PostNL reviews

Mat
18-08-2023

Meneer rijdt met zijn jonge assistent rond en weigert onze pakketjes naar boven te brengen. Schreeuwt heel de trappen gang bij elkaar en zegt: “ik kom niet naar boven, kom maar naar beneden” na een paar keer aanbellen is onze dochter ook wakker geworden. Ik klaag normaal niet zo snel maar dit ging mij vandaag toch te ver! @postnl ik heb een filmpje voor je van meneer.

@postbezorger: Jij bent een schande voor postNL en je hebt geen respect voor je klanten en laat je vrij ‘jonge’ assistent niet jou werk doen!

Paula
16-08-2023

Een kadotje voor mijn kleinkind besteld, hij verheugde zich al. Krijg ik bericht dat het pakje is geweigerd aan de deur en is teruggestuurd. Er was de hele dag iemand thuis en er is niets geweigerd. Nu dus een verdrietig kleinkind. En ik moet opnieuw bestellen. Hopelijk komt het dan wel aan.

Lucas
09-08-2023

Ik heb een pakketje besteld en krijg opeens een mailtje van je krijgt het morgen en het zou vandaag bezorgd worden omdat extra voor betaald had

Art
07-08-2023

Meerdere malen wordt post op bezorgd gezet terwijl deze niet bezorgd is. Vandaag een pakket wat bezorgd zou zijn wat niet het geval is. Na contact opgenomen te hebben met de klanten service kunnen ze niet doen. Alleen track en trace bekijken, wat ik zelf ook kan. Advies een paar dagen wachten… ehh het pakket staat op bezorgd. Vervolgens wil ik een klacht indienen. Dat kan maar dat wordt intern afgehandeld, dus daar hoor ik niets meer over. Ik geef aan dat ik daar niet mee akkoord ga. Wordt de hoorn er op gegooid.

Mathieu
05-08-2023

En dan verzeker je een pakket en er is schade weet je wel wat je allemaal moet aanleveren bij postnl zo veel dat je denk en dat willen ze dat je er van afziet tiring leiders bij postnl verzeker je een pakket met handtekening word gewoon voor de deur gepeurd ga je bellen voor geld terug dat doen ze niet want dat is niet hun beleid er moet echt iets aan gedaan worden bij dit bedrijf postnl jullie zijjn walgelijk

Dirk
04-08-2023

Een pakket niet leveren en vervolgens een e-mail sturen dat het bezorgd is. Daarna is contact maken schier onmogelijk. Wat een waardeloos bedrijf. Niet alleen om dit 'incident' maar om nog veel meer.

Alain
04-08-2023

Ze bestelen u waar je erbij wijze van spreken bijstaat en de klantendienst lacht je gewoon uit, pakketten opengedaan en het mooiste gerief halen ze eruit en plakken deze dan terug dicht.dit is post.nl/be. om klacht in te dienen is het paraplu systeem,van kastje naar de muur,dan maar klacht neergelegd bij de politie

Ben
04-08-2023

Slechtste bedrijf ooit. Stuurt steevast pakketjes naar afhaalpunt dit terwijl ik op 50 meter van afhaalautomaat woon. Pakketjes zijn altijd klein en passen in brievenbus maar dat is geen optie omdat ze gewoon altijd naar afhaalpunt gaan op 2,5 km van mijn huis. Maakt ook niet uit wat voor voorkeur je aangeeft in de app want ze hebben er origineel schijt aan en sturen gewoon naar een afhaalpunt.

En bellen heeft geen zin omdat er altijd gezegd wordt dat de automaat vol is omdat pakket te groot, te zwaar, te klein of weet ik veel wat.

Maar ja helaas zijn alle koeriersbedrijven tegenwoordig slecht. Beste ervaringen de laatste tijd met DPD. Sturen pakket tenminste naar afhaalpunt wat ik opgeef.

Coby
31-07-2023

Mailtje ontvangen dat we niet thuis waren en dat het pakketje op een afhaalpunt ligt .

Grote onzin.we waren heel de dag aanwezig en geen post nl gezien .

Lekker makkelijk post nl om rechtstreeks naar een afhaal punt te rijden .ipv naar de mensen hun opgeven adres .

Liesje
31-07-2023

PostNL neemt nul verantwoordelijkheid voor eigen fouten. Klantenservice is onbereikbaar en geeft verkeerde informatie. Bewust dwingen ze je om brieven te schrijven omdat ze de hoeveelheid klachten niet aankunnen en dan fijn weken later je klachten met gemak kunnen afwimpelen. In mijn geval 'vergaten' ze even een berichtje te sturen dat mijn pakketje was aangekomen waar ik maanden op gewacht had, toen ik om de verzendkosten die ik betaald heb terug vroeg waren ze opeens niet verantwoordelijk voor het feit dat mijn pakketje nooit is aangekomen, omdat het door een buitenlands postkantoor verstuurd was. Daarbij gaan ze totaal voorbij aan het feit dat zij verantwoordelijk waren voor het pakketje op het moment dat het bezorgd moest worden in Nederland en door hun fout niet is aangekomen. In andere woorden is het een grote middelvinger naar iedereen die problemen ondervindt met de bezorging, aangezien ze toch geen verantwoording over hun klantvriendelijkheid hoeven af te leggen.

