en verkoop ik veel. Ik verstuur met alle maatschappijen. PostNL is veruit de duurste,de traagste en de meest klantonvriendelijke.
Meerdere pakketjes uit Duitsland verdwenen of maanden onderweg.
Er is een kindje overleden en ouders bestellen kleding op de site van neomaatje. Deze kleding wordt dezelfde dag nog verzonden met track en trace en wordt maar liefst 4 dagen later bezorgd. Helaas is het kindje toen zonder passende kleertjes begraven.Dit is te triest voor woorden
Had het met spoedpost verzonden moeten worden a 35 euro?