PostNL reviews

11-11-2020

PostNL sinds 2020 extra dramatisch

In 2020 heeft PostNL zodanig veel fout gedaan dat ze dit niet snel kunnen rechttrekken. Meerdere pakketten veel later dan nodig bezorgd. Een pakket van 10-20 kg met 185 euro aan materiaal VERLOREN en niet kunnen terugvinden, een pakket op een totaal ander adres afgeleverd, de lijst gaat maar door. Vervolgens is de klantenservice erg vriendelijk, maar je wordt geen steek verder geholpen laat staan gecompenseerd.ik weet niet wat er aan de hand is met PostNL dit jaar maar het is bizar. Ik raad aan als je de keuze hebt toch te kiezen voor een andere postservice (al is daar ook genoeg over te zeggen op dit moment.)

Rs
10-11-2020

Irritante bezorger

Rijdt zo mijn huis voorbij, geen briefje, niet aangebeld, niet bij buren geprobeerd te leveren en geen 2de bezorgpoging de volgende dag. Nee meneer heeft voor mij besloten dat ik niet thuis ben, en dat ik naar de pick up point moet on mijn pakket op te halen. Dat allemaal omdat hij niet naar de 4de etage wil lopen.

Marjolein
09-11-2020

Bezorgdienst, overal behalve bij je thuis.

Ik dacht dat DPD slecht was.

Nou, Post.nl kan zich met hun meten.

Waarom is de consument overgeleverd aan zulke 'bezorgdiensten'?

Waar is de service?!

07-11-2020

Briefpakket niet geleverd

Op 21 oktober heeft de afzender een biefpakket naar mij verstuurd (track trace code 3SKABA525586785 ). Volgens PostNL is dit pakket d.d. 22 oktober bij mij thuis afgeleverd. Echter wij hebben niets in de brievenbus aangetroffen, ook niets bij de buren en ook niet bij het dichtstbijzijnde PostNL ophaalpunt. 2 x contact gehad met klantenservice en 2 x te horen gekregen dat ik moest wachten. Ook de afzender heeft contact opgenomen met de klantenservice. Vervolgens laat PostNL niets meer van zich horen. Zeer slecht.

Joke
06-11-2020

Pakket staat op “bezorgd” niets ontvangen

Volgens de track en trace code is pakket 3 november bezorgd, niets ontvangen. Contact gezocht met post.nl. Wacht nog twee dagen af werd gezegd, nog steeds niets. Nu moet de verzender contact leggen met post.nl om een onderzoek te starten. Waarom kan ik dat niet aanvragen? Ze maken het zo moeilijk mogelijk, waarschijnlijk in de hoop dat ik het opgeef. Waardeloos. (Al vaker pakketjes niet ontvangen, meerdere keren met sieraden, verdacht!)

Junalda
05-11-2020

Paket vertraagd zonder garantie dat het geleverd zal worden

Ik heb zaterdag 31 oktober een pakket aangeleverd bij een postnl aflever punt. dinsdag 3 November realiseerde ik dat het nog niet aangekomen was op de plaats van bestemming dus ik belde op en vroeg waar het is gebleven. Blijkt dat er vertraging is opgelopen en dat het onderweg is naar een sorteercentrum. Vandaag donderdag 5 November realiseer ik me dat het pakket nogsteeds niet is geleverd dus bel ik weer en legt Anneke van de klanten service mij uit dat het in een depot is en vertraging heeft opgelopen. Reden waarom het vertraging heeft opgelopen weet ze niet. Wanneer het geleverd zal worden weet ze ook niet. Mijn pakket zelf ophalen zodat ik het zelf kan brengen naar de plek van bestemming mag niet en vergoeding krijg ik ook niet voor het feit dat het laat is. Als het pakket aan zal komen op de plaats van bestemming kan ze mij ook niet garanderen. Anneke was heel onvriendelijk en niet begripvol voor het feit dat mijn pakket nog steeds niet geleverd was en had zoiets van zoek het maar uit maar dit is het deal with it.

03-11-2020

Wat een ellendig bedrijf!

Augustus pakket besteld in de USA. Nadat het bij de douane was aangekomen niets meer gehoord. Uiteindelijk is het pakket retour afzender gegaan en ik heb geen enkel bericht ontvangen.

De leverancier wilde een nieuwe poging wel wagen eind september.

Track & trace bijhouden werd ruim een maand een dagelijkse routine voor mij. Meerdere malen de klantenservice benaderd. Moest daarvoor wel iedere keer lang 'Daan' de chatrobot. Vandaag eindelijk het verlossende nieuws; het pakket ligt op een servicepunt in mijn buurt. Daar bleek het echter niet te liggen. Weer gebeld, vriendelijk te woord gestaan, maar via een ander zoeksysteem bleek het pakket nog (steeds) bij de douane te liggen.

Ik wordt gek!

Ria
02-11-2020

Wat een slecht bedrijf is het geworden

Wat een slecht bedrijf is PostNL geworden. Vorige week donderdag hebben ze het pakket in ontvangst genomen en nog altijd heb ik het niet ontvangen! Dit is niet de eerste keer dat ik dit mee maak! Het wordt hoogtijd dat bedrijven stoppen met het verzenden van hun goederen via PostNL als PostNL hier geen verandering ingaat brengen. Want ook hun naam gaat eraan zeker als erop hun site staat wordt binnen 24 uur geleverd!

30-10-2020

Ervaringen met Postnl

Op 01 oktober 2020 een pakketje naar Engeland verzonden met Postnl; adressering was correct. Postnl en/of ingeschakelde derden, onder andere Hermes Europe, zijn bij herhaling niet in staat om een pakketje in Engeland te bezorgen. Absoluut dieptepunt was het gisteren retour ontvangen van het zwaar beschadigde pakketje. De inhoud, een E-reader ter waarde van 100 euro, was gestolen.

- Postnl en/of ingeschakelde derden zijn incompetent.

- Minimaal één medewerker van Postnl en/of ingeschakelde derden is een dief

Nicolette
28-10-2020

Pakket zoek

Wat is er aan de hand met dit bedrijf?! Pakketje blijft op sorteercentrum liggen al 2 weken!,

Geen datum wanneer het bezorgd gaat worden. Ik zie zoveel negatieve reacties. Wie kan hier iets aan gaan doen?.!

27-10-2020

Pakket staat op bezorgd , niets ontvangen

Wat een waardeloos bedrijf is dit.

Zowel bezorgers als de klantenservice.

Pakketten worden geregeld niet bezorgd en het interesseert ze ook totaal niets.

Ik hoop echt dat deze tent heel snel failliet gaat.

Ann
25-10-2020

Lost registered letter, refusing refund, poor customer service

Sent a registered letter from the Netherlands to Ireland on 05/10/2020. This letter never arrived. Online tracking states it was as sorted out. Contacted in numerous occasions PostNL customer service, their staff very unhelpful, cannot tell me where my letter is, refuse to investigate, refuse to return 14.30 euros for services they are not able to provide. I had to post a new letter, sent it via courier, it was more expensive but delivered within two working days. I won't recommend Postnl services, they are totally useless.

George
21-10-2020

Pakket (Grote doos) verdwenen

6 oktober jongstleden, heb ik een designlamp via postnl verzonden naar een koper in het noorden van het land. Bij controle via de track and trace code, staat er de dag erna dat het postpakket onderweg is naar de koper. Echter blijft dit bericht een hele week staan. Toen heb ik de klantenservice van postnl hiervan op de hoogte gesteld, en die vertelde mij dat er een onderzoek gaat plaatsvinden. Dit schijnt altijd te gebeuren, als een pakket minimaal een week in het sorteercentrum van postnl blijft liggen. Een week later krijg ik bericht van de klantenservice postnl, dat: na onderzoek van postnl, zij tot de conlusie komen dat ik mijn pakket als vermist moet beschouwen(!?) En dat de verzendkosten dan wel vergoed worden. De doos waarin het artikel verpakt is, is zo groot dat je er als het ware overheen struikelt. Mijn indruk is dat de designlamp ontvreemd is, en ik mijn geld kwijt ben. In ieder geval is mijn vertrouwen in postnl, hierdoor, behoorlijk geschaad.

Robin
19-10-2020

Verdwenen pakketje

Ik heb een extreem belangrijk pakketje opgestuurd voor een visum aanvraag: diploma's, geboorteakte, huwelijksakte. Het pakketje is al 15 dagen in de status 'verzonden naar land van bestemming', maar het postbedrijf daar heeft nooit iets ontvangen. Als je postnl belt en uitlegt hoe belangrijk deze documenten zijn en wat voor tijdsdruk er is: sorry, we kunnen niets voor u doen, wacht de 25 dagen af. Geen hulp niets. waardeloos.

Betkla
16-10-2020

Pakket kwijt (geen reactie postnl)

Pakket verstuurd via post nl. Ontvanger heeft niets gekregen. Na meerdere weken is door postnl een onderzoek ingesteld hoe dit kan. Dit duurt extreem lang (bijna twee maanden terwijl pakket binnen 3 dagen geleverd zou worden). Erg merkwaardig dat je een (verzekerd) pakket verstuurd, deze niet aankomt en postnl niet thuis geeft.

El
13-10-2020

In eens postNL punt?

Hele dag gewacht op een pakketje die ik nu nodig heb. Krijg ik in eens het bericht dat hij morgen bij een PostNL punt opgehaald kan worden?

Hierover gebeld, na 10 minuten wachttijd iemand aan de lijn gekregen met een arrogant toontje. Hij kon/wou niks voor mij doen. Gevraagd waarom het naar een postNL punt gebracht is, hier heeft hij geen antwoord op gegeven. Hij sloot het gesprek af met dat hij hoopt dat ik tevreden was over het gesprek. nee. Het was net alsof hij een tabel voor zoch had die hij op las en sloot toen het gesprek af. Heb hier helemaal niks aan gehad.

Pascal
09-10-2020

Waardeloos bedrijf

Zakelijk pakket (RMA) verstuurd met RMA sticker van bedrijf. Pakket komt na enkele dagen retour met als reden: pakket geweigerd. Bedrijf waar het pakket naartoe moest heeft me verteld dat ik de zoveelste ben van Postnl waarvan het pakket retour is gestuurd. Waarschijnlijk is de postnl chauffeur te beroerd om zich aan te melden, voordat hij geweigerd wordt aan de poort (het is een beveiligd terrein) en plakt hij een geweigerd sticker op het pakket. Klantenservice van postnl doet geen verder onderzoek en weigert vergoeding.

Gelukkig heeft de leverancier een goede oplossing aangeboden en stuurt een andere pakketdienst om het pakket thuis op te halen.

Nooit meer een pakket via Postnl en ik zal zeker mijn verhaal delen met zoveel mogelijk mensen.

Martinus
03-10-2020

Pakket bezorging

Vreselijk bedrijf, voelen zich nergens aansprakelijk voor/ contact niet mogelijk! alles raakt kwijt of is 1 maand onderweg, en dan nog een virus als excuus gebruiken walgelijk!

15-09-2020

WAARDELOOS BEDRIJF

Wederom een pakket verstuurd met postnl naar lissabon.wederom te laat.en je hebt al betaald dus je moet maar geduld hebben.wat een k bedrijf is dit,4 keer iets verstuurd,3 keer te laat en 1 keer helemaal niet aangekomen.nooit meer met dit k.bedrijf.waardeloos,nooit doen mensen,ik ga i.e.g. Een alternatief zoeken.postnl nooit meer.

Tamara
09-09-2020

Mijn vaste bezorger uit pelt

Jank jank jank. tranen met tuiten.mijn favo knappe postbezorger uit pelt heeft andere job.werkt niet meer bij post nl. jammmer. ik ga hem missen.was een schatje. en werkte snel.niewe man heb ik wel contact mee. maar klikt niet zo als met de vorige.