29-07-2023

Een 1 omdat een 0 niet mogelijk is. Al weken krijgen we de post pas na 2 weken bezorgd of helemaal niet. Als je een klacht indient is het standaard antwoord “we zullen het doorgeven” maar er komt geen terugkoppeling en er verandert niks. Daarnaast is mei mijn nieuwe telefoon niet geleverd. Pakket stond op afgeleverd maar ik heb nooit iets ontvangen. Ik heb uren in de wacht gestaan, diverse documenten meerdere malen moeten sturen omdat ze weer kwijt waren en pas na 3 weken is er onderzoek gedaan. Nooit een terugkoppeling gehad, de dure telefoon was gewoon kwijt, ook geen excuses voor het ongemak. Al bij al een waardeloos bedrijf

Pi
28-07-2023

Wat een shit bedrijf!

Pakketje kon niet worden bezorgd

We hebben u gemist . terwijl wij een restaurant zijn en er zitten 80 man te eten!

Cadeau voor onze collega die vanavond haar verjaardag viert wordt maandag geleverd op een afhaalpunt!

Niemand bereikbaar!

Echt een kut bedrijf!

Bob
27-07-2023

Waarom ka ik geen nul geven? Een 1 is teveel.

Niet bereikbaar per telefoon, chatbot is waardeloos want die is geprogrammeerd op standaard antwoorden en chatten met een medewerkster? Zo arrogant en niet behulpzaam dat een chatbot mogelijk een betere keus is.

Mijn pakket ligt al ergens een maand te wachten.

Track & trace helpt niet want PostNl kan zijn eigen T&T niet lezen. Ze weten het gewoon niet.

Een onderzoek naar mijn pakketinstellen kan niet bij PostNl.

Ik heb betaald, mijn pakket is weg twv €90 en niemand kan mij op weg helpen.

Ik denk dat er gejat wordt als de rave bij dat bedrijf maar dat gaan ze nooit toegeven.

27-07-2023

Aangetekend pakketje moest bezorgd worden. Zorg dat ik 30 minuten voor het door PostNL zelf gecomuniceerde moment thuis ben om bij aankomst thuis een "Jammer, we hebben je vandaag gemist!" bericht te hebben ontvangen ca 45 minuten voor het gecommuniceerde bezorgmoment. Bel vervolgens klantenservice en dan wordt mij verteld dat ik maar naar een postNL punt moet om het op te halen, zodra het eenmaal daar is afgeleverd. Blijkbaar kan de bezorger niet worden verteld alsnog op het gecommuniceerde tijdslot langs te komen, danwel het de volgende dag wederom aan te bieden. Communiceer danwel bredere bezorgmomenten, danwel zorg dat bezorgers zich aan de gecommuniceerde momenten houden. Dit is al het zoveelste vergelijkbare incident dat het geen incident meer te noemen is, maar een patroon van incompetentie van het hoogste niveau.

Rachid
22-07-2023

Dit noemt zich postnl. maar in werkelijkheid kunnen ze niet eens een briefje of pakje op tijd bezorgen en als dan je poststuk weg is niet bezorgd. dan is er geen enkele manier om op een normale manier contact te krijgen en als dan dan wel lukt, word je gewoon verteld dat je beter op je post moet letten. wtf!? de pure arrogantie van dit stelletje onproffesionele oplichters! zelfs ROUWPOST word gewoon weggemoffeld en iedereeen zal jou vertellen dat t je eigen schuld is dat je post weg is.

nooit op tijd, geen enkele communicatie mogelijkheden . je moet maar afwachten wanneer en of je post wel aankomt.

wat een belachelijke vertoning van burocratie.

het GROTE kastje naar de muur verhaal.

walchelijk. echt niet eens waard om mijn reet mee af te vegen!

Eva
22-07-2023

PostNl is een volstrekt waardeloos bedrijf.

Slagen er zelfs niet in om een simpel verjaardagskaartje af te leveren ook al stuur je het ruim van tevoren op.

Pakjes worden niet afgeleverd.

Ik begrijp niet dat PostNl zo arrogant is om op deze manier verder te werken.

Uitbuiting van de koeriers zal wel aan de grondslag liggen.

Die moeten hun targets halen en gooien er dan maar met de pet naar.

Leveringen worden systematisch niet gehaald.

PostNl gebruikt zijn machtspositie en laat alles maar op zij beloop.

Kan ook niet begrijpen dat bedrijven waar je een bestelling doet nog telkens met PostNl in zee blijven gaan.

Aad
19-07-2023

Altyd te laat tedruk weinig personeel beter via DHL

Elham
16-07-2023

Post.nl name should be changed to Lost.nl.

My package is lost while the track and trace shows that it is in Post.nl sorting center.

I’ve been following with their customer service and finally over a month they mentioned that your package is missing. The company does not accept any responsibility for the damage they have caused me!

15-07-2023

Pakje kom niet aan

Als ik belt krijg ik te horen is je

Eigen risico als die kwijt raak

Het pakje licht bij jullie

Ik pik dit echt niet? Internet is je vriend

3524 JP 158

Al
13-07-2023

Ik heb op 30 juni een pakket post naar buitenland gestuurd en zou tussen 5 en 12 juli bezorgd worden nu is 13 juli en volgens track & trace staat mijn pakket nog steeds in NL ik heb geprobeerd om te bellen 35 minuten geen gehoor getweet helemaal geen reactie, daarom geef ik als cijfer PostNL service een grote Nuuuuul